Hirdetés
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- DUNE médialejátszók topicja
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bagoly81
aktív tag
válasz
Raymond #14299 üzenetére
jó messze van az még, olvastam valami hírt, hogy usb-c lenne a az egységesített csatoló vr szemüveg fronton, szóval ha nem is ezen tervezték a rift2 öt akkor valószínű, hogy azt a részét is újra kéne tervezni ami megint csak csuszásra vall, ha pedig a rift2 nagyobb felbontású képpel érkezik a valósághű élmenyekért, akkor bizony meg kéne vária az nvidia legújabb vga családját, plusz még boltokba is kéne kerülnie, és csak utána érkezhet a rift2, szóval szvsz inkább 2020 lesz az..
-
Raymond
titán
válasz
s7evcsenko #14298 üzenetére
Majd 2019 vagy 2020
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Van arra valami reális esély, hogy a közeljövőben jönne az Oculus Rift "2"? -
Márton
nagyúr
válasz
Raymond #14295 üzenetére
Köszi, sikerrel jártam, illetve nem is annyira.
Ugye alapvetően amiatt kell nekem régebbi 360Photos-t használni, hogy ismét legyen mappakezelés (vicc!), mert több témában készítettem már képeket és van akinek ezt mutatom, van akinek azt. Nem jó ömlesztve ahogy most van. A másik, ha valaki leveszi a sisakot és egy másik embernek adja, akkor a jelenlegi appal megáll a slideshow, gombnyomásra megy csak tovább, de nem szeretném mindenkinek elmagyarázni, mit, hol nyomjon. A régi folytatta a slideshow-t. Ezek most ismét mennek, viszont azt elfelejtettem hogy ez meg a 72Hz-et nem támogatja, emiatt ismét vibrál minden világos rész. És nem csak én vagyok finnyás, ügyfelektől is hallom vissza. Szóval most nem tudom mi legyen, hogyan tovább. Nem lehet force-olni a 72Hz-et? Az apk-be beleheggeszteni? A friss app ráadásul gyakran kifagy, kilép a home screen-re kb. minden 10. képnél. Azoknál, amiket hónapok óta használok gond nélkül gearvr-on.
Hát miezmár? -
Márton
nagyúr
válasz
Márton #14282 üzenetére
No, összekötöttem a GO-t a PC-vel, adb driver felment, developer mód engedélyezve a sisakon,
de mikor kiadom az "adb help" parancsot a konzolból, nem találja a parancsot.
Miért? Kell az egész Android SDK? Ez a leírás nem említi. Ha vkinek fenntvan az SDK el tudná küldeni az adb.exe-t? Lehet elég, nem akarok több gigát telepíteni ha nem muszáj.
Esetleg egy ilyen kisebb utility is elég?Egy korábbi 360Photos APK-t kéne a GO-ra heggesztenem, mielőtt megőrülök az aktuális verziótól.
köszi
-
Picco
addikt
Archangel Hellfire ocso'e' £8.30-at tuti meger, megha a pvp ingyenes is.
-
qqzs
őstag
Mennyibe kerul egy roller coster ride? Van buy gomb miutan egybol payment modot ker. Le is vonja szo nelkul vagy azert majd elmondja az arat checkout elott?
-
kiskuplung
őstag
válasz
Chapel #14284 üzenetére
Ha 2 hét eltelt, mióta megvetted, akkor már nem jár a refund.
Én anno egy meditációs programot szerettem volna visszatéríttetni, mert asszony 1 óra után ráunt, és pont akkor indult ez a refund lehetőség. Örültem is neki, de kb 3 órával léptem túl a 2 hetes keretet. Azt hiszem még futottam egy kört az időzónákkal, de végül nem jártam sikerrel. Tanulópénz :-)
-
Raymond
titán
válasz
Chapel #14284 üzenetére
Nem igazan mindegy mikor vetted, ha honapokkal ezelott akkor azert problemazhatnak. Ha par napja/hete akkor meg visszairnak nekik meg egyszer. De oszinten szolva inkabb vennek egy 15-20EUR kabeles XB360 controllert es jatsznak vele meg egy par masik jatekkal ami azzal jobb
-
Chapel
addikt
válasz
Raymond #14274 üzenetére
Köszi!
Hát csesszék meg, soha nem indítottam a játékot, le is írta hogy megfelelek a refund opcióra, erre jön a levél hogy bocs, de nem adjuk vissza a játékot. Semmi komment...ejej, ez nem túl kedves dolog
Oculus Refund Status
Your refund request for the following order was not approved. We have restored your access to this app. If you have uninstalled it, you may reinstall it again from the Oculus Store.
-
Raymond
titán
"Ha szoftveresen lehet kompenzálni akkor a oculus guiban ezt miért nem csináljak meg?"
Nem tudom, en mondjuk ott bekapcsoltam volna. Meg ha sok GPU eroforrasba is kerul, nem fut ott nagyon semmi egyebkent se. De ez is lehet egy OK hogy miert nincs bekapcsolva:
"Note that with multiple TimeWarp layers, CAC will introduce artifacts at blended edges because there is only one alpha value for the three different colors."
De ahogy nezem mashol is nagyon szelektiven van hasznalva, gondolom nem veletlenul:
"Oculus Video theater now has chromatic aberration correction enabled and all screen edge aliasing and fringing fixed."
"Correction is only on the theate movie screen contents, nothing else. It costs performance / thermal, and there are other artifacts when enabling it for layers with alpha."
-
Márton
nagyúr
válasz
Raymond #14280 üzenetére
Ja, én még nem csatlakoztattam.
Oculus honlapjáról szedtem le, azt írták: "Right-click on the .inf file and select Install"De ahogy olvasom már nincs "unknown sources" opció a GO-nál, tehát nem tudok telepíteni egy korábbi 360Photos APK-t, ami még volt olyan okos, hogy támogatta a mappák kezelését?
Vagy ha az eredeti Oculus szerzemény, akkor nem minősül "unknown"-nak? -
qqzs
őstag
válasz
Raymond #14276 üzenetére
Koszi.
Megint kromatikus aberracio.
Ha szoftveresen lehet kompenzálni akkor a oculus guiban ezt miért nem csináljak meg?
Pár fokot elforgatom a fejem és ha nem pontosan egy panel élére nézek egyből előjön. Játékban fotókban ez alig észrevehető de itt ahol világos háttér előtt vannak a fekete panelek. Nagyon zavaro. Mondjuk ez meg csak az első hetem. És ami érdekes hogy rendszer felállásnál az oculos logóban van ilyen aberráció kikapcsolás mert az első pár másodpercben aberral de utána meg eltűnik egy pillanat alatt. -
Raymond
titán
válasz
Márton #14278 üzenetére
Itt: [link] legalul:
To get this working on Windows 7, go to device manager. You should see "VR headset" with an exclamation symbol next to it, signifying no driver. Right click, select "Update Driver Software", choose "Browse" and select the folder containing the extracted drivers. You'll see "Oculus ADB Interface" once complete.
-
-
qqzs
őstag
Beepitett nezo app. A fotonezegetest lehet fekve csinalni a videot csak ulve. De pl 360as foto is csak ulve. Miert nem lehet a teret mindig elforgatni vagy ha neha van oka hogy nem lehet akkor meg maskor miert?
-
Chapel
addikt
Tud valaki segíteni, hogy hogyan mükszik az oculus storeban a pénzvisszatérítés?
Dirt Rally-t vettem meg, el sem indítottam mert benéztem - kontroller kell hozzá nekem csak touch van, nem tervezek venni.Elvileg van refund rá, nem játszottam vele.
-
kozmy
őstag
-
qqzs
őstag
Van hasonló lehetőség mint a cast? Esetleg képek/videók együtt nézése több Goval? Fura helyzet mikor mutatok valakinek valamit és minden harmadik kérdésem hogy most éppen mit látsz, meg leveszem a headsetet es belenezgetek.
Van lehetőség nézőpont igazításra ott ahol ez nem működik a gomb nyomvatartassal?
-
Raymond
titán
Sima MTP eszkozkent mukodik. Rakotod a PC-re USB-vel, megvarod amig felismeri aztan meg bele kell nezned a HMD-be hogy engedelyezd az USB modot. Utanna siman kinyithatod mint barmilyen mas USB eszkozt es bedobalod a kepeket es a videokat a megfelelo mappakba.
Csinaltak sajnos par hete egy idegesito upgrade-et. Az elejen kinyitottam az Oculus Video progit es ott a linkelt dolgokon kivul volt alul egy "My Videos" menu is, ez nyitotta meg a lokalis mappat a videokkal. Ugyanez volt a kepekkel es az Oculus 360 Photos app-al is, de sajnos par hete ez ki lett love es az Oculus Gallery-n keresztul kell megnyitni ezeket. Vagyis a menupont meg ott van de csak egy uzenetet kapsz hogy menj a Gallery-ba. Mindegy lenne, de az lassabb es haklisabb is plusz ott default ossze van keverve minden egybe, nem tetszik a nezet es lista stb. Aztan ha megnyitsz valamit akkor ugyis az Oculus Video-t vagy az Oculus 360 Photos-t hasznalja a megjelenitesre. Ez olyan facebook-os barmolasnak tunik nekem.
-
qqzs
őstag
Hazi 3d foto video lejatszasra mit ajanlotok Go-ra? Es hogy nezem a kepeket? Van otg funkcio usb drivenak vagy toltogetni kell ra? Ha igen hogy?
-
#54625216
törölt tag
válasz
Dyingsoul #14264 üzenetére
Az ilyen sztorik pont hogy lelkesítőek.
A srác szabadidejében, munka mellett, esténként dolgozott és összehozott egy játékot, ami bekerült az oculus store-ba sőt saját fanklubja is van.
Hobbi szinten, tanulási célból simán össze lehet hozni remek játékokat ingyenes assetekkel (általában az asset gyártás viszi el a legtöbb időt) és ha már megtanultad a játékmotort használni és összelapátoltál egy működőképes prototípust, amiben a logika és az irányítás működik, akkor fokozatosan le lehet cserélni az asseteket egyedire akár külső segítséggel is.
Unreal-ben blueprintekkel egyáltalán nem olyan nehéz a VR fejlesztés, mint elsőre tűnik, csak rá kell szánni az időt a kezdő tutorialok végicsinálására. Értsd: nézed a tutorialt és mint egy majom leutánzod.
Ha az alapokon túl vagy, akkor kezdheted variálni, amit tanultál. Ha elakadsz mész a következő tutorialra és megint egy ideig majom üzemmódban tolod. És így tovább.
Az ilyen projecteknél arra kell csak koncentrálni, hogy úgy csináld, mint valami edzésprogramot: nem random foglalkozol vele, ha éppen eszedbe jut, hanem rendszeres időközönként előveszed és addig nyúzod, amíg nem haladsz vele legalább egy kicsit. -
Raymond
titán
"Egy szóval a Daydream olyan mintha belenéznél a VR világba a go meg olyan mintha benne lennel."
Ez a nagyobb FOV miatt van. Ahogy nezem a Daydream se lett jobb mint a Cardboard volt, abbol van itthon 5 kulonbozo tok/HMD mobilhoz es mindegyiknel ott a tavcso erzes. Oszinten szolva meg talan a papir eredeti volt a legjobb ebbol a szempontbol.
-
qqzs
őstag
válasz
Raymond #14263 üzenetére
Hat szerintem az élesség fókusz máshova nem lehet állítva csak a monitorra a szemtengely fókusz lehet 2 méteren. De nem érdekes annyira mert nem vagyunk optikusok meg senkinek sem lesz jobb ettől
Szemüvegeket végig próbáltam és a legjobb az a szemüveg amit monitorhoz használok.Gondoltam csinálok fotókat a lencsén keresztül a daydreamet hasonlítva, de ezt csípőből mobillal nehéz lesz gondolom ezert nem találtam eddig se nagyon.
Pixelesseg kb ugyanaz, Fov egyértelműen jobb és a fizikai kényelemben is a go győz szóval daydream után jó upgrade. Egy szóval a Daydream olyan mintha belenéznél a VR világba a go meg olyan mintha benne lennel.
Androidon cardboard cameraval készült VR fotókat meg lehet nézni Go-n? Nem a gömb vagy sima panorámára gondolok hanem amihez hangot is rögzít?
-
Raymond
titán
"Éles csak az lesz amit élesre renderelnek mindegy hol van a virtuális 3D térben."
Minden elesre van rendrelve, nincs DOF hasznalva a VR-ben pont azert mert hazavagja a szemed/agyad.
"Ez a 2 méter amit írsz az szerintem a 3D térben való távolságra vonatkozik ahova a szemtengelyünk beáll és és nem a optika fókuszra."
Ez a lencsek optikai fokusza. A Rift-en tobb volt (5-6m?), a Go-nal olyan kb. 2m.
"A cr-ab korrekcióval kapcsolatban is van fenntartásom, ha ez ilyen egyszerű lenne akkor mar fotózásban régen megoldották volna."
Pedig ez igy van. Sokkal egyszerubb a megoldas implementacio a Rift-nel, Vive-nal vagy barminel mert csak egy adott konfiguracio van. A gyartonal teljesen ismertek mind a display mind a lencsek parameterei igy pontosan be lehet allitani a korrekciot. Az hogy hogyan mukodik a pipeline itt talalod: [link] Az a nagy kulombseg ez es a PS/LR kozott hogy itt nem vakon csinalsz szurest es viszafejtest (de mondjuk a lencse tipusok listaja se viccbol van azoknal se
) hanem elve tudod hogy mennyit torzit az adott lencse igy pl. tudod hogy x,y pozicional a piros csatorna ket pixelnyi eltolodast mutat balra ha a lencsen keresztul latod a kepet akkor a kikuldes elott eltolod ott a piros csatornat ket pixelnyit jobbra. Ez egy vegletekig leegyszerusitett leiras, a valosagban termeszetesen a hasom osszetevo osszhatasa is figyelembe van veve plusz a Rift-nel meg azt is figyelembe veszik hogy a display nem sima RGB hanem PenTile RBGB.
-
qqzs
őstag
válasz
#54625216 #14253 üzenetére
Koszi a részletes választ, és biztosan jobban is értesz hozza mint én amatőr szinten és egy csomó dologban tisztulnak a dolgok de a fókusz kérdésre visszatérnek.
Ugyanis a 3D filmezés, fotózás, nézés témában amit űzök jó pár éve megtanultam hogy a szem az mindig egy helyre fókuszál a tevére , vászonra, monitorra és a szemtengelyek mozgatásával "fókuszál" a távolabbi vagy közelebbi dolgokra. Néha nem kevered a válaszodban véletlenül ezt a kétfelé fókuszt? Tehát az élesen látás fókuszát és a távolságra fókuszálást vagy inkább távolba/közelébe nézést? Ez VR-ben sem lehet másként. Van a szemünk meg a monitorok amiket nézünk vele. Van egy lencse mert a monitorok túl közel vannak. Éles csak az lesz amit élesre renderelnek mindegy hol van a virtuális 3D térben. Az agyunk próbálja a szemet fókuszáltatni ha mondjuk a távolba ránézünk és homályosra van renderelve. E miatt fárad jobban az agy és a szem is mert sokat erőlködik feleslegesen.
Ez a 2 méter amit írsz az szerintem a 3D térben való távolságra vonatkozik ahova a szemtengelyünk beáll és és nem a optika fókuszra.A cr-ab korrekcióval kapcsolatban is van fenntartásom, ha ez ilyen egyszerű lenne akkor mar fotózásban régen megoldották volna. Van egy csomó lencsével kapcsolatos szoftveres korrekció csak még erre nem hallottam. Van erről linked ahol részletesen írnak. Ellenkorrekciót nem, esetleg a aberráció által előidézett színek szűrését tudom elképzelni amit pl a lightroom vagy photoshopp is csinál.
-
Raymond
titán
válasz
kiskuplung #14258 üzenetére
Apropo Aircar, friss interview a keszitovel, van benne par erdekes dolog: [link]
-
swado
tag
válasz
#54625216 #14252 üzenetére
Nálam is a friss win10 betett a szenzoroknak, kb. 15-20 perc után szét esik az egész. Az már csak extra hozzá, hogy minden más usb eszközt leblokkol maga körül. Egyenlőre alaplapi usb-ket használok, úgyhogy nagyon nem lepődtem meg rajta, de win7-nél ilyesmivel nem volt gond.
-
Enton
addikt
válasz
kiskuplung #14258 üzenetére
Teljes mértékben benne van a tanulás dolog is, minden szem máshogy operál állapot és kor függvényében.
Kb mint a rosszullét és hányiger is szokható/tanulható idővel.
A szemünk is egy elég összetett folyamat alapján ad képet számunkra, a sok változó persze sok végeredményt is ad(hat).
Aircar egy nagyon jó példa, emlészem is mikor említetted de nem tudom akkor hejeseltem-e de ha nem az csak a lustaságomból jöhetett. -
kiskuplung
őstag
Én pont ezt kérdeztem, amikor megjelent az Aircar az Oculus Store-ban, hogy technikailag hogy lehetséges, hogy képes vagyok egyértelműen az autó ablakán csorgó esőcseppekre fókuszálni. Vagy ha úgy akarom, akkor az ablakon túlra.
A vendégeim közül senki se képes erre, szóval ez szerintem egy tanult dolog, mint azokban a kísérletekben, mikor valaki hetekig tükrözött képet látva közlekedik, és az agya átfordítja a képet. -
Márton
nagyúr
válasz
#54625216 #14253 üzenetére
Ez a tükör hasonlat tetszik, ott valóban úgy látok mintha a valóságot nézném.
Az viszont még nem teljesen tiszta, hogy egy 10 centire előtted lévő kijelzőre, hogy tudsz különböző módokon fókuszálni ha eléteszel egy statikus lencsét? Lehet, hogy ez fix 2m-re tolja a fókuszt, de hogy tudja 3-ra, 5-re is?
A szemtengelyek összetartanak a témára, ez világos, de hogy fókuszálni is tudnak különböző távra, az csoda.Apropó: ha vkinek kell GO és beszállna egy kis útiköltségbe, dobjon gyorsan privit, mert holnap kiugrok egy bécsi MM-ba.
-
Raymond
titán
A FOV-hoz meg annyit talaltam hogy a Google Daydream View 2017 es a Pixel XL kombinacio-val 70 fok a lathato horizontal binocular FOV: [link] Ez a Go-nal 94 fok, ugyanannyi mint a Rift-nel. A Go-nal az a resz ahol nem lathato meg CA az is olyan 70 fok lehet, ezt a legjobban a virtualis moziban (Home vagy Theater environment) latom ott csak a "vaszon" szelen jon elo a videoknal ami mar elegge a szeleken van.
-
#54625216
törölt tag
A kromatikus abberációt programból lehet valamennyire csökkenteni. Ráraknak egy filtert a renderelt képre, ami az ellenkező irányba tolja szét a színeket, és így "ellen torzítással" kompenzálják az optika hibáját. Természetesen nem tökéletes megoldás, de sokat javít a látványon. Hátránya, hogy túráztatja a GPU-t, ezért a Go-ban alapból nincs bekapcsolva, de a későbbi updateknél tervezik, hogy az alkalmazásra bízzák, hogy használják-e.
Ahogy Raymond is írta, a 3D nézőkék látószöge olyan kicsi, hogy az a rész, ami VR-ben torzul a 3D nézőkéknél eleve nem is látszik. A fov csökkentésével természetesen le lehetne redukálni a hibákat is, de azzal a "búvárszemüveg" hatás nőne, miközben az alapproblémát, hogy nem tudsz a képen belül mindent a szemeddel követni, hanem utána is kell fordítanod a fejedet nem oldaná meg.
A "körprizmákat" fresnel lencsének hívják. A fresnel előnye, hogy egy lencsén belül különböző hagyományos lencsék tulajdonságait lehet egyesíteni, azaz komplex lencserendszer nélkül csökkenteni lehet számos problémát, amit a hagyományos lencsék okoznak. Hátránya, hogy az sem mentes az artifact-októl, mint a sávosan változó kromatikus abberáció.
Ami a szemüveget illet, a speckó lencséknek és a hozzájuk torzított tartalomnak köszönhetően a szemed és így a szemüvegek is VR-ben pontosan úgy működnek, mint a valóságban.
Kb. úgy kell felfogni a dolgot, mintha tükörbe néznél. Akkor is a tükröződő látványra fókuszál a szemed és nem a tükör felületére, így hiába van a tükör pár centire az arcodtól, ha távolra rosszul látsz, akkor csak szemüveggel látod élesen a távoli tükröződő tárgyakat.
Ugyanígy VR-ben hiába van a "vászon" közel a szemhez, az a virtuális térre fókuszál és nem a display-re.Ahogy feljebb már leírtam, a VR-ben azért van némi limitáció: a lencsék fizikai mozgatása nélkül nem lehet a szem teljes élességtartományát lefedni, ezért 2 méternél húzták meg a határt: ami a vitruális térben 2 méternél közelebb van, az fokzatosan életlenedik, ezért a tartalomfejlesztők igyekeznek úgy beépíteni a teret, hogy lehetőleg ne rakjanak semmit se túl közel az arcodhoz.
A 3D filmek teljesen máshogy működnek, mint a VR, mert ott a stereographer beállítja az un. screenplane-t, azaz a kép azon régióját, ahol a két szemedbe érkező kép a legjobban fedi egymást és igyekeznek a fő témát ebben a régióban elhelyezni. A 3D filmeknél az okoz fejfájást, hogy a szemed nem tud a screenplanen kívülre fókuszálni, mert a screenplane helyzete fix, így ha mégis a hátteret bámulnád a főhős feje mögött, miközben a screenplane rajta van, akkor hiába erőlködik a szemed, a háttérben a két látvány nem fogja fedni egymást, mert a screenplane nem fog a kedvedért átkerülni a háttérre. (Többek között pont ezért döglött technológia a 3D mozi.)
Ilyen probléma a VR-ben nincs, mert a szemed oda fókuszál, ahova akar. -
#54625216
törölt tag
válasz
Dyingsoul #14250 üzenetére
Nekem windows update után volt hasonló problémám, akkor az oldotta meg, hogy teljesen el kellett távolítani a fresco drivert a gépből és hagyni, hogy a win10 felismerje az usb kontrollert és a microsoft drivert telepítse hozzá, ami a win frissítéssel jött.
Így is eldobja néha a jelet az egyik szenzor, de általában csak oculus home indításkor, olyankor egy usb csatlakozó ki-be helyreteszi (a hosszabbítónál szoktam széthúzni). Ez is csak egy héten ha egyszer fordul elő és a gép újraindításáig nem problémázik többet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Remek áron dobozos új Hp Envy x360 garanciával /2in1/i7-1355U 16GB 1 TB SSD FHD IPS Touch 15.6"
- X1 Carbon 10th 14" 3K OLED i7-1260P 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- iPhone 12 64GB Független Használt/1-3 hónap gar./Akku 87%/p4221
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost! 04.24
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- ÚJ Lenovo V17 G4 - 17.3" FullHD IPS - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest