- Új Blackwell szerverdizájnt mutatott be az NVIDIA
- A Sparkle új VGA-ja kompakt, és a villanyszámlát sem fogja az egekig srófolni
- Kábel nélküli Corsair klaviatúra és egér Apple vasakhoz
- ASUS blog: kiegészítők a tökéletes játékélményhez
- RDNA 3 architektúrás AMD Radeon PRO videokártyával bővült a Gigabyte kínálata
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- RAM topik
- Milyen monitort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Én ezt értem, hogy ugyanannyi a számítás. Már nagyon régóta nem számít, hogy milyen textura minőséget állítunk be, ha belefér a VRAM-ba, akkor max 1-2 fps a különbség.
Csak az a bajom, hogy régen ezzel senki sem törődött. A texturákat felnyomták maximumra és ez negatívan érintette a kevesebb VRAM-al rendelkező kártyákat. Pedig megtehették volna azt, hogy a textura részletességet minimumra veszik mindenhol, hiszen nem oszt nem szoroz. A végeredmény pedig abban az esetben más lett volna.
Pedig nagyon jól tették, hogy mindent maxra toltak, mert a vásárlók arra kíváncsiak, hogy maximum minőség mellett melyik a jobb.
Sajnos ezzel az önkényes módosítással annak a kornak vége van.
Lesz két hasonló teljesítményű kártya, csak ép a minőség nem lesz azonos. Az ilyen tesztek nagyon át fogják baszni a kevésbé hozzáértő vásárlókat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest