Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz tutuhawer #8470 üzenetére

    Minek a 2 ram és a jugger? TE-ni szeretnél? Megint el skill-ezed a kocsikat? Ha nem ütközöl felesleges nem beszélve ha simán feldobom az utóbbit egyáltalán nem gyengébb mint volt az átállás előtt. Az én beállításommal úgy ellépek a rajtnál hogy, pl. Verona Tunnel-en az első kanyarig nitrozok ami azért elég komoly, rövid rajtegyenesnél gond is van, el kell venni, viszont a kanyar után újra tolhatom, ilyen pl. Beachfront (a 2. kanyarig megy a N2O!!). 3. példa Kempton Docks-on a hosszú egyenes elejétől az S kanyarig tart a NOS!! Ettől nagyobb baromság már csak a slingre pakolni már bocs, mert az is ugyan olyan erős mint volt. ;]
    Itt mentem egy valószínű full ultra 911 ellen (700 felett minden stat) és csak azért tudott elmenni az idiótája mert egyfolytában ramolt meg is kapta a végén a kitüntető „noob ramer” jelzőt aztán gagyogott valamit spanyolul, hogy hogy megyek így de leszartam.
    Lesúlyozni a kocsikat meg nem ram-al kel hanem alkatrésszel ahogy én is megtaláltam a tökéletes arányt a 911-nél alig ugrik el és iszonyat stabil és mint a villamos („oda teszem ahova akarom” csak hogy idézzelek) és fordul jugger-el is!! :Y :C
    Talán még lecserélem a piros gumit valami jobbra!? :U
    Ucsó tipp: az 5. mindig IGC-s és pályánként cserélhető. :K

Új hozzászólás Aktív témák