Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz fulton #5980 üzenetére

    A teleport ki-bekapcsolása játék függő.

    A játéktér mérete a szenzorok helyétől és számától függ. Nálam a 1.5mx1.5m játékteret simán lekezeli 2 szenzor. A szoba méret oculus-os játékoknál szvsz nem kritikus, gyakorlatilag a másfél méteres térben minden teljesen jól játszható. A nagyobb tér inkább a vive-os tartalmakhoz szükséges, mert a vive eleve minimum 2mx1.5m teret igényel, az alatt csak a standing mód működik, amivel sok steamVR játék el sem indul.
    A szenzorok elhelyezésére érdemes némi időt szánni, mert 5-6 cm ide-oda pakolgatás is számít. Azaz előbb keress valami ideiglenes, mobil megoldást a szenzorok rögzítéséhez, majd amikor már jól működik a rendszer és eleget tesztelted, akkor fixáld őket a véglegesen.
    Ami az usb-t illeti én nem rizikóztam és alapból rendeltem amazonról egy inatek kártyát, amivel működik is. 2 szenzorral a rift 3 usb 3.0 helyet igényel és egy usb 2.0-t az xbox kontroller. Ha nagyobb játékteret akatsz, akkor már nem tudod megúszni egy harmadik szenzor beszerzését, amihez újabb usb 2.0 kell.
    A dedikált usb kártyát nem is csak az inkompatibilitás kiküszöbölése miatt ajánlják, hanem a megfelelő átviteli sebesség miatt is, hogy ne egy usb kontroller kezelje az összes bejövő jelet, mert könnyen szűk keresztmetszetté válhat.
    Minden esetre első lépésként szerintem próbáld ki hogy működik a rendszer a meglévő eszközökkel 2 szenzorral és hol vannak a határai. Később bármikor lehet további szenzorral és usb kártyával bővíteni.

Új hozzászólás Aktív témák