Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibiajax
nagyúr
sziasztok,
xbox series x-em van. akarok egy bmw-s kormányt.
kérdésem, ha megveszem ezt a fana xbox-os hub-ot, fel fogom-e tudni rá pattintani ezt a bmw-s wheel-t?
az, hogy több lesz rajta a gomb mondjuk, nem érdekes. de hogy, az egész elmélet, működne-e a gyakorlatban?
köszi! -
PapírVilla
tag
Jól érzékelem, hogy a Simagic az "új Fanatec"?
-
#214
aktív tag
-
JulesTS
addikt
Egy óra múlva tessék rátapadni:
www.twitch.tv/pineapplegrips -
JulesTS
addikt
Raceroomba újabb patch érkezett. Grafikai javítások is vannak benne. Meg többek között Hungaroring 2024-es spec-nek megfelelő épületek, ami ki kicsit fura mert most éppen nincs épület, csak földkupacokat és darvakat látok arra...
https://store.steampowered.com/news/app/211500/view/4526772059606177767
-
GalaHU
addikt
válasz
camaro79 #70078 üzenetére
Gratula a paripához, le a kalappal! Én is régóta kacérkodom egy ilyen célszerszámmal játszósautó tekintetében, csak a francnak sincs már kedve trélerezgetni, cibáltam anno eleget. De az biztos, hogy reszelheted bármeddig az utcai alapú "versenyautót" sose lesz ilyen mint ez a telivér...
A valóságot meg kár a szimezéshez hasonlítani, szeretjük azt gondolni, hogy a virtuális tekergetés felkészít rá (némileg talán igen), de amikor először vagy rendesen bekötve, és tolsz egy "csigaszemes" féktávot, gyorsan rookie leszel megint!
-
válasz
camaro79 #70091 üzenetére
Hát az aero tapadás talán amit a legnehezebb lehet elhinni az biztos. Ahhoz kell a sok kör.
Szabad kérdezni még?
Karbantartás hogy megy ennél? Motor hány km -enkent mit kér?
Váltó?
Egy gumi szett (ha nem állandó fánk bemutató van - ezzel úgyis minek - ) mennyit bír?Ahogy nézem ez egy "ésszerű" bolonderia. Nekem nyilván akkor kerülne elérhető közelségbe ha nyernek a lottón de valójában ez egy abszolút reális opcionak tűnik ha jól látom, 10 M Ft tol már van pár használt és újabbak is 20 alatt.
A 375 le/tonnával tudja amit egy 560 le körüli 1.5 tonnás kocsi és azok azért nem 20 M ba kerülnek (40 fölött inkább)
Ha törnek is drágábbak és gondolom minden drágább hozzájuk (mondjuk egy régebbi gt3 Porsche).
-
camaro79
aktív tag
válasz
Bandit21 #70085 üzenetére
Van
Tudom a hibat: nem melegitettem be kellokeppen a gumit (simben “nem gond”, inditasz egy ujat…).Illetve simbol jott hiba volt meg (megforgashoz nem volt koze), hogy fel-gaz overlapet csinaltam sokszor, vagyis fek melle nyomtam egy kis gazt, ezzel stabilizalva az autot, na ezt nem szabad, nem is kell! Amugy ez simben is egy rossz szokas nalam, amit probalok levetkozni.
Trailbrakezni sem kell ezt a kocsit, mert jol fordul. Azt kell megszokni (elhinni), megtanulni, hogy az aero miatt el fog fordulni a kocsi es ne fekezz! De ez para
-
válasz
camaro79 #70078 üzenetére
Köszi szépen! Nem benasag ez, szemmel követni a kinézett apex pontot, érezni hogy közeledik fordítani a fejed a kormány stb ez nyilván a valóságban lesz csak igazán pontos. (És én csak egy sodi rx250 ig jutottam kakucson).
Ha már Kakucs a laptiming-ba nem jelentkezel vele? Ettől még nekik is feláll szerintem. Mármint a szőr a kezukon.
-
camaro79
aktív tag
válasz
JulesTS #70076 üzenetére
nagy kedvencem az SR8 iracingben. sajnos már nincsen vele verseny, csak a SR10-el, amit vezetni nem akkora élmény (simben).
Első Euroringen kaptam is egy "tockost". Gondoltam szimesként menni fog ez. Volt is egy szerencsés megforgásom elég nagy tempónál. Na innentől kicsit visszább vettem és szépen építkezek
-
camaro79
aktív tag
válasz
dom1n0 #70077 üzenetére
iracing, egyértelműen.
Motorpark Romania-ra, illetve az Euroring-re is szimben készültem. Sajnos ezek nincsenek meg iracing-ben, csak AC-hoz tudtam pályát letölteni.
De hogy az mennyire "szar" volt. lehetett volna még a beállításokon reszelni, de csak annyira használtam, hogy a vonalvezetést megtanuljam. -
JulesTS
addikt
válasz
camaro79 #70075 üzenetére
AC-hez van Euroring, meg ingyenes SR3:
https://www.unitedracingdesign.com/
Amit kicsit visszatuningolva közel SR1-ed lesz... -
camaro79
aktív tag
válasz
Bandit21 #70073 üzenetére
Pályázni egy Hyundai i30N-el kezdtem el, amit utcán szinte nem is használtam.
Rájöttem, hogy feleslegesen drága egy rendszámos autót csak pályára tartani, illetve az mégis csak 1.500 kg.
Pannónia Ringen vittek egy SR10-el, onnan elgurult a gyógyszer. Nekem ez az élmény kell
Nem összehasonlítható semmilyen utcai autóval, Porsche GT3-akkal van pariban a kis SR1 is. Nyílván hosszabb egyenesekben ellép a Porsche, de kanyarokban megfogodA gokarttal szemben itt be vagy kötve a 6 pontos övvel, ami annyira le van húzva, hogy moccanni sem bírsz. Emiatt kell a jó kormány, pedáltávolságot belőni. Ezzel még van dolgom, mert a kormányt messzinek érzem (gyors kanyarokban fárad a vállam).
Jobban nem tudom közelebb tolni az ülést, ezért lesz egy formázható ülésbetét.A szim egy jó alapot tud adni szerintem, de nekem még VR-ban sem adja azt a kanyarbemeneti pontosságot, mint amit életben látsz, érzel. Ez nyílván az én bénaságom.
-
JulesTS
addikt
válasz
camaro79 #70060 üzenetére
Ez videón is élvezetesnek tűnik. IRacingban mentünk Oran parkban SR8-cal. Igaz, hogy az 2x erősebb, de nem is a gyorsulás, inkább a kanyarodás volt érdekes, Izgága méregzsák. Élőben nem csodálom hogy óvatosan alulról építkezel, máshogy nem is lehetne.
Gratula hozzá, irigylésre méltó... -
camaro79
aktív tag
válasz
dom1n0 #70071 üzenetére
A szimu a feelinget adja vissza, az erőhatásokat természetesen nem.
Minden közvetlenebb. Emiatt is jobban tudod megtalálni a fékezési pontot. Szim vonalon ehhez szerintem az övfeszítő tud a legjobban segíteni, mert sokszor nem látod annyira jól a fékezés ütemét, de érzed az övön. Ez leginkább lassabb (GT4, GT3, Porsche Cup) autóknál érezhető szerintem. Formula autóknál vizuálisan jobban érzed a lassulást. -
válasz
camaro79 #70069 üzenetére
Anno szerintem RRE -ben az sr1 volt az egyik kedvencem.
Ha már megvan a kocsi és Neked van az egyik legkomolyabb SIM szetted is, arról tudnál írni, esetleg, hogy miben / mennyire/ hogy más az igazi és a SIM?
Nyivlan a fenekunk a fülünk az összes érzek szerv nem adható át a gép előtt ülve de érdekelne nagyon mennyire adja át a sim a valóságot.Köszi
-
dom1n0
őstag
válasz
camaro79 #70069 üzenetére
Huh, az nem gyenge
Gratulalok hozza, sok balesetmentes kort hozza!
Erzesre mennyivel masabb mint a szimukban hasonlo verda vezetese?
En “csak” egy 221lovas IS300H-t hajtok a mindennapokban, de ez teljesen mas foleg fekezesben(fenyevekkel konnyebbnek tunik) mint barmelyik szimu.. -
Lac-coo
őstag
Csak én nem vagyok itt papucs ? Asszony tudja ez az egyik hobbim, en is tudom meddig nyujtozkodhatok, megveszem azt ennyi....
-
camaro79
aktív tag
Hetvegi palyanapozas.
Kigyorsitasoknal es fektavon meg ovatos vagyok, szokom a kocsit. Megprobalok alulrol epitkezni. Ebben van meg kb 3 masodperc. -
kzolee216
senior tag
válasz
Bandit21 #70052 üzenetére
Bakker, nálam mindent kiszúr az asszony. Két hete vettem a PS-hez egy Pulse fülest, gondoltam úgyse fogja kiszúrni, mert este szoktam vele csendben játszani, ő olyankor nem nagyon zavar. Hát a második napon észrevette
(Én meg mentegetőztem, hogy a munkahelyemről hoztam, mert nem kellett senkinek
)
Mondjuk a Simagic Alpha szett árának a felét tudja, a VGA cserét pedig régebben én is hasonló módon intéztem
Monitorokat pedig a rokonság dobta össze 40-es szülinapra, csak azt nem tudja már amit én dobtam hozzá.Jajj de gonoszak vagyunk
-
bence1885
aktív tag
Nekem a Simagic P1000 50eFt volt
-
Marci112233
addikt
válasz
Marci112233 #70015 üzenetére
Felraktam két képet még hogy hogyan is használtam a kormányt az állvány előtt.
-
válasz
zsozsa74 #70049 üzenetére
Nálunk is hasonló, a CSL úgy lett Lc, hogy nem kellett elmondani mi is az, a két QR1 is csak észrevétlenül érkezett, és a Meki perec se keltett nagy feltűnést.
Tavaly (alsó polcos módon) jött 2x annyi ram mint volt, új SSD, meg proci és VGA csere. Mondtam hogy szét szedem mert ki fujom a port belőle. Az alaplap és a táp maradt csak a házban
De én se faggatom a cipőkrol meg a körmök meg a fodrász stb. Mondjuk arra mondhatja hogy nekem lesz én meg a rig -re nehezen!
A rohadt monitort nem fogom tudni sajna így megoldaniaz mar feltűnő...
Lehet írok az excelbe egy új oszlopot...
A legdrágább cucc amiről nem tud az Asszony címen! -
kzolee216
senior tag
válasz
zsozsa74 #70047 üzenetére
Igen, sajnos nekem a setupom ezekkel a beállításaimmal csak az élményre ment (ahogy írtad is). Ma gondoltam ezért kicsit belenyúlok, de még szöszölni kell vele, mert most csak belezavarodtam az effektekbe, viszont az élményfaktorból se szeretnék veszteni. Valszeg így ha jól értem, érzem, kell még minimum egy shaker.
-
zsozsa74
őstag
-
zsozsa74
őstag
válasz
kzolee216 #70043 üzenetére
Én a TC-re nem pazarolnék erőforrást. Nem ad semmit hozzá a vezetéshez. Már az élményen kívül. Az, hogy bekapcsol és működik, az igaziból nem információ. Egy GT3-asnál általában alap, hogy használjuk és, hogy működik, úgyhogy csak azt éreznéd, hogy folyamatosan darál.
Szerintem ami legfontosabb a vezetés szempontjából az wheel lock, traction loss és ABS, így ebben a sorrendben. Élményfaktor a gear change és a 3 road-os, a rumble, impact, és vibration.
És esetleg még az engine vibration. Amivel én éppen küzdök (AMS2-ben), mert hol jön róla valami, hol nem, hiába állítom a csúszkákat akárhogy. Átalában üresben járó motornál jön a jel, aztán ahogy felpörög, eltűnik. Egyszerűen nem értem.
-
bence1885
aktív tag
kzolee216: Szerintem, úgy lenne a legjobb ha a pedálokra külön tennél esetleg Simagic reaktorokat vagy külön shakereket. Vagy mehet a pedál alatti BST re is az ABS vsgy TC de akkor be kell állítani tök más frekit meg erősséget neki, mint ami a Road Rumblenak van, és még High Priorityre is tenni az ABS-t és TC-t is. De legjobb eredmény véleményem szerintem az első megoldás.
Ummon: Köszi
-
kzolee216
senior tag
Bass shaker téma: Van a pedálom alatt és az ülésem alatt is 1-1 BST1. Ki milyen effektet pakolna ezekre? Hátam mögött kettő TT25, így a motor, váltás le van ezekkel tudva, érzésre tökéletes, nem keveredik. Alsó elemekkel vacakolok... Ott a rumble, impact, wheel lock és split-et használom, de valami érzésre hiányzik vagy csak nem találtam el a megfelelő hz-t. ABS-t és a TC-t ha felteszem, akkor keveredés van, valszeg azokat külön külön kellene feldobni egy-egy TT25-el a pedálokra. Lehet ezt kellene megugranom?
-
válasz
tome0001 #70039 üzenetére
Ja igen, olyanra gondoltam ami megy a bázis tartó alá is és a pedál tartó alá is (nálam még a régebbi atesz van amit 3 részre lehet szedni.
Ez minimum 6 kerék, de ha a szék kap 4-et (sztem kéne mert magába lehet 40 kg +90 én, oda 2 kerék nem biztos h jó) akkor már van 8 kerék ami tuti nem lesz egyenes. -
zsozsa74
őstag
A Simlab is beszáll a DD piacra! Valsze most a hétvégén megrendezendő dortmundi ADAC Simracing expon mutatják be a cuccost, meg a Simagic is készül valamivel, mert nagyon tízelgetnek. Sok érdekesség várható!
Itt a Simlab hír: [link]
-
JulesTS
addikt
válasz
Chris1983107 #70031 üzenetére
Akkor jól sejtettem, hogy a QR2 lite mindkét oldala teljesen jó...
Köszi. -
-
bence1885
aktív tag
Érdekelne mi van azokkal akik utánam még vettek Alis QR2-t megvannak e elégedve vele ? Nálam még mindig azt mondom nagyon jó termék.
-
válasz
Chris1983107 #70031 üzenetére
Köszi szépen, végre akkor van CSL DD új qr2 lite bs vélemény, és V2 hub vélemény is!
Mivel én végig jártam p1v2-vel a csl dd 5 majd diy-el 8 majd fém QR1 és végül Meki fém QR1-el utat annyit tennék hozzá, hogy talán a P1v2 esetében 5 nm fölött a qr lite/QR1 kérdés mellett magának a kormánynak a merevsege is játszik.
Nálad most egyszerre volt meg a V2 hub-ra váltás és a qr2 lite ra váltás érdekes lenne egy P1v2 -t megnézni.
A Fiamnak most 5 nm el megy QR1-el a P1v2 és még mindig érzem néha a Meki után oda ülve ahogy a perec maga tud nyekkenni.Nem beszélnek le senkit emiatt az alap r2r-rol, de el kell fogadni hogy az a belépő.
-
Chris1983107
tag
válasz
JulesTS #69883 üzenetére
Sziasztok!
@Bandit21
@JulesTS
Munka, betegség és minden összejött, azért nem tudtam még érdemben reagálni, de akkor most pótolom. Plusz vettem egy NL 2.0 állványt használtan (bár ne tettem volna) és azt is össze kellett rakni. Szóval még csapatni sem volt igazán idő.Visszatérve az eredeti kérdésre, mivel én még csak 6 hónapja űzöm az ipart igencsak kevés tapasztalattal rendelkezem, de az eddigi benyomásaimat megpróbálom összefoglalni.
Kezdtem ugye egy használt 1 éves CSL DD 5nm (plusz DIY 8 nm táppal), alap P1 V2 kormánnyal, QR1 light kormányoldali csatival. Őszinte leszek veletek, nem annyira jött be. Valahogy mindig olyan érzésem volt, mintha nem stimmelne valami. Recsegett, ropogott, nyikorgott, holott tényleg patika állapotú volt és nagyjából 70 üzemóra volt benne és több, mint egy év garancia még. Nagyon megvigyázott állapotban volt, szóval nem az agyonhasználat miatt volt ez a fura érzés. Sokak itteni javaslatára kipróbáltam a fém QR1-et is kormány oldalon, de valahogy úgysem volt meg az a "stabil érzet." A felhasználási terület eddig csak Rally, az FFB 100%-on és néhány effekt is elég erősre van véve, szóval a tesztfelület az egész mérvadó volt.
Gondoltam egyet és mivel szerettem volna egy másik kormányt, meg jött egy jó lehetőség én is továbbadtam ezt a szettet, fém QR1-el, plusz a műanyag QR-el és a pedállal. Aztán sokat agyaltam a Moza és a Fana között, de a büdzsé miatt mégis maradtam a Fana-nál. Szóval így lett megint már az új QR2-es light-os bázis, QR2 light-os CS 320 alcantara kormánnyal és a kevésbé javallott CSL Universal HUB V2-vel. Ezt így megvettem végül újonnan gyári 8 nm-es táppal. (Meg persze a sima CSL pedál szettel)
Műanyag ide vagy oda, de ég és föld különbség. (Legalábbis nekem). Nincs a korábbi recsegés, kattogás az egész sokkal "fluid"-abb élményt ad. Főleg, hogy most már 2.0-s NL-re tettem. A bázis oldali műanyag QR2 nagyon masszívnak tűnik. Szerintem nem lesz vele gond. Ugyan nem mertem hozzá fém QR2-es kormányoldalit venni, de a kompatibilitási listán az is fent van. Szóval valószínű ott sem lenne vele gond. Egyelőre maximálisan elégedett vagyok vele, aztán majd meglátjuk. (Már van mögötte egy Corsair legalább, aki segít, ha baj lesz.
reméljük.) Én is azt gondolom, hogy 8nm-nál, sem a bázis oldali, sem pedig a kormány oldali QR2-esekkel nem lesz gond egy darabig. Azokat simán bírni fogja, ugyan arra nem tértem ki külön, de a kormány oldali QR2 light is azért elég robosztus, műanyag létének ellenére. 8NM fölött.. nem tudom, valószínű oda már azért érdemes mindenből a fém, de ugye ez sem véletlen van így a Fananál, hogy a vaskosabb bázisok már fém QR-el vannak.
Apropó, CSL Universal HUB V2..Valóban látszik, hogy az alacsony kategóriás HUB-okhoz tartozik, nem csak az ára miatt. A gombok nagyon rigid-ek, igazi kopogós műanyag, hangjuk is van rendesen és nem túl reszponzívak. Igen csak neki kell feszülni, hogy bevegye a parancsot gombnyomásnál. Viszont ezenkívül elég masszív. Nem recseg maga a HUB, nem nyeklik, sőt a kormányváltó is jól működik, kézre állítható és elég tartósnak tűnik az árfekvése ellenére is.
Elsőre ennyi, de ha van kérdés bombázzatok nyugodtan.
-
fatal`
titán
válasz
tome0001 #70025 üzenetére
Tegnap készleten lévőnek írta (Uni hubot néztem 320 pereccel az RS helyett, de nem tudom van-e értelme - amiatt gondolkodom rajta, mert el kéne adnom a CSL DD-t és pereccel együtt talán könnyebb lenne, meg kicsit zavarnak a rohadt világos ledek).
Szerintem még egy ideig lesz QR1.
-
tome0001
Topikgazda
Most néztem, hogy nov. 8-tól újra lehet elvileg fém QR1-et kapni a Fanatec-nél, szóval mégsem vezették ki egyelőre: [link]
-
Laby
őstag
Simagic FX PRO perec vélemény:
Megint nem bírtam a véremmel és újítottam perec téren...ezúttal a Simagic FX Pro lett a kiszemelt (Simagic GT4-et váltja).
Egy ideje gondolkoztam már Leoxz X-GT Ultimate perecen amire Gala élménybeszámolója még rá is erősített. Aztán matekoztam, osztottam-szoroztam és végül úgy döntöttem hogy hasonló áron van az FX Pro is, cserébe márkán belül maradok, nem kell plusz kábel sem (ott sem muszáj, csak ha minden funkciót használni akarsz), talán hosszútávon is megbízhatóbb, stabilabb cucc lesz, így végül FX PRO mellett döntöttem.Ahogy ennyi pénzből el is várja az ember, nagyon minőségi darab, nem okozott csalódást.
Eddigi kedvenc perecem a Simagic GT4 volt, az is nagyon minőségi darab, szóval ahhoz képest azért nincs nagy ugrás. Viszont Fanatec McLaren, Fanatec Clubsport Formula, Moza KS után érezhetően komoly minőségbeli ugrás (nem ingyen persze).Jelentős súlya van (1,7kg), már első ránézésre is egy masszív, tekintélyparancsoló kormány. Nem recseg, nem ropog, nem zizegnek a gombok...stb. Elnyerte a bizalmamat, hogy pár hónap vagy pár év múlva sem lesz ezeknek egyik jele sem.
Váltó:
Nálam mindig az egyik legfontosabb szempont egy kormánynál az a váltó. Szeretem hogyja kicsit nehezebb behúzni, ne legyen filléres gagyi kattanó hangja (én a halkabbakat szeretem). Lehetőleg kicsit távol legyen a perectől és minél távolabb a kormány tengelyétől, közel a perec széléhez.
Az eddigi etalon váltó nálam a Simagic GT4 (Fanatec BMW GT2 hasonló még pozíciójában). Kellőképp távol vannak a karok, kijön a perec széléig, határozottan bell behúzni, nincs gagyi hangja, GT4 nálam 10/10.FX Pro esetében 10/9 talán, itt is egész távol vannak a karok, határozottan kell behúzni, talán egy árnyalattal lehetne feszesebb. Hangja szinte semmi, úgyhogy szubjektív mércénben jár a piros pont.
Kormány hátulján van 6 gomb/kar. 2 váltó, 2 kuplung és van még 2 külön bármire állítható gomb is, mint a valódi F1 perecek nagy részén. Ez könnyen elérhető és elég hasznos jó dolog szerintem.
Méret:
Kicsit aggódtam, hogy nem lesz-e túl kicsi a 290mm, mert nekem a 300mm a tökéletes átmérő a csapott perechez, pályaversenyzésekhez. Fanatec F1 270-e borzalmas kicsi, számomra az mindig is túlságosan játék feelinget adott, élvezhetetlen volt és sokat elvett a vezetési élményből. A tökéletes Fanatec McLaren, Moza KS, Simagic GT4 300mm után szerencsére a 290mm még pont jó méret. Kicsit formulásabb feelinget ad már, de azért GT kocsikban sincs az az érzésem, hogy nem oda való. Autó kezelhetőségben is jó méret ez még és fogásra is.
Sajnálom, hogy alul csöcs vége van, sosem hittem hogy venni fogok egyszer ilyen kormányt, mert ez sosem tetszett. Nekem jobban bejönne hogyha visszavezetnék a test aljába, de sokaknak meg ez tetszik szóval full szubjektív. Funkcióba nincs hátránya, hogy ilyen. Sőt, ha 180°-kal elkalibrálom a közepét akkor autentikus utasszállító repülő szimulátorhoz is...Markolat:
Túl sokat erről nem lehet mondani...gumi, abból egy semmi extra, tök átlagosnak tűnő gumi, ennyi.Vastagsága ideális szerintem átlagos, kicsit nagyobb méretű kezekhez.
Gombok-tekerők:
Gomboknak nincs buta hangja, stabilan veszik a jelet, nagyjából ugyan olyan, mint minden 100 ezernél drágább perecen. Háttérvilágítása ahogy elvárható teljesen állítható különböző színekre, és fényerősségre (fényerősség összes gombnál ugyan az lesz). Én nem szeretem a világító gombokat, úgyhogy kikapcsoltam, de lehet majd ebben is változok később... :)
Szinte több tekerő van rajta, mint hagyományos gomb...kicsit indokolatlanul sok is, de végülis max nem használja az ember. Hüvelykujjnál fent is van függőlegesen és vízszintesen is 2-2 tekerő. Fanatec perecekkel ellentétben itt jó masszívan lehet tekerni rajta, érződik amikor egyik állásból a másikba rakod. Ugyan ez igaz az enkóderes alsó tekerő gombokra is. Mindegyiket határozottan lehet állítani, de nem túl nehezen szóval tökéletes. + még az enkódereknél is lehet csillivilli háttérvilágítást rakni, hogyha valakinek kellene valami plusz az előjátékhoz...1db joystick van csak rajta, raádásul az is középen alul. Ez számomra eléggé negatív, mert joystick-kal lehet a legkönnyebben kezelni a black box-okat, lapozni közöttük, azon belül is navigálni, kiválasztani...stb. Ezt mind 1 joystick karral meglehet oldani, de ehhez nagyon rossz pozícióban van.
Kijelző, RPM LED:
RPM led tökéletes, másnál megszokott módon itt is állítható minden szín, fokozat, villogjon-e, felfutó legyen-e...stb. Külön lehet vezérelni az RPM fényerősségét, a gombok fényerejétől. Ez nem evidens minden márkánál (tudtommal már Mozánál is megcsinálták).
Van a kijelző mellett még 3db kis led amikre zászló jelezéseket, pit limitert, DRS-t...stb. ilyen dolgokat lehet rárakni, ez is nagyon hasznos.Kijelző brutál jó! Felbontása meglepően jó, frissítése is tökéletes. Azt hittem, hogy ez biztos gagyika lesz, de egyáltalán nem. Annyira nem hasznos, hogy kihagyhatatlan lenne, miután minden játékban megtalálod a lényegi dolgokat, viszont vannak rajta olyan adatok is, amiket adott játék nem ír ki. Sőt pár játékban vannak olyan autók ahol a kormányon van az autó kijelzője amin fontos adatok vannal. Ha viszont levennéd a kormányt a monitorról, hogy ne dupla kormánnyal vezessed az autót, akkor megszűnik a kijelző is. Szóval ilyen esetben is extárán jól jön. Ráadásul előnye, hogyha rászoksz a kiválasztott kijelzőre, akkor nem kell autónként, játékonként mindig máshol keresni az adatot, mindig mindent ugyan ott fogsz találni megszokásból is.
Rengeteg féle előre elkészített HUD van, legtöbb az mind valós autó kijelzője. McLaren GT3, BMW GT3, Porsche Cup, Dallara P217 LMP2, Forma 3, Forma 1...stb. mind-mind a játékokban is fellelhető HUD-nak a tökéletesen azonos verziója.Azt sajnálom, hogy beleszerkeszteni nem lehet, csak az előre elkészítetteket lehet használni. Van 1-2 HUD ami nagyon tetszene, de egyikről hiányzik a TC például és vannak olyan elektronikák amik meg nem kellenének rá, de emiatt nem használom.
Összefoglalva:
Árához mérten hozza az elvárt minőséget, de bizonyos árkategória fölött nincsenek azért már akkora csodák szerintem, csak néhány hasznos plusz funkciók és minden amit ad azt magas minőségben adja.
Ennek ez az ára, ha olcsóbban veszi az ember, akkor valahol megfogják ezt a pénzt.Élvezetes játszani vele, kicsit szoknom kell a HUD nézegetését (egyelőre túlerőltetem, és mindig azt nézegetem
) , de az én üléspozíciómban nem természetellenes odanézni, és sok hasznos dologra tudom használni. Feelingre olyan, mint amikor F1 onboardot nézel, valahol az RBR, Ferrari és Mercedes perecek szerelemgyereke.
Habár a héten akartam rendes akcióvideót csinálni a kormányról, sikerült eltörni a HDMI átalakítómnak, úgyhogy az most nem lesz...csak egy első próbás videóm van amin nem volt jól bevilágítva a perec, és nem sok látszik belőle, de azért mutatom menet közben:
https://youtu.be/llQ5wiWLfBY?si=eaHYlyA-CeGuV3ZE
-
Laby
őstag
válasz
zsozsa74 #70003 üzenetére
Létezik, pont múlt héten vásároltam az új perecemet tőlük, Simagic FX Pro lett az új pajtásom.
Van amikor ajándékot adnak, de ajándék helyett is választható inkább a kedvezmény, én is inkább kedvezménnyel éltem az ajándék helyett.Majd írok pár sort a perecről nem sokára, hátha érdekel majd valakit.
-
JulesTS
addikt
-
Igyekszem majd rendrakas utáni képet is feltenni... ez a 2 akkor készült a nyáron amikor a Fiam lakbereszeben volt mind2 cucc ideiglenesen.
-
v2
senior tag
válasz
Pickle Rick #70007 üzenetére
Minek a TV ha ott figyel egy Q3? Eszembe se jutna a vr után monitoron játszani
-
zsozsa74
őstag
válasz
Pickle Rick #70007 üzenetére
Vicces, mert még így az LCD monitoromon is átjön valahogy az OLED feketéje...
Meg úgy a színek általában.
-
zsozsa74
őstag
Azért az látszik, hogy a Simagic (és valamennyire a Moza) eléggé feltört így fórumszinten. Kíváncsi leszek egy év végi táblázat összesítésre, hogy hogy változtak a viszonyok...
-
zsozsa74
őstag
válasz
Pickle Rick #70004 üzenetére
Szép a cuccos! Az ott egy oled tévé vagy monitor a rigen?
-
zsozsa74
őstag
Nem tudjátok a Pazatech-hez létezik valami pár százalékos kedvezmény kupon esetleg? Végül is most indultak, hátha valami kedvezménnyel csábítanák a nagyérdeműt...
-
zsozsa74
őstag
Köszi! Ne ez faca is lesz! A Simlab GT1 Evo és az én Treq One cockpitem gyakorlatilag ikrek, ahogy nézem és ez a tálca természetesen kompatibilis az Evo-val, tehát az enyémmel. is. A Treq saját pc tartója sajna csak 20 cm széle, a házam meg már 24. Szerintem lemaradtak egy pc generációval... A Simlabos, meg 33 cm. Ott még belefér a fejlesztés is!
Na, ha nem találok gazdaságosabb megoldást, akkor ez lesz!
Új hozzászólás Aktív témák
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
- Arcfelismerő topik
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest