Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Kompakt vízhűtés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Milyen széket vegyek?
- Nyomtató topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
szmissz #48697 üzenetére
Te most az enyémet kérdezed, vagy a többi 300K-ért árultat?
Utóbbiakról fogalmam sincs, előbbire viszont perszehogy rá lehet
borítani egy 100-ast: nagyjából már meg is tettem. (Eladás előtt.)
Leendő tulaja lassan már ott tart, hogy 200K-ból lesz jó kis gépe.
De hogy egy kicsit humorizáljak is rajta, uis sírva vigad a magyar:
Hitler a motorszerelésről...
Azóta már megoldódott persze a gond, de a videó most is vicces.De hagyjuk is: 6-8 éves gépre is rá lehet csattintani egy 100-ast,
ha azzal a hozzáállással mész neki, hogy akkor rögtön mindent
lecserélnél rajta. Akkor máris nem 4-500K-ba van, hanem 5-600!A végtelenségig lehet fokozni: befecskendező megint egy sztori!
Főleg egy 6-8 éves gépben. Ha megmakkan, b*szhatod, drága...Aki igazán megbízható első tulajos, bla-bla gépet akar, az megy
a szalonba és ad érte 1,5 MFt-ot. Ha feltesszük, hogy egy ilyen
gépre nem kell már költeni (a kötelező szervizeken kívül!), akkor
akár még meg is érheti a mutatvány. Vagy tényleg "első tulajos"
nem import/garantáltan nem visszatekert, max. 1-2 éves motort,
jó áron. Azon felül kb. minden lutri: 6-8 év, te jó ég! Ugyan.
6 évesen vettem, és úgy volt, szar, ahogy - nem évjárat! Állapot.De ha jól emlékszem, pont te voltál, aki besétáltál a szalonba...
Akkor jónak magyarázom. Valójában nem emlékeztem: kereső.
Visszaolvasva röhej, hogy egy 0 km-es géppel is lehet problem. -
#TOTTI
őstag
http://m.ebay.it/itm?itemId=180424727674
Erről mi a vélemény? Láttátok már ilyet? Érdemes megvenni, használt lenne 10e Ft.
-
szmissz
senior tag
válasz
DigitXT #48693 üzenetére
Mondtam, hogy vannak csodák és nem mondtam, hogy 400 alatt nincsenek jó vételek.
Szervíz, olajcsere mikor volt? Gumik milyen állapotban? Hány éves a gép? Szíj? Görgők? Kuplung, hajtás? Féktárcsák? Pofák? Motor felfüggesztés, szilentek? Akku?
Biztos nem lehetne azonnal rácsattintani közel egy százast, hogy minden százas legyen?
Én 4-500-ért max 6-8 éves, elöl-hátul tárcsafékes, 4 ütemű, befecskendezős, vízhűtéses gépet vennék, leinformálható háttérrel, még akár első tulajtól is...
Ezt jelenti számomra a biztonságos és korszerű gép, amit definiáltam mint paraméter.
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48692 üzenetére
Váltós 125-ösön meg szétváltogatod az agyad (ha haladni akarsz).
Városba nem kifejezetten előny... Ide egy 125-ös robesz ajánlott.
De motoros élményt nem nagyon nyújt. Megy, teszi a dolgát: ennyi.Ha van A2 jogsid, akkor akár egy 180-as Majestyvel éveket elvagy.
Csak azért hozom példának, mert épp van egy eladóm, LOL: ~4 év,
közel 16000 km budapesti használat után azt mondom "kinőttem".
Amúgy vevőm is van, nem hirdetem, de ezeket 300K-ért simán...
Ezt már arra reflektálva, hogy 4-500K alatt semmi jó nem kapható.Ha esetleg országút, "túrázás", kétszemélyes használat a prioritás,
oda min. 250, de inkább 300/400 ccm az ajánlott. (Ez is vélemény.) -
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #48691 üzenetére
Igazából még nem tudom. Jelenleg az lenne az igényem, hogy a városban fürgébben tudjak közlekedni 50-60 körüli sebességgel úgy, hogy ha az adott szituáció kívánja, legyen egy kis tartalék erő. Mert hát be kell vallani, az 50-est pörgetni kell, hogy tudjak menni 50km/h körül.
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48689 üzenetére
Egy 50-es váltóson megszokod a kuplung-/váltókezelést, utána B125 vizsgán
röhögve átmész a váltós 125-össel, pótóra nélkül, ha amúgy közlekedni tudsz.
Viszont kérdés, hogy le akarod-e korlátozni magad 125-re? Pont a B125 miatt
ez a kategória népszerűbb, keresettebb, így drágább is lett... 150/180/250 stb.
gépeket szinte olcsóbb megvenni és üzemeltetni (miközben jobban haladnak).
Ezekre már A2 kell, igaz, s életkorhoz kötöttek ezek a kategóriák. De HA éppen
nem akadály ez számodra, hát csinálj egyből korlátlant. (Az egy életre szól.)
Ui: szomszéd topikban pont ugyanezt fejtegettem... Nem szentírás: vélemény.
-
Bati0501
őstag
válasz
szmissz #48684 üzenetére
Persze,nem így értettem.
Azért kérdeztem,mert nem tudtam,h 400ccm-re gondolsz vagy csak 180-ra...de az árak alapján látom,h sajnos csak 180-ra.üszök: Nagyon szépen köszönöm!
A bukón azért nem akarnék annyira spórolni,tehát nem a 10e-et venném,de nem is a 80-at.
Jó lenne a 10+ is.Kis pénz kis...
Vannak néha tényleg nagyon jó vételek,a szomszéd bácsinak is van egy 10+ éves Yamaha robogója kvázi gyári állapotban,régebben talán azzal kezdtem itt,h belinkeltem ide a képét.Igen,azzal.
Még fiatal vagyok,így a nagyobb "fotel" robogók nem jönnek be,inkább az FXR féle sportos vonal tetszik...tetszene.De elnézve az árakat motorom és hozzá való jogsim se most lesz.
Köszi a segítséget mindenkinek!
-
üszök
őstag
válasz
Bati0501 #48681 üzenetére
Ruha van használtan mondjuk 30-40k környékén nadrág kabát,ha nem kell nagy méret még olcsóbban is,újban a duplája.
Sisak van 10k-ért is meg 80k ért is,el kell dönteni mire van pénz. Mondjuk Miskolcon nincs túl nagy kínálat.
Csizma,kesztyű, lehet használt fillérekért,vagy újban qva drágán. Nézegesd a jófogást,OLX-et szoktak lenni jó dolgok jó áron.
A robogó megint pénz kérdése. jó e a 10+éves,vagy pár éves kell. Az enyém is alkalmi vétel volt,ha nem hozom el,másnap már tuti nincs meg.
Lehet válogatni motorokból,és még túl messzire sem kell menni.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Ezt már nagyon régen árulják
Lehet választani kinek mi jön be.
"A2-őt azért mondod feleslegesnek,mert ha egyszer a-t akarnék,akkor újra kezdhetem az egészet előröl?"Igen. viszont annyi az előnyöd az A2-vel,hogy nem kell 125-ös motort venned,és a 150-es meg 250-es motorok kevésbé keresettek,és olcsóbbak.
A Tóth autós iskola is Papp Robival van szerződve,így a gyakorlatot akkor is nála csinálnád,és nála olcsóbb volt ha jól emlékszek.
-
szmissz
senior tag
válasz
Bati0501 #48683 üzenetére
Én nem nézhetem végig helyetted a kínálatot, elég egyszerűen beparaméterezheted a hasznautóhun. Szerintem minimum az általam említett összegért lehet kapni korszerű, négyütemű, biztonságos gépet, rendezett háttérrel, amivel valószínűleg nem egy 100+ ezres szervíz számla lesz az első együtt töltött hét eredménye.
Csodák és szerencsés vételek persze mindig vannak.
-
szmissz
senior tag
válasz
Bati0501 #48681 üzenetére
Felszerelés:
Sisak - 20-25 ezer
Térdvédő - 10 ezer
Cipő - 15 ezer
Protektoros kabát - 25-40 ezer
Kesztyű 6 ezerMotor lakat ami ér is valamit - 25 ezer
Alap dolgokkal számoltam, amiért már nem totál gagyit kapsz. Ez szerintem a minimum a mocin felül.
Normális használt, papíros nagyobb robogó, 4-500 ezer.
Erre még a jogsi ára, átírás, biztosítás.
600 ezer körül már el lehet kezdeni nagyobb, nem bontószökevény ronccsal, szabályosan, biztonságosan robogózni...
-
Bati0501
őstag
Persze,tudom,minden pénz kérdése.
Arra a kb. összegre lettem volna kíváncsi,amiből kijön egy normális felszerelés és egy normális állapotú használt nagyobbacska robogó.A2-őt azért mondod feleslegesnek,mert ha egyszer a-t akarnék,akkor újra kezdhetem az egészet előröl?
Meg azért még egy pár évet várnom kellene,h 24 legyek.Itt még azt írja,h a 21 éves kortól...de hát ez már egy jó ideje nem így van,ha jól tudom.Vagy ennyire van frissítve az oldal?De akkor az árak se mérvadóak.
A Tóth féle táblázatot se nagyon tudtam értelmezni.
De ahogy látom eléggé elnéztem a dolgokat...az 50-60e helyett inkább 90e a dolog.:/Nem,semmi sem biztos.
Ezért mondtam,h bármit meghallgatok,más motort/márkát is.Ha minden ennyire drága,akkor lehet,h odább kell tolni ezt a jogsi megszerzéses dolgot és gyűjtögetni...
-
üszök
őstag
-
üszök
őstag
válasz
Bati0501 #48672 üzenetére
"Abban szeretném a segítségeteket kérni,h adjatok már egy "tájékoztatást",h kb. mennyire jönne ki az egész jogsi+motor+felszerelés dolog."
2 millió.
Ez csak a pénztárcád függvénye igazából. Ha rám hallgatsz,és már eldöntötted,hogy motorozol akkor a ruhát vedd meg először,mert ha megveszed a motort az összes pénzed bele fogod ölni,hogy a legjobb motort vedd meg,és akkor jó lesz bármilyen ruha,csak menni lehessen.
A vizsga feltétel,a boka felett érő cipő,kabát,(nem kötelező protektorosnak lennie ad könyök védőt) Hosszú nadrág,ennek sem kötelező protektorosnak lenni,én is farmerban vizsgáztam térdvédővel,zárt sisak plexivel,vagy nyitott sisak szemüveggel.
Az A2 tök felesleges. Hány éves vagy? 10K-val drágább az A kategória.
Hozzá mehetsz, pörgeti a dolgokat amennyire tudja. Ő tartja rutint a 10-es kapunál. -
Bati0501
őstag
válasz
DigitXT #48674 üzenetére
Köszi.
Azt gondoltam,h vizsgán kötelező,de utána?Mert a legtöbbjükön nem igazán van ilyesmi védőfelszerelés-tudom,nem az őrültekből kell kiindulni.
Csak most jogilag kötelező-e a vizsgán kívül,mikor már megvan a jogsi,úgy érdekelne.Tudom,minden kezdet nehéz,illetve a biztonságon nem kell spórolni,csak ha a felszerelés annyira jön ki,mint maga a motor,az kicsit húzós.
De csak nem olyan drága,mindjárt megnézem hogyan mérik őket.Illetve a hahun alig van rendszámos 180-as FXR...az eladók gondolom 50-esként használták,de ezt még ilyen nyíltan is reklámozzák?Illetve egy ilyen motorra mennyi az éves biztosítás?Biztin kívül mást is kell fizetni rájuk?
-
wharfedale
csendes tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #48672 üzenetére
Minden kategória vizsgáján kötelező a kabát és a csizma is.
Utóbbit mondjuk robogósok kevésbé szokták hordani, tehát
lehet, inkább kölcsönbe érdemes beszerezni... Magas szárú
cipőt/bakancsot is elfogadnak, csak a bokát fedje rendesen.Kabáton nem spórolnék: protektor kell, ha perec van. Hűvös
időben meg jó a szél- és vízállóság. Gerincvédő sem árt, ill.
a térdvédő is ajánlott. Pláne egy FXR-en, ami megy, mint a
disznó: kis okosítással ~80-ig majd' úgy, mint a 400-asom! -
DigitXT
félisten
Nehéz elképzelni, de tkp. bármi lehet. Ki kéne kapni a vacakoló izzót, hátha
csak cserére szorul. Olyankor meg úgyis látod a csatit, hogy egyben van-e.
(Azért egy izzócsere miatt nem vinném szerelőhöz. Ez nem űrtechnológia.)Nekem a kábel volt kontaktos, amikor diszkózott. Jó 2 éve, a műszaki előtt.
Közvetlen a vizsga előtt vettem észre, mázli, hogy a vizsgán pont ment.
Utána persze kicseréltem a kábelt. (Meg persze visszaraktam a xenont.)
-
Bati0501
őstag
Sziasztok!
Régebben már jártam Nálatok,tanultam is vmit,de most a segítségeteket kérném.
Most elég határozottan eldöntöttem(),h meg szeretném csinálni az A2-s jogsit,a B-m mellé.
Abban szeretném a segítségeteket kérni,h adjatok már egy "tájékoztatást",h kb. mennyire jönne ki az egész jogsi+motor+felszerelés dolog.
Tudom,h ez nagyon sok tényezős...itt Miskolcon ahogy néztem maga a jogsi 50-60e-re jön ki.
Arra lennék kíváncsi,h mennyibe kerül egy jó bukó(~30e-ha jól tudom),kesztyű?Igazából azzal sem vagyok teljesen tisztában,h kötelező-e motoros kabát,csizma ennél a katnál?
Motor szempontból ami tudom,h jók azok a Runner 180ccm-es motorok.
Tegnap hahun át is néztem az első pár oldalt és már kb. 200e-től vannak.Némelyik egész jól nézett ki,csak okulva runner125 hsz-eiből- amikor még itt voltam olvastam őket- rengeteg elsőre egy hozzá nem értőnek nagyon becsapós,így gondolom egy normális nem széthajtott és folyton egykeréken járt motor nem fog 250-ből,de talán még 300-ból sem kijönni./azt tudom,h ha telematricázták a gépet,akkor valszeg sokat buktak vele/
Illetve milyen motort lehetne ajánlani egy full kezdőnek?
Drága is lenne,illetve egy kezdőnek nem hiszem,h rögötn egy 400ccm-es váltós motor kellene,örülnék én egy jó kis erősebb sportos robogónak is,aztán ha majd több pénzem lesz,illetve tapasztalatom,akkor lehet feljebb menni.
/50-est biztosan nem akarok,125-t sem igazán.../ -
szmissz
senior tag
válasz
30z.Samu #48666 üzenetére
"bízom benne, hogy ha elindulok egy B125-ös tanfolyamon, ott megtanítanak"
Nem tanítanak meg semmire. 2 órád van betanulni a rutin pálya teljesítését és 1 óra forgalmi vezetés. A B125 olyanoknak szól akik tudnak motorozni.
Különórákat persze vehetsz, de az alapban nincs oktatás, csak ellenőrzik, hogy vizsgára engedhető vagy -e.
-
akos3
addikt
válasz
30z.Samu #48666 üzenetére
pusztán rutinszerzésnek 50-es váltósat nem éri meg venni. nem nehezebb egy 125-öst se elkormányozni nekem hiheted
(#48667) golyani
ez jol hangzik, mert komolyabb elektronikai hibát most nem kérnék a nyakamraEgyelőre olyan mintha nagymotor lenne (csak a fele szeme ég
)
-
30z.Samu
félisten
válasz
body007 #48663 üzenetére
Én is azon gondolkodom, hogy a következő motor váltós lesz. Ezzel csak az a bibi, hogy olyat még nem vezettem...
De már kipróbálnám,bízom benne, hogy ha elindulok egy B125-ös tanfolyamon, ott megtanítanak. Legalábbis gondolom, hogy nem robogóval fogok ott vizsgázni...
Azon is gondolkodtam, hogy a következő motorom is 50-es lesz, de váltós. Hogy szerezzek egy kis rutint, de ezt valahogy mindig elvetem.
-
Sziasztok!
Eddig nem nagyon foglalkoztam a motorokkal, minden évben felmerült a motorvásárlás ötlete, de valahogy mégis az autónál maradtam. Most viszont fater bekerült egy ETZ/MZ nagykerbe, újra feljött a téma. Idén lesz 4 éves a B-s jogsim (21 vagyok), motoron nem sokat ültem, kb. 2-3 alkalommal akkor is robogón. Erősen gondolkodom a B125-ös kategória letételén és egy MZ 125ccm vásárlásán. Tudom, hogy ez bütykölősebb jószág mint más motorok, de egyrészt fater segít másrészt én is szívesen beletanulnék.
Esetleg tudtok valami tanácsot/okosságot/tippet mondani, belekezdjek ne kezdjek, jó ez a motor vagy nagyon ne?
-
korcsillio
addikt
Nem éppen motorozós idő van...
-
akos3
addikt
Sziasztok
az első bal fényszóróm valamiért "villog". hol érintkezik hol nem (gondolom én..). Arra agyanakodtam, h csak kilazult, de érdekes, hogy amikor épp nem ég, akkor bekapcsolom a távolságit és az meg ég.. Hogy lehet ez? mi lehet a baj? -
#TOTTI
őstag
Így vagyok a Malaguti F12-essemmel, 50e Ft volt. Amit vettem hozzá: 4,3 görgő 4,9-es helyett, Malossi szíj, red filter, szivótorok, bontott tank+benzincsap, hiányzott a gyári hézagoló, azzal lett tökéletes.
15 éves, bontatlan blokk, 14e km.
0-60 GPS szerint 10sec.
GPS szerint 79 a vége, ami óra szerint 95, dobnak lefelé 100 felett is mutat, ami 87 valóban.
Gyári hézagoló nélkül a szíj széles volt elején vacilált 1 napja van ebben az állapotban, 85e Ft-ba van, de van egy stage6 5,75gr.-os görgő pluszban.
Kipufogó: sito plusNagy köszönet wharfedale fórumtársnak a folyamatos jó tanácsokert.
-
golyani
őstag
válasz
30z.Samu #48654 üzenetére
Nemrégiben cseréltem ugye a szíjamat újra, amihez kellett a 4,9-es görgő, mert a 6-os nehéz volt. 5,5 a gyári de olyanom pont nem volt venni meg lusta voltam, mondom ha nem eszik többet a 4,9-essel akkor maradhat. hát a tapasztalat az, hogy hála az új szíjnak 74 km/h körül van a vége, a könnyebb görgő miatt jól gyorsul, a fogyim meg inkább csökkent mint jelenleg 2,5-2,6 L/100km körül mozog. Mindez egy 27500-at futott, 9 éves Aeroxtól
. Én nem váltanék, a jelenlegi napi 2*20 ingázásra + egyéb mászkálásra ez is frankó.
A tükröket mondjuk le kéne cserélni ,mert mállanak a gumik rajta.
-
30z.Samu
félisten
De halott a topic.
-
Norbika88
senior tag
Crogen rs ből kimaradt a reflektor.Lehetseges valahogy nagyobb fényerőt kicsalni belőle anélkül hogy a burkolat és az elktronika leégne.Tehát azonos teljesítmenyü mint a gyári? H8 35W
-
30z.Samu
félisten
Skacok! Honda Nes-t hajtott már valaki? Kíváncsiságból nézegettem nagyobb motorokat, az valahogy bejött. Bár erősen gondolkodom azon, hogy a következő motor nem robogó lesz, de ezen megakadt a szemem most.
-
#TOTTI
őstag
Malaguti F12-es benzintankot tud valaki? 2000 körüli a motor.
-
laci laci
addikt
Üdvözlet minden fórumozónak.Keresnék egy hozzáértő személyt egy kymco 50 cm3 régi robogóhoz.A gondom vele pedig a hideg indító és a fesz szabályozódó sem működik.Előre is köszönöm.privátban
-
Norbika88
senior tag
válasz
szentkuti11 #48641 üzenetére
Oké, köszi.
-
Norbika88
senior tag
Az jó ha az első indításnál az autómata szivató annyira felpörgeti a gépet hogy azt át viszi a hajtás a kerékre?
(4-5000 Rpm) persze aztán vissza esik.1 hetet állt a garázsban, pöccre indult.
Elvileg még "bejáratós" 1000km es szervíz előtt van, gondolom magasabbra van állítva még az alapjárati meg ilyenek. -
30z.Samu
félisten
Nézegetek motoros ruházatot a hidegebb (mint pl a mostani) időszakra. Nektek van ezekkel tapasztalat? Tényleg olyan jók, mint amilyennek írják őket? Mondjuk a ruházatát megoldom, ha úgy van réteges öltözködéssel. Csak egy jó kis kesztyű kellene, amivel rendesen tudom fogni a kormányt és tudok fékezni. Tehát ne legyen bumszli, mégse fázzon a kezem.
-
campers
tag
válasz
andree04 #48633 üzenetére
Sziasztok!
Egy Nexus 500-ban (2004) szeretnék cserélni fesz.szabályzót. Egy ilyet rendeltem. A kérdésem, hogy a motor mely részén találom az eszközt. Ugyanis lebontottam a moci elejét és ott találtam egy hasonló eszközt. Viszont ez baromira nem hasonlít a vásárolt szabályzóra. Nyugtassatok meg, hogy nem sz@rt rendeltem, csak rossz helyen keresem.
-
andree04
aktív tag
válasz
body007 #48632 üzenetére
Köszönöm.Mivel nem mostani gép így igazán nem is tudom mik a gyári értékek,görgőknél,ékszíjnál és kontrasztrugónál,meg persze előttem valaki felfúrta 70ccm is.
Kompressziót hogyan tudok ellenörizni itthoni módszerekkel?
Annyi még érdekességként hogy amikor festés elött letettem akkor minden oké volt,a variátorhoz mostanáig nem is nyúltam hozzá,egyedül a hengert húztam le róla,lehet hogy rosszul tömitettem vissza,mert a felförgésén sok különbséget nem veszek észre elötte utána való inditásnál. -
válasz
andree04 #48623 üzenetére
Ki kellene zárni előbb, h a motorral vagy a variátorral van a gond. Állva (sztenderen) ugyanúgy felpörög mint előtte? Ha nem akkor kompressziót kéne nézni először is. Ha ugyanúgy pörög akkor tegyél bele új szíjat és görgőket, nem nagy tétel úgyis cserélni kell azt "néha". Meg ha már úgyis szétszeded kontrasztrugót is cserélhetsz a kuplungba (az is kemény ~1500 Ft)
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #48628 üzenetére
Aki kínai gépet vesz bármiből, az meg is érdemli...bár lassan ott tartunk, hogy ami nem kínai, az hamisítvány.
Ma is reggel is jöttem melóba, a Késmárknál a kijelző kemény 12 fokot mutatott. Hát ez nekem valahogy nem tetszik és nem azért, mert jobban fel kell öltözni. Remélem lesz jobb idő is, mert így hamar vége lesz a szezonnak. -
szentkuti11
addikt
Nekem ebben az egész kínai robogó témában csak az fáj, hogy ezek a gépek ha véletlenül működnek, akkor 50-60-70-nel mennek az ember alatt, a legtöbbje alatt pedig olyan gyalázatos fék van, hogy abból simán lehet haláleset. Ezen kívül nyilván hulladék alattuk a futómű, a legszarabb gumival jönnek le a sorról (márpedig aki kínai robogót vesz, az nem fog jobb gumit venni...), satöbbi. Nem értem, hogy a kínai bicikliket, elektromos bicikliket, robogókat és motorokat miért nem vizsgálja át itthon egy független szervezet, mielőtt kikerülnek a hipermarketekbe....
-
polimorf
tag
válasz
wharfedale #48626 üzenetére
Nekem kínai robeszom van, 1 éven belül 4 alkalommal sült be a motor, reggel viszem a szerelőhöz ismét felújításra. Úgy szar ahogy van, de eladni sem lehet, ezzel megszívtam rendesen. Soha többé nem veszek semmiféle kínából származó cuccot az tuti.
-
wharfedale
csendes tag
válasz
horvathkrisz #48624 üzenetére
Egy régebbi, szerencsére már nem kapható kínai robogó márkával történt az eset.
Kereskedő dobozból kiveszi a motort, beüzemelés céljából, önti bele a benzint, alul ömlik ki.
A két félből álló préselt, lemeztanknak az alsó fele hiányzott.Szerintetek?
-
30z.Samu
félisten
válasz
horvathkrisz #48624 üzenetére
Vagy betörik a kulcs a zárba...és fogadni merek, hogy a srác volt a "hibás". Amúgy én is voltam motoros postás, de ezek szerint jobban jártam a Scarabeo 2T-vel.
-
andree04
aktív tag
Sziasztok.Van egy problémám a robogómmal,Piaggió Zip 50ccm 2T.
Amikor elinditom fel tudom pörgetni,de nem akar menni,egyik napról a másikra lett rossz.
Ezek a gyári adatok:
Szíjszélesség cserehatár: 17.5 mm
Variátor görgők minimális átmérője: 18.5 mm
Kuplungrugó szabad hossz: 110 mm
Ezek a most mér adatok:
Szíjszélesség cserehatár: 17.3 mm
Variátor görgők minimális átmérője: 16 mm
(ennél igaz találtam olyan értéket is ami 16mm és állítólag gyári érték)
Kuplungrugó szabad hossz: 101 mm
Amikor pörgetem azt veszem észre hogy az ékszíj mintha lógna,lehet meg van nyúlva,a kuplung tárcsa az kinyilik,de nem teljesen,az elsö a görgöknél azok mintha nem nyilnának ki mintha nem tolja ki a görgö vagy nem is tudom mi a jó.
A fékpofa 1.5mm,lehet kopott de attól még jó lehet.
Mást nem ellenöriztem.
Vélemény?
Köszönöm -
30z.Samu
félisten
válasz
horvathkrisz #48621 üzenetére
Kínai robogót semmi pénzért. Az eladó, akitől vettem a motort mesélte, hogy haverja vett egy kínai robogót. Akart rajta izzót cserélni, de ahogy szedte le az idomot, töredeztek le róla darabok. Szerinted?
-
horvathkrisz
addikt
Criton multkor vett ugye egy kinai robogot, azzal szivott. Most meg veletlenul beneztem a galaksziessöt topikba, hat ott is ott van. Szerintetek letezik olyan ember, aki szereti magat szopatni?
-
ferko0726
tag
Már próbáltam, "hosszabb" (100-120 km) úton is, én jómagam 83 kg vagyok, a párom 60 kg, a motor 120 kg.
Tudtunk 80-90 km/h sebességgel is menni, nem próbáltam meg nyél gázon mert sajnálom a gépezetet gyilkolni de szerintem vitte volna a 110 km/h-t is!
A mások által szerzett tapasztalatokra lettem volna kíváncsi hogy mi az a sebesség egy ilyen motornál egy illetve két fővel ami még minden szempontból "optimális".
Illetve mekkora távolságot képes áthidalni egy ekkora ccm motor egyhuzamban, megállás nélkül? -
Skizz
addikt
válasz
ferko0726 #48616 üzenetére
Nem vezettem még azt a mocit, de szerintem ezt neked kéne tudni/tapasztalni. Ha van a környéken valami dimbes-dombos, nehezebb útszakasz, akkor tankold+pakold tele, ültess magad mögé valakit és próbálkozz. Gondolom érezni fogod, hogy mi az az utazósebesség, ami ellen még nem tiltakozik a motor. Nyelezni nyilván nem illik míg a világ.
-
ferko0726
tag
Sziasztok!
Lehet nem teljesen a topic-hoz tartozik....de az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy jó műszaki állapotú, 2005-ös évjáratú Honda CG 125 -ös 4T motor, amellyel a napokban készülök hosszabb (500 km -es) túrát megtenni, persze ezt nem egyszerre....
Olyan kérdésem lenne hogy véleményetek szerint mekkora távot érdemes és lehet vele egyhuzamban megtenni, mennyire bírja az egyhengeres, léghűtéses motor a terhelést?
Lennének benne kisebb szakaszok két fővel is.
Végsebességre 100 km/h felett megy, de mi az az utazó sebesség ami motornak és utasának is optimális?
Köszönöm előre is! -
Skizz
addikt
válasz
alba-regia #48614 üzenetére
Milyen volt a felfogatása? Nem emlékszel?
-
Skizz
addikt
Ezek a Givi utánzatok ugyanúgy működnek? Szóval van középen egy csavar ami tartja? Van a Tacton egy platni, ami pont ilyen középcsavaros megoldással operál, lehet még másik platni se kéne...
Közben rámértem ezt a 60 centis szélességet, tényleg mókás...
Van most egy másik márkátlan 35 litres, zárható, 8500-ért, az tetszik... [link]
-
30z.Samu
félisten
Én most kinéztem magamnak egyet, vasárnap nézem meg. Szinte új, legalább is a képek alapján. 10-esért hirdeti a srác, majd kiderül, hogy átveszem-e. Nekem az első pillanattól kezdve zárt sisak volt, de az szolgálati volt, vissza kellett adni. Ez a nyitott sisak nekem annyira nem jön be, nem védi az állam. Ráadásul a plexin át nem látok lfszt se, mert kissé karcos.
-
üszök
őstag
Vicces lesz a motorodon az a doboz.
Ott vannak a méretei a hirdetésben,vegyél mérő szalagot a kezedbe,menj oda a motorhoz és mérd hozzá.
Majdnem vettem egy ilyet használtan ami teljesen új volt,de olyan gyenge műanyagból volt,hogy nem volt meggyőző.
30z.Samu
(PH! addikt)Sisak nekem is kéne,mert a jelenlegi nyitott siltes sisakban 100-110 körül tudok menni csak,utána már nem látok semmit,meg a szél tépi le a siltnél fogva. Pedig utálom a zárt sisakot.
Keresgélek olcsón jó minőségű zárt sisakot napszemüvegest. -
Skizz
addikt
Tulajdonképpen az, hogy esztétikus -e, nekem annyira nem számít. Bevásárlásokhoz kéne, nem is lenne fent mindig - így igazából a zár minősége sem releváns, csak a méret számít. De ha a rögzítése nem méltó egy robogóhoz, akkor veszek kisebbet.
Mekkora ezeknek a teherbírása?
-
30z.Samu
félisten
Reggel 4.50, "kissé" hűvös időjárás. Sanyika kitolja két kerekű japán csodagépét (alias P#csköszörű) a garázsból. Kikergeti a háziállatokat onnan, mert azok pedig be akartak menni melegedni. Kaput elhúzza, motort kitolja, kutyákat visszakergeti, kaput behúzza. Gyújtás megvan, motorra rárúg, semmi, még egyszer rárúg, az eredmény ugyanaz. DE! A műszerfalon kijön a kis üzenet: Na, megkapom azt a "fröccsöt", vagy nem megyünk sehova?
-
alba-regia
aktív tag
Kisebb robogóra ezek nagyon nagyok. Nekem ilyen van (még) V-Stromon. Csak azért nem dobtam le, mert még bírja a strapát. Felrögzíteni könnyebb, mint Givi dobozokat. Viszont a rögzítés a platnihoz eléggé vicces (ráül, ill. belülről egy csavar tartja), valamint a zár is olyan benne, hogy egy határozott feszítéstől megadja magát. Mondjuk az enyémet egyszer megpróbálták megbuherálni, de nem sikerült, csak egy darab tört ki a zárból.
Tehát az árát megéri, de egy robogón azért nem mutat valami jól a mérete miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt vízhűtés
- Nintendo Switch 2
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gran Turismo
- PlayStation 1 / 2
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest