- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahhoz, hogy ez számítson FCAT-tal kell mérni. A presentek közötti mérésnél ezek a beállítások nem módosítják az fps-t.
Nem valószínű, hogy ez egy driverhiba. Az lehet a gond, hogy az NV a Microsoft HDR pipeline-ját használja, míg az AMD mindenhova berakatta a saját natív pipeline-ját. Tehát a Microsoft pipeline-jának többletterhelésétől menetsülnek, mert megkerülik az egészet. Nem véletlen, hogy a Microsoft Xboxon sem a sajátját, hanem az AMD HDR pipeline-ját használja. Lényegesen jobb, mint amik ők összehoztak. De OS frissítésekkel ez helyrehozható, vagy az NV-nek is szüksége lenne egy natív pipeline-ra, amit aztán a fejlesztők beépíthetnek. Igazából az a fő kérdés, hogy miért nem fejlesztettek ilyet alapból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest