- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Bluetooth hangszórók
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris1997
aktív tag
Akkor egy kis vélemény az Astonokról.
Hát nagyjából egyenlő egyenlő a kettő teljesítménye. Annyi a különbség, az egyik 6000 másik 5500. Szerintem a V12 gyorsabb a Race tuned alkatrészekkel megszórva. De a DBS is ott van a terepen. Kozmikus nitró mindkettőnél hiánycikk. Ha most választaom kéne?
hm... DBS Miért? Mert szebb, és... nagyjából ennyi. Alkatrészt meg pakolhatok bele. De ahogy a lelked akarja, úgy válassz Aston Martin-t. -
SylarHUN
senior tag
FIGYELEM!!!!!!!!!!!!!!!
Muszáj felmenni erre az oldalra és az EA felhasználóval és jelszóvan (amit az nfsw-ben használsz) bejelentkezni. Ha ez megvan ad egy kódot.
Ezután kéri, hogy jelentkezz be az NFSW fiókodba, ha ezt jól csináltad, ki írja, hogy 1200sb hozzáírva a számládhoz.MUSZÁJ A LINKRŐL BEJELENTKEZNI!
-
noblem1983
senior tag
Nos nekem van mindkettő DBS és V12 cop verzió is. A lényeg,hogy a DBS nagyon jó kanyarban is bár az enyém még alap de láttam már olyat ami nagyon ment. Az Aston Martinban az a szép, hogy nem tucatverda és mégis jó(mint az Alfa 8C). Szóval lehet vele meglepetést okozni. A V12 Vantage-el valamelyik nap mentem és nagyon meg volt vadulva Stadium Chasen mentem vele 3:00.153-at és csak a motor ultra benne.Meg a gumi két kulcsos sárga azt hiszem a többi pro. Viszont a Vantage nagy átlagsebességű pályákon elég jó és meg lehet szokni a kanyarodását.
-
UFO1
senior tag
Az M1 jó vagy inkább nagyon jó alapon is (remélem nem kevered a T2-es 1 series M-el, de ez is faintos) és mi az a hülye hozzáállás (nem a te részedről ), hogy sok van belőle ÉÉÉÉÉS!!!!!! 911 is baromi sok van. Az RTR-X fikázás (már itt is) meg már nevetséges és unalmas azt azért kell megvenni, mert fantasztikusan élvezetes vele menni (nem kevésbé az M1-el) és ki a szart érdekel mennyi van belőle. Ha rövid teszt érdekel keress a nevemre.
A sebesség természetesen csökkent mind mindennek kb. 30-40km/ó-val. -
tutuhawer
őstag
na most figyelj:
Én azt mondom, élvezetes dolog minél több játékost legyőzni, nem vitás. De ha 2-3-an megyünk, akkor simább a menet, és jobban kirajzolódik, hogy "én most őt legyőztem" vagy "én itt most jobban mentem". Nekem ez elég, mindegy, hogy csak 2-en mentünk. Amiért én regisztráltam ebbe a játékba, az pontosan ez: az általam választott autóval az én pályámon tök ismeretlen versenyzők egész sora ellen lehet menni. Fogd fel így a kevesebb versenyzőből álló futamot.
De hol indulnak a futamok, miért nem találok versenyzőt?
Lenulláztam a McLarent, nem javítottam meg, és alacsonyabb pályán , ahol menni akartam korábban , sorra adogadta az ellenfeleket, és az üres autó a kanyarban szenzációs, és az nyeri a futamot, aki ott hibátlan... úgy nyomták a gombot az ellenfelek, mintha muszáj lett volna. Fogsz találni ellenfelet, biztos vagyok benne. -
tutuhawer
őstag
nekem 3-as ültetés, drága diffúzoros nagy szárnyas bodykit van 21'-es felnivel piros neonnal és ablakkal , matt fekete festéssel. A belsejében csak MEDION (sárga színű) cuccok, ultrában ez a TRANSTEK lenne.
skillek benne:
-nitró hossza 3-as, nitró lehűlése Max, perfect start hossza 3-as, és powerupok a start után 3-as. A RAM skill valóban nem kell, illetve túl nagy luxus. Az RPM zöld sáv növelő se kell már, megtanultam járni.
Ezzel fogok menni a kedvenc pályáimon -
tutuhawer
őstag
A McLaren MP4-be már nem maradt nitró erősségem, ezért az időtartamot növeltem. A perfect start és a nitró is 3 csillagos hosszabb, és meglepő a dolog nagyon: A perfect startom így is 280-ig repít, ami nagyon tetszik nekem. Medion cuccokkal épített autó a McLaren, ultra még nincs benne.
-
tutuhawer
őstag
A lotust kezdem megkedvelni, de ez maradjon köztünk. A Lanciában mégis jobban bízom, mert négykerékmeghajtású, ami az Isten. Illetve olasz autók közül talán csak a Fiatot meg a Lanciát szeretem, a többi az szemét. A játékról is szólva, bőven nagyon faszán lehet vele menni. 2 RAM, 1 JUGGER erősség, és talán 1 NITRO erősség és 1 NITRO hosszúság van rá téve. A lotusra is kb ennyi. Én ezekre az izgága izékre ezt tettem, ez tetszik. Videóra venni már a nagy Nissant se volt könnyű, megnézem, hogy viseli a gépem a videózást a mai napon. Egyelőre alakul még a világranglista, elég foghíjas, de azért odatettem tegnap a Lanciával egy remek futamot multiban, végszónak a 2:56 a college asylumon nem is rossz a teljesen új körülmények közt
-
tutuhawer
őstag
Azért elég ügyesen lehet rakosgatni a skilleket. Én a Lotusban elkezdek hinni, és erőltetem a Lancia Deltát is. Jó reflexek kellenek és mészárolni lehet velük néhány pályán (nem, nem az autópályán). Aztán nyilván érdemes foglalkozni a T1-es szupergépekkel is - senki se mondta, hogy csak Toyota. Az, amit szeretsz vezetni, és benne a kilométer , azt kell felnyomni szépen. Közel sem csak 3 autóra jut skill. Nekem elég jól alakul már, nyilván nem minden autóm versenyautó, de versenyképes autó. A trükk az, hogy bemész a garage-ba és gondolkozol az autódat nézve, hogy mire van szükséged.
Bejelöltelek barátnak, térj vissza, szedd össze magad! Lelkesen, előre!szerk: örülök, ha tetszik a videó. Csinálok hamarosan újabbat is, talán másik géppel, és rájöttem, hogy a videóba "belekurvaanyázhatok" meg minden, mert veszi a mikrofont is
-
UFO1
senior tag
Amit fentebb írtam bevált lapozz vissza nem kell egyből a 3*-ost belepakolni vedd meg az IGC-eket és azzal próbáld. RPM mindenképp kell tehát azt beteheted hogy eltaláld a perfectet. Ha kaptál pro vagy ultra cuccot dobáld bele persze a színsort figyelni kell. Én is beletettem az E30-ba a kék ultra motort a zöld pro helyett és nem megy úgy mint előtte ezt megerősítheti Nfree is akivel pár napja pont ezt teszteltük melyik a jobb. Pl. a K, Z, K, Z, Z, S eddig verte a 4xZ 2xP-at most ez megfordult utóbbiba sajnos beletettem a kék ultra motort és gyengébb lett mint pro Z-el. A Z váltó ill. P ultra kerék viszont passzol bele bár jobban ficánkol tőle elvileg a S gumi lenne a legjobb neki amitől stabilabb lenne kicsit de megszokható.
Ha boos-t kizárva nehéz dolgod lesz 959, M3, Lambo a választék, GT-R és Ford GT felejtős.
Az 1. jól fordul gyenge nitro a 2. pont fordítva, a Lambo tolja az orrát nagyon érteni kell hozzá, és jó színsor kötelező, mert különben elfelejt fordulni, gyorsulni, stb.
Ha rákeresel a nevemre az összes T3-ról írtam tesztet, valamiféle támpontnak jó lehet, bár nagyon megváltoztak az erőviszonyok a skill rendszer miatt.[ Módosította: KrAt ]
-
Severinus
csendes tag
Szia!
Hm... hát ízlések és pofonok. Ugye az a szerencse, hogy mindenki lassabb, mint ezelőtt.
Skillek: biztos nem fogod elqrni, sokunk kiír(t) 1-1 példát/tippet, ami sztem elég jó támpont. Igaz, ahogy néztem, Nálad a sok verda tápolása lesz a gond, nem tudom milyen mennyiségben és minőségben(!) kaptad a skilleket. Azt javaslom, hogy jelölj ki Magadnak 1 "verseny" és 1 "hajsza" verdát, amit felhúzol skillekkel, ezeket "tesztelgeted". Ha megvan a kívánt beállítás, akk. azzal húzd fel a többi verdát, tetszés szerint. Ha sok autóm lenne valszeg így csinálnám, mondjuk 6 autónál is így tettem. Megsúgom, a Porsche-t érdemes Nálad felhúzni, eddig nem bírtam velük, mások se nagyonAm. érdekesség, hogy 1 skillt többször is berakhatunk 1 autóba, teszem azt az 5 helyre berakhatunk akár 5db 3*-os Ram-t ^^... így kapunk egy tankot X)...
Sztem az ideális "verseny" skill beállítás:
-> Redline, Headstart, Super Shot, Extended NOS, és vmi 5., amit hiányolunk (mondjuk beteszünk +1-t, ami már benn van, de a súlynövelés jobb megoldás). Jah és lehetőleg a legnagyobb számú *-sokat tegyük beA "hajszához" még nem igazán ismerek jó összeállítást, itt minden azon múlik, hogyan bírjuk legyűrni a zsarukat és ehhez mérten pakoljuk a súlynövelést, a juggert és az eva-t.
Egy kis csemege, amit fent találtam: [link]
Nem etalon, de jól elemzi a különböző szintekhez az alternatív beállításokat.Ui.: szívesen versenyeznék Veled, de akár másokkal is
-
Severinus
csendes tag
Szia!
Egyben a többieknek is írom, bár sztem nem mondok újat ^^...
Igaz, se MR2-m, se Porsche-m nincs.Skill mod előtti idők:
Mindenki számára ismerős szuper csúcs rekordok döntögetése (ram-mal vagy rakéta sebességgel) mellett kellett a januárban (2012) induló profilomnak fejlődnie.
Eddigi elért sikerek: 6 autó (ebből 2 boost-tal, persze 2010-es kezdőcsomag segítségével), közepesen fejlesztve, 43. szintig való eljutás, kb. 20-20 skill építés race és pursuit skillekre.
Az utóbbi egy hónapban siralmas part-dobálása csak csökkentette a játék iránti érdeklődést (mindennap:"megint egy 2 órás gurulás, semmi érdemleges jutalommal"). Kellett a jó alkatrész a T3-as kocsijaimba, mer' egyszerűen nem bírtam felvenni a versenyt a Procar-okkal meg a Porche-kkal. Az egyetlen vigasz 2db értelmes T1-es alkatrész volt. A versenyek vagy a szerencsén, vagy az ellenfél hibáján múlott.Skill mod éra:
Képekkel remélem a közeljövőben szolgálhatok. Hasonlóképpen az előttem szóló pro-khoz, a verseny típusú autóim skill beállításai:
1. Redline, 2. Headstart, 3. Super Shot, 4. Extended NOS, 5. Ram. (asszem mind 3*-os)
Az első 4 sztem nagyon adja a startot, sok minden eldőlhet az indulásnál, kb. ez adja a futamgyőzelem 50%-t (sztem), a többit a tudás és esetleg az 5. skill hozza. A Ram mérvadó az ütközéseknél, bár én elítélem a dodgem-ezőket, a tiszta verseny híve vagyok.A TE-s skilleket leginkább 1 autóra húztam, természetesen az El Caminora, jelenleg ezek a mérvadóak:
Ram, Rampage, Demolition, Evasion, Reload (a sorrend mind1, a *-k nem jutnak eszembe ^^)A módnak köszönhetően a traffic mértéke valamelyest megnőtt (iszonyatosan dühítő, amikor egy szűk kereszteződésbe betolat egy dzsip tök váratlanul és előtted amúgy is van 1-2 taxi); a yard ugyanolyan agresszív, viszont elfelejtették az erejüket mérsékelni (ami qrva nagy hiba sztem, mint pl a szögesdróton való áthajtásuk...).
Az ellenfelek továbbra is ram-molnak, bár kevés eredménnyel, kerülni kell a 8 fős versenyeket, mert a start szívás.
Kártya osztogatás: eddig sikerült 1-1db 1*-os Radart és Slingshotot nyerni...
Összegezve: örülök az újításnak - igaz nem 100%-osan -, annak, hogy a sebességet visszafogták, kaptam végre alkatrészeket kárpótlásul (ami nagyban húzta a T3-as verdáimat), és hogy, ismét van verseny élmény.
Észrevételek: ennél a módnál nagyon számít a pályaismeret és a vezetés tudás, nem csak a trafficon múlik, hanem az akadályokon is (pl. lehulló munkaeszközök és sorolhatnám). Végre élmény volt végigszáguldani a Central Coast-n úgy, mint hard-on a Carbonban; vagy a Clubhouse & Hollis-nál egy Mitsubishi Eclipse-szel harcolni az első helyért!!! Még sok ilyen versenyt szeretnék - és Nektek is (!) - ahol már mind1 volt a végén, hogy mit nyerek.
Adom SylarHUN véleményét, a Ford GT-k meglehetősen "erősödtek", most reneszánszuk van.Még vmi: az Eu szerver helyett egy jó ideje a NA szervert választottam. Gyors a pálya betöltése, a keresése is, kevés a lagg (van hogy 1-2 versenyzőt annak látok, de az is lehet, hogy akkor a netem cécózik), és kevés a szláv.
-
UFO1
senior tag
Amit írtam nekem bevált Redline, Headstart, Super Shot, Extended NOS ezek 3*-ak az 5-dik tetszőleges. Hosszú rajnál (ahol van sok egyenes szakasz előtted) Headstart vagy valamelyik nitro erősítőt vagy hosszítót pályától függ persze utóbbiakból 1*-ost és akkor lehet kísérletezni. Ha ramot teszel nehéz lesz kilökni stb. stb.
Persze nagyon kell az ultra alkatrész is mert a 911-ek (és hasonló kaliberű kocsik) a 700-as stat nyaldossák rendesen. -
tutuhawer
őstag
nem értem a panaszokat. Kizárólag annak jogos a panasza szerintem, aki azért boostolta szét az agyát, hogy elöl legyen a világranglistán. Bárki más, aki "csak" jókat akart versenyezni, egy rossz szót nem szólhat. Aki játékpénzes, az sem panaszkodhat. Aki kis boostos, az szintén. Aki kis szintű, az sem reklamlhat, mert a tanulpénzt meg kell fizetni, régen is meg kellett. Én meg rohadjak meg, mert geci 50-es szintű vagyok és kaptam érte ajándékot? 2010 óta kaptam? Ejha... A versenyek jobbak, élesebbek, taktikusabbak, esetleg nehezebbek is. Hibátlanul kell menni, most még inkább, mint azelőtt.
-
tutuhawer
őstag
reggel fél 7 után jövök azonnal! Én azt mondom, óvatosan kell bánnunk a kijelentésekkel. Én bizakodó vagyok, te meg most kevésbé. Hajnalban már többet tudunk, addig arra kérlek, bizakodj te is. Ha valami helyzet van napközben, írj rám és groupban megdumálhatjuk. vagy a sima vagy a 003-as profilommal leszek fenn.
Amiért küzdöttél, el nem vész. Ha így lenne, ha ennek csak a gyanúja felmerülne, már én is elköszönnék.Szerintem nyugodtak lehetünk, legalábbis reggelig...
-
UFO1
senior tag
Én szívesen gurulok bárkivel majd alkalom adtál rád írok, de általában csak estefelé vagyok fent 22ó után, néha máskor is de az ritka.
(#8268) Beeerka
Én is mennék csak nem tudom mikor érek rá ma (talán 22-00-ig max.), de általában ezzel a körkérdéssel lépek fel mostanában és senkinek sincs kedve groupba menni egy kikötés viki nem jöhet. -
noblem1983
senior tag
Van azért iGC verda minden hónapban az már más kérdés ha neked nem jön be.R32-vel szerintem semmi baj nincs. A partok nem nagyon akarnak esni az biztos, de ma érdekes módon több is volt nekem (T1 ursa tuned felfügg,Attack T3 imp fék,Ventura T2 imp felfügg). Ha pedig egy verseny után 0-0-t kapsz azt javaslom indítsd újra a játékot és akkor megjavul vagyis látod majd újra az ellenfeleket.A privát meghívásoknál pedig a barátaid nézzék meg nincs-e letiltva esetleg a csoportba hívás.
-
UFO1
senior tag
A 2 Porsche felejtős bár a Boxter szép de elég gyengusz (és az első kabrio végre).
Az Europa-t érdemes megvenni nagyon erős a nitroja és jól fordul nem Elise vagy Exige szerűen betapad a kanyarban hanem lassabb menetben gázelvételre bedobja a seggét gyorsan fordulva 4 kerékkel becsúszik (erről fentebb már írtam!). Nagyon élvezetes vele menni, viszont szokni kell mert elég érzékeny a kormányzásra, szinte minden kanyar vehető full gázra (alapon), esetleg gázelvétel, de fékezni alig – alig kellett vele. -
tutuhawer
őstag
szereted avagy sem? Szeretnéd-e vezetni avagy sem? Szeretem a Nissant, a Lotust pedig nem? Így van. Nissant veszek, bármibe kerül, Nissanokkal versenyzem, akárhogyan is mennek. Nekem nincs pénzem autóra, legalább itt azzal mehetek, amivel szeretnék és jó menni. Ha az új autók közt neked van ilyen, akkor nincs kérdés.
Úgyis tudtad, hogy ez a válasz... A kérdésed akkor jó, ha van A és B autó, amit szeretnél, és megkérdezed, hogy mégis milyenek, mihez hasonlíthatók, hogyan mennek stb. Azt megmondani, hogy ez vagy az a jobb, ezért vedd meg azt - nem szabad.szerk: az Audit és a BMW-t is szeretem, látható is
-
tutuhawer
őstag
van ilyen néha, hogy nem látod az ellenfelet. Ilyenkor kell jól menni, nem zavar a csávó, és azt kell tudnod, hogy könnyen lehet, hogy ő meg lát téged. Akár lát ő, akár nem, te nyomd a maximumot powerupokkal is, és akkor nem ér meglepetés. Lepődjön meg ő, nem?
Az ismerőseim Pro tuned szenzációsan működő, tuttifrutti hiperszuper autókkal is foglalkoznak, és meg-megbontják ultra cuccokkal is, az eredmény az, hogy nem olyan rossz az ultra cucc azért..Én is beépítem azt az egy 009-es zöld féket a Nissan Skyline-ba, remélem, picit jobb lesz. Mystery packot 1 millió értékben én is elnyomtam, de semmi komoly ezen az oldalon se esett.
-
-
callmeakos
veterán
Az azért elég erős túlzás hogy az igc-s autók nem jók semmire, de az tény hogy nagyon kis százalékuk alkalmas a játék érdemi részének kielégítésére. A mp versenyek megnyerésére.
Az elmúlt lassan 1 évben, mióta játszok ezzel a játékkal, nagyon sok mindent megtanultam ezzel kapcsolatban. Például azt, hogy ezt a játékot többféle képen lehet játszani.
-
tutuhawer
őstag
CHEVY EL CAMINO, LOTUS ELISE, CHEVY CHEVELLE, BMW E46, LAMBO MURCIELAGO. Ez mind nyerő autó tud lenni, mert jók. Azoknak kell boost és a boostos autó, aki a világranglistára megy nagyon. A többieknek nem kell eltolódni a boostos autók irányába. Azt hiszem 2 db boostos japán autóm van. Nem kellett több a lengyel boost idején se. Ma meg simán hasítani tudok az el caminóval. Ha meg úgy döntenék, hogy szeretem a Lotust, azt is fel lehet építeni és lehet vele menni. Van autó, lehet menni velük, nincs ok panaszkodásra. Nagyon jók a felsorolt autók.
-
tutuhawer
őstag
ne kezdd ezt, kérlek. Ha jó játékpénzes kocsi kell, azt is megkapod, meg ha a Nissan R32-es kell, az is megvan. Érted, hogy mit nem értek? Miért baj, hogy nem elég jó a gép? Van másik... ja, hogy ez kell? Akkor máris megvehető, és nincs gond. Neked mégis gondod van, de mi a gondod?
-
tutuhawer
őstag
Mondta Marc DeVellis, hogy szeretnék, ha lehetne a skillekkel(sofőrképeség) variálni, áttenni egy-egy pontot ide-oda. Ezt már marha régóta várjuk, reméltük, hogy nem az 50+ szinthez kötik. Most se tuti, sőt! Még mindig semmi konkrétum, csak szeretnék betenni a lehtőséget. Várunk rá, ennyi. Én pl nagyon szeretném , mert a +kör és a ready cooldown meg az eggyel hosszabb juggernaut nagyon jó lenne. Kb 6-7 sofőr pont rossze helyen van, és nem tudtam már javítani rajtuk.
A Mitsu Eclipse annyira nem jó? Ezt nem tudom megítélni, de olyan hú de rossz nem lehet. -
UFO1
senior tag
A Mitsubishi Eclipse nem rossz, de a hátulját jól elbarmolták szerintem az a kipufogó egy hányás egy ilyen hátsóval sokkal szebb lett volna (lenti kép).
Alapon elég stabil jól tapad nem csúszik, könnyű ívre tenni, szinte lassítás, fékezés nélkül fordul, sebessége 288 ill. 318 NOS-al. A feketeleves tuningolva jön (bár lehet nem a megfelelő cucc van benne) hasonlóan megy mint az MR2 bár kicsit lassabb annál, de nitrozva fordulva beszitál, íven ki is farol de nem megpördül hanem keresztben csúszik 4 keréken, nekem tetszik. Nálam ezt a piros rugónál alkotta leginkább, zöldell elég jó lett kevésbé csúszik ilyen mód. A lényeg a lényeg, kanyar előtt el kell engedni a nitrót és akkor stabil marad hasonlóan fordul mint a Silvia tehát beton-stabil bár utóbbi nem farol ki sohasem. Így feltépve (full tuned) 304 és 338 N2O-t tolva a sebessége.Tehát aki versenyt is akar vele nyerni jó sok PU-t érdemes bekészíteni és az újratöltő kötelező!
Nem autógyűjtőknek nem érdemes megvenni jobb egy 1750 boostos MR2-re beruházni simán verhető vele, de kívülről azért elég pofás kis gép.
Kivéve a hátulját!(#7802) csako
Örök hála!! -
gyuszito
senior tag
Szia!
Sokat segít az is a játék befejezésében, hogy itt a jóidő (bár az elmúlt pár nap borzalmas volt.)
Tudod sokminden közrejátszik ebben az ügyben. csak egy példa, ami nagyon rosszul jött ki, és "szíven ütött". Szerettem volna BMW-t venni (E30 M3) de lemaradtam kétszer is.
Először akkor, amikor megjött az első Starter packom. Dec.23.-án érkezett, óriási szerencsémre, de a BMW-t kivettél 22.-én. Aztán most, amikor visszatették, és már elfogyott a boostom, és vissza is állt az eredeti árára, és sajnos nincs ~1400 forintom egy autóra
Néha felmegyek kicsit vadulni, de már elveszítette az eredeti varázsát. Bár bíztató szavaid segítettel picit, és fel is megyek picit ökörködni, decsak mert a MOMO kormány túl hangos most a TDU2-höz -
SylarHUN
senior tag
Azért mert Kedd van! Elfelejtetted?
NFSW Maintenance Window - March 20
By: NFSLing | 03-20-2012Purpose:
The purpose of this maintenance window is to deploy server / a game patch to Need for Speed World. Please see Release Notes below.
Date:
March 20th, 2012
Duration(s):
3.5 hours
Start: 1:30pm (13:30) PDT -- 4:30pm (16:30) EDT – 8:30pm (20:30) GMT
End: 5pm (17:00) PDT -- 8pm (20:00) EDT -- 12am (24:00) GMT
Affected Users:
During the maintenance window, the servers will be offline and users will not able to log in and play Need for Speed World. Players who are already logged in and playing NFS World will be disconnected from the server and therefore, disconnected from the game.
New Features:
- Added the ability to auto-decline all Private Match Invites as well as Group Invites in the Options menu
- A new Lamborghini Countach 5000 quattrovalvole (Cop Edition) has been added to the game and is available for purchase from the Car Dealer
- The Nissan Fairlady 240ZG has been re-introduced to Need for Speed World and is available for purchase from the Car Dealer
Bug Fixes/Changes:
- Fixed an issue which prevented players from receiving Group or Private Match Invites after being sent an Invite while in the Options menu
- Fixed an issue that caused damage to appear distorted on the Lotus Evora
- Fixed a vinyl mirroring issue on the Volkswagen Scirocco equipped with certain Visual Packages
- Fixed an issue that caused geometry to disappear from the Chevrolet Corvette Stingray when equipped with certain Visual Packages
-
MBazsee
tag
Lehet, hogy úgy tűnik feladom (és tényleg úgy is van), de már tényleg nem húz vissza a szívem az autóimhoz. Már elég régóta nem léptem be és a fórum olvasgatását is olyan 5000 hsz. körül hagytam abba.
Kesergés nincs, inkább csalódottság, hogy állandóan 300% körül kell(ene) teljesítenem, hogy legalább egy dobogós helyet elérjek.
Büszke is vagyok a többiekre, hogy Ők ilyen körülmények közt is tudnak érvényesülni.
Üdv: Mbazsee
-
NFree
addikt
N aszóval tükör szinre fújása , én így csinálom , fogok egy lekerekített tégla matricát felrakom a kocsira s addig nyújtom amig nem fedi le a tükröt is utánna fogok még egyet ugyan így és csak addig nyújtom amig el nem éri a tükröt, és ez lesz az autó szine
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
asszemDe Sylar javaslata egyserűbb , pont most agyaltam rajta én is esküszöm , hogy ahogy mondja meg lehet csinálni
Az én megoldásom szerintem csak anyival jobb , ha pl raksz fel mondjuk egy számot amit körbe vesz egy kör és elakarod tüntetni, akkor ha szinre fested a kört , nem marad meg a szürke matrica széle ha érted mire gondolok
-
tutuhawer
őstag
tehát nekem a sárga-sárga-piros-piros-zöld-sárga tuning hozta a várt eredményeket. A motort azóta mondom, elbasztam, de amint lesz megint Medion motorom, beleteszem
nem próbálom kék gumival, mert szerintem az baleset lesz, értsd: több autóban is volt már az a gumi nekem, úgyhogy marad a 4-7-9
szerk: nem vitás, hogy az autópályán van erősebb, lesz is, de aki kimerészkedik vele a 6 sávosra, nem marad szégyenben ezzel a tuninggal se, mert stabilan fordul nagy sebességnél is, a nitrója is rendben van, a rajtjaim jól sikerültek, szándékosan tempós pályákon jó autók ellen startoltam, és marha jól mentek a futamok, mégpedig időben is. Az ocean view időmre holnap teszek nitrót is, ami már nem vicc. Little Italyn is bedurrantok pár nitrót, igaz, Ursa motorral merész vállalkozás, amint betettem, éreztem, hogy nem OK, és a sárga motor kell újra -
tutuhawer
őstag
SZevasz, a kérdést feltette WASPzotya is, de a válasz ott volt. Nekem piros-kék-zöld és 3X piros tuning volt a bmw-ben, amivel meg voltam elégedve. efulaldás néha, precíz vezethetőség, stabil ugratás, jó tapadás, kevés megcsúszás. Belvárosban, ugratókon is benyomtam vele a nitrót mindig, lásd agostini és little italy pályákat. Nem a legerősebb motor a piros, de nem volt vele gondom. Most átalakítom a gépet, megnézem, lehet-e fejleszteni.
sms boost. Bő egy évig ingyenesen mentem, és amikor elegem lett a nélkülözésből, havonta 1 sms-t küldtem 5X. Mindig jó volt, T-mobile-os sázmlás előfizetésem van. Az előfizetett összeg fölé teszi rá az emeltdíjas szolgáltatást, pontosan annyit, amennyit kell. A vásárlásnál beírom a telszámot, elidnul a zöld csík, küldöm a "szót" az X telefonszámra és kész is. Sose volt gondom
szerk: valóban jó a lancia, tuningolom én is, és már meg is mutattam egy időt vele gray pointon ma reggel. Sok hibával, munka után 2:49 szerintem bizakodásra ad okot. -
SylarHUN
senior tag
A kérdésed nagyon szép.
A válasz is 1xű. Nekem ez a szórakozásom.
Nem dohányzom, nem iszom, nem kávézom, nem járok bulizni, viszont napi 10 órát dolgozom, heti 6 napot. Tudod 39 évesen nekem ez szórakozás.
Van két szép gyermekem, megadok nekik mindent amit csak tudok. Az asszony meg dohányzik, kávézik havi 25.000,.HUF ért, akkor én havi 4-6ezret had költsek már magamra.
Nagyából ennyi........317.500 SB = 5300.-HUF (ennél az összegnél egy 16-18 éves gyerek, többet elver egyetlen este a diszkóban.)
Asszem elég sokat küzdöttem már ebben a játékban és nem volt velem bőkezű, így nagy örömömre, most megtudom venni a tuningokat amiket másképpen soha nem kapnék meg.
Nézd meg a profilom! Mentem már néhány ezer futamot, küzdöttem már egy keveset.
-
NFree
addikt
Szia , nem probléma , én is jót kocsikáztam
Srácok ma még vook de utánna megint eltünök 2 hétre addig mindenkinek jó szórakozást , és partokban kazdag versenyeket kívánok.Egyébként , még annyi a C CHEVELLE SS T1 bátran merem ajánlani mindenkinek kb 15 ös szintig kezdő autónak nem boost os ok közül kiválló, rajtnál olyan előnyre lehet szert tenni , ami késsőb nagyon jól jön, az autó tömegéből kifolyólag pedig ha probálkozik valaki simán falhoz ken bárkit.
és mindezt egy igazi amcsi stílusú motorhangal párosítja imádom
-
csab991
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
-
NFree
addikt
(saját vélemény ) : épísd a kocsit [link] az oldal szerint , ha nem jön be akkor , variálj , méghozzá : Kék ,kék, zöld , 3xpiros. ha ez sem jön be akkor , nem tudom, érdeklődj kérdezősködj. s talán jutsz valamire.
Tutu mikor gurulunk egy jót ?
(#5296) LamerGyuri
hát nem toom de kössz , majd lessz valahogy játszogatom , de már nem izgat , legalább is próbálom magam nem hergelni s ennyi soha nem te-z tem ,de most szinte csak azt gyurom , s próbálgatom a kocsikat. -
tutuhawer
őstag
Szevasz. A tapasztalat tudja alátámasztani a színkavalkádot. Vagy a stat oldal, ahol látom, hogy a skyline 2000-t vezető sofőrök X tuninggal így-úgy mennek. Én azt tudom, hogy ha kell, dobom a szemétbe, ami nem tetszik, de rögtön. ha nem jön helyette újabb cucc.... akkor nem jön. Valahogyan meg kell határozni, hogy mi a szar a gépben. Nem vagyok tuningguru, de a sok szar verseny után rájövök, hogy valami szar a kocsiban.
-
Jelöljétek be a naptárotokban! Január 7.-én 19:00-kor a barátaink az NFSUnlimitedtől kihívnak téged egy "Találd meg a helyet" versenyre az NFS Worldben.
