- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A 70 milliárd paraméteres DeepSeek R1 LLM-et is lokálisan futtatná az AMD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mindent visz: A GeForce RTX 5080 tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Eltűntek a mobil GPU-k az AMD és az Intel útitervéből is
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahhoz, hogy ez számítson FCAT-tal kell mérni. A presentek közötti mérésnél ezek a beállítások nem módosítják az fps-t.
Nem valószínű, hogy ez egy driverhiba. Az lehet a gond, hogy az NV a Microsoft HDR pipeline-ját használja, míg az AMD mindenhova berakatta a saját natív pipeline-ját. Tehát a Microsoft pipeline-jának többletterhelésétől menetsülnek, mert megkerülik az egészet. Nem véletlen, hogy a Microsoft Xboxon sem a sajátját, hanem az AMD HDR pipeline-ját használja. Lényegesen jobb, mint amik ők összehoztak. De OS frissítésekkel ez helyrehozható, vagy az NV-nek is szüksége lenne egy natív pipeline-ra, amit aztán a fejlesztők beépíthetnek. Igazából az a fő kérdés, hogy miért nem fejlesztettek ilyet alapból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AliExpress tapasztalatok
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- A 70 milliárd paraméteres DeepSeek R1 LLM-et is lokálisan futtatná az AMD
- EAFC 25
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest