- Házimozi belépő szinten
- Itt a Valve GŐZGÉP — Steam Machine, mi vagy te? 🧐
- Mégis összejöhet az Apple és az Intel összeborulása?
- Amazon Kindle
- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- Ha a koreaiakon múlik, még évekig ingünk-gatyánk rámehet a memóriákra
- Hogy milyen lett az ASUS ProArt széria csúcsnotesze? Hát ilyen!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17
#48004
üzenetére
Újabb jó hírek. Rákérdeztek, hogy mi várható, a sok UE5 "stutter fest" után: STALKER 2 Will Keep a Stable Frame Rate at All Times, Promises Developer
"To meet our expectations for optimization on Xbox and PCs, we made a lot of changes to render threads, some CPU optimizations, and a lot of RAM optimizations. Now we are pretty much close to finishing the whole polishing process. Our aim is to provide a game that is running constantly in stable FPS and with stable performance all the time."
"Our engine is based on Unreal Engine 5.1, but we internally call it 5.1.GSC because to make a world this big, we had to adopt and, let's say, maybe rewrite and upgrade some tools that were provided by the basic Unreal Engine to fit our needs to create the world of STALKER 2."
Nem lennék meglepve, ha az ő kódjuk egy része lenne az 5.4-be berakott optimalizációkba. A CD Projekt RED is úgy ment át az Unreal Engine-re, hogy kapnak támogatást, hogy az ő szájuk íze szerint lesznek módosítások nekik.
-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17
#48004
üzenetére
Azért nem vagyok biztos benne, mert anno, amikor nekikezdtek alig hitték el, hogy Series S-re meg tudják csinálni. Most pedig azt nyilatkozták 1 hete, hogy Series S-re bármilyen nagy AAA játékot meg lehet csinálni rendesen, csak optimalizáció kérdése. Ez nagyon biztató hír, hiszen csomó játék Series S változata nagyon ergya és több fejlesztő is nehézkesnek titulálta a Series S változatot. A GSC tehát úgy látszik tovább ment az optimalizációval, mint a legtöbb fejlesztő.
A nagy kérdés egyébként, hogy melyik UE verziót használják, de ez majd megjelenéskor derül ki. UE 5.0, 5.1, 5.2?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Házimozi belépő szinten
- Itt a Valve GŐZGÉP — Steam Machine, mi vagy te? 🧐
- Akciófigyelő: Ilyen kedvezmények járnak a Poco F8 sorozatra
- Mégis összejöhet az Apple és az Intel összeborulása?
- Amazon Kindle
- PlayStation 5
- PlayStation 3
- Torrent meghívó kunyeráló
- Építő/felújító topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3627
- Honor Pad X8 / 4/64GB / Wi-Fi / 12 Hó Garancia
- HP Dell, Lenovo, Fujitsu, üzleti kategóriás notebook kiárusítás
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3388, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