Azt kérded milyen helyet? Nyomként egy screenshotot posztolunk ide egy a helyről. (gondolom Facebookra, vagy a world oldalára)
Ami a dolgod:
1. Találd meg a pontos helyet a játékban, ahol a screenshot készült
2. Csinálj egy screen shot-ot (legyen nyitva a mini map-ed, hogy megmutasd hol készült a kép)
3. Küldd el emailban a screenshotodat az NFS World neveddel együtt a leaderboards@nfsunlimited.net címre.Ha te "Találod meg a helyet" a leggyorsabban, esélyed nyílik megnyerni a következő díjakat:
Spot 1 winners: 2 x 1500 boost
Spot 2 winners: 1 x 1500 boost, 1 x Snowflake 2012 Porsche 911 Carrera S
Spot 3 winner: 1 x headset, 1 x Shift, 1 x sunglasses
Spot 4 winners: 2 x 1500 boost
Spot 5 winner: 1x Snowflake 2012 Porsche 911 Carrera S
Spot 6 winner: 1 x Shift 2u, 1x sunglasses
Spot 7 winner: 1x Snowflake 2012 Porsche 911 Carrera S(ez gondolom érthető)
Hogy biztos legyél csekkold az NFS Unlimited oldalát a teljes szabályzathoz, a további részletekért és nyomokért!
Sok szerencsét és jó szórakozást! -
Én igyekszem mindig belépni a magyar chatbe.
Néha sikerül is összeszedni 4 embert a TE-hez, de arra nincs időm, h ott üljek a képernyő előtt, és várjak, ki hajlandó összeszedni végre egy csapatra való embert, és nem csak a c6falra írogatja ezt..
Közben elmegyek egy körre, az idő alatt meg ugye hiába hívnak, nem jelzi, h beléphetnék egy groupba.Partolni meg mittudom én.. unalmas. Talán ez a jó szó.
Néha már zavar, h máson se jár az esze itt mindenkinek, mint tizedmásodperceket egymás idejére ráverni.
Én boost nélkül vágtam neki anno ennek az egész játéknak még a game indulásakor, szórakozásból csinálom, nem azért, h azon agyaljak, hogy juthassak a legtutibb kocsikhoz hozzá.
De hát nem vagyunk egyformák.Egyébként lvl49-es vagyok, még 1-2 nap, és elérem az 50-et.
Bár még mindig csak egy Silviám van. 268/275/315 értékekkel.
Multizni már semennyire se szeretek, az utóbbi időben akárhányba beléptem, mindig akadt legalább egy 600-hoz közeli értékekkel bíró versenytárs, így inkább ki is léptem..Am ki hányadik napon tart a gyémántvadászatban?
Az elején volt, h nem tudtam belépni, de azóta igyekszem nappal túllenni rajt. 37-nél járok. Partokat nem nagyon ad, inkább csak poweruppokat 10-esével. -
tutuhawer
őstag
kicsit barátkozni kell vele, nincs baráti köszönés, legalábbis nem találtam meg.
/f free roam cset
/s ugyanaz
/e verseny ablakbani cset
/g a gruppen cset
ezekkel a parancsokkal, a szóköz leütése után fület is vált, tehát ha groupban vagyok, és ki akarok nézni a 3-as csetbe, beírom, hogy /s (szóköz) és már látom is , mit dumáltok a fő csetben. -
tutuhawer
őstag
Van egy szuper kiváló magyar sofőr, aki szintén lelassult a napokban, aztán rendbe jött minden. Ő egy top100 szintű versenyző, és megérez ilyesmit. Mindenesetre válts jelszót. Mindig leírom érdekességképpen, hogy nekem még egyszer se törték fel, nem lassultam le, semmi. Igaz, frissítem is a jelszót, de akkor is. NEM történt még semmi trükk, mert nem tettem érte, hogy legyen rajtam támadási felület.
-
NFree
addikt
A gyémánt gyüjtögetés lényege , hogy minden nap összeszedet, s ahogy telnek a napok egyre komolyabb alkatrészt kapsz. (de nem minden nap) majd látod táska szar , kulcs alkatrészt rejt.
Ha kihagysz 1 napot , akkor , elvileg , lehet boost al kiváltai(de csak egy napon belül- tehát 1 hét mulva lesheted az egészet), ha nem kezded előröl. A cuc amit nyertél az megmarad nyugi. Mazda mx5? hát nem tudok rólla sokat de valahol a skyline és a golf után lehet rögtön -
csab991
senior tag
Escort meg az Elise is jó választás lehet, csak rajtad múlik, hogy melyik a szimpatikusabb. Elise-zel ugye nagyobb kanyarsebességeket tudsz menni, az Escorttal viszont könnyebb az elején elhúzni, mert jól gyorsul. Az Escort még azért jó, mert nagy sebességnél is elég kezesen viselkedik, valamint nehezebb mint az Elise, így nem lassítják le annyira a civil tárgyak. Mondjuk az Elisel meg könnyeben kitudod kerülni ezeket, szóval egál van. Amelyik szimpibb.
-
tutuhawer
őstag
Amikor bejött a TT, azt mondtad, kell, akarod stb. Aztán most Escort , és most azt is akarod, meg minden, de a lotust is akarod. Vagy csak a 3 közül egyet...? A fene tudja, de szerintem a tuti az escort és a lotus, a TT gyengébb, viszont abban is benne van az aranykártya esélye, csak másfajta úton. OK így a válasz? Azt vedd, amit szeretsz. Suzuki - a mi autónk, de az Audi TT RS még inkább. Hazai, vedd mondjuk azt. majd pedig eladod 1 hét után, és veszel fordot. Szerintem ennek kéne lenni a sorrendnek.
-
-
tutuhawer
őstag
ha lehet választani, akkor hátrébbról rajtolnék inkább. A slingshot eléggé megnyomja a rajtot, és azonnal első lehetek még audi r8-cal is. Nyilván azzal nem mindig, de azért nagyon jól jön a sling. Jó autó az mit takar? A szabvány tuti gépek, amiket itt írunk és tényleg jók? Nekem mindig is 240Sx-em, Egy golf r32-m régen, aztán Subaru Imprezám és Audi R8-am volt a 003-as profilban. Ezekkel a rajt finoman szólva sem könnyű, szóval ha nincs meg a jó start, később kell előzést bemutatni. A leütközők ellen az óvatosság a fegyver, és az, hogy tudom, mire képes adott szinten, adott tuning mellet az adott autó az adott kanyar adott ívén. Úgy előzök, hogy nem tud reagálni rá, csak ha ilyen izgága elise és barátai típusú autóval van. M3 E30 kizárva, mert az ellen még én is kilépek, minden más ellen indulok.
-
tutuhawer
őstag
tényleg hülyeségeket írsz. Ne elemezd légyszi a befizetés előnyei/hátrányait, mert csak marhaságokat írsz.Van, aki befizet, de annak sem lesz könnyebb ám... Van, aki befizet, hogy amiatt legyen izgalmasabb. A befizetők is jó versenyeket mennek, meg nem is kapják meg azt, amit szeretnének, nekik is gyűjteni kell. Könnyebb mód a befizetés, de egyben nehéz az is. Ne baszd már le azokat a játékosokat, akik így vagy úgy játszanak. Engem se zavar, hogy mások hetente veszik a starter csomagokat. Ők így játszanak, így szeretik, és hidd el, ha én befizetnék, egészen biztosan megnőne a játékélmény, és nem lenne könnyebb semmi se, csak szebb. Pl kedvenc autó, ültetés rajta, szép felni, szép külső tuning. ilyeneket vesznek a befizető játékosok, akik itt a fórumban vannak. Aki az alkatrészeket szeretné megvenni, annak kibaszottul a zsebébe kell nyúlnia, hogy megvegye, ami kell. van itt egy kiváló sofőr, akinek kész pro tuned a nissan silviája, de ő is ment érte, meg talán van benne megvásárolt alkatrész is. De ugyanúgy küzdött, mint az ingyenes játékos. Legyen ez így elég, légyszi, és inkább a játék lényegi részéről elmélkedjünk, ne a pénzről meg a hasonlókról.
-
Padlás
senior tag
Most már igazán abba hagyhatnád. Nem elég, hogy hülyeségeket írogatsz (folyamatosan), de a helyesírást hírből sem ismered.
Inkább örülj annak, hogy vannak akik fizetnek érte. Az EA sem azért hozta össze ezt a játékot, hogy ezzel nekünk kedveskedjen. Ez is kőkemény üzlet. Az, hogy te nem bírod felfogni, hogy a fizetős játékosoknak köszönheted, hogy te ingyen vered a billentyűzetet, az már csak téged minősít.
-
SylarHUN
senior tag
Nem emlékszem arra, hogy bármikor is elakartam volna adni az accomat.
Szerintem nagyon összekeversz valakivel.A családi történetet azért írtam le (voltam ilyen kedves és csak a te kedvedért tettem) mert megakartam előzni azt a támadásod "mert te gazdag vagy és megteheted".
És még annyit, én bizony az első béta teszt óta játszom ezt a játékot. Azóta töretlenül, nagy szeretettel és kedvel.
Ui:
Akkor is fogok rá költeni, ha neked ez nem is tetszik.Részemről lezárva.
-
callmeakos
veterán
Kedves odébb!
Legyél kedves visszavenni az arcodból. Senki az ég világon nem mondta, hogy költeni kell a pénzt a játékra. Sőt.
Minősíthetetlen az, ahogy kezeled azokat (jelen esetben SylarHUNt) akik pénzt költenek a játékra. Tudtommal te voltál az, aki itt nyavajgott hogy elkúrtad az egyik profilodat mert R8at vettél. Hát tudd meg hogy a T3as szekcióban ugyan vannak autók, de azok közül a használható az a 959 és az M3. És hidd el azt, hogy az M3ra összegyűjteni az 1.200.000$ plusz még a partokat ami további 100.000$ nagyon nehéz, még lvl50 közelében is (tapasztalat). Valóban ingyenes a játék ezt senki nem vitatja, de azonban különleges extra autókat kizárólag boostért veheted meg. Ha akarod azoket meg kell venni, ha nem így jártál. Nem vagy itt túl régóta, és nem vagy olyan helyzetben hogy itt másokat savazzál csak azért mert költenek a játékra.
Úgyhogy ha megoldható vegyél vissza egy kicsit.
Köszönöm!jah és ha javasolhatom vegyél a kezedbe egy helyesírási szótárt. rádférne....
-
tutuhawer
őstag
Nem kell így beszólni a fizetősöknek. Befizet, mert szeretne ezzel-azzal menni vagy befizet, mert nincs annyi ideje, befizet, mert támogatja a készítőket stb. Jó sok oka van SylarHunnak a befizetésre. Emelett küzd is, tehát a küzdés nem a befizetéstől függ. Ő így játszik, mások amúgy, kész. Ezért így beszólni nem túl okos húzás, mert vita lesz. Én a pályán fejezem ki a nemtetszésemet, ott dőlnek el a dolgok.
-
V.Dave
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Autós topik
- Az OpenAI vezérigazgatója felhívta a Microsoft vezetőjét
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- iPhone topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- !FELVÁSÁRLÁS! RTX 4090 KORREKT ÁRON AZONNAL
- GAMER PC - RYZEN 5 5500 / ASUS RTX 2060 / AORUS 16GB DDR4 / 512GB SSD / 500GB HDD
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged