Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Casanova* #864 üzenetére

    Ez nem ilyen egyszerű. A fejlesztő túl sok kontrollt nem kap a VRAM használat paraméterezésére. Minden egyes DX/OGL API object egy új memóriaterületet foglal le, még akkor is, ha lényegében ugyanaz az adat már vagy 4-szer benne a memóriában. Például ezért tudtak a korábbi generációs konzolok annyira kevés memóriával ellenni, mert nem pazarló módon bánnak a memóriával. Szóval még ha terveznének is a memóriahasználatra a GPU-nál, akkor is annyira kevés erre a kontroll, hogy simán mellé lehet lőni. Ennél egyszerűbb a megközelítés. Meg van szabva, hogy 200 dollár fölött már kell a 2 GB és 400 dollár fölött belefér a 4 GB is. Ennyire egyszerűen alakulnak ki a mai memóriasémák.

Új hozzászólás Aktív témák