- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mini PC
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
- Szinte megfizethetetlenül magas lesz a TSMC A14-es node-jának ára
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
- Videós, mozgóképes topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Citroware #39578 üzenetére
En kiprobaltam kb. mindegyiket az elmult fel evben. Ha jatekelmenyt keresel, akkor Gran Turismo Sport vagy Forza. Ezekkel szerintem semmi nem veszi fel a versenyt elmenyben, a fizika, vezethetoseg stb. meg pont eleg realis, a celnak megfelel.
Ha "igazi" szimulatort keresel, abban nem lesznek meg a klasszikus jatekmodok, azoknak nem is ez a celjuk es mas a celkozonseg is. A szimulator ele oda kell ulni fixen napi sok orat, sok even keresztul, hogy megtanulja az ember, ott nem a "jatekot" keresed. Ott altalaban versenyezni akarsz. Azert sem baj ha keves auto van, mert mire egyet rendesen megtanulsz az is vegtelen hosszu ideig tart, a versenyzok sem ugralnak egyik tipusu autobol a masikba ket verseny kozott, de legtobbszor meg eletuk soran se.
De, hogy tanacsot is adjak. En sok ev GT es Forza utan gondoltam valtani valami "komolyabb" dologra es vegul az AC-nel kotottem ki. Itt erzem azt, hogy mintha tenyleg valami igazi autohoz hasonlo dolgot vezetnek, viszont szepen lehet vele jatszogatni single playerben is, nem kell rogton online bajnoksagokba menni. ahol eselyem se lenne. Viszont az alap AC eleg szegenyes, kellenek hozza a modok. En megvettem fillerekert az ultimate edition-t aztan content manager, shaders patch, sol. Illetve vegtelen 3rd party palya, skin pack, auto toltheto le, kozuluk rengeteg boven olyan minosegu, ha nem jobb, mint a gyariak. Es tudsz sajat magadnak osszerakni bajnoksagokat is, amilyent csak szeretnel.
Szoval osszefoglalva, egy jatekban soha nem lesz meg amit keresel, de nem is baj. Ha pl. csak jatszani szeretnek egy jot, akkor elinditom a GT-t es megyek par versenyt, de ha igazan versenyezni szeretnek, akkor inditom az AC-t. Mert egy GT ele oda lehet ulni csak ugy, akar hulla faradtan is es lazan gurulgatni, de minel inkabb a realitas fele akarunk menni, annal inkabb munka lesz az egesz dolog. Minden fektavon, minden kigyorsitasnal koncentralni, a teljes verseny alatt "dolgozni" kell es meg elotte az auto beallitasai is a palyanak megfeleloen stb.
szerk. Arra azert keszulj, hogy AC beallitasa nem 5 perc lesz, en kb. ket hetet toltottem el vele, de mondjuk elveztem.
-
biker
nagyúr
válasz
JulesTS #39593 üzenetére
Az én bajom az, hogy egy ocsmány 1000Ft-os műanyag karikát nem szeretnék 150-180ezer forintokért nézegetni, amennyi néha egy T300 kormány.
A logi G29 legalább értelmesen néz ki, és jó a fogása. Lehet hogy a T300 elektronikája és mechanikája jobb, de a kinézet és a fogás az nem jött össze. És nem szeretnék azon dolgozni napokat, hogy elviselhető legyen. -
JulesTS
addikt
válasz
ggbuffon1897 #39587 üzenetére
A T300 egy kategóriával feljebb van, de a logi kormányokkal is lehet gyorsan menni. Arra meg teljesen jó, hogy egy-két hetente elővegye az ember...
-
Joshi
titán
válasz
ggbuffon1897 #39590 üzenetére
Amire keresel kormányt arra tökéletes a G920, viszont azt ne feledd, hogy a T300 sokkal halkabb mert szíjhajtású. Ha inkább este játszanál, akkor erre számíts.
-
Danecay
addikt
válasz
ggbuffon1897 #39590 üzenetére
Arra természetesen tökéletes szerintem. Nekem több mint 3 évig volt egy G29-em.
-
ggbuffon1897
őstag
válasz
RubbishBin #39589 üzenetére
Rossz szokásaim egyike h hirtelen kapok kedvet vmihez, na és akkor már de rögtön de azonnal. Aztán persze megbánom.
Semmi bajom nem volt vele, csak a realitásérzékem mind anyagi mind kihasználtság szempontjából egy nappal a vásárlás után jött elő.
Alapvetően tovabbra is érdekelnek a szimek és ez a g920 most jó áron van, valszeg akkor sem lenne túl nagy bukó ha nem válik be emiatt gondolkodtatott el. Magáról a kormányról az általános teszteken kívül nemsokat tudok, meg max annyit h ez azért a t300 alatt van. Máskérdés h ahhoz a heti/2heti pár órás bohockodáshoz + még legyen xbox/pc kompatibilis nincs kedvem fizetni tobbszazezret és valszeg overkill is lenne. Néha haverral tolnánk vagy egyedül nyomnek vmi karrier módot valamiben aztán annyi.
-
RubbishBin
senior tag
válasz
ggbuffon1897 #39587 üzenetére
Miért bántad meg a T300-at?
-
GalaHU
addikt
válasz
Citroware #39578 üzenetére
Az Assetto Corsa karriermódja 90%-ban lefedi az elvárásaidat, egyedül az autóvásárlás marad ki.
Nem mellékesen, ha végigrágod magad rajta, elég jól megtanít vezetni.
A gyengébb AI-ra ott a Content Manager, sokat dob rajta, egyèbként is elkél a SOL-hoz meg a shader pack-hoz. Ezekkel már látványra is felveszi a versenyt az ACC-vel, és szinte a világ összes pàlyája elérhető.
-
ggbuffon1897
őstag
Sziasztok,
Ez a korabban linkelt g920 megéri igy hobbi szimezesre?
Anno régen amikor volt időm nagy rf onlineokba toltuk billről, talán egy saitek r440 volt amit kipróbáltam,de nem birtam osszebaratkozni vele, illetve később lett egy t300am 1napig (gyorsan megbántam a megvetelét, pedig akk 90k volt újonnan)
Csabitobbak lennének a tm termékei, de egyrészt xbox/pc kombohoz venném (ott meg elég korlatozott a valasztek es mocskos drágán), másrészt muszáj szembenézni a valósággal h már nem egyetemista vagyok mint 10eve, igy időm sincs sok. De a napokban úgy újra rakivantam az érzésre. Mellé még vennék egy playseat challenget.
Bár az asszony sztem ki lesz borulva.
-
Joshi
titán
válasz
Citroware #39582 üzenetére
Assettoba van Abart stb, meg BMW a fanoknak, de nem az a lényeg. Project Cars-ról megoszlanak a vélemények, inkább a Gran Turismo és Forzához hasonlítanám. Ha ezek nem jönnek be neked akkor nincs mit tenni. Egy SPA vagy Nordschleife-n mi értelme van körözni egy utcai autóval?
-
Az nem elvárás, hogy minden kategória benne legyen. Nekem az is elég, ha csak 1-2 kategória van, de legalább legyenek benne mellette bármilyen random utcai autók is, amik amúgy semmilyen sportkategóriába nem tartoznak azon kívül, hogy a kispista arról álmodozik, hogy egyszer a garázsban legyen neki egy ilyen, amivel hazaviszi a boltból az asszonyt.
És nekem már az is megfelel, ha egy-egy kategóriából csak egy-két modell van meg, nem kell egy kategóriának az egész felhozatalát tartalmazni. Inkább legyen változatos, mintsem egyetlen kategória, és abból az összes autó (mint a Competizionéban). -
-
Sziasztok! Továbbra is jól muzsikál a T300-asom.
De nem találom meg azt az "igazi" szimulátort, ami hosszú időre hozzá tudna szegezni. Segítenétek megtalálni?
Amit szeretnék:
- A vezetési élmény a legrealisztikusabbak közé tartozzon
- Nagy tartalmat szeretnék: többféle versenykategória, autó, pálya. Például az ACC azért nem jó, mert az csak GT szériát tartalmaz. A régi Assetto Corsában legalább sok más is van.
- Legyen benne olyan játékmód, amiben van valami progresszió. Ne arról szóljon tehát, hogy elindítom az autót és az egyetlen cél az, hogy a saját köreim javítsam, vagy legyőzzem a többieket a versenyen, hanem legyen valamiféle szintfejlődés, pontszámítás, vagy felsőbb kategóriába lépés, vagy pénznyeremény, amiből aztán lehet az autót fejleszteni, vagy jobbat venni. Egyszóval legyen "lelke" a játéknak.
- Jó lenne, ha nem lenne benne "rágógumi effektus". Ez az, amikor ha lassú vagy, a gép által vezetett autók is lassabbak (gyakorlatilag megvárnak), ha viszont nagyon gyors vagy, akkor minden ésszerű következetességet meghazudtolva ugyanazon a versenyen sokkal jobban mennek ők is, magukhoz képest. Mindezt azért, hogy folyamatos kihívást jelentsen. Hát ez nem éppen valósághű viselkedés, és sok játékban láttam már ilyet,.Amiket eddig próbáltam vagy utánanéztem: Az alap Assetto Corsa tartalomban és vezetési élményben jónak tűnik, de semmi olyan játékmódot nem láttam, ami pár próbavezetésen felül hosszabb ideig képes lett volna ott tartani. Ráadásul a hangok nem túl valósághűek, és állítólag az AI sem jó, de ezt én még nem vizsgáltam meg annyira.
Az Assetto Corsa Competizionéval, ahogy említettem, az a probléma, hogy csak a GT szériát tartalmazza.
Project Cars 2 tűnik a legkerekebb élménynek, minden van, rengeteg autó, pálya, napszakváltás, évszakváltás, különféle időjárási körülmények. A vezetésnél azonban azt érzem, hogy jó-jó, de valami nem stimmel teljesen. Ráadásul habár játékmódok terén is jól el van látva, valahogy nem sikerült megfelelően elhelyezkednem benne pl. nehézségi beállításokat illetően, néha nagyon nyertem, néha nagyon lemaradtam...
Automobilista 2-ről tud valaki mondani valamit? Úgy hallottam egész jó, bár arra is volt, aki panaszkodott.
Dirt Rally 2 és F1 2020 oké, de ezek nem az utcai versenyzésbe tartoznak (az F1 amúgy is árkádosabb).
iRacing - nem merek belekezdeni, ahhoz túl költséges, és kinézem magamból, hogy nem lesz kihasználva, nem fogok eltölteni vele annyi időt, hogy megérje.
Forza Motorsport 7: egyszer próbáltam, nekem egyáltalán nem érződött az igazi szimulátorok közé említhetőnek annak ellenére, hogy sokan oda sorolják.
rfactor 2: nem próbáltam, a grafikája nem tetszik, ránézésre úgy tűnik, mint aminek az ideje már lejárt. Ráadásul úgy hallottam, macerás a modokkal foglalkozni és mindent összerakni és beállítani úgy, hogy az ember egyszer végre vezethessen egy jót.Mi van még? Valami, ami nekem jó lehet, és nem ismerem? Esetleg az említettek közül valamelyiknek több esélyt kellene adnom? Talán nem létezik olyan, amelyikben minden szempont teljesül, de egyikből-másikból valamilyen kompromisszum megkötésével sülhet ki még sok jó dolog. Esetleg hátha valamelyikhez vannak olyan modok, amik jobbá teszik.
-
JulesTS
addikt
Logi akció:
[link]
Konzol és játékszoftver lapon vannak a kormányok... -
GalaHU
addikt
Annyira nem izgulnék a helyedben, mert a CSL termékvonal továbbra is él, jött ki hozzá nemrégiben perec. Valószínűleg egy új base-en dolgoznak az új Gran Turismo-hoz, nem fogják kihagyni azt a ziccert (egyébként szerintem a többi gyártó sem, hacsak valamelyikük nem köt exkluzív szerződést a Sony-van).
Addig meg ott van a V2.5-ös vonal, PC-hez az is pompás, és nem tekeri az asztalt.
Mondjuk ha most kell PS-re a kormány, az kellemetlen...szerk: egy rugóra jár az agyunk Sub-ZeRo-val..,
-
biker
nagyúr
tök jó érzés, mikor megveszed a fanatec csl elite lc pedált, hogy majd később hozzácsapod a csl elite kormányt, erre kivezetik, nem kapható többé...
Mit vegyen aki csak asztalra dobva tudja használni? egy DD megforgatja az íróasztalt a kormány körül -
Joshi
titán
Ha volt már akkor sorry.
Aston Martin cockpit. Érdekes elgondolás, nekem tetszik is meg nem is. Mondjuk az árát nem mertem megnézni.
Promo video.
-
Tósoki
csendes tag
Üdv!
Szeretném megkérdezni kinek van tapasztalata egy Thrustmaster TMX bázis és egy F1 Add-on kormány "összeházasitásával" kapcsolatban? Tudom, hogy a gyári leírás szerint nem elérhető az a kormány a TMX-hez. Más az adapter is. De a kinti fórumokon "szinte mindent mindennel". Adaptert már gyártanak a bázishoz. Ha vezetéket kell forrasztani, vagy egy Arduino-t bekötni nem akadály.
Köszönöm! -
Köszi sràcok a segitséget. G29 lesz
-
RubbishBin
senior tag
válasz
Hellboy2387 #39557 üzenetére
Kompatibilitási problémáktól nem kell tartani.
Én egy 1000 éves DFGT-t használtam tavalyig, a legújabb címekkel is. Soha nem volt semmi gondom.
-
fatal`
titán
válasz
Hellboy2387 #39557 üzenetére
Mindkettő kompatibilis mindennel, ami támogat kormányt. G29-en több a gomb és van LED. Ha nem érdekel a konzol azt vedd (persze, ha nincs árkülönbség).
-
válasz
Hellboy2387 #39557 üzenetére
Csá
[link]
Megnézed a listát és meglátod mit támogat a jaték!
Pc-n gyakorlatilag majdnen minden játékot ami kormánnyal megy. -
Sziasztok. G29 és g920 között vacilàlok, vàltó nem kell. Pc-hez venném csak. Most az lenne a kérdés g29 pl mennyire kompatibilis a pc jàtékokkal. Esetleg akinek van tapasztalata mivel nem müködött? Amivel jàtszanék: dirt 2-3-4-5 rally 1-2, need for speed-ed, grid, asetto corsa, stb a vàlaszokat előre is köszi.
-
fatal`
titán
Ha összecsukom, én is így szoktam. Még egy papírlapot is rá lehet tenni a biztonság kedvéért, és akkor nem karcolja össze a pedal platet sem.
Bár jelenleg a G29 pedállal nem szoktam össze csukni, mert az a része befér az ágy alá és így csak az eleje foglal helyet, ami minimális.
Tartok tőle, hogyha pedált cserélek, akkor ez már nem lesz opció. Ha jól láttam akkor a T-LCM is jóval magasabb.
-
fatal`
titán
válasz
Marvinyo #39552 üzenetére
Még annyit kiegészítésként, hogy nem tudom, hogy van-e váltód a G29 mellé (Driving Force Shifter), de a Next Level Standen nincs váltótartó, az csak a Wheel Stand Liteon van, ami 4 kilóval nehezebb (13 kiló). Viszont drága. Ha elfér, és belefér ez a súly (12-13 kiló), akkor a GT Omega Apexet javaslom, de az EU store még mindig zárva.
-
Marvinyo
aktív tag
válasz
fatal` #39394 üzenetére
Bocsánat a kései válaszért. Abszolút nem volt szedett-vedett, szerintem minden információt megkaptam. Helyem - kinyitva, avagy amíg megy a játék - akad, bár csak szemmértékre mértem még be, de azon kívül mindenféleképpen össze kell csukni, kicsi a lakás ennyi emberre. Súly már inkább probléma, nagyon tetszene ateszé, de 23 kiló nem kevés ide-oda cipelni, nem csak én használnám.
Későbbi fejlesztés nagyon-nagyon valószínűtlen. Heti néhány óra játékhoz őszintén szólva már ezt a felszerelést se mondanám olcsónak, de a folytonos elcsúszás meg kényelmetlen.
Még gondolkodom. Hátha addigra az Omega is elérhető lesz nálunk. -
zsozsa74
őstag
Erre biztosan emlékszem, hogy nem kellett ilyesmit tenni. Simán kiléptél a TT-ből és akkor mentette is az időt. Na persze, ha volt tiszta köröd. Még azt tudod eltéveszteni, hogy lehetett szűrni osztályra és autótípusra. Ha osztályra szűrsz, akkor csak az osztályban lévő legjobb idődet látod, hiába mentél többféle kocsival is abban az osztályban.
-
iceman007
aktív tag
Tud valaki céget vagy magánszemélyt aki lézer vagy vízvágással foglalkozik? Szeretnék egy egyedi kormányt a HUBra.
-
mmdms
addikt
Felhomályosítana valaki, a time trial-ban mikor vagy hogyan menti el a futott időt a pCars 1? Mentem ma egy hatodik és az előbb egy kilencedik időt, egyiket se látom a listában. Be kell menni a boxba egy levezető után?
-
fatal`
titán
válasz
gaborvezer18 #39540 üzenetére
Kártyalimit esetleg? Az alapértelmezett általában 100 ezer forint.
Ha nem ez a gond, akkor próbálj PayPallal
-
#15779328
törölt tag
válasz
gaborvezer18 #39540 üzenetére
Én sem tudtam ma az aquacomputernél fizetni, az új védelem miatt lehet.
-
6absbulldog
tag
válasz
gaborvezer18 #39540 üzenetére
Nincs valami napi limit beállítva a kártyádon?
-
gaborvezer18
tag
Srácok v2.5 bázist rendelnék Fanától de fizetésnél hibát ír ki viszont van raktáron? Találkozott már ilyennel valaki?
-
shteer
titán
válasz
gotti61 #39535 üzenetére
Hogyne volna. Brain75 javít többféle kormányt.
-
válasz
gaborvezer18 #39536 üzenetére
Par nap alatt itt van, ha van raktaron a cucc.
-
gaborvezer18
tag
SZiastok!
Fanatecnél ha most rendelek postázzák is egyből mert ups irja h késések vannak. Mennyi lehet most a szállítási idő? Régebben max 1 hét volt.
Köszönöm -
gotti61
csendes tag
Talán nekem sem jelentene megoldhatatlan feladatot egy másik USB kábel beforrasztása, csak ez a szétszedés dolog kicsit elriaszt
Már nézegettem 1-2 videót a yt-on, ahol valakik kaptak szét TMX-et, de ugye annyira nem magyarázták agyon a szétszedést és a csavarok helyét.
Nekem ér annyit ez a kormány, hogy pár ezrest kifizessek a javításért, de égen -földön nem találok semminemű szervízt, aki kormányokat bevállalna.
Elég tré dolog, hogy vásároljuk a 70-100-200 ezres perifériákat és sehol egy márkaszervíz. -
gotti61
csendes tag
Helló
Van egy TMX kormányom, amit nem ismer fel a windows, ugyanis az usb kábelt megette a kutya
Próbáltam összetoldani a 4 eres vezetéket, a kormány pörög, beáll centerbe, de ennyi.
Ledek nem világítanak, csak ha benyomom az xbox gombot, akkor világít az alsó kék és felette a piros.
A Mode gombra nem reagál.
Ezután olyan hangot ad ki a pc, mint amikor felismer egy USB drive-ot, de ezt 3 másodpercenként egyfolytában ismétli.
bingbang, bangbang, bingbang, bangbang.....
Mi lehet a gond, hol, vagy hogyantudnám ezt megjavíttatni?
Előre is kösz. -
-Solt-
veterán
válasz
fatal` #39526 üzenetére
Ami potméter hibákat látsz, az 90%-ban orvosolható valamilyen potméter tisztió és kenő spray-l... nálam a 2 éves garancia lejárta előtt 1 hónappal kezdett el szarakodni a gázpedál potmétere, írtam a supportnak, küldték az újat. Közben gondoltam teszek egy próbát... befújtam, azóta is tökéletesen működik és ennek már lassan 1 éve, azóta itt figyela fiókban a cseredarab. Egyszerűen begyűjti a dzsuvát a potméter, ennyi a nyűgje...
Ha az Elite bázis mellett döntesz, ahhoz szerintem Elite pedált is vegyél.
-
fatal`
titán
válasz
-Solt- #39525 üzenetére
A WSP jó ideig marad, nincs hely másra és nem régen vettem . Ez a statikus kisülés és facsavar téma, ez nagyon gáz. Az asztali lefogatója egy vicc a TM-nek, de hard mount miatt ez a része annyira nem érdekes.
Fanatec fele hajlok egyébként, egyelőre mondjuk kapni sem lehet, még a webshopból is eltűnt, gondolom gyártási problémák miatt. Váltóból TM lesz, pedálból is valószínűleg (T-LCM) bár itt is még kicsit vacillálok a CSL miatt, de a potméterek rendszeresen besz*nak rajta, a TM meg hall szenzoros. Illetve a TM-en jobb helyen van a szenzor. Na majd kiderül mit fogok csinálni.
-
-Solt-
veterán
válasz
fatal` #39523 üzenetére
Anyaghasználatban, mérnöki munkában, és ezáltal szerintem megbízhatóságban is jobb a Fanatec. Statikus kisülés miatt nálam 3db T300 halt meg egymás után, és ebből csak 1 volt olyan amelyiknek mindkét váltófüle egyformán működött volna... vagy a jobb, vagy a bal jobban szorult mint a másik. A csúcs igénytelenség viszont az, hogy a kormány rögzítéséhez kapsz egy 2 cm-s facsavart, amit neked kell a műanyagba becsavarnod előfúrás nélkül, de csak 1 cm mélyen tedd, nehogy kárt tegyél a bázisban. Ez volt az utolsó csepp, itt engedtem el a TM-t mint gyártót...
Nyilván a Fanatec sem tökéletes, ott is vannak gáz hibák, de egy fokkal azért igényesebb tervezés és kivitelezés.
Természetesen ettől még a T300 Alcantara tényleg egy jó cucc, amíg nálam volt és működött én szerettem, de aki megteheti anyagilag annak összességében jobb döntés a Fanatec.
Azt is gondold végig, hogy a Wheel Stand Pro mennyire örök darab nálad...
-
fatal`
titán
válasz
-Solt- #39522 üzenetére
Köszi.
Igazából nem is a kormány ára a gond (kicsit az is, de a CSL-t kigazdálkodom), hanem a Wheel Stand Pro nem tudom mit szólna 6nm nyomatékhoz, tartok tőle, hogy zavaróan rázkódna. (Plusz ehhez platet kell rendelnem külön a WSP-től, de az nem hiszem, hogy hatalmas összeg lenne, lehet külön venni tőlük)
A legnagyobb bajom a T300-zal a szoftvere, amiről általában kevés szó esik, nem lehet profilokat menteni, pedig ezt még a Logi is tudja. Mondjuk mostanra a legtöbb játékban működik a soft-lock, de nem mindegyikben (pl. WRC-ben nem, illetve néha játszom árkádabb játékokat is, ahol nem hiszem, hogy figyelnek erre)
Bár éppen, ha hozzá lehet férni a beállításaihoz, akkor ezt megoldom saját programmal.
A megbízhatóság, ha jól látom mindkét oldalon hasonló, vannak problémák, a CSL-nél törés, T300-nál meg a melegedés, amin az always on FAN segít. Na majd meglátjuk.
-
-Solt-
veterán
válasz
fatal` #39520 üzenetére
Én T300-ról váltottam CSL Elite-re, legalább akkora előrelépésnek éltem meg, mint a G25-ről a T300-ra váltást... szerintem élményben és minőségben is más kategória, de nyilván az ára is más.
A nagyobb motor erő lényege nem az, hogy nehezebben tekerd a kormányt, hanem az, hogy részletesebb, direktebb visszajelzést kapj. Nem véletlen, hogy a régebbi CSL ELite szériákhoz nem is ajánlották például a 32cm-s, 2 kg körüli BMW kormányt! Egyszerűen nem volt bennük elég erő ahhoz, hogy kellő erővel és gyorsasággal mozgassák ide-oda. A BMW kormányhoz a ClubSport bázis volt az ajánlott a maga 8Nm-s erejével.
Biztos ismered az AC-hez fejlesztett FFBClip app-t, az jól megmutatja, hogy a részletes, minél több visszajelzést adó FFB-hez a gyengébb kormányokon mennyire le kell venni az FFB erőt. Na most, ha téged a gyenge FFB erő nem zavar, akkor elég lehet a T300, bár szerintem a jól beállított CSL Elite gyenge FFB mellett is részletesebb. Viszont, ha jobban szereted a valósághoz közelebbi kormányerőket, akkor egyértelműen jobb választás a CSL Elite, de még nyilván ez is messze van egy jól beállított DD élménytől.
Szóval, ha megteheted akkor minőség, élmény, ökoszisztéma miatt Fanatec CSL Elite / ClubSport, ha viszont nagyon hiányzik az ezekre ráköltött plusz pénz, akkor a T300 Alcantara is egy jó választás.
-
JulesTS
addikt
válasz
fatal` #39520 üzenetére
Nekem is wheel stand pro-m van. Amikor a T300 hűtés modját teszteltem, felvettem mindenhol maximumra az FFB-t és úgy birkóztam vele fél órát. Az állvány bírta, a kormány is, de másnap rendesen izomlázas lettem...
A 28cm-es kormányhoz bőven elég 4Nm, szerintem 33cm-eshez is. 4Nm fölött sima farok méregetés a nyomaték verseny (annyi pozitívum van csak az erősebb motorokban, hogy 2..3Nm-rel használva biztos nem fog elmelegedni, mint ahogy a T300 teszi). CSL-t nem próbáltam, de a 6Nm miatt nem váltanék. CSL-ről írták, hogy közvetlenebb visszajelzést ad, mint a T300, de tesztelés nélkül nem tudnám eldönteni, hogy megéri-e. Esetleg még a perecek amik a CSL-t vonzóbbá tehetik... -
fatal`
titán
válasz
iceman007 #39519 üzenetére
Nekem egy Wheel Stand Prom van, más nem fér el. Valószínűleg egyébként sem használnám full FFB-n, de a Fanatec ökoszisztémája szimpibb, mint a Thrustmasteré (annak ellenére, hogy váltóból és pedálból TM lesz, a clubsport pedál nekem már túl drága). Kérdés, hogyha lejjebb veszem az FFB-t, nyerek-e bármit a T300-hoz képest.
-
fatal`
titán
válasz
GalaHU #39516 üzenetére
Persze 1,5 éve mondtam, hogy nem fogok feljebbváltani ennél, mert nem játszom annyit. De egyre inkább úgy érzem, hogy mégsem úgy van az.
A pedált és a váltót biztosan le fogom cserélni (T-LCM, TH8A) hamarosan, valószínűleg a kormányt is, csak még nem döntöttem el, hogy T300 vagy CSL.
A wheel standem a CSL-t csak akkor bírná, ha leveszem az FFB-t (egyébként sem szeretem, ha erős), van értelme akkor a TM helyett egyáltalán?
-
fatal`
titán
válasz
wolf033 #39514 üzenetére
5-6000 hozzá egy USB-s átalakító és úgy még mindig olcsó marad. Egyébként azon az áron amennyibe kerül annyira nem rossz. A legnagyobb baj, hogy a G25 után csak visszafele fejlesztették és kivették a szekvenciális módot, amit azóta sem értek.
Plusz a TH8-on van analóg kézifék mód is.
Nem értem a Logitech miért nem csinál egy drágább modellt szíjas FFB-vel és load cell pedállal. Szerintem népszerű lenne.
-
50ezerért vagy 500ezerért?
logitech g29+saját váltója talán a legolcsóbb megoldás, amivel már lehet valamit kezdeni
ha a botváltó nem szempont, akkor thrustmaster t150 is megfelelő lehet - később lehet hozzá venni külön jobb pedálsort, váltót, igaz az nem logitech árban lesz.... (th8a a tipusa a váltónak) -
JiMN
tag
Sziasztok!
Abszolúte kezdő vagyok a témában, és szeretnék vásárolni egy kormányt, váltóval pc-hez. Legfőképp forza mellé, de lehet kipróbálnék mást is vele. Tudnátok ajánlani pár modellt? Hétvégi szórakozáshoz kellene, de legyen azért minőségi a cucc. Én személy szerint a logitech g920-at néztem, de lehet csak a márka miatt.
Köszi a segítséget. -
Megjott a valto.
Gyerekek, ezzel embert lehet olni annyi fem van benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Direct One (műholdas és online TV)
- Gurulunk, WAZE?!
- Mini PC
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Huawei Mate X6 - keleti oldal, nyugati oldal
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Asus Rog Strix x570-f gaming 1 év jótállással
- Intel Core i7-14700K 20-Core 3.4GHz LGA1700 (33M Cache, up to 5.60 GHz) Processzor! BeszámítOK
- Intel Core i9-14900K 24-Core 3.2GHz LGA1700 oem(36M Cache, up to 6.00 GHz) Processzor! BeszámítOK
- ASUS TUF Gaming RX 6700 XT OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- Latitude 5350 2-in-1 13.3" FHD IPS érintő Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G5 32 144Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest