Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
Sziasztok!
Ismeri valaki az Xpand rally extreme játékot? Mostanában elkezdett érdekelni a dolog, ezt találtam hirtelen itthon amit kipróbálhattam és tetszik, de joyyal nem jön be billentyűzettel meg össze vissza megyek, nem tudok félgázt adni kanyarban stb.
Milyen kormányt vegyek hozzá? kell nekem ehhez valami komoly, vagy elég egy texkós csoda? Nem hiszem, hogy annyira belevetem magam később, hogy egy RBR vagy valami nagyon komoly F1es programban fogom magam találni. Egy G25 kelt el előlem 25ért, mert nem akartam annyit rááldozni, most meg van egy saitek r440 6-8 ezerért az is nagyon plafon, de az jó lehet? Vagy bőven elég valami használt nagyonolcsó 1-2-3kért ehhez a játékhoz?
Van benne arcade meg szim mód, de gondolom ezt a szim feliratot kiröhögitek De szimben jobban tetszik.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Sziasztok!
Itenni tanácsra megvettem a saitek R440et, 5000 volt plusz posta. Remekül működik, tetszik. Az eladó srác azt mondta keveset használta, de arról nem tudott nyilatkozni, hogy újkorában a kormány tengelye (vagy maga a kormány a tengelyen) kotyogott-e kb fél milit.Megnéztem, a kormány kerületén az elmozdulás 2 mili. Tehát jobbra balra föl és le ennyit kottyan. Alapból úgy vagyok vele, hogy nem egy darabból van, meg használt, nem is volt drága és jó is. De mit gondoltok, nézzek bele? Van olyan aki ilyet használ(t)?
Szoktátok ezeket zsírozni? Régen volt egy gravis firebird 2 joystickom, nem mertem fújogatni, mert féltem baja lesz. Aztán elkezdett kikopni fújogattam szilikonnal, majd tönkrement mert az egész joy bele egy trutymó lett a szilikon összeszedte a műanyag kopását.Most repszimhez saitek X52őm van, ezt már szilikonzsírral kenem nagyon vékonyan néha. Tökéletes. Csak azt nem kell szétszedni, a főbb kenési helyek kézzel elérhetők. Köszi, ha tudtok választ!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz endrodiz #6054 üzenetére
Köszi, köszi!
Képed nincs véletlen a szervízről, belsejéről?
Működése 100%-os (szerintem) teljesen elégedett vagyok vele. Csak attól aggódtam, nehogy a kezembe maradjon, de akkor megnyugodtam. Nem célom a kotyit csökkenteni.
'Röttön istallálódik az erbéer, kíváncsi vagyok mit vakítok vele...ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
A 900 fokot csak pályaautónál tartjátok fontosnak, vagy ralliban is jobb lenne.
Saitek R440el hobbizok az RBRel, de tök jól elvagyok a 180 fokkal, pláne francia pályákon ahol sok a hajtűkanyar. Nem tudom ártana vagy használna a több fok nekem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Sziasztok! Szétszedtem a saitek r440 kormányom, mert nyiszorgott.
A motor kapott wd40et, a kormány tengelyének csúszó része pedig szilikonzsírt.A fogaskerekeket mivel kenhetem be, hogy ne legyen nehezebb tekerni (mert a zsír esetleg ragad) tartós is maradjon ne kelljen szétszedni hetente és kenjen is megfelelően?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz zso1986 #7954 üzenetére
Gyárilag gépzsír szerű cucc lehetett benne, de fene tudja mi lehet az gépzsírt nem kennék műanyagra, nehogy megmarja vagy ilyesmi. Végülis ment rá a szilikonzsír az X52 joyomat is ezzel kezelgetem. Sajna viszont érezhetően nehezebb a kormány azóta, olyan nem is tudom milyen néha teljesen jó néha meg mintha fogná a motor. Lehet, hogy a siklócsapágy a motorban halódik és a WD40el kimostam belőle még a maradék éltető zsírt?
Az is lehet, hogy valami szoftweresen történik. RBRel tolom, egy darabig tudom tenni jobbra balra a gépet, aztán meg nehézkes lesz tekerni a kormányt, majd ki idő múlva megint megkönnyül, de a pálya tulajdonságaival nem függ össze.
Mindjárt rámegyek egy kicsit valami új ötlettel zsírzás terén.Végülis összességében mikor megkönnyül akkor sokkal jobb érzés mint eddig.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz goyo206 #7956 üzenetére
Igen azt hiszem ez az okfejtés teljesen világos.
Motor forog nehezen, vagyis talán csak forgott. Kapott egy kis WD40et a szénkefék tájékára is (belülre), egész jó lett. Néha még mindig érzik, hogy picit nehezebb tekerni, de annyira nem drasztikus mint előbb.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8357 üzenetére
Helló!
Én kb 3-4 hónapja kényszer szüneten voltam, mert a használtan vett saitek r440em nyikorgott mint a veszedelem, gondoltam egy kis WD40el "mi baj lehet", szétszedtem befújtam a fogaskerekeket és a motor mindkét végén a tengelyt. Ez után vettem észre, hogy szikrát hánynak a bronzkefék a motorban, de durván. Lehet, hogy előtte is csinálta nemtom. Panaszkodtam is itt, hogy "nehéz" a kormány, nem lehet jobbról balra dobni az autót a kanyarokban.Valószínűleg a WD40 volt a ludas, ami a motorba került, mert a minap gondoltam egyet és kiszereltem a szervó motort a kormányból és durván belefullasztottam féktisztító spray-be, szintén "mi baj lehet" elvek vezéreltek. Aztán kifújattam óvatosan kompresszorral.
S most nagy a happy mert a kormány visszanyerte régi "fényét", motor vidáman teszi a dolgát, könnyen pörgetem át jobbról balra mind a 180 fokon Ehhez kellett az is, hogy féktisztító spré' után nyomjak egy tögázt és lesz ami lesz alapon elkezdtem menni vele idegből, tekertem ha szétmegy hát szétmegy alapon. Gondolom akkor tisztult le a kontaktus a bronzkefe és a motor kollektora között teljesen.
Most biztos kijött minden kocsikenőcs a motor tengelyéből, és ha elkezd nyikorogni nemtom mivel merjem megkenni
Egy próbát esetleg megér a féktisztító, ha WD40re nem javul, akkor már úgyis mindegy..
"Mi baj lehet"ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8359 üzenetére
Igazából fehér színű szilikonzsírral kentem be a fogaskerekeket, csak így is annyit rizsáztam, hogy ezt még nem akartam beleszőni mert mindegynek gondoltam De szerintem a WD40 nem bántaná a müanyagot. Vagy igen?
A motort nem tudom szétszedni, mert egy fém fogaskerék van ráforrasztva az egyik végén, a másikon meg ráragasztva a műanyag lyukacsos tárcsa (mint a régi golyós egerekben volt). A motor vezetékeit sem tudom egyszerűen leszerelni, így marad a kívülről fújás.
A féktisztító bizony kivitte a régi zsírt a motorból, de máshogy nem tudtam megoldani. A féktisztító szintén olyan mint a denszesz, a belekerült zsírt lemossa és utána fújásra azonnal elpárolog, semmit nem hagy maga után. De tervben van, hogy szétszedem és valamivel megkenem, a grafitos ötlet jónak tűnik, van itthon MOS2 tartalmú pasztám, motorok vezérműtengelyére való, hogy összerakás után kenjen amíg oda nem ér az olaj. Szerintem tökéletes lesz, és majd a 2 végéről, odanyomogatok a tengelyhez, egy nagyon kevés mennyiséget és forgatva majd belevisz annyit a csapágyba amennyit az éppen kér.
Milyen csapágy lehet ebbe? Sikló vagy valami egyéb golyós, stb? Látni nem lehet, én siklócsapágyra tippelek.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8362 üzenetére
Reggel bekentem molibdénium diszulfiddal, azonnal érződött, hogy könnyebben forgatható, aztán kaptak még egy kis szilikonzsírt a fogaskerekek, ez meg lefogta ameddig a nagyját le nem dobta
Nézegettem nagyon a motort, de semmit nem lehetett látni benne, én is csak valószínűsítem a siklócsapágyat. Egy műszerész csavarhúzóval könnyendén be lehetett kenegetni a tengely tövét, végére állítottam a kormányt és beleforgott. Aztán a másik oldal is ugyan így kapott.
Összeraktam kb 1-2 percig frankó volt, majd megint elkezdett darabosan menni a motor, nehéz volt forgatni és nem volt benne erő, mikor teszteltem az effekteket. Még fél óra játékra viszont teljesen megjavult és jobb mint mielőtt hozzányúltam. Majd lehet ezzel a műszerész csavarhúzóval kivakargatom a kommutátorokat, és ránézek nem-e belefolyt a mos paszta. Akkor meg hülyét kapok
Ilyen motor van benne:
Nem lehet ilyet venni esetleg valahol?
Feszkót kapja rendesen azt kimértem.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8364 üzenetére
Van egy számsor az árnyékoló lemezen, arra nem hoz semmit a google.
Fogaskerék nem ragasztva van hanem forrasztva meg kéne egy kicsit pirítani, hogy az onnan lejöjjön, de sztem abba könnyen elhalálozna teljesen a motor.
Majd egyszer rászánok időt, megmérem és elkezdem vadászni a motort, hátha valami szabvány dolog. Nem vagyok ebbe jártas.Egyébként ami feltűnő változás lett még, hogy mikor megvettem akkor mindig büdös szaga volt. (olyan amperszag) akartam rá barkácsolni aktív hűtést is
Mikor először szétszedtem, vannak rajta ilyen 3 lábú dolgok, (gondolom tranzisztor) amik TO220 tokosak, és a nyákon hűtőfelület van kialakítva nekik, konkrét borda nincs. A nyák égette a kezem olyan forró volt egy játék után.Na mióta nem zárlatos a kollektora a motornak, mostmár épphogy langyosak ezek az alkatrészek játék közben nézve
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Azt meg tudnátok nekem mondani, hogy motorkerékpár szimulátorban melyikre érdemes befizetni? Mindegy nekem, hogy motoGP vagy superbike, vagy bármi.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
Helló!
Nekem aztán folytatódott a kálváriám a saitek kormánnyal, de már nem akartam írni, viszont most leírom, hátha valaki okul belőle.Nekem nem kell szétszedni a motort, hogy lássam a bronzkeféket, ezért szerencsém van, van rajta ablak.
A féktisztítós manőver után kb 2 napig volt jó, aztán játék közben el-el megyegetett a motorból az erő, és néha egy két erősebb kormány-tekerésre visszajött. Ekkor már azt mondtam kár volt hozzányúlni. Végülis veszteni valóm nem volt, és említettem is, hogy majd megteszem: fogtam egy apró lapos fejű órás csavarhúzót, és ezzel a motor kollektorai között réseket szépen óvatosan kihúzgáltam. Semmi nem jött ki belőle, viszont a motornak borzasztó nyikorgó hangja lett. Gondolom felnyomódtak a kollektor lemezek szélei és a kefék zenéltek. Adtam neki ampert, lesz ami lesz és kíííváló! Már napok óta kifogástalanul működik, FFB erőt az RBRben asszem 4esen hagytam, kb 10-15 rublika lenne a max, így is kicsavarja a kezemből. Majd pár kör után a motor zaja is eltűnt és azóta soha nem hagyott ki egy másodpercre sem. Sokkal csendesebb azóta mint előtte volt. De ezt már körülbelül 6x leírtam, de mindig meglepődök, hogy ez már megint halkabb lett
Szóval ezt a kollektor tisztítást ajánlom, mind fizikai mind vegyi úton (féktisztító), ha a motor belseje hozzáférhető. De a féktisztító semmi más alkatrészre ne jusson és lehetőleg a kezet is védeni kell tőle. Folyik és büdös, tehát kint kell csinálni szabadban. Majd a motor tengelyeit valami speckó anyaggal bekenni, nekem a MOS2 zsír bevált, de nagyon kis mennyiségben elég, hogy a belsejébe ne jusson, az érintkezőkhöz. A fogaskerekekre pedig hétköznapi szilikon zsír.
A manőverhez megfelelő rutin szükségeltetik bütykölés, barkácsolás terén, valamint egy erősen elszánt ábrázat, sokféle szerszám és mehet, elviekben emberek rakják ezt össze Viszont én idegileg se anyagilag senki kormányát nem tudnám bevállalni, mert azért egy rossz mozdulat és hamar gallyra lehet vágni az egészet. Akkor érdemes hozzáfogni, ha már minden mindegy.
Az, hogy a motor szikrázik, szerintem egy kefés motornál normális jelenség, a mértéke persze nem mindegy, tehát ha a motor házából kilő akkor már sok de pici apró szikrák a kefék érintkezési pontjánál még nem gáz.
Sok szerencsét!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Na ez jutott nekem is eszembe, hogy van egy akármilyen ócska genius joyom, van rajta 3 poti: 2 a karon x, y tengely, egy pedig gázállás az a z tengely. Ha véletlen ugyan ekkorák a potik a G25/G27 pedálsorában akkor nyert az ügy, ha nem akkor többet kell barkácsolni. Különben meg csak rá kell kötni a joy-ra és ha a játék lekezel 2 külön USB eszközt, akkor gond egy szál se.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Sziasztok!
Ez a thrusmaster tmx vagy f150 ferrari mennyire ajánlott dolgok? Tegnap elövettem a régi saitek r440emet, gyereknek megmutatni, hogy milyen a számgépen a játék. Imádta, és egész ügyesen ment a Ladával a Richard Burns rallyban :-))) rallysimfans plugin stb. A legjobban neki való kezdés :-))) Régen kb 10 éve játszogattam vele.
Akkor is beteges volt a kormány az ffb már nem mindig működött, de a tekergetést precízen vette. Ma szétszedtük, nézegettem de valamiért csak 1 Voltot kapott a motor. Aztán összeraktam neki majd vártam mert egy darabig aktívan segédkezett a szerelésben de elment mesét nézni.
Míg a mesének vége lett rommá elfüstölt a kormány. Nézegetem itt de ebből már nem lesz semmi csak a további szellőztetés mert mocsok büdös van még mindig. Kis sírás van, hogy de csak tegnap kezdtük és olyan jó volt. Kazal lomot nem akarok venni, bár neki bőven elég lenne valami 5ezerért, de néha én is elé ülnék. A 75ezer is most elég sok, de annyit még azt mondom legyen. Ha az jó. Senki nem várható, hogy profin fog szimulátorozni, csak így télen csapatnánk néha egy kicsit.
Köszi, ha ajánlotok valamit!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Köszi!
Ha a pro tényleg csak a puklungpedálban különbözik, a kormánya meg ugyan az mint a simának akkor én elengedem ezt a kuplungos dolgot, talán sosem leszünk azon a szinten, hogy pedál kelljen gomb helyett. Viszont mindig zavarna sztem ha fék helyett azt tapisgálom. Meg a gyerek persze.
Azért szerettem az r440emet mert 180 fokot fordult, rallyban nem kellett 3x körbepörgetni majd vissza. Ezeket a thrusmaster cuccokat ha be lehet programozni, hogy 270 legyen a max elfordulás és kicsit durvábban sikerül odakoppintani a 270 fokhoz akkor nem száll szét? Bírja a strapát alapból?
72ért van emagon. Az egy jó ár vagy szokott lenni olcsóbban is?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Megvagyok egyébként, először nézegettem magamtól használtat, nem volt semmi jó.
Aztán már ott volt a kezem a megrendel gonbon az alzán, de a kollégák leírták, hogy úristen 80 azért már mittomén mit lehet venni. Zsigulit is lényegében, ha sikerül egyet kifogni amúgy fél misi.Most találtam valami gyerekjátékot, adtam rá egy korrekt 5ezres árajánlatot postával ha nem jön össze, akkor veszek 82ért egy t150 prot ha még annyiért adják. Ha nem akkor nagyívben elfelejtem az egész kormány sztorit :-)
Amúgymeg 270 vs 540 fok. Egyáltalán nem érdekel az idő. Élvezni szeretem a versenyzést, hogy lehetőleg kilinccsel előre megy. :-)))) mindig inteni is szoktam ha emberek vannak :-))) nem kell a legjobb idő, hogy csúszáshatáron billegjek. Az nem rally nekem :-) A force feedback az kéne, az jó anélkül nem lehet ...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Nem nagyon reagál ez a srác akinek az apróját beraktátok t150 ügyemben.
Amúgy a logitech g29 ehhez képest milyen?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Melyik az ajánlottabb darab? A T150 pro vagy a G29. Srác a szegedi t150el továbbra sem válaszol, gondolom ezért is nem kelt el még. A t150 82 a G29 nekem külsőre komolyabb cuccnak néz ki. 89. Strapabíró? Valamiről olvastam régebben, hogy könnyen szétesik, de már nemtom melyik volt az.
Onnan indultam, hogy 75 körül vennék valamit, jelenleg 90 nél járok, persze semmit nem érdemes most venni na de minegy ez van. Melyiket vegyem?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Danecay #39260 üzenetére
Igen köszi, azt a 35 öset pedál nélkül láttam. A szegedi azért tetszett mert el tudtam volna menni érte. Vaterán elutalok 5-10 ezer forintot megbízható eladónak akin látszik, hogy pörög de ph!n nem. Garancia mindenképp kellene így kezdek is leszokni a használt nézegetésről. Szegedre olyan 5ezerért megyek az 62 vs 82 az új. Hajlok inkább az újra. Azon túl meg a G29 re inkább. A saitek r440emnek volt olyan hangja, hogy attól csak csendesebb lehet bármi ami frissebb technika, mert abban egyenesfogazású kerekek voltak. Viszont annak a kefés motor lett a végzete valszeg, a szíjas T150nek meg az, hogy idővel elérik benne. A kefés motor egyáltóhelyében nem megy tönkre ha nem használom. Viszont a G29 sokkal jobban el van látva gombokkal tekerő stb. Meg a fogása is rohadt jó lehet, a T150 ehhez képest eléggé aszkétás :-) A formaautós vonalat a régi kormány 180 foka miatt hanyagolnom kellett, lehet belekóstolnánk abba is, elvégre nézni csak F1et nézek. Nézegetem a G29 eket itt aprón 80 1 év garral... Inkább 2év akkor boltból. Most lesegetem az árakat minden nap minden webshopban, ha elkezdene alakulni lefelé még egy kicsit, hogy beférjen a 82re feltolt lélektani határba az jó lenne... Vagy egy garis jó állapotú használt a közelben.. köszi eddigieket nektek!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Egy laza másfél óra vajúdás után megrendeltem az újat (kicsit akciózott rajta az alza), ha valakit érdekel itt van egy G29 egy év garral [link] 76ért
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz GalaHU #39283 üzenetére
Lett volna egy 83.xxx pénzért, 2 év garral, de azt is valaki már összetaperolta. Gondolom még meg is van. Most nem az, hogy ujjlenyomat mentes kormány kell, hanem ha valamit belenyúlt később meg garinál kiderül, akkor már inkább nyugodt leszek és 3ezerrel többért megvettem a tényleg újat.
>Holee: azért is most toltam el rá másfél óra gondolkodási időt mert mi van ha 1 db van (<5 volt az árukészlet) illetve mivan ha délután visszateszik 91re. Megevett volna a fene :-) persze edigitalon meg még valahol 89 most is de akkoris.
Mondjuk így is felhúztak az ezres szállítási díjjal +500 uvétel.
Most meg megyek a postára a vaterás gyereknek való cuccért. Nem vagyok komplett :-)) estére lan party kb 15 év után csak mostmár a fiammal :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Ámbörök konkrétan 1 hetet azaz 7 napot kellett volna kibírnom anélkül, hogy elsül a kezem a megrendelem gombot. Ma reggel nyomogattam a telót, emag, korábban megtekintett termék, g29 kormány 66ezer, bestmarkt. Gyorsan bestmarkt oldalra, 60210 Ft, új, gyári gari 2 év. Fent volt kb 20 percet, mondom megírom nektek de épp most múlt el..
Mekkora bolt lett volna...
Amúgy rohadt jó a kormány... Este alakítottam ki az asztalomat, hogy fel tudjam rakni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Gyöször
senior tag
Szeretnék egy kéziféket, valami óccót, kínait akármit. Dirt 2.0zni szoktam néhanapján kicsit. G29 kormánnyal, ha ez számít. Mit kellene nézegetni?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Logi g29 váltót ha hátramenetbe kapcsolom (lenyomva) akkor legtöbbször 6os fokozatnak érzi. Ez betegsége és éljek vele együtt, vagy csak az enyém kínlódik?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brain75 #50659 üzenetére
Én traktorokat szerelgetek, ennyi "előképzettségem" van pc kormány ügyben. De ezt nem értem, hogy miért van a g29ben ffb lyuk középállásban? Nem úgy van kialakítva, hogy a kormányon van egy nagy ferdefogazású kerék, és két oldalt ül rajta 1-1 motor? Miért lényeges lyuk szempontjából hol áll a kormány? Úgy gondolnám, hogy mivel fogaskerék hajtja ezért ha picit rezegnek a motorok akkor az eltűnhet a foghézag miatt, míg a szíj átadja. De azt a kis visszajelzést 70 fokra kitekerve is ugyan úgy megeszi a foghézag mint középen, nem?
Ja volt egy saitek r440em is amit boncolni kellett.Lenne B kérdésem is ha szabad. Balra tekerve a gay29 kormányom nyikorog valamelyik motor. Olvastam másnál is előjött. Szerintem a bronzkefe adja ezt a hangot a motorban. Kell vele valamit csináltatnom?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brain75 #50673 üzenetére
Nyilván nem lehet a motorokon csigafogas, mert akkor csak ők tudnák tekerni a kormányt, mi nem.
De ezt a középállás dolgot akkor sem értem. Középen ugyan úgy kapcsolódik a 2 motor a kormány nagy fogaskerekéhez mint 2 vagy 22 fokkal arrébb..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz bnorci71 #50703 üzenetére
Azért ezeket a vélhetően műanyag kicsi ferde fogakat nem biztos, hogy tudod méricskélni. Megfogod a motort a kormányt megmozgatod kiadja, hogy ugyan annyi e középen a foghézag mint máshol.
Lada difit is indikátor órával kotyogtatva kell hézagolni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz bnorci71 #50705 üzenetére
Ahogy így most felrakta Adrian ezt az alapanyag halmazt az jutott eszembe, hogy rittyentek magamnak egyet zátszelvényből, de akkor ki kell költöznöm a garázsba a pécével együtt.
Meg akkor már erről a kisflexezésről be is ugrott, honnan ismerős a nicked :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Synology NAS
- Hobby rádiós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Autóhifi
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen