Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Qtya123 #69008 üzenetére

    Több sebből is vérzik ez a leírás amit idéztél.
    Egyfelől az API SL szabványt bármelyik alsópolcos motorolaj megugorja, meg merem kockáztatni hogy a salátaöntetem teljesíti. A japánok eleve az ACEA szabványt tagadják mint UpdateNorbi a Holdraszállást, de ettől még érdemes figyelni rá. Az ILSAC pedig egy harmadik inkább USA szabvány.

    A K14C-be Motul EcoLite 5w30-at öntöttem utoljára, ha ez bűn akkor lesznek innen is cellatársaim (legalább lesz kivel kártyázni :DDD ), de személy szerint azt az Ecstar olajat én messzire hajítanám. Előtte Mobil1 ESP formula 5w30 volt benne, ami egy C2/C3 olaj, ez inkább a dízelekbe jó.

    De hogy a kérdésre is válaszoljak bizony számít, ha tehetném én alacsonyabb HTHS szintű olajat ajánlanék bele, mivel az tömi el a GPF-et ideje korán. Namármost a dolog több tényezős, ugyanis a K10C-ben nincsen EGR mint a K14D-ben, tehát a mocskos olajpárás kormos kipufogógáz nincsen még egyszer visszaküldve a szívóoldalra, ami ugye növeli a kokszosodást. Az ő esetében inkább az LSPI-re és a HTHS szintre tenném a hangsúlyt, ezért is javasolnám a Motul-t.
    Az eneos-os témába pedig engedd meg hogy ne kezdjek most bele, mert messzire visz és erősen összeesküvés elmélet szagú.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák