Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Fujifilm X
- Nem, nem szünteti be a grafikus vezérlőinek fejlesztését az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Korrektnek látszó, ésszel árazott egeret dobott piacra a Corsair
- TCL LCD és LED TV-k
- Harmincadik születésnapja alkalmából megújult az AIDA64
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schawo #15802 üzenetére
A GFLOPS/TFLOPS csak egy szám. Kb. annyi hatása van a teljesítményre, mint a shaderek számának. A program oldalán ez nem csak számháború.
Itt maga a problémakör tök egyszerű. A DX11-ben írtál egy programot, leadtad a gyártóknak, akik agyontesztelték az early kódokat és szállították a dev csatornákon neked a drivert. Beleraktad te a munkaórát és belerakták a gyártók. A DX12-ben ez megszűnt. Leadhatod a programod, de abba felesleges a gyártóknak munkaórát ölni, mert a kernel driver hiánya miatt csak például complier bugfixelni tudnak. Innentől kezdve az az architektúra kapja a legnagyobb teljesítményt, amelyiken a fejlesztők eltöltötték a legtöbb munkaórát. Ez multiplatform fejlesztésnél a GCN.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Részletre elviheted akár 365 napra. Bankmentes.Gainward GeForce RTX 5070 Ti Phantom
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 91% Akkumulátor
- Eladó Huawei P30 128GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest