- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
Ha mégis potméter lenne a készüléken, a hirtelen ugrás problémája orvosolható némi késleltetéssel, ami a potméterből érkező jelet "elsimítaná", és szép
lassanfinoman állna be a hangerőt, a betekert értékre. Amúgy sem jellemző, hogy a potmétert rángatnánk, néha feljeb tekerjük, néha kicsit lejjebb, az, hogy az átmenet mondjuk ~1mp alatt megy végbe, még kellemes is lehet szerintem. Ilyenkor a poti megmozdításánál sem fogy a hangerő hirtelen az arcunkba ugrani, van idő lereagálni és lejjebb tekerni.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Én is most kezdtem az Arduino-t, de már a kezdő példáknál is felfedezni vélek néhány következetlenséget, vagy legalább is ami számomra nem egyértelmű, hogy egyiknél ez, a másiknál az miért nem ez? Holott elvileg elég szigorú szabályok vannak, valamit nem úgy írsz, akkor kész, nem működik a program.
Pl. deklarálásnál egy vátozó után írt szám néha pinout-ot jelent, néha egy értéket, amivel a változó kezdi az életét.
Fade példából:
int led = 9; // the pin that the LED is attached to
int brightness = 0; // how bright the LED is
int fadeAmount = 5; // how many points to fade the LED byNéha használ setup()-ot és ott deklarál, néha nem, és a loop()-ban... néha a #define-t használja pin deklarálásra, néha az int elé teszi, hogy const. aza hogy ne állandó, nem mintha egy pin véletlenül megváltozna (legalábbis egy elég egyszerű példa volt).
Szóval kicsit következetlennek tűnik, hogy mikor mit használnak a példákban, és miért úgy.[ Szerkesztve ]
(P.H.)
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vallás
- Tippmix
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Huawei P30 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)