Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz lezso6 #38759 üzenetére

    Hát eza 128 ROP elég érdekes.
    Kezdenek megdőlni az elméletek, hogy mi a szűk keresztmetszet.
    Eddig azt gondoltuk, hogy a vega 64-nek kevés a ROP és/vagy a sávszélesség. Most már van kvázi tile-based rendering (dsbr), van szupersok ROP és elképesztő sávszélesség. Én nem mondom, hogy nem látszik a teljesítményen, mert a 20%kal magasabb frekvenciát meghaladó mértékben nőtt a teljesítmény (25-35%), de hát azért mégsincs az az érzésem, hogy sikerült átvágni a gordiuszi csomót. Ráadásul mindezt úgy sikerült, hogy plusz erőforrást dobott rá az AMD - bruteforce -, míg látszólag az Nvidia okosba'

    Most már nem csak tfopsban van fölényben az AMD, hanem ROP számban és sávszélességben is. (Utóbbi persze rayfield-tracingnél jjól jöhet).

    Mi van még? Már csak a geometria maradt a sok korábbi találgatásból, ami magyarázná, hogy a Radevon Vega VII miért marad el továbbra is a vele közel azonos erőt képviselő 2080Ti-től.

    Kiváncsi vagyok, a naviban már javításra kerülő NGG funkció is hoz-e az órajelen felül 10-20%-ot, mint ahogy az emelt ropszám és sávszélesség tette.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák