Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70211840
törölt tag
válasz Janos250 #18156 üzenetére
A fő problémám egyrészt, hogy az ArduinoIDE-t IDE-nek nevezni vicc. Gyakorlatilag alig van megvalósítva benne, amit egy IDE-nek tudnia kellene. Kényelmetlen benne kicsit is komplexebb kódot írni.
Hiányzik például egy obj példány alapján megnyitni az implementációt. És sok hasonló funkció és hiányzik.
A grafikus rész pont nem érdekel, az viszont igen, hogy könnyen tudjak a kódon refaktorálni, ha szükséges. Szóval mindenképp maradok az Eclipse vonalon.
Amúgy nem tudom miben más vagy maga a fordító vagy a hardver specifikus built-in függvény rész, de kissebb kódot is készít, mint az ArduinoIDE-ben lévő STM32 board cuccos.
Ez például nagyon nem mindegy egy 64kB/20kB BluePill esetében.Szóval emiatt váltottam ArduinoIDE-ről végül az STM32CubeIDE-re.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen