Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz fplweb2012 #14964 üzenetére

    Oh, nekem azt tagadták le, hogy elkérték azokat a papírokat, amelyekkel a Garancia Plusz keretein belül kiállított csereutalványt (Galaxy S7 telefon) igénybe vehettem volna. Jobb híján visszakértem a leadott állapotában a telefont. Közben is volt sok hercehurca, a leadástól számítva kb. két hónap után kaptam vissza, az el nem kért papírokkal együtt. Ekkor írtam egy panaszt.

    Plot twist, a készülék nem kapcsol be. Szerintük ez az én felelősségem: egyik hiba volt, hogy gyorsan merül, közben éppen elromlott az akku. Így ez megfelel a leadott állapotnak, ám örüljek, mert méltányossági alapon a biztosító hajlandó új csereutalványt kiállítani.

    Én azt gondoltam, talán csak mély merülésben lehet az akku. Hazahoztam a telefont, és itthon vettem észre, hogy a ragasztott hátlap is kezd leválni. Közben lejárt a garancia is. A fogyasztóvédelem széttárja a karjait, békéltető, vagy pereljek.

    Media Markt West-End, Cardif biztosító és TMX.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák