Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"a magonkénti teljesítmény szorozva magszám adja meg bármely proci össz. teljesítményét"
Ennél azért sokkal árnyaltabb a kép. Gondolj a nagyon sok magos szerver processzorokra, nem fog rajtuk különösebben futni a legtöbb játék.
A 8 magnak akkor lehet jelentősége, ha kifejezetten arra van optimalizálva erősen a motor. Hiába a 6 erős mag, ha a feladatok 8 végrehajtóra vannak kiosztva. Általában a motorok dinamikusan terpeszkednek a minél több magra, de ez nem feltétlen az ideális megoldás minden esetben."Ha az 1 mag elég erős, ugyanannyi idő alatt végez, mint 2 fele olyan erős mag."
A probléma, hogy 1 dupla olyan erős mag két szál futtatásával nem ugyanannyi idő alatt végez, mint két fele olyan erős mag, mivel a szálak közötti válogatás is plusz erőforrást von el. Ideális esetben 1 logikai (néhány esetben fizikai) szál egy feladatot futtat. -
PuMbA
titán
Talán a legjobban elterjedt tévinformáció ez a játékosok körében, hogy a magszám számít, mikor valójában a magonkénti teljesítmény szorozva magszám adja meg bármely proci össz. teljesítményét
Ugye ne feledjük, 2 mag munkáját 1 mag is ki tudja váltani, hiszen egy magon akárhány program szál futhat. Ha az 1 mag elég erős, ugyanannyi idő alatt végez, mint 2 fele olyan erős mag.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ettől még működni fog az RT a mostani RT-s kártyákon, csak nem úgy ahogy most. De az igaz, hogy a DXR 1.0 és 1.1 egy zsákutca. A DXR 1.0 azért, mert túl sok dinamikus bekötést igényel, és emiatt lassú, míg a DXR 1.1 azért, mert nem kompatibilis a működési elve olyan potenciális jövőbeli hardveres fejlesztésekkel, mint a másodlagos sugarak koherenciájának biztosítása. A traversal shader egyébként egyik zsákutcára sem megoldás. Ez abban segít, hogy ha RT-t raknak a játékba, és nem csak marhára limitált távolságig lövik a sugarakat, akkor az RT VRAM-igénye ne legyen 2-3 GB, ami ma is előfordul a távolra számolós RT-s játékokban, mint például a Godfall. Ha azt átrakják traversal shaderre, akkor ez a VRAM-igény 0,5-1 GB közé csökken, ami azért nem mindegy. Ez most a legégetőbb probléma. De a DXR 1.0 és 1.1 problémáit ez sem kezeli, ahhoz egy harmadikféle irány kell. Na most a Microsoft dönthet úgy, hogy csinál egy új irányt, vagy megpróbálja erősen kombinálhatóra módosítani a DXR 1.0-t és 1.1-et. Utóbbi esetben nem kell új specifikáció, és úgy működhetne a dolog, hogy a másodlagos sugarakkal dolgozó lövéseket DXR 1.0-ban, míg a csak elsődlegessel dolgozókat DXR 1.1-ben alkalmaznák. Itt kihasználnák, hogy az elsődleges sugarak alapból koherensek.
Szerintem amúgy ez még évekig útkeresés lesz, de ettől tesztelni lehet.Érdemes amúgy az Intelnek megnézni ezt a konstrukcióját: [link] - nem megoldás mindenre, de a DXR legégetőbb bajait kezeli. Oldalt van egy videó, amiben az előadás megtekinthető, és nagyon jól érthetően elmagyarázzák. Erre lesz jó amúgy a traversal shader.
#43298 b. : Az EVGA-nak az a gondja, hogy az Intel már nem az elsődleges gaming választás a prociban. Ezt le kell reagálni, mert ha megnézed a DIY eladásokat a procinál, akkor azt gaming szinten a Zen 3 uralja le, nem a rakétató. Ez az EVGA-nak azért baj, mert kevesebb lesz az igény az inteles alaplapjaira, hiszen ha már eleve nem veszik meg a szükséges procit, akkor hova adnák el a legyártott termékeiket ugye...
-
A Cp2077 számomra a a második olyan játék amire azt mondom, hogy RT nélkül nem igazán érdemes végig játszani , ha valakinek a grafika elsődleges.
Nekem egy kedvencem lett , nem szörnyszülött szerintem, persze ez szubjektív. 178 órám van benne és 2 végig játszás eddig. nagyon zavaró bugokkal főleg a második végig játszásnál már nem találkoztam. Elsőnél egyszer egy küldiben nem működött az enemy , na az érdekes volt .érdemes megnézni sixpak képeit mit ad hozzá az RT. [link] [link] [link]
-
Ezek elsősorban szoftveres fejlesztések. Messze nem véglegesek.
Path tracing és az egész sokkal fejlettebb már filmek és utómunkálatok készítésére, de ott nem real time kell futtatni az eljárásokat. Ez ha jól számolom a 3. lépcső 2 év alatt a DXR ben. A Sony nem DXR függő, saját eljárásokkal dolgozhatnak amik túlmutatnak a DXR képeségein. -
És akkor sem volt igazad és most sincs.
Nem Nvidia féle RT, hanem DXR ,szabványos Microsoft raytracing.
Az is egy szabvány, azért fut AMD kártyákon is.
A traversal shaderre és a most bejövő fejlesztésekről írta Abu amit írt.
A Raytracing folyamatosan fejlődni fog. Ez is egy állomás lesz . Ennyi erővel soha ne teszteljük semmit mert 1-2 év múlva jön egy újabb lépcső. csak úgy mint az FSR és a DLSS jelenlegi verzióit se teszteljük.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft-féle API szabványos, de még nincs kész PC-re. Amíg nem véglegesítik a specifikációt, addig nem fogják használni a programok. Erre azért jó oka van az iparágnak... better safe than sorry.
[link] - itt alul lehet olvasni készülő fejlesztéseket. A három felsorolt újítás közül kettő már nem potenciális, hanem konkrétan benne van az Xbox Series S/X mono API-jában. Konkrétan a traversal shader és a beam tracing. Új hardvert sem igényelnek, sőt igazából a meglévő hardverekből is kevesebb részegység lesz kihasználva, mert a traversal shader egy programozható lépcső, így a fixfunkciós traversal unit hiába van ott az egyes GPU-kban, azokat nem lehet majd ezzel használni.
Az AMD-nek van nem szabványos rendszere erre, de igazából ezt sokan csak a fejlesztéshez használták. Igazából ahogy lesz szabvány, nincs értelme az AMD-féle nem szabványos csomagnak. A fejlesztésben segíthet, de másban nem.
-
-
HSM
félisten
Egyébként azt gondolom, az RT-képes konzolok lehetnek ebben (is) az egyik komoly hajtóerő.
Ennek a toldozásnak-foltozásnak sok értelmét nem látom, amit néhány címnél csináltak. Számomra az inkább csalódást keltő, főleg, hogy az FPS-t az oda nem illő, vizuálisan alig észrevehető effekt is szépen tudja enni.Én is így látom, 2-3 év alatt ki fog forrni, aztán már lehet majd látni, mik a valós igények és melyik rendszer a legjobb benne.
#43239 b. : A CP-t nem ismerem, így ehhez nem tudok hozzászólni.
"A szabvány a piacon van már 3 éve."
Hát ezaz. A 3 éve piacon lévő megoldásra (Turing) szabták rá a (PC-s) szabványt. Abba pedig ne is menjünk bele inkább, hogy ez igazából nem SZABVÁNY, hanem egy API.
A konzolokon meg egy másik API van, ami pedig az RDNA2 gombhoz lett szabva.#43240 PuMbA : Nekem akad itthon 6800 XT is, és RTX3060 is, de így sem nagyon foglalkozom vele, mert nem igazán releváns szerintem. Nincs nagyon mivel tesztelni, illetve az API helyzet is kissé zavarosnak tűnik, a szoftverek is csak éppen elkezdték bontogatni a szárnyaikat ebben. Sokkal érdekesebb vonal, hogy az egyes címekben mit sikerül belőle kihozni képminőség és tempó tekintetében. A linkelt DF videóban pl. ez igencsak tetszett, ahogy bemutatja mi történik a színfalak mögött, és ez hogyan hat a végeredményre, összehasonlítva az eredeti játékkal.
-
-
Raggie
őstag
Az új technológiákat mindíg figyelemmel kell követni. Főleg olyan iparágban mint a PC és főleg akkor ha valaki ennek is a csúcstechnológiáival foglalkozik.
Nem csak akkor ha már rendkívül elterjedt.Az már másik kérdés, hogy milyen mértékben és milyen súllyal kell ezekkel foglalkozni.
Szerintem a HU pont megfelelő súlyt fektet erre. Se többet se kevesebbet. Foglalkoznak RT-vel is és DLSS-sel is. De nem mindíg és nem túlsúlyban.
Amikor játékokat és VGA-kat hasonlítgat össze nagyobb számban, akkor meg van említve, esetleg van is rá slide, de nem kell túlerőltetni, mert aktuális címekben és felhasználó bázisban a reprezentációja még alacsony.
DE akit ez jobban érdekel, annak van dedikált külön ezekkel foglalkozó videó és ott töviről hegyire ki van vesézve. Szerintem ez teljesen jó megközelítés. -
Azt gondolod hogy objektívan látod pedig nagyon nem pont, hogy nem vagy az, szubjektív véleményed van. amit ráhúzol a játékiparra és a piacra, pedig mint látod nem túl sikeres jelenleg ez a hozzáállás a piaci részesedében.
RT játékok vannak most is , sikeres játékok, hozzá adott értéket képvisel. a jövőben megjelenő játékok RT képesek lesznek. te sem 1 hónapra veszel kártyát meg sokan 2-3 -5 évig megtartanak egy kártyát .
Csak a nagyobb címekben idén jön Stalker 2, FC6 ,Dying Light 2, DOOM,Forza Horizon 5, Hitman 3 stb... Ezek közül FC6 ami például engem nem érdekel a többiben szeretném élvezni az RT adta grafikát.
RT-t tesztelni a legfontosabb manapság és és HU azért nem tesztel mert ezzel kidomborítaná az Nvidia előnyét és ugye őt most utálniuk kell nekik.
Az hogy van RT teszt az nem vesz el senkitől semmit, csak hozzáad. -
gV
őstag
-
GeryFlash
veterán
Az a problémám hogy gyorsan ledaráltad hogy melyik játék miért nem releváns, változatos indokokkal, majd hoztál egy játék példát, amire teljesen igaz az egyik számodra kizáró tényező.
A másik játék egy ősrégi ugyan népszerű de a következő évek fejlesztési irányihoz semmiféle kapcsoltban nem lévő játék. Ennyi erővel teszteljük a VGA-kat a 2-3 milliós active userrel rendeljező Wowra (ugyan az multis de ott 4K ultrara huzott grafikaval megvan a 100 FPS egy közepes VGA-n) vagy a Skyrimre.
Tényleg ez hogy eladtak több millió Cyberpunkot de mivel te úgy érzed h már nincs hype így nem releváns...
-
GeryFlash
veterán
Fuh az szép, tehát vagy vmit nem adtak el kellő számban, vagy multis vagy sikeres volt de LECSENGETT. Majd hoztál 2 példát, egy lassan 10 éves játékot ami egy kenyérpiritón is elmegy de borzaadan skálázódik 4K-ra az elavult szar motor miatt, és egy szintén multis játékot ahol sok fps kis input lag a fontos
-
AsakuraDave
őstag
Aki váltana mondjuk 3080-ról Ti(e)-ra annak igenis fontos infó LENNE
Mivel lehet raszterba nem éri meg azt a pénzt de ha lehet 1-2 címbe nem kell DLSS az RT mellé akkor már jobban érdekelné az embert
Azért nincs teszt mert sok idő megcsinálni bár bőven elég lenne Quality módban tesztelni főleg mikor 3080 és felette vagyunk mert azon egy Q mód már bőven játszható FPS-t kellene adjon RT-vel. Illetve mert HUB-nak a töke kivan a sok reviziótól már csak AIB vs AIB is egy "szaros" SOTTR tesztet futtatnak le mert ott csak berakod, hogy High preset és benchmark bár itt annyiba igazuk van, hogy az OC meg hőfokok/zajszint a fontos nincs szükség minden játék alatt végigtesztelni. -
Petykemano
veterán
Úgy tűnik, gyerekkorodban nem játszottál autós kártyával.
Hát nem érted, hogy mindig azt kell tesztelni, amiben az Nvidia jobb?
Emlékszem, 6-7 éve, valamikor a maxwell megjelenésekor nagyítóval kellett keresni - az egyébként addig megszokott - képminőség összehasonlítást. Érdekes módon a legtöbbször az jött ki, hogy az AMD kártya ad szebb képet, az nvidia kártya meg mintha itt-ott elcsalna pár apró részletet. Persze csak vájtszeműeknek volt észrevehető, de azért a biztonság kedvéért már senki nem is firtatta.
Most meg hogy a DLSS jobb képet ad, mint az FSR, hirtelen milyen fontos lett! -
-
szerintem nem értem a gondolat menetedet, bocsi
A cím a gond? de ez egy cikk, nem csak egy cím...
Az ajánlott gépigény a készítők részéről 8 magos CPU-t kér mindkét gyártó részérő. A cikkíró is leírja hogy 3700 X/ 9700K vagy újabb/ magasabb CPU. Az 1800X nem újabb.
"For an optimal (1080p 60 FPS experience) you’ll need an octa-core CPU, the Ryzen 7 3700X or higher "Attól , hogy 5600 X, az 6 magos marad és valószínűleg egy 5800 X gyorsabb lesz azonos frekin is akár, mert támogatja a játék a 8 magot.. Főleg hogy ez 1080 P-re van megadva, ami igényli a CPU teljesítményt.
-
Petykemano
veterán
Én ezért tartom önáltatásnak, hogy ma veszek egy 6 magosat és 3-4 év múlva majd lecserélem egy használt 12 magosra ugyanabból a szériából.
Mert valójában 2 generációval későbbi 6 magos már ST 30-40%-kal gyorsabb és majdnem hozza a korabeli 12 magos MT teljesítményét(Persze egész más, ha a cserével generációt is tudsz váltani)
-
-
Ez nem igaz azért most már annyira szerencsére, de jelen van.
Kijött pár patch azóta, lassan orvolsolódnak ezek a problémák is. Ez még decemberi videó.Kényes az SSD sebességére is például a játék. Sokszor a városon belül is voltak elötted 5 méterre hasonló artifactok sajnos, főleg decemberben még.
Maga a játék nem prevgen , 3 év valós technikai fejlesztés van mögötte, de az RT igazából tényleg sokat tesz hozzá.
Ma már javult a dolog, de nem tökéletes még mindig. [link] Külön topik van olyan szép képeket lehet lőni menet közben néha. sixpak szerintem az egyik legjobb benne [link] [link] -
-
-
Raymond
titán
Termeszetesen, de itt is van balansz. Az hogy pl. AC Odyssey-ben leveszed a Volumetric Clouds-ot Medium-ra annak nem lesz latvanybeli hatasa de a teljesitmeny jelentosen megno, viszont ahhoz hogy meglegyen a 4K a kozolokon mar joval tobbet kell levenni ami meg is latszik.
Csakhogy ez is valojaban mindegy, mert a konzolt nem 30cm-rol bamulod mint a PC-t/lapost a masik dolog meg az hogy a konzolon jatszoknak szinte kizarolag csak az a verzio van meg, tehat nem fogjak bujni a TV/monitor-t hogy mik a difik hanem csak jatszanak
Errol (most is es szinte) kizarolag azert megy a diskura mert latszolag egy nem elhanyagolhato meretu felhasznalo bazis nem birja megerteni hgoy az amit a konzolon lat es az amire pruszkolnek hogy nem megy 2080Ti-vel se az nem ugyanaz.
-
syberia
veterán
Ahogy elnézem a két élesítési eljárást egymást mellett, főleg a fegyveren látszik a különbség. A jobb oldali képről a Return to Castle Wolfenstein jut eszembe. Szerencsére annak idején nem az éles grafika adta a játékélményt.
amúgy nem kérdés számomra, hogy melyik a hatékonyabb, vagyis élesebb végeredmény. -
huskydog17
addikt
"Nagyon korlátozott, míg a RIS bármilyen esetben működik."
Ez így ebben a formában nem igaz, ugyanis az AMD saját driveres implementációja elég nagy korlátokat szab, hiszen egyrészt kizárólag Navi GPU-kkal működik és csak DX9, DX12 és Vulkan API alatt. Egy modder a napokban a nyílt forráskódnak hála feloldotta ezt a korlátot.
Azaz DX11 és OGL alatt az AMD megoldása nem működik, akkor se, ha Navi VGA-val rendelkezel.
-
DLSS mást csinál, mint a Sharpening ,ezért nem értem a párhuzamot miért lenne ettől vége.
A DLSS hez a Shader Scale inkább húzható párhuzamba. A felbontás attól még 1440P, míg a DLSS nél a felbontás a végeredményben 4 K. Az egyik oldalról az 1440P képet javítod fel hogy megközelítsd a 4 K képminőséget a másik oldalon a 4 K képminőséget rontod le, hogy megkapd az 1440P sebességet. Kinek mi fontosabb. Az RT mellé az erőforrás igénye miatt DLSS jobban jön míg Radeon mellé RT hiányában egyértelműen jobban passzol a saját eljárásuk. -
hokuszpk
nagyúr
programozoi szempontbol kb. ugynezki, hogy a konzol felett megkapod a tejhatalmat, -- mint anno a c64 / zx spectrum korszakban, -- aztan amit ki tudsz hozni belole, az ugyanugy fog futni a nappaliban, mint a fejlesztoi gepen.
pc-n meg at kell verekedned magad az apin az alatta levo drivereken, optimalizalnod kell a kulonbozo videokartya architekturakra es az azokat kiszolgalo procikra.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzol az egy fix gép. Arra sokkal könnyebb optimalizálni.
A szinkronizálás eljárás kérdése. Ez lehet vertikális szinkron is, de némelyik játék afféle fast/enhanced synchez hasonló megoldást használ, míg van olyan is, ami scene pacinget, és ott limitálják a sebességet, majd arra szinkronizálnak. Az egész hardver szabadon elérhető, így eléggé sok dolgot meg lehet tenni. PC-n ezek azért korlátozottabbak, mert itt azért sok múlik a Microsofton, a gyártók driverein, illetve azon, hogy egy gyártó mondjuk hajlandó-e specifikus megoldásokra pénzt áldozni, mert a driverfunkciók nem olcsó dolgok ám. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem keverendő a szinkronizálással. Leginkább azt határozza meg, hogy a GPU egyszerre hány képkockát számolhat előre az aktuálison túl. Persze ez leginkább egy elvi adat, de amúgy lehetséges, hogy a driverek BF5-re beállított default egy extra képkockájához képest, ha mondjuk három van megadva, akkor a jobb sebességet eredményez. Főleg, ha ez a szoftverben direkten van szabályozva.
A szinkronizáció emellett még kell, ha nem akarsz képtörést. Az Enhanced adja a legkisebb késleltetést.
Az FRTC nagyrészt hasztalan a Chill óta, mert utóbbi is képes a sebességet korlátozni. A Chill egyébként sose számol az aktuálison túl extra képkockát, de azt nem tudom, hogy miképpen reagál erre a beállításra a BF5-ben, mert ez elméletben nem kompatibilis a Chill lényegében.(#36435) Raymond: Én úgy néztem, hogy ki van. Kajak az a default. Vagy ez most megváltozott?
-
zovifapp111
senior tag
És minden régebbi drivert lepucoltál rendesen? Lehet, hogy nekem eddig csak simán szerencsém volt, de se zöld se piros driverrel nem volt még gondom. Mindig hibátlanul müködtek sima frissítéssel is. Ddu-t csak kártyacserekor használtam. Tök jók a meghajtók minkét oldalon.
Falu: sorry, el voltál tünve
-
Lesz. De ugye addigra meg az AMD is előrébb lesz. Úgyhogy lehet nem változik semmi, a mondandóm lényege az, hogy nincs itt semmilyen hardveres csoda. Itt le van írva, hogy milyen az új Forza.
Ugye csodáról beszélhetnénk, ha a Vega mellet a Turing is elhúzna a Pascaltól, de a helyzet sajnos nem ez.
-
TTomax
félisten
Okay hát ezzel az erővel a vásárló azt se tudja hogy 4 vagy 8GB....dehh a GT sosem játékra volt,még a gsync támogatást is csak utólag kapta meg.Ezek masszív irodai kártyák azért.Azért régen is volt ugyanaz a kártya 64/128bittel,vagy GDDR3-GDDR5el.Ha egyértelműen rajta van a dobozon akkor nincs igazán miről beszélni.Egyébként pont az nézi meg hogy mit vásárol aki ebben az ársávban keres.
-
Puma K
nagyúr
Magamból kiindulva azért kutatok a neten adott termékek után, hogy a pénzemért a lehető legjobbak kapjam.
Vagy ha nem értek az adott szakterülethez mert semmilyen rálátásom és tapasztalatom nincs, akkor mástól kérek segítséget. Leginkább olyantól akiben megbízok és tudom, hogy jártas az adott területen.
Így minimalizálom az átb@szás esélyét. Ha meg valami nem kerek azzal amit vettem, akkor visszaviszem.
A gyártó a specifikációknál részletezi az adott terméket.
Aki tud olvasni annak ez nem lehet akadály.Amit most írtál azzal kapcsolatban az jut eszembe, mikor egyik ismerősöm ismerőse nem értette mi a különbség a szimpátia és az empátia között... amit te is említesz, az két különböző téma.
Az egyiknél egy kész terméket vásárolok.
A másiknál pedig egy szakembert bízok meg egy adott munka elvégzésével aminek a milyensége az ő tudása alapján lesz olyan amilyen, és nem csak és kizárólag az általa használt anyagoktól függ a végeredmény.
Így van
-
#00137984
törölt tag
GTX 210, GTX 240 (DDR3), a GTX 710, GTX 730 (DDR4) szintén ennyire minimál hardveres errőforrást kinált. Multimédiás felhasználásra vagy irodai gépekbe (30-40W fogyasztás) vesznek ezekből az olcsóbb kártyákból. A videókártyák dobozán láthatóan fel van tüntetve a 2-4GB DDR3-DDR4 videómemória, és a specifikáció szerint lehet találni 2GB-os GDDR5 GTX 730, GTX 1030 kártyákat nem olyan sokkal drágábban. A GDDR5 miatt 48GB/s sávszéllességet nyújtanak, de még ezenfelül a GPU-n az a 384 Shader napjainkra már nem sok mindenre jó. Játékra a 128bit, 640 shader, 112GB/s sávszéllesség miatt a GTX 1050 jobban ajánlott, de most 20ezer forinttal drágábban is kapható. Igaz nem mindenki vágja a témát, de ha ennyire fapados a tudása akkor kérje ki mások véleményét vásárlás előtt. Ha meg nem szándékozik valaki egy új videókártyára a 35ezer forintos ársávnál többet kiadni, akkor legalább a dobozon jól kiolvasható információ szerint a GDDR5 variánsokat vásárolják meg.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, csak a PC nem konzol. Ott elhiszem, hogy ez működik, de az AC Originsre az a legfőbb panasz, hogy rendkívül kicsi a teljesítménykülönbség a full low és a full high grafika között. Nyilván ennek az oka a rossz hatásfokban keresendő. PC-n emiatt egy rakás grafikai beállításnak nincs is értelme. Hiába veszed le, semmit sem gyorsulsz.
(#31134) Raymond: Konkrétan az nyomja agyon, hogy a CPU egy rakás olyan munkára van kényszerítve, amelyek szükségtelenek lennének, ha nem kellene a bekötéseket ennyire körülményesen kezelni. Kb. olyan, mintha elindítanál egy OCCT-t szálra és úgy játszanál mellette egy játékon. Haszna nincs, mert csak azért működik így, mert a fejlesztés egy szakaszában hoztak egy hibás döntést, és már túl drága lenne kijavítani.
-
huskydog17
addikt
Csak az a gond, hogy néhány, nem mai OpenGL játékban az AMD userek erősen szívják a fogukat, főleg id tech5 motoros játékok alatt (New Order és Evil Within katasztrofális AMD VGA esetén). Ezen felül HTPC szempontból ismét csak jóval fejlettebb az 1050.
Az RX kizárólag a Doom Vulkan módjának segítségével van pariban az 1050-vel, sajnos senkinek nem tudnám nyugodt szívvel ajánlani az RX-et. -
Raymond
titán
Ja, az eredeti felvetes amibol ez a diskura is kiindult igaz - nincs ajanlhato termeke az AMD-nek meg a 100EUR es alatti kategoriaban se. Ha olcso kell akkor a 65-70EUR passziv 30W GT1030, ahol meg lenne elonye a 85-90EUR 50W RX550-nek shader intenzivebb jatekoknal (pl. BF1) oda meg messze tobb ertelme van egy dupla annyi shader/TMU-val rendelkezo 100-110EUR RX560-nak. Csak azon az aron mar ott a a GTX1050 is...
-
huskydog17
addikt
"Azért látszik, hogy újabb játékoknál az RX550 a nyerő"
Nem teljesen. Quake Champions és Rainbow Six Siege nem éppen régiek, ezen felül a Dota 2 is Source 2 Engine-t kapta meg, ami szintén nem olyan régi és Vulkan leképzője is van. A PuBG pedig csak szimplán egy fos, de az még csak pre-alfa státuszban van annak ellenére, hogy papíron már nem.
HSM: ha túl gyenge a CPU, akkor meg az a baj. Nincs itt semmi gond a teszt környezettel. A Ryzen 3 még a Core i3-nál is olcsóbb.
bertapet11: Mivel még újonc vagy, így egy jó-tanács: érdemes a "jóslatait" nagyon erős fenntartásokkal kezelni.
-
-
MrChris
nagyúr
Kb mikor azok a kártyák dívtak (~2011) szünt meg az érdemi fejlesztés. Hogy ne szívjanak annyira a felhasználók az UHD-val, beépített (tudtommal nem paraméterezhető) proxy van, ami készít egy 720p változatot, editáláskor ezt látni, render viszont UHD-ból lesz.
Kb tavaj pedig eladta a Sony, azóta Vegas Creative software néven fut. Az új 14-est hangyányit átfestették, tettek bele egy adag plugin fx-et. Pedig lenne mit fejleszteni. -
MrChris
nagyúr
A Vegas rendereléskor az FX-eket és a tömörítést végzi el. Ha az FX OpenCL támogatott akkor azt a gpu csinálja. Ennek a mérését láthatod azon a táblázaton. Sajnos a GPU támogatott tömörítés, ami általában a rendering nagyobb részét teszi ki, csak a Mainconcept MJPEG és Sony AVC kódekkel lehetséges Vegasban, kizárólag a GTX 4xx-5xx valamint a HD5xxx-6xxx kártyákkal. Ha modernebb kártyát használsz akkor a tömörítést a CPU végzi, GPU csak az FX-eket!
Itt egy videó erről. A GTX960 nem sokat tesz hozzá. A CPU pár másodperccel lett csak több mert az FX részt is az végezte, a GPU támogatottnál csak az FX-et csinálta meg a GPU, a kódekkel való tömörítést, munka oroszlán részét a CPU. Itt egy másik rendering teszt ahol látható hogy a CPU magában 2:48-alatt végez míg az öreg 560ti ha besegít máris lenyomja 0:41 másodperc alatt.
És hogy még egyértelműbb legyen ebben a tesztben is demonstrálva van erőforrás figyelővel, hogy a GTX 560 dolgozik, míg a GTX770 nagyjából semmit sem csinál, ami az eredményeken is látszik.
Aki a tömörítést is támogatni akarja Vegasban annak ilyen régi kártyát kell használni. Eddig csak egy Vegassal dolgozó sráccal tudtam ez ügyben beszélni, a gépében egy öreg GTX580 van valamilyen i7 és 32GB ram mellett, pedig már százszor lecserélte volna a vidkarit. -
cyberkind
félisten
Jó, hogy nem a Time Spy-t meg a 93-as Doom-ot hasonlítod össze, bár még annak is több értelme lenne mint ennek itt de úgy látszik jól elvagy.
(#23038) Milka 78
Akkor is harapnék ha az Uncharted 4-et meg az ultra low-os Gta 5-öt hasonlítaná össze mert annak is nulla értelme van mint most. -
Asbee
veterán
Nem unod még? Összehasonlítod a Driveclubot a PC-n agyonbutított low beállítású Forzával. Csutka lowon játszol mindent de fikázod úgy hogy ki sem próbáltad. Nálam nem nagyon fér össze ez a két dolog. Nem eszetlen maximum grafikáról van itt szó, pont itt van mindig szépen kivesézve sokszor milyen minimális különbségek vannak egyes grafikai beállításoknál, plusz erőforrásért cserébe. Te magad mondtad, alacsony felbontáson minimumon játszol, (ráadásul ezt nem is próbáltad) ami arra van kitalálva, hogy mindegy hogyan de valahogy döcögjön. Ez alapján elég érdekes kritizálni és következtetéseket levonni.
-
mcwolf79
veterán
Nem azért mondom, de nem unod még?
Megvan a játék? Nincs. Egy YouTube videó alapján mindenhova (lehet, még az Alkalmazások, oprendszerek topic-ba is) bevakkantod, hogy milyen xar a LOD. Egyetlen videót linkelsz egyfolytában, amelyben Szerinted borzasztó zavaró a popup.
Tudom, ez egy nyitott topic, nem csak az írhat bele akinek megvan a játék, de qrva unalmas, hogy olyanról kántálsz valamit, amiről saját tapasztalatod nincs. Vegyél egy normális VGA-t, ha minden igaz hamarosan jön demó, kipróbálod, nem tetszik, nem veszed meg. Ennyi. Aztán tényleg felejtsd el ezt a topic-ot , mert rajtad kívül még nem nagyon olvastam, hogy valakit ( ráadásul aki személyesen tapasztalta) borzasztóan zavar a popup.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Eredeti Sony PS4 Dualshock 4 kontroller - Vezeték nélküli
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest