- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz Citroware #20716 üzenetére
Az a T300-as szett szerintem nagyon megéri még akkor is ha egyenlőre nem veszed meg hozzá az F1-es kormánykereket. Nekem is van egy TH8-as H váltóm nagyon pöpec cucc. Sajnos nem olcsó mulatság a szimezés. Egyébként a Project Cars jobb mint a GT próbáld ki, de lehet hogy lesz Dirt Rally is.
-
ozoli78
tag
válasz Citroware #20714 üzenetére
Hello
Nekem az említett darab van nagyon meg vagyok elégedve vele cibzár hang vs kopogo hang döntsd el melyik idegesít jobban.
Szerintem sokkal halkabb mint a G27 azért irok G27 mert nekem az volt de mint tudjuk a G29 ugyanaz.
A kormány nagyon jó , erősen ajánlott a kesztyű használata mert az alcantara ki fog fényesedni .
A pedál is jó nekem pozitív csalódás volt mert azt hittem rosszabb lesz de gyakorlatilag ugyan olyan jo hanem jobb mint a g27 é igaz a G29 már progresszív rogoval szerelt ,de ebben is van egy gumi mod amit beszerelhetsz.Én biztos a T300 mellett döntenék ráadásul ez jó ár én 152 k ért vettem ,T500 ast cseréltem le erre
Nekem Van hozzá F1 kormány is az is fasza
Na igen ez sem utolsó dolog ,hogy tudod cserélgetni a kormányokat ,ugy hogy ne is gondolkozz.[ Szerkesztve ]
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
Joshi
titán
válasz Citroware #20720 üzenetére
Játszottál az Assettoval PC-én? Vagy esetleg a régebbi PC-és címekkel mint pl Net Car Pro vagy iRacing? Mert én csak PC-én játszok, de pl játszottam a PS3-as GT5-el és szerintem sokkal gyengébb a fizika mint az Assettoé. Versenyezni azonos kategóriával kell lehetőleg zárt szobában normális emberekkel, esetleg egy szervezett ligában.
-
ozoli78
tag
válasz Citroware #20720 üzenetére
OFF
Én gt 5 öztem addig amig be nem szart a pS3 am (hála a jó istennek) és ki nem próbáltam az iRacinget PC n ,és még a többi simet,és hidd el mind veri .
Attol hogy van 1200 autod a garázsban sajnos egyiknek sincs sok köze a valósághoz,ezért most ne haragudj meg de ez tény.
Kőkemény árkád játék rossz online al.PS4 re eddig nem nagyon volt alternatíva viszont ha megy az assetto az mindent ütni fog .
szvszOSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
neilszab
őstag
válasz Citroware #20720 üzenetére
A legújabb Gran Turismo sem közelíti meg fizikában/szimulációban a 8-10 éves komolyabb PC-és címeket, a Project Cars bemelegítésnek már-már jó, de az első valóban érdemi szimuláció csak most idén fog megjelenni konzolra az Assetto Corsa személyében.
Az F1 sorozatot meg felejtsd el, szimuláció terén időpazarlás, Project Cars-ban és Assetto Corsa-ban is vannak formula autók, több közük van a F1-hez, mint a hivatalos game-ben bárminek...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
-
arty
veterán
válasz Citroware #20714 üzenetére
t300at vedd, az 599xx pereccel, 141ezresért.
a hsz-edbő az jött le, hogy elvileg beleférne anyagilag, így a másik kettő eszedbe se jusson
g29 esetén a kormány gyengébb (és hangosabb, SOKKAL!), a sima t300 pedig sokkal gagyibb pedálokkal járna, ill. a perec sem az igazi (kicsi, az anyaga amugy nem rossz, persze nem alcantara, mint az 599xx)most, hogy ez eldőlt, majd írj a tapasztalataidról, ha megvan
(egyébként a tul gyakori kormánykerék cserélgetést a th kormányain nem javaslom(t300/tx), atomgáz a felerősítés, müanyagba mar bele fémcsavar, vajon mennyi cserét bír ez ki?)
üdv,
egy TX (~T300) és 599xx tulaj ;-)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Agyzuzo
addikt
válasz Citroware #21101 üzenetére
Én úgy használtam 2 hétig, míg megjött a wheel stand és nem volt vele gond. De én sem szeretem a TS rögzítését, állványon sokkal jobb.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
#96349952
törölt tag
válasz Citroware #21101 üzenetére
Egyrészt az egész szerkezet központja egyetlen csavar, ami a kormány aljának közepébe, egyetlen helyre illeszkedik. Tehát minden erőhatás végső soron oda megy át. Az én T150-esem 2 hónap után megadta magát és az a középső rész egyszerűen elfáradt és kettétört. Egy fém alkatrész... A négy alsó tapadólapból kettő az első, asztalról való levétel után az asztalon maradt...
Másrészt nem tudod eléggé erősen felfogatni, nekem legalábbis verseny közben mindig és rendszeresen elkezdett kicsúszni, az egyenesekben lökdöstem vissza a helyére. Bár ahogy olvasom, te éppenséggel tolod a kormányt, én meg féktávokon húzom. Ja, ha meg túlságosan meghúzod, félő, hogy eltörik a kar, amit fogsz, olyan tré anyagból készült.
Előtte csak Logitech kormányom volt és semmi hasonló problémám nem akadt. Ezért is lesz a következő kormányom is Logitech, a Thrustmaster nálam egy életre leírta magát.
-
neilszab
őstag
válasz Citroware #21106 üzenetére
A Thrustmaster T3PA pedál lényegében ugyan azt tudja/nyújtja, mint a Logitech G25/G27/G29 pedálok, szignifikáns különbséget nem tudnék mondani közöttük.
A T3PA-PRO az egy fokkal már komolyabb, de sajnos nem eléggé, ez ezen a szinten/áron már kevés, túl rövidek a pedálutak és nincs load-cell, szerintem pénzkidobás. A Fanatec Clubsport V2-V3, vagy a PTR pedál sokkal jobb választás, ezek már jóval magasabb színvonalat képviselnek.
#haxiboy
T300 vs T500 kérdésben nem én vagyok a mérvadó, mások véleménye szerint ugyan a T500 erősebb, de a T300 egy frissebb, precízebb és dinamikusabb konstrukció. Ezek nyilván csak árnyalatnyi különbségek...[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Agyzuzo
addikt
válasz Citroware #21103 üzenetére
A Wheel Stand Pro-hoz nincs szék, egy IKEA-s székben tolom és egy gumipókot kötök át a szék lába és a wheel stand pro kormánytartó rúdja köré, így nem gurulok el a székkel ha nagyon nyomom a pedálokat, illetve a gumipók elég könnyen kikapcsolható.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
-
Chrys_
addikt
válasz Citroware #21114 üzenetére
Az ilyen Wheel stand-okat nem ajánlom, nekem hasonló volt Fanatec-ben. Erre cseréltem: GT Omega Steering Wheel Stand.
Ehhez érdemes esetleg plusz merevítésnek ebből 2-t venni: [link]. Ez kell még hozzá (szintén 2 db), amivel a két fő tartóhoz rögzíthető: [link].
Persze ez is MO-n kívülről van, Anglia. -
Chrys_
addikt
válasz Citroware #21122 üzenetére
A lábad között lesz egy plusz felesleges rúd, pedig oda elég egy is
Sajnos ezek eléggé rugóznak is, valamint utólagos cuccok felszerelése is nehezebb (szerintem). Az Omega a váltótartók felhasználásával sokkal stabilabb állvány. Néhány napja posztoltam itt egy képet az enyémről.[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz Citroware #21153 üzenetére
Az egymegjelenítős megoldás nem adja annyira át a sebességet, mint a 3 monitoros, ahol a két szélső monitor szinte csak a sebességérzet miatt van a perifériás látásodnak köszönhetően.
A vélemények megoszlanak. Van aki a 3 monitorra esküszik, van aki meg egy megjelenítőre és van aki meg azt mondja, hogy már felesleges költeni ezekre, mert jön az oculus rift...
Én ha tehetném 3 monitoros setuppal tolnám, de jelenleg egy 121cm-es tv előtt nyomom kb 90 cm-ről, de ha lesz egy állványom, akkor közelebb költözök kicsit.
-
Agyzuzo
addikt
válasz Citroware #21153 üzenetére
Részemről egy 40-es Philips UHD moncsi kb. 40-50 centiről, nagyon tuti. Próbáltam a 140 centis FullHD TV előtt is, de UHD-ben annyira jól néz ki a Dirt Rally hogy nem erőltettem tovább a FullHD-t, hiába nagyobb a kép.
[ Szerkesztve ]
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
Agyzuzo
addikt
válasz Citroware #21156 üzenetére
Én elég szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. Családon belül van egy Oculus SDK2, de nem voltam hanyatt esve tőle. Illetve egyénfüggő ez is, de engem állatira zavar, hogy teljesen kizárom a külvilágot, nekem ez abszolút megszüntetni a komfort-érzetem.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
neilszab
őstag
válasz Citroware #21153 üzenetére
Minél nagyobb a kép, annál jobb!
...annál jobb az immerzió és annál inkább valóban kocsiban érzed magad.Én az 55 4k TV-ét is betoltam közvetlenül a kormány mögé, brutális élmény!
A sima Full HD TV-vel az a gond, hogy túl kicsi a képpontsűrűség, így csak olyan közel érdemes tolni, ahol még nem látod a képet pixelesnek. A végleges Oculus Rift számomra is nagy kérdés (de a DK2 is már elképesztően beadta), viszont aki nem bír várni, vagy anyagilag is egy jó kompromisszumot keres, azoknak jelenleg inkább a 29-es és 34-es 21:9-es monitorokat javaslom, mint a legéletképesebb megoldás.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
wolf033
senior tag
-
ozoli78
tag
válasz Citroware #21192 üzenetére
Pcarsban biztos nincs nagy külömbség,pc vs konzol.
Álltalánosságban gondoltam ,fizikára ,hangokra,grafikára.
Én anno Gt5 öztem aztán kiprobáltam pc n is a szimulátorozást és na ...
Iszonyat különbség van ,kormány ffb t nem értettem mik ezek az effektek.
Ugyhogy gyorsan abba is hagytam a konzolást.
Online 15 embert egy szeron nem sokszor láttál azokbol is volt 1-2 akik nem látták egymást ,sorolhatnám.
Ugy hogy ha valaki "szimulátorozik" konzolon és van rá lehetősége (gépe) probálja ki pc n.
Nem hinném ,hogy egy ac ugyan olyan lesz konzolon mint pc n.OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
Joshi
titán
válasz Citroware #21194 üzenetére
A PC-én meg van a lehetőséged 60 fps-nél több képkockával játszani ahogy magasabb felbontás is adott, míg ugyan ez konzolon 1080p-ben max 60fps jobb esetben. Nyilván kell az erős vas PC-re, de ahhoz hogy szép grafikád legyen és sok fps-ed elengedhetetlen az erős hardver. Elvileg Kunos azt ígérte hogy nem lesz butább az Assetto konzolon, de majd meglátjuk.
-
guftabi96
addikt
válasz Citroware #21228 üzenetére
+ érdemes kipróbálni a jack spade ffb tweakert is.
Valamivel jobb lesz.
Viszont csak, hogy az én példámat említsem: Assetto Corsában én hamarabb megteszek egy teljes kört az én képességeimhez képest gyorsan és hibamentesen, mint PC-ben.
Egyszerűen azért, mert az én G27-emen több visszajelzést érzek ott, mint a Project Carsban.
Sokkal jobban érzem azt, hogy mi történik.Van, aki ezzel egyetért, van aki nem, ez az én személyes tapasztalatom, biztos van, aki meg a PC ffb-jét tartja jobbnak stb.
#KeepFightingMichael
-
-
RaGi91
senior tag
válasz Citroware #23693 üzenetére
Nekem ez van hozzá. A váltó ellenállása nem vehető túl magasra, szóval egy valós autóhoz viszonyítva sokkal könnyebb váltani vele. Egy 2004-es Honda Accord 2.0 benzinesem van, ahhoz képest nem olyan jó, de legalább kapható itthon. Közel duplájáért van még a Fanatec váltója, arra mindenki azt mondja, hogy nagyon zsír. Nekem tökéletesen megfelel a Th8A. Elromlani nemigen fog.
Előnyök a Fanatec-ével szemben:
-Olcsóbb jóval
-Itthon kapható
-konzolon is lehet használni a TH kormányokkalHátrányok:
-Nem olyan valósághű (de nem is rossz)
-Nem lehet állítani a szekvenciális rész ellenállását
-Legalább 2 perc átrakni szekvenciálisból H-pattern-reVannak még ilyen házi barkácsolt váltók is, aprón ritkán szoktam látni. Volt egy valaki, aki megpróbált itthon ebből üzletet csinálni, de nem volt elég vásárló és az anyagköltség, ill. a munka is sok volt vele, szóval abbahagyta.
Hátha valaki tud még itt valami alternatívát, de ebben az ársávban szerintem az emberek 99%-nak ez a 2 közül van valamelyik.
-
Remington
őstag
válasz Citroware #23693 üzenetére
Még az SHH Shifter 7R nevű váltó megfontolandó. 3D nyomtatóval készíti egy srác Spanyolországban.
Jóval nagyobb az ellenállása mint a TH-nak és két mozdulattal szeki módba lehet rakni. Viszont a 3D nyomtatás miatt nem túl szép és én nagyon kicsinek találtam. Na meg rendelés után 2-3 hónap mire megkapod. Olyan 30 körül megvehető szállítással.
Youtube reviewhttps://hardverapro.hu/tag/remington#aprohirdetesei
-
Shodan
addikt
válasz Citroware #23693 üzenetére
Hát a valóságtól szerintem messze van. Itt van egy kis video amiben összehasonlítom az ellenállását a frex-emel ha érdekel: [link],nekem ez van a t300 alcantara-hoz. Bár ez nagyban autótól is függ (géposztály, utcai, stb.), de ez azért talán közelebb áll hozzá.
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
RaGi91
senior tag
válasz Citroware #23698 üzenetére
Természetesen. Ha kikapcsolod az auto kuplungot és olyan autóval mész, amibe kell, akkor kuplung nélkül nem fog bemenni a sebességbe. Igazából ezt be tudod állítani váltó nélkül is, csak a kuplungolás mellett a pillangóval váltasz.
@Met Nekem sima T3PA van mondjuk, de 100%, hogy nem fizetnék egy fillért sem a T3PA-pro-ért. Szerintem a T150 pedáljáról sem éri meg váltani. A legolcsóbb, amit vennék, az egy PTR modos G25 vagy G27 pedálszett. Efölött Fanatec, Protosimtech, Heusinkveld.
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz Citroware #23706 üzenetére
Az újjabb gémek auto kuplung off, mellett addig nem veszik be a sebességet amíg nem lépsz kuplungra(AC/PC/RRE/DR eddig ilyen tapaszalataim szerint).
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
drsanya
aktív tag
válasz Citroware #27307 üzenetére
Szvsz ettől jobbat ma itthon nem találsz, nekem ugyanez van, de van más színben is. Baromi kényelmes, állítható a háttámlája, gyárilag ott a sín, amivel felszerelheted. Én kb 5 éve kaptam páromtól, mert nem engedte a bontott ülést, akkor mondjuk olcsóbb volt, de nem bántam meg
Endurance versenyzem, volt már, hogy 3 órát is nyomtam benne és nem fáradtam el.
[ Szerkesztve ]
I am iRacer
-
Segal
veterán
válasz Citroware #27307 üzenetére
Egyértelműen csináltasd. Sokkal minőségibb és méretre is tudod szabatni meg az egyedi igényeid is megoldhatóak. Sokkal jobban jársz.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Gigi01
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Óra topik
- Autós topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen