Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Gyöször #68059 üzenetére

    Szívesen kilátogatnék mondjuk a Kakucsra (kezdésnek jó az is), erre jó volna egy dedikált ökörködős autó, de sajnos nem fér bele anyagilag, időben, helyben. Így marad az, hogy a hobbi és a daily driver egy járgányban találkozik, de azért utcán sem rossz, hogy egy-egy előzés hamarabb megvan. :D

    Amúgy én 15 éves, 160k-et futott autóval voltam padon, és kibírta. Szerencsére a lekötözés is. :D
    Bár ezzel volt egy kis anomália, az autó biztonsági berendezései bevágták a durcit, mivel a hátsó kerekek ABS szenzorai felől 0 fordulatot érzékelt, úgyhogy nem engedte áttenni magát dynamic módba, ahol nem korlátozza a teljesítményt. Viszont volt egy Insoric nevű kütyüjük, amit az egyik kerékre tapasztva az utcán lehet teljesítményt mérni, így jött ki a remap után ez.
    A jövőben szeretném 200 póni és 300 nyúlmókus fölé vinni, ehhez viszont kelleni fog egy másik turbó, pl. a későbbi MiTók és Abarthok gyári Garrett GT1446-osa. A mostani IHI VL38 kb. 1,3 barnál kifúj, nem képes több levegőt benyomni, a másik viszont 1,6-1,7-et tud módosítatlanul.

Új hozzászólás Aktív témák