Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Steam Deck
- Samsung LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Crymric
csendes tag
Köszönök minden választ
Még így a végére tudnátok egy usb 3.0 kártyát ajánlani? -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Crymric #12995 üzenetére
Csak arra kell figyelni, hogy a "by OCULUS Germany" legyen az eladó és ne valami alulértékelt eladótól vedd és szerintem a használtakat is kerüld, azokra nem vonatkozik a visszaküldési lehetőség.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz Crymric #12995 üzenetére
Az Oculus Store-nak nincs hivatalos Vive támogatása, csak revive-on keresztül lehet elindítani a programokat, ami vagy működik, vagy nem. A legtöbb Steames játék viszont direktben támogatja a Riftet, azaz Rift esetén jóval nagyobb a tartalomkínálat és a hivatalos támogatás miatt a programok megbízhatóbban futnak.
Most, hogy lecsökkentették a Vive árát valamivel szűkült a rés a Rift és a Vive között, de audio strap nélkül a Vive eléggé fapad, tehát azt érdemes rászámolni (+120EUR).
A Riftnél meg a + szenzor, kábelek és inateck usb kártya adódik még a költségekhez, de még így is a Vive alatt van. Ezen kívül az Oculus Touch intuitívabb kontroller, mint a Vive wand, mert amolyan virtuális kezekként működnek és nem tárgyakként, de ez nyilván személyes ízlés kérdése.
A Vive jobb trackingje 3.5x3.5m-nél nagyobb játéktérnél érződik igazán, az alatt jobban megéri a Rift.Ezen kívül bármelyik hmd-t is választod, a szemüvegezést felejtsd el, még ha bele is megy valahogy a hmd-be kényelmetlen lesz, jobban megéri vr-lens.eu feltét lencséket rendelni. További kiegészítőként még érdemes felvenni a listára a vr-covert, de ezzel ráérsz akkor dilemmázni, ha már használod egy ideje.
A német amazonon a német áfás árakat látod, ami 19%, arra még rárakódik +8% a magyar áfa (27%) miatt.
Ez minden külföldről vásárlás esetén így van, de általában még így is olcsóbb, mint itthon vennéd. Amazonon ezen kívül 30nap visszaküldési lehetőség is van, ha nem jön be, simán visszaküldöd és vita nélkül visszaadják az árát.[ Szerkesztve ]
-
Crymric
csendes tag
válasz kiskuplung #12993 üzenetére
Köszi a tanácsokat, még átgondolom.
Német amazonról érdemes rendelni? Még nem adódik hozzá az áfa mikor beér hozzánk? -
kiskuplung
őstag
válasz Crymric #12992 üzenetére
Szerintem még kicsit rágd meg ezt a dolgot.
Ha csak az Amazonos (DE) árakat nézem, Vive 649 EUR a leárások után, a Rift még mindig csak 449 EUR.
Az audio strap 120 EUR, a plusz szenzor 90 USD, szóval a vége 769 EUR vs. 539 EUR.A 4 szenzorról nem tudok nyilatkozni, akinek van, azt mondja hogy jobb mint hárommal. Nekem 2,5x2,5 méteren tűpontos a 3 szenzor is. Tény, hogy én nem császkálok sokat, nem is hiányzik. De neked több helyed lesz.
-
Crymric
csendes tag
válasz kiskuplung #12990 üzenetére
Fülesen még nem gondolkodtam. Viszont ha veszek még egy szenzort akkor már eléggé a Vive ár kategóriájában kezdek mozogni.
Az Oculus gondolatát sem vetettem még el teljesen, majd a ha ráérek elkezdek vissza olvasgatni itt is a témában. De egyelőre a Vive valahogy kézenfekvőbbnek tűnik. -
kiskuplung
őstag
válasz Crymric #12989 üzenetére
De ami Steam-en megy, az megy Oculuson is. Szerintem több jó anyag van, ami Oculus exkluzív, mint fordítva.
A szemüveg pedig Vive-ban se lesz jó, inkább ezt szokták itt javasolni a srácok:[link]
Amúgy veszel hozzá majd külön fülest, ami a Riftben már eleve integrált?
Room scale működik Rifttel is, bár az tény, hogy ezen a ponton állítólag jobb a Vive.
Én inkább vettem +1 szenzort a Rifthez, de azt is inkább a 360 fokos trackinghez, mert én nem tudtam átlósan sehogyse elrendezni a kettőt. -
Crymric
csendes tag
válasz kiskuplung #12986 üzenetére
Az egyik ok, hogy Steam használó vagyok és nem szeretnék még az ocolus storehoz is hozzákötni játékokat. Valamint szemüveges vagyok és a legtöbb helyen azt láttam, hogy a htc jobban illik ehhez. Meg van egy helység ahol tudnék room scale dolgoakt is művelni.
-
kiskuplung
őstag
válasz Crymric #12984 üzenetére
Szia!
Alkalmazás és Supersampling-függő.
Itt egy jó példa arra, hogy mire számíthatsz, különböző supersampling mellett : [link]
Nagyjából ilyen képet fogsz látni a headsetben.Az Elite-ben amúgy szerintem jól olvashatók a szövegek.
De azt megkérdezhetem, hogy miért döntesz a Vive mellett?
Jelen állás szerint semmi sem szól mellette, hacsak nem valami hatalmas teremben akarod használni.
Már ezerszer kiveséztük a témát (keress vissza), és mindig az jött ki, hogy egy átlagembernek semmi értelme Vive-ot venni, sokkal drágább annál, mint amennyit tud (vagy nem tud, mert szerintem a kontroller sehol sincs a Touch-hoz képest) -
Crymric
csendes tag
Sziasztok!
VR headset vásárlását tervezem. Egy olyan kérdésem lenne a tapasztaltabbaktól, hogy mennyire olvashatóak a HTC Viveban (ez lett a kiszemelt) a szövegek? Ez az egyetlen aggodalmam maradt csak. Hogy egy Fallout 4-nél, vagy egy Elite Dangerousnál nem lesznek kivehetőek a szavak. Vagy ez kevésbé szokott probléma lenni?
-
aerosmith
őstag
Az Oculus Storeban szereplő összes alkalmazás felhasználói értékelése a kapott csillagok alapján csökkenő sorrendben.
Aktuális állapot, segithet kiválasztani mire költsétek a 15usdt. -
-
kazmerr
aktív tag
válasz s:zozo #12979 üzenetére
Most hogy akciós a Virtual dektop elgondolkoztam rajta, hogy kipróbálnám. Viszont első körben nem látom értelmét. Megvan valakinek? Van valami értelmes use case-e vagy inkább csak eyecandy?
Ezen kívül nem nagyon találtam más kivesézős postot róla (viszont ez jól összehasonlítja a bigscreennel):
https://www.reddit.com/r/oculus/comments/7rx0tm/bigscreen_vs_virtual_desktop_a_detailed_comparison/ -
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #12978 üzenetére
"Sima PS4 volt"
Így már érthető, bizony érdemes váltani Pro-ra.
"PS4 Proval lehet, hogy jobb a helyzet, de a kontrollereken és a trackingen ez nem hiszem, hogy segít"
Jobb a helyzet, mert először nekem is sima PS4-m volt
trackingen nem segítÉrdemes be sötétíteni ha valaki hozzátok hasonlóan azt érzi, hogy valami nem stimmel, javíthat a trackingen is.
A Headsett csak úgy függ az arcod előtt és ez nekem nem tetszik, olyan bizonytalannak érzem. Nem tudom rá tapasztani az arcomra mint az oculust. Az igaz, hogy kényelmes.
Nekem GTX 970-s kártyám van és attól a Pro csak egy picit van elmaradva. Szerintem. Persze más a panel és a lencse is.
Nagyon várom már, hogy megint normális áron lehessen kapni, mondjuk egy 1080-s kártyát. -
kiskuplung
őstag
válasz s:zozo #12977 üzenetére
Sima PS4 volt.
Igen, úgy van ahogy mondod, hogy nem látszik a pixelrács, de borzasztó pixeles, így érzésre 2-3 m-re lévő arcokat már nem lehet felismerni, csak egy elmosódott paca van a helyükön.
De ahogy írtam, a képfrissítés mindig rendben volt, sehol nem esett le. Gondolom, akkor ennek köszönhető a rosszabb képminőség. PS4 Proval lehet, hogy jobb a helyzet, de a kontrollereken és a trackingen ez nem hiszem, hogy segít.
Illetve azt olvastam még, hogy célszerű sötét szobában használni, de mi közvetlen egy ablak mellett, fényes nappal próbáltuk, szóval lehet, hogy ez is betett neki.A headset nem tudom neked miért volt nyűgösebb, szerintem ez a legeltaláltabb része az egésznek. Főleg, hogy nem volt meg az a "VR-élmény" hogy valami nyomja az arcomat. igazából egyáltalán nem éreztem, hogy a fejemen van. Nekem tetszettek a kis gumifüggönyök is, bár elsőre elég bazári hatást keltenek.
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #12975 üzenetére
Sima PS4 vagy már PS4 Pro-n próbáltad?
Nekem van PS VR is, PS4 Pro géppel és az én tapasztalatom az, az, hogy az árához képest nagyon jó a minőség. A Sony most csökkentette az árát és bementek 100 ezer alá tudtommal.
A gond a kamera és a nyalókák triójával van, az ugyanis szerintem nagyon el marad a többi asztali rendszertől.
Resident Evil 6 VR, Farpoint játékok nagyon jók. (PS4 Pro) Ezen héten, ha minden igaz hozzák a Wipeout Omega Collection VR játékot, nagyon kíváncsi leszek rá, hogy minőségi cucc lesz-e.
Észrevehető különbségek az oculus-sal összevetve.
- szunyogháló effect nincs, de szerintem homályosabb.
- élénkebb szinek
- kényelmesebb sisak, de viszont nálam ha be igazítom a jobb látványhoz, utána mindig picit elmozdul.
- széle felé jobban homályosodik.
- nekem nyűgösebb volt a beállítása.
- mivel zárt rendszer ezért jól van integrálva
- hosszabb zsinór
-sima ps4 gépen kevés az USB csati és előre tudod csak be dugni.Végére. Sajnos nem minden régebbi VR-os játék lesz jobb PS4 Pro gépen. Most szerencsére ezzel nincs gond.
Aki teheti kerülje el a PS4, PS4 Slim gépeket, VR esetében, ott sajna tényleg nagyon rossz a minőség. (iszonyat alacsony a felbontás)[ Szerkesztve ]
-
abydos
aktív tag
válasz -Sawyer- #12971 üzenetére
PS Move kontrollerekkel megpróbálkozhatsz steam vr-ban (kell 2db ps eye kamera és két fagyi + szoftveres ügyességek, ami kicsit szívás). De a legtöbb játék nem fog jól működni, de kipróbálni kipróbálhatod, hátha
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #12974 üzenetére
Nálam ugyanez van, már annyi játékom van, hogy alig érek a végükre, még mindig
Nyárig most már tuti kitart a tartalom, ha mégis megunnám, akkor visszaugrok az Elite-be vagy végre elkezdek autószimezni, mert eddig azzal nyomtam a legkevesebbet.
Addig meg ha lesz leárazás, akkor jöhet a Fallout VR, és azzal ki is fújt az idei év, több időt nem tudok játékra fordítani.Most kicsit kifutottak az új tartalmak, az Oculus Store-ban érkezőnek jelzettek nem csigáztak fel.
Ami mondjuk még kicsit hiányzik, az egy igazán jó escape room játék, olyan mint Steam-en a Belko project, az nagyon tetszett.Amiket találtam eddig, azokat a reviewkban eléggé lehúzták, és/vagy túl drágának találom a nyújtott tartalomhoz képest.Még ami esetleg városnak tűnik, az a Budget Cuts, ami hosszú tetszhalál után úgy tűnik megjelenik májusban.
És ha már május, ne feledjük az F8-at, ahol tuti lesznek bejelentések.
Más: próbáltatok már PSVR-t?
Nekem most hétvégén volt szerencsém. Sajnos azt kell mondjam, hogy a felbontás a legtöbb alkalmzásban nagyon durván sokkal rosszabb, mint a Riftben. Annyira bántóan, hogy az már az élmény rovására megy. Viszont a képfrissítés nagyon jónak érződött, meg merem kockáztatni, hogy folyamatosabb, mint egy átlag Rift-es élmény.
Az egyetlen, ami Riftes élménnyel összevethető volt, az ez: Call Of Duty: Jackal Assault. Itt valamiért éles volt a kép, és baromi jól lehetett irányítani
a PS kontrollerrel.
Ami még tetszett volna, az a London Heist, de ott viszont nagyon kijött a kontrollerek/tracking hátránya. Folyamatosan akadozott, ha túl közel raktam egymáshoz, akkor nem jól működtek, a 360 fokos mozgást pedig el lehet felejteni.
Végig, amíg rajtam volt a headset, érződik valami leírhatatlan bizonytalanság, a látott kép is néha hullámzik, mintha 1-2 centiket mozgatnék a fejemen. A Touch-on megszokott pontosságnak itt nyoma sincs. Próbáltam Surgeon simulatorozni, hát nem volt egy nagy élmény.
Összességében szerintem nagyon érződik a "low-cost" irány a kijelző és a kontrollerek, de inkább úgy általában a tracking terén.
Minden másban viszont egész jó :A headset maga nagyon kényelmes, a fényt sokkal jobban elzárja mint a Rift, valamint a beállításokkal se kellett annyit szutykolni, valamiért csak felvettem, és minden éles volt, középen és a széleken is. Ja, és god ray-jel se találkoztam, bár ez lehet hogy csak azért mert kiverték a szemem a pixelek
Vegyesek az érzéseim. Nem tudom, hogy aki ezzel a VR megoldással találkozik életében először, az biztosan pozitívan éli meg, főleg ha előzőleg volt szerencséje high-end megoldáshoz is. -
Dyingsoul
Topikgazda
Részemről Skyrim kivételével minden megjött ami nagyobb cím volt és vártam. Kisebbekből Beat Sabert várom most. Erről korábban írtam.
Persze nem bánnám ha jönne valami Battlefield vagy Carmageddon jellegű AAA játék, de ilyen készítéséről nem tudok.[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Bagoly81
aktív tag
milyen játékra vártok mostanában? skyrimet kivéve!?
-
-Sawyer-
tag
Sziasztok!
Oculus Rift-tel kapcsolatban lenne egy kérdésem:
Van-e valamilyen mód arra, hogy egy első kiadású (tehát az Xbox kontrolleres) Oculus rifftel olyan játékokat tudjak kipróbálni, amelyek csak Oculus Touch kontrollert támogatnak?
Akár az xbox kontrollerrel valahogy, vagy esetleg arra van megoldás hogy egérrel irányítsak?A válaszokat előre is köszönöm!
-
PixAlan
aktív tag
Rick and Morty: Virtual Rick-ality : Job simulator csak Rick and Morty skinnel, rövid, 2-3 óra kényelmes ritmussal, tulajdonképpen pár mini játék hosszú átvezetőkkel, de szórakoztató, minden szépen meg van csinálva, korrekt munka. Inkább a viccek miatt éri meg játszani, szóval angol tudás nélkül felejtős, a játékok nem annyira élvezetesek. 27 eurót a véges játszhatóság miatt szerintem kérdéses, hogy megérne, bár a minjátékokat lehet végtelenítve is játszani, de szerintem nem nagyon fogja senki.
-
kazmerr
aktív tag
I Expect you to die:
Nagyon jó kém történetbe oltott "menekülőszobás" történetek. A grafika minimalista de bőven elég a hangulathoz. A kirakók logikusak, még akkor is ha elsőre a túl sok tárgy miatt néha nem is annak tűnnek. Kb 3-4 óra játékidő van benne. 2 részletben játszottam ki, és másodjára is elég szórakoztató volt. 15$-ért ajánlott! Ehhez is kell angol, nem sok, de kell. (Néha telefonon kapod az instrukciót, vagy papírlapra írják le a megoldást. ) -
fulton
addikt
Boldog nyuszit!
-
Uzi74
senior tag
válasz raskolnikoff #12957 üzenetére
A Lone echo-ba dobtam bele, volt még 5 Eur húsvéti kedvezmény is
-
kazmerr
aktív tag
Nemrég értem a Job Simulator végére. Kb. 3 óra a tiszta játékidő van benne, ha az overnight jobokat (végtelenített játék) nem számoljuk. 4 aljáték van benn: eladó, autószerelő, irodista, szakács. Kb 2x2m-es alapterületen játszottam, ennyi már elég hozzá.
Jó ha van hozzá angol tudásod, mert rengeteg vicces, és szarkasztikus pillanat van a játékban, amit ezek nélkül nem fogsz érteni. 20$-t nem adnék érte de 15-öt már igen. (Hangsúlyozom a teljes értékű élményhez kell tudni angolul.)[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz kazmerr #12960 üzenetére
OK
Most fejeztem be az Arizona Sunshine-t.
Tavaly már egyszer megvettem, de akkor refundoltam, mert annyira nem tetszett.
Végül februárban volt egy 17 dolcsis akció, akkor lecsaptam rá újra, és most elővettem.Nos, a véleményem nem lett sokkal jobb így a végére sem: technikailag a béka segge alatt van a játék. Ocsmány textúrák, baltával faragott modellek. Locomotionnel folyamatosan küzdöttem, hogy ne akadjak be a legkisebb kődarabba se. Ahogy korábban is írtam, a játékot áthatja valami leírhatatlan gagyiság, mintha egy mobilos játék Touch-os verziójával játszanék, de úgy, hogy a ronda grafikához még nagyon magas gépigény is társul.
Ezt leszámítva a gunplay egészen jó, a végére nagyon belejöttem a pontos célzásba. Ugyanis a zombik (amikből szintén nagyon kevés modell van) jórészt csak halálpontos fejlövéstől halnak meg. Aki csak lövöldözni szeretne, annak szerintem nem való. Elég sokféle fegyver van, amik tényleg eltérnek a karakterisztikájukban.
A sztori 3-4 óra alatt letudható, normal szint tényleg normálnak számít, a hardnak majd talán egyszer még nekiesem. A főhős végig Duke Nukem-szerűen kommentálja a cselekményt, a végére egész megtetszett, volt, hogy szinte sajnáltam, mikor nem jött össze valami. Aki attól fél, hogy félelmetes a játék, az megnyugodhat, ez nem az ijesztgetésről szól.
Így visszagondolva, az egyetlen izgalmasabb rész a bányában van, ahol nincs fény, csak egy zseblámpával lehet kavarni.
Ezen kívül van két helyen sniper is kihelyezve, ezek is egész hangulatosra sikerültek.Én összességében olyan egyszer, max. kétszer végigjátszósnak érzem. A normál árát, 40(!!!!) dollárt semmiképpen sem éri meg. A <20 dolláros kategóriában végülis nem rossz, bár akkor már inkább egy Arktika.1, ami 100x szebb és jobb.
-
kazmerr
aktív tag
válasz kiskuplung #12958 üzenetére
Ha bárkinek van ilyen tapasztalata, akkor ne tartsa magában, segítsünk egymásnak, főleg a leárazások alatt!
-
nagyúr
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #12956 üzenetére
Akkor írok én is pár sort, hogy miket vettem mostanában.
Sairento : 5 dolcsi volt, amikor 20-ért adták, és lejött belőle a 15 dolcsit kedvezmény.
Sok időt el kell tölteni a beállításokkal, de utána nagyon nagy élmény. Tipikusan olyan játék, amit könnyű megtanulni, de nehéz mesterré válni benne. Nem sokat tettem bele, csak 2-3 órát, ennyi idő alatt épp csak az alapokat karistoltam meg. Ha szeretnél cyberninjává válni, akkor ajánlós. Folyamatosan frissítik, irtják a bugokat. Technika oldalról vannak még így is problémák (pl. nekem még mindig beleragad a karakter a falakba, vagy az íjat rosszul rajzolja ki), de ezeken át lehet lendülni. A zene és a hangulat is a helyén van.Unknightly: levetkőztem az early access felett érzett undoromat és beruháztam rá egy bemutató videó után. Röviden egy Thief játék, csak VR-ban.
Sajnos a lehetőségek nem olyan szélesek, mert se íjazás, vagy tőrvetés nincs benne, a fényforrásokat nem lehet kiiktatni, stb. Az ellenfeleket csak tárgyak dobálásával tudjuk eltéríteni az útvonaluktól, vagy az Assassins creedből lopott beépített pengénkkel kivégeznünk. Ez utóbbi elég fun, főleg, hogy utána a hullákat effektíve két kézzel kell az árnyékba húznunk/elrejtenünk. A játék elég nagy helyet igényel, és aktvan kell guggolgatni is, mert akkor csökken a láthatóság és csökken az okozott zajszint. Szerintem emiatt a 360 fokos követés szinte kötelező kellék, bár támogatott a snap turning is, ráadásul ilyen mozgási betegséget nem generáló formában (olyan mintha pislognánk egy jó nagyot)
Mozogni kétféleképpen lehet, amik között 1 gombnyomással lehet váltani. Vagy smooth locomotion van, vagy a B verzió, hogy kocogó mozdulatot imitál az ember a karjával, és ennek a tempójának megfelelően gyalogol, vagy fut. Ezen kívül pedig a The Climb-ban hasonlóan tudunk falra is mászni.
A jelenlegi tartalom még elég gyér, és bár érződik benne a szeretet, amivel fejlesztették. de jelenlegi formájában semmiképpen sem éri meg az árát. csak ha nagyon odáig van az ember a lopakodós játékokért.
In Death : ezt tegnap vettem, és még 1 órát tettem bele, de nagyon lelkes vagyok. A reviewkban Dark Souls-like játékként jellemzik, de én nem jöttem rá, hogy miért (pedig nagy DS játékos vagyok). Én inkább rogue-like-nak mondanám, mert az embernek csak 1 élete van és nem lehet menteni.
A lényeg, hogy egy véleltengenerált pályán lehet egy íjjal küzdeni a szembejövő ellenfelek ellen. Többféle nyilunk lehet, és eddig 3-félével találkoztam: sima, lángoló és fagyasztó.
Az íjászkodás élménye nekem nagyon bejött és könnyen megtanulható. Kis gyakorlással már egészen messziről is lehet osztogatni a fejlövéseket.A mozgás csak teleportos, de valami egészen innovatív formában: egy külön gombot nyomva, ahova kilő az ember egy nyílvesszőt, odateleportál a karakter.
Ezen kívül még része a felszerelésnek egy pajzs, amivel az ütéseket,ellenséges nyilakat lehet kivédeni.Összességében a grafika jó, az irányítás jó, és a hangulat is rendben van. Hogy pontosan mi a célja a játéknak, azt ennyi idő alatt nem tudtam meg, de így is ajánlom mindenkinek aki jó kis íjászos játékra vágyik, és unja a The Lab-et.
-
Raymond
félisten
Akciosan most meglett a Superhot VR es az Ultrawings is, azt a 10-12EUR arat megiri mindketto szerintem. A Superhot-ot meg par hete vettem valamelyik box kereteben nem most 20EUR-ert.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
BITBOYS
addikt
Tévedtem, a HTC Vive mégis OASIS kompatibilis
-
raskolnikoff
őstag
Vá, LA Noire Oculus storeban
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
kiskuplung
őstag
Ingyenes app : Dark days
-
Kristof93
senior tag
válasz tobias88888 #12951 üzenetére
De biztosan, hogy jobb, mivel nekem minden headsethez van hozzaferesem es kiprobaltam. Rift nem is tud ekkora teruletet 3 szenzor nelkul. A controller tracking persze nem mukodik a hatad mogott, de ezt eddig is tudni lehetett.
-
izomman1
senior tag
Ez nagyon érdekes.. Vive wand al működik a WMR headset ...!
-
Kristof93
senior tag
válasz izomman1 #12945 üzenetére
3.5m*3.5m teruleten hasznalom, igy a kovetes nem epp Vive szintu, de a Riftnel jobb. Inkabb a controller ami kevesbe pontos. Ijazas mukodik (legalabbis a Lab fele). Superhot tokeletesen mukodik (windows store-os verziot probaltam). Echo Arena is jatszhato. A nagyobb felbontas miatt szerintem mar alapbol jobban megeri, de en 200 fontert megkaptam, ami a rift fele.
-
izomman1
senior tag
Egyébként most akciós az alzán a TPCAST :[link]
Valakinek itt a fórumon van? Mik az Oculus os tapasztalatok? (angol youtube videókat már néztem róla csak kíváncsi lennék itthoniak veszik e és mi a véleményük róla... egyik youtuber szerinte a vezeték nélküliség nagyobb előrelépés mint egy Vive Pro ba való beruházás...)
-
izomman1
senior tag
válasz Kristof93 #12944 üzenetére
Sokkal élesebb? Steam es játékokat próbáltad vagy a Microsofte store ban lévőt ?
Kis beszámoló jöhet erről a készülékről mit tud... :-) Követéssel nincs nagy gondod ? (Bár úgy olvastam usb 2.0 val érdemes használni.. nem pedig 3.0 val , mert az okozhat követésben kihagyásokat..
Egy íjas játék vagy egy island 358 ahol a táskát a hátad mögül kell elő venni mennyire működik vele?[ Szerkesztve ]
-
Kristof93
senior tag
Én is csatlakozom egy Lenovo Explorer-el Vega64-re kötve. Meglepően jól működik, és sokkal élesebb a képe mint a munkahelyi Vive-nak. Superhot zseniális, pár délutánt már eltöltöttem vele.
Egy problémám akadt ami nagyon zavaró: ha fut egy SteamVR játék (vagy Oculus revive-on keresztül) és az analóg kar lenyomásával felhozom a Steam Dashboard-ot a controller fókusza a játékban marad és nem tudok kilépni belőle. Ha valaki tud erre megoldást azt megköszönném
-
Raymond
félisten
Na, azt hiszem ideje lesz beizzitanom a Dash-t:
Rift Rewards: Custom Trophies for Oculus Home
We’ve come a long way since the Kickstarter days, and we want to celebrate the members of the Rift community—especially those who have been here since the beginning. Starting later today, we’re rolling out special edition trophies for people who pre-ordered Rift and/or Touch, as well as both DK1 and DK2 backers. Show off your VR street cred in your Oculus Home. You’ll find them in the Achievements section of your inventory.Celebrate Two Years of High-End PC VR with Rift: New Games, Content Updates, Sales, and More
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #12936 üzenetére
Arra értettem a öngólt, hogy ha lézeres követésre térne át a Rift az felérne egy önvallomással, hogy igen a jelenlegi követési rendszerünk nem annyira jó és hatékony (csak több kamerával) mint a lézeres ..
Egy youtubos akinek van Odyssey -e mondta egyébként, hogy hiába van jobb kijelzője a játékok nem látszanak nagyon szebbnek, mert a pixelszám amit a játék generál csak a normál VR headsetek mennyiségére van kalibrálva.... (Ráadásul vett egy Riftet is magának minő meglepő)
Tehát nagyon függ a softwertől is és nem csak a hardvertől, hogy a kép milyen… A Vive Pro ebben lehet veri a Samsung Odyssey , mert szoftveresen is megtámogatják majd a magasabb felbontással , hogy legyen értelme , ráadásul minden játékkal visszafele kompatibilis..
Ebből következően majd egyszer inkább egy Vive Pro veszek ha lesz csomagba akciósan de az év végétől hamarabb nem igen fog megtörténni.. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Dyingsoul #12939 üzenetére
Válaszolt a support, nem adnak külön Oculus key-t viszont azt mondta a VR címek a steamen is elérhetőek a VR tab alól. Számomra úgy tűnik nem igazán néztek utána hanem csak a script szövegét másolták be.
"Although we cannot provide Oculus keys per se, the Steam keys that we provide for those games do support the Oculus hardware, and you should be able to do that from the "VR" tab in your Steam library."
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #12938 üzenetére
3 Szenzorom van a Rifthez, minden játékban stabil. Itt sem ugrál, de Payday is megy tökéletesen.
Más:
Humble Bundle csomag Keep talking and Nobody Explodes-al, Superhottal. Egyedül a bombásnál láttam azt feltüntetve, hogy Oculus kulcsot is lehet kérni hozzá, a Superhot nem hiszem hogy a VR verzió lenne mert akkor gondolom Superhot VR-ként lenne kiírva. Írtam a supportnak, már csak azért is hogy a Keep talkingra biztosan lehet-e kérni Oculus kulcsot.Végülis a Keep Talking and Nobody Explodes miatt bőven megéri a €3.64-t. Ráadásul érdemes figyelni hátha tesznek még bele valamit, 24 órán belül jön még 6 játék a csomagba.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
Pavlov VR-t próbálta valaki? Csak nekem okoz nehézséget a földre ejtett fegyver felvétele? Már a szőnyeget simogatom de alig lehet felvenni a földről... Ezen felül néha bebugol a menü és a jobb kéz pozícióját jelölő karika eltűnik és nem jön elő bárhogy tartom a kezem a menü előtt (közel-távol, más szögben stb). A menüs gondot csak a bezárás és újbóli indítás oldja meg nálam.
Apropó, nem jön valaki ma este Pavlovozni?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #12935 üzenetére
Hát ha mindenképpen nagyobb felbontásra vágysz, akkor persze vedd meg, amit akarsz, csak ne legyen csalódás a vége, hogy a rááldozott pénz meg utánajárás nincs arányban a minőségi javulással.
Mondjuk még mindig nem értem, hogy az Oculus milyen öngólt rúgott, mert ahogy nézem a PC-s VR eladásokban eddig nyerésre áll.
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #12931 üzenetére
Nem fejeztem be a mondatot , tehát a Steam VR os játékoknál magasabb a gépigény a WMR headset ek esetén... Oculus tól tényleg a közel jövőben ne várjunk fejlesztést azt a Santa Cruze vonalat erőltetik majd azt év végén kiadják és majd rá pár év múlva lesz egy CV2 ő.. addig én már nem biztos, hogy kibírom... Talán év végén ha lesz egy fekete pénteken majd váltok a Vive Pro csomagra.. Illetve mindenképpen az Oculus CV2 -nek is kompatibilisnek kell lennie egyébként a mostani VR játékokkal különben maguknak rúgnak egy újabb öngólt..
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #12931 üzenetére
Ez nem presztízs kérdés, hogy hú de ciki, ha technológiát váltok. Ha megérné, váltanának.
A userek 90%-a által használt max. 2x2m játéktérnél viszont egyszerűen nem jön ki a lighthouse technológia előnye a kamerás megoldással szemben, így feleslegesen drágítanák vele a riftet.
Jelenleg a VR rendszerek ára fontosabb a VR terjedéséhez, mint a hmd nettó felbontása.
A VR rendszerek közül pl. a PSVR kínálja a leggyengébb kép és tracking minőséget, mégis a többszörösét értékesítik, mint a többi konkurens termékeket együttvéve. Azért, mert a belépő "elég jó" szinten a PSVR találta el a "sweet spotot": a PSVR, +PS4 együtt negyedannyiba kerül, mint egy VR hmd, +VR-ready PC.
Majd ha a nagyobb felbontás és az ahhoz szükséges GPU erőforrás elérhető árú lesz, akkor az Oculus is lépni fog, de szvsz ez nem mostanában lesz. -
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #12932 üzenetére
Pontosabban nem csak az előállítási költsége határozza meg, ugyanakkor nyilván helyzeti előnyben van az a technológia az árversenyben, amit olcsóbb gyártani.
A Vive kontrollerek és a lighthouse basestation-ök árát pl. egyáltalán nem indokolja a piac, csak a HTC nem engedheti meg magának, hogy ne adja nyereséggel a hardvert, mert nincs úgy kitömve pénzzel, mint az Oculus.
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #12930 üzenetére
Drágább, de pont az új lighthouse base station ök lesznek olcsóbban előállíthatók ( + nem kell annyi szenzor mint a Rifthez )… Most gondold el milyen blama lenne az Oculusnak , ha elkezdenének ők is egy prémium terméket gyártani hasonlóan a HtC hez… Felérne egy vallomással , hogy hát igen nekünk is már rég át kellett volna térni a lighthous technológiára , mert az a jobb ….. Pimax 8 K is csak szenved lighthouse 2.0 és új generációs VGA is a fasorba sincsenek… Az LG headsetjéről se hír se semmi marad a Vive Pro horror áron illetve csak félkarú versenytárs neki a Samsung Odyssey -i. (Mivel nem tudsz nagyon sok játékot rajta játszani, illetve nagyon sok helyen azt olvasom, hogy Steam VR os játékoknál magasabb)
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #12927 üzenetére
Az Oculus használhatná nyugodtan a lighthouse technológiát, mert azt a HTC is a Valve-től licenceli.
Az Oculus azért használ kamerás követést, mert az lényegesen olcsóbb. Az Oculusnál a PC számolja a kontrollerek pozícióját, így magukat az eszközöket elég infra ledekkel ellátni, míg a laseres követésnél maga az eszköz számolja a saját pozícióját, ami nyilván bonyolultabb technológiát igényel.
Csak összehasonlításul: 2 db. oculus touch + 1 db. kamera összesen 120 dollár, míg csak 1 db. lighthouse base station ára 160USD, a kontroller 130, azaz mindegyikből kettő már 580, így Vive hmd nélkül nem is éri megvenni.
Az ideális persze az lenne, ha a későbbiekben a hmd és a kontrollerek trackingjét különválasztanák. A game engine-nek valójában csak a hmd pozícióját és a fizikai jellemzőit kell ismernie, hogy kirenderelje a képet, tehát a kontrollerek működhetnének ugyanolyan elven, mint a többi játékvezérlő: a fejlesztő simán rámappeli a különböző kontrollereket ugyanazokra a funkciókra, esetleg tweakeli az adott típus paramétereit (rotáció, méret, stb.) és kompatibilitás megoldva.
Technikailag tehát semmi sem indokolja, hogy pl. egy WMR hmd-t ne lehessen mondjuk vive lighthouse-os vagy oculusos kontrollerekkel használni. Ez jelenleg csak a gyártók által rögzített szabványok miatt nem megoldható.Kis szerencsével, ahogy bővül a piac, talán megjelennek az önálló VR kontrollerek és a game enginek is támogatni fogják, azzal elindulhat egy egészséges verseny, amiben a kontrollerek és a hmd-k más piacokra szeparálódnak.
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #12927 üzenetére
"200 as FOV ra visszatérve nem fog működni hosszabb távon , mert rosszul leszel tőle."
"StarVR mentioned as an example where device can accept basic per-eye stereo pair (inaccurate view due to warping at high FoV), or accept multiple viewports per eye to be composited more correctly, depending on what the application can support. Runtime can request application change viewport configuration, application may not comply. Viewports mapped per eye (based on eye physical location, offset from centre) but can have multiple viewports per eye, each with own projection."
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
Ráadásul a HTC Vive os játékok teljesen kompatibilisek a HTC Vive pro val ami azt jelenti ezt a felfele lépést az Oculus is megtehetné (Bár ezzel a követéssel nem éri meg szerintem így vannak vele) .. , de nem teszi .. Attól még hogy egy új prémum termék kijön az alap verzó jobban terjedhet , mert olcsóbb lesz ( lásd a mostani 500 dolláros Vive csökkentett árazást)
Pont hogy az új gen kijövetele (is) tolja le az árakat ez így van a proci a VGA és nem más a HDMI piac sem. -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #12926 üzenetére
Szemenként 4K? .. Hát olyan hardver szerintem olyan 5 év múlva várható leghamarabb.. Tartalom már azért van dögivel a VR -ra .. Egy Fifa (kicsit ez nehezen kivitelezhető ) vagy egy COD jó lenne rá ( Hasonlóan mint a Dead Effect 2 ben)
Az ár magas tény , bár a WMR headset eket már 200 dollárért kaphatsz kint ( Na ez az kint! ) ami már egy jó monitor ára csak… Sajnos a krypto bányászok tönkre cseszték a VGA piacot horror ár van , de már esik a Bitcoin előbb utóbb beszakad az egész és lesz tucatszám jó garis VGA a piacon olcsón.. (Sajnos ez hátráltatja a fejlődést)
200 as FOV ra visszatérve nem fog működni hosszabb távon , mert rosszul leszel tőle. Ezért nem jelenik meg még mindig a Pimax 8 K ezt egy youtuber mondta orvosi véleményekre hivatkozva és igaz lehet …
Sajnos a Riftnek lézeres követésre kéne szintén átállni (Mostani sok kamerával tudja ugyanazt hozni és akkor se annyira pontos) , de versenytárs technológiáját használni kicsit furcsa lenne.. E helyett a WMR headset hez hasonló módon fejlesztik a Santa Cruze - ot , de az megint nem fog nekünk minőségi fejlődést jelenteni.. sok sok idő mire vezeték nélkül nagyfelbontáson játszhassunk VR játékot.. ( 5-10 év) -
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #12925 üzenetére
Pont ez az, amiről többször is beszéltünk már, hogy a felbontás növelése nem megy áldozatok nélkül.
Drágább lesz a hmd, nagyobb a gépigény, azzal arányosan pedig szűkebb a user bázis. Kevesebb userrel pedig kevesebb a tartalom.
Az Oculus megtehetné, hogy versenybe száll a Vive Pro-val, de most arra fókuszál, hogy a VR userek száma elérje a kritikus tömeget, hogy az AAA kiadóknak is megérje a VR fejlesztés. Szomorú, de igaz, hogy akkor tekinthetjük a VR-t befutottnak, ha majd megjelenik rá a Fifa és a CoD.
Ettől pedig még messze van a VR piac, mert a VR ready PC-k ára túl magas, a konzolok meg gyengék.
A magam részéről kivárom még azt a másfél-két évet, amikorra a VR már a legtöbb kiadónak megkerülhetetlen lesz és inkább akkor lépjen az Oculus nagyot, legyen a CV2 wireless, szemenkénti 4K, 200fov, meg amit akarsz, mert addigra talán lesz GPU is elérhető áron, ami meg tudja hajtani. -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #12924 üzenetére
Ilyen nagyfelbontású eszköz amit nagyjából minden játékhoz használhatsz nincs még egy… A felső prémium kategóriában ez egyedülálló így ha akarsz egy ilyet keményen megvágnak érte .. Ha lenne az Oculusnak is egy prémium eszköze mint a HTC nek biztos vagyok benne, hogy nem 800 dolláron nyitna a HTC Vive pro..
Nvidiának is ott a AMD mint versenytárs, de semmit sem ér mert felső kategóriába nem tud vele versenyezni.. -
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #12923 üzenetére
Miért lenne a Vive-nak piaci erőfölénye? Még a steames eladásokban is előzi a Rift pár százalékkal, és abban nincsenek benne a riftes vásárlások 80%-át kitevő oculus store-os címek.
A Rift még az eredeti Vive csökkentett árához képest is 100 dollárral olcsóbb, mit kellene még lépniük?
Megmondták előre, hogy 2019-ig biztosan nem fognak nagyobb felbontású HMD-t piacra dobni, elég sokszor kitárgyaltuk ezen a fórumon is, hogy miért. -
izomman1
senior tag
válasz fulton #12922 üzenetére
Közben rájöttem, hogy a Mages of Tale be is van olyan mozdulat, amikor a fejed felé kell nyúlni ... Szintén nem megy WMR -el.. Killing Floor-ba is hátra kell nyúlni.. szintén nem tudsz vele értelmesen játszani ahogy a Steam katalógus is mutatja..Sajnos a Vive vissza él a piaci fölényével és mivel igazi használható versenytársa nincs így oda teszi az árat ahova akarja .. Mint az Nvidia konkurencia nélkül. .Jó lenne, ha az Oculus is lépne az árverseny miatt , de nem hinném , hogy fognak egy ideig...
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #12913 üzenetére
Samsung Odyssey -be elvileg már alig látható.... Abban egy fejlettebb lencse van állítólag.. Míg a Vive pro -ba a régit tették bele.. érthetetlen..
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #12918 üzenetére
Bár némlieg ellentmond az a tény , hogy most nézem az új megjelenésű játékok jó ha 30-40 % a támogatja a WMR headset et.. gondolom a követés és a gombok hiányossága miatt... :S Két nagy cím a Mages tale és a Killing floor se támogatja hivatalosan.. így eléggé felejtős még a Samsung Odyssey is.. akármennyire is olcsó a Vive Pro hoz képest az ára.. :S
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Lehet nektek lesz igazatok, és a WMR headset egy kalap sz@rt nem ér ilyen gyenge követéssel és gombok nélküli kontrollerével…
Most néztem a steam en 367 támogatott játék van WMR headsethez míg Vive hoz például 2871 db!
Hallottam, hogy állítólag mivel a Windows programjának is kell a háttérben futnia ezért nagyobb erőforrás kell ( memória biztos ) a Steam es játékok futtatásához..
Lone Echo például bár megy, de a tutorialt nem tudod végig vinni, mert a fejedhez nem tudsz kattintani , hogy a lámpa bekapcsoljon ( ugye akkor elveszíti a követést )
Onwardba szintén az infrát ott kell bekapcsolni… Nem működhet..Island 359 nél szintén azt látom a Steam nél, hogy a WMR headset nem támogatott gondolom a hátad mögött a táskát nem tudod előre húzni.. Bár ennél a játéknál valahogy működik..: The Gallery - Episode 2: Heart of the Emberstone
Nincs valami listátok például, hogy WMR headsettel az Oculus játékok ( Revive on keresztül ) melyike fut játszhatóan? (Ahol át is tudod vinni a játékot)
Alien Isolation vajon mehet vele? ( Úgy mint a Vive al Steam en keresztül xbox one kontrollerrel)Egy szó mint száz lehet még jó ideig marad az Oculus és csak Vive Pro ra lesz érdemes váltani ha lesz full csomag megfizethető áron… Full csomag mikorra várható szerintetek? Nyáron vagy ősszel? Talán egy feljavított Wand al jöhet..
Utolsó megjegyzés : Csak az a durva a Vive Pro ára annyira magas most full csomagba ( 1480 euro) hogy akkor már még az is olcsóbb ha lesz egy Oculus om és egy Samsung Odyssey -em is … Bár az Odyssey -t minden játéknál már most látszik nem fogom tudni használni .. bár a jövőben az új játékok is
WMR támogatást megkapják ( Lásd a Skyrim VR is hivatalosan támogatja majd)[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
Na kipróbáltam én is a Battlezone-t...
Ez tipikusan az a fajta játék, amire ép eszű ember nem mondja azt, hogy megér 40$-t... Jóindulattal 10-et, akcióban 5-öt de ez csak az én véleményem.
Kezdve azzal, hogy a joy-t felismerte de kiosztást nem lehetett beállítani, valamiért csak reset-elni engedte. Inkább nem szórakoztam vele, lecsatlakoztattam a joy-t és azzal toltam.
A játék maga nem rossz egyébként, a szögletes modellek és az effektek adnak neki egy kis Tron szerű stílust. Célozni nagyon nehéz a touchal szerintem. Néhány pályát végigtoltam vele, de mikor trükkösen kellett célozni (pl egy tornyot fedezékből kilőni) mindig éreztem, hogy a touch nem erre való. Az jó, hogy lehet benne fejlődni-upgradelni a fegyverzetet és van többféle tank is, de a menü irányításával is voltak problémáim. Például a touch analógkarjával megnézni a menüben egy újabb upgradet nagyon szenvedős volt és az sem egyértelmű, hogy ezeket az upgradeket nekünk kell felszerelni valahogy vagy pedig felnyitottuk és ez alapból rajta van az adott típusú tankon. A taktikai térkép nagyon jól néz ki viszont és egyértelmű is, az pedig plusz pont, hogy van benne multi. De ma már szerintem kevés a multi ahhoz hogy elcipeljen a hátán egy játékot...
A stílusa a játéknak bejön mert én szeretem az indie gameket de olyan játékért ahol az irányítás az egyik legfontosabb szempont és azt is elrontják bűn elkérni ennyit.
Azt csak semlegesként még hozzácsapnám, hogy néha jól jött volna valamiféle boost vagy sprint. Elképzelhető, hogy fel lehet nyitni később vagy olyan tankon van amit épp nem próbáltam ki, de végignyomkodtam a gombokat és nem találtam.
Szerintem 3.5/5 ös értékelés reális de ha az árat is hozzávesszük, jóindulattal is csak 2.5 csillagot tudnék rá adni.
Kipróbálni megérte, de még annyi potenciált sem látok benne, hogy a beállításokban egyesével végigkonfigoljam a joy-t.Picco-val beszéltem, neki például tetszett úgyhogy ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz kiskuplung #12913 üzenetére
Nah az engem is zavar picit, bár én 50-50%-ban a godray és nagyobb FOV miatt cserélnék legszívesebben. Ha valakit csak ez érdekel a videóból a Godrays-ről 15:52-től beszél.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
Oculus Go első benyomások a GDC-n.
Összességében azok a limitációk, amiket eddig is ismertünk: a 3DOF zavaró visszalépés a Rift után, a kontrollernek csak a rotációját érzékeli, úgy működik mint egy laser pointer.
Ülős játékokkal jól használható és a display minősége is rendben van.
A szíjakba épített fejhallgató csak limitáltan ajánlott (otthon), amúgy jobb saját fülest használni.Az elmondottak szerint "kapudrognak" jó lesz, mert már megüti azt a szintet, ami behúzza az embereket a VR-ba, azaz élvezetes, de nem konkurenciája a PC-s hmd-knek.
Szvsz üzleti alkalmazásokhoz lesz ideális, mert egy prezentációnál a 3DOF nem rossz kompromisszum, ha cserébe hordozható és könnyen telepíthető hmd-t kap az ember, amiből annyit visz egy megbeszélésre, amennyit akar. -
-Solt-
veterán
válasz kiskuplung #12913 üzenetére
De ez, hogy lehet? Más a lencse, nem csak a kijelző változott? Ha más akkor ezt nem vették észre? Ezt most így nem igazán értem...
www.smart-bus.hu
-
kiskuplung
őstag
Érkeznek az első tesztek a Vive Pro-ról : [link]
Azt mondja a srác, hogy god ray effekt láthatóbb, mint valaha.
Nos, már többször írtam, én ha valaha váltok a Riftről, az egy olyan headset lesz, amiben teljesen eliminálták ezt. Lehet akármekkora a felbontás vagy a FOV, nekem ez lenne a legfontosabb.
-
#54625216
törölt tag
Első sorban nem a headseten múlik, mert az gyakorlatilag egy doboz meg két darab fresnel lencse, hanem a telefon hardverén (gpu, ram, képernyő méret, felbontás) és a szoftver kínálaton.
A GearVR amolyan konzol platformként működik, azaz önálló alkalmazásboltja van és a kínálatot direktben a Samsung telefonokhoz hitelesítik, azaz amit onnan veszel az garantáltan működni fog.
A Google Play-en viszont minden van, meg az ellenkezője is, aztán vagy működik a telefonodon vagy nem, vagy élvezhető az eredmény, vagy nem.
Ezért is indította be a Google a Daydream platformot, ami már hasonlóan működik a GearVR-hoz és az appok minősége is jobb, mint a googleplay-es szutykok.
Itt megtalálod a Daydream-ready telefonok listáját. -
fgeth
csendes tag
Köszönöm a válaszokat. Így egy kicsi tisztább. Néztem én a google playen, de nem értettem, hogy miért éri meg csak 3d-s videókra és 360 fokos panoráma nézegetésre. Azt nem gondoltam, hogy headsetek között ekkora a különbség.
-
#54625216
törölt tag
Attól függ melyik.
Kínai párezres headset + random android telefon kb. semmire se jó. Legjobb esetben sztereo képek, videók ratyi minőségben, de csak akkor ha a telefonodban van rendes gyorsulásmérő.
GearVR + Samsung S szériás telefon + kontroller = 3DOF játékok, telefon minőségű grafikával.
Szvsz ha van megfelelő Samsung telefonod, akkor a GearVR megéri és jó belépő szint a VR-be, mert elég széles a tartalomkínálat és a képminőség is közelebb áll a PC-s VR-hez.
Pl. a Herobound Spirit Champion elég jó kis platformer játék, a videón látszik, hogy a grafika egyáltalán nem rossz.Természetesen telefonos VR-nél nincs roomscale tracking, azaz nem tudsz körbejárni a szobában és a kontrollerrel felkapni tárgyakat.
Előnye ugyanakkor, hogy nem kell hozzá highend PC és nem vagy helyhez kötve.Ha minimum GearVR szintű VR-t akarsz, de nincs Samsung telefondod, akkor érdemes kivárni az Oculus Go-t, ez már telefon nélküli hmd és $200(+EU felár) körül lesz kapható, remélem most már hamarosan.
-
kiskuplung
őstag
Szia!
Mobilon csak körbe tudsz nézni, az előre-hátra-oldalra hajlás nem működik, ahogy a nézőpont fel-le emelgetése sem.
Hogy mit lehet vele csinálni? Én nem sokat mobiloztam, de ha Google Playen rákeresel a virtual reality vagy a cardboard szavakra, akkor nagyjából be tudod lőni, hogy mire jó.
Röviden, tényleg főleg 360 fokos képek/videók nézegetésére használható. Vannak egyéb VR appok is, mint FPS lövöldözős játékok, vagy hullámvasutak, stb. A legtöbbet a fejeddel tudod iránytani, de ha kötsz hozzá egy bluetoothos kontrollert, akkor kiszélesednek a lehetőségeid.
De szerintem kicsit ilyen marad akkor is.
-
raskolnikoff
őstag
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
fgeth
csendes tag
Kerestem értelmes leírást, de nem találok arról, hogy mit is tud egy mobilos VR szemüveg. A HTC Vive-ot használtam, értem. Ehhez képest mit tud egy mobilos? Követi a mozgásom a virtuális térben? Tudok menni? Vagy csak egy helyben állva, pl. 360 fokban körülnézni? És 3d videókat nézni. Mire jó a mobiltelefonos VR?
-
Picco
addikt
válasz kiskuplung #12904 üzenetére
elso 20 perc igeretesnek tunt nekem, bar a logi kormanyomat ki kellett huznom es az iranyitast is szokni kell, de nem irnam le ennyi utan.
mod: £30 eleg durvan elrugaszkodott arnak tunik igy elsore, azt alairom, de 10est megerhet.
[ Szerkesztve ]
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Picco
addikt
válasz Raymond #12901 üzenetére
na majd nemsokara kiprobalom, nezegettem mar korabban
Blaze Rush: tuti nem 2017/8 legnagyobb koltsegvetesu jateka, de teljesen elvezheto es a single player mod eleg valtozatosak a fegyverek/palyak/celkituzesek hogy ne legyen full unalom. siman megerte a 2.xx peso't.
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Raymond
félisten
Battle Zone Free Weekend
Kell hozza gyomor...
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Steam Deck
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- BestBuy topik
- Path of Exile (ARPG)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest