- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3917 üzenetére
Ja, én úgy értettem 44 literrel maradt 1 litered, arra mondtam hogy rakd bele azt az egyet még.
Ez viszont így gáz, mert eddig versenyen nekem mindig többet evett a gép kicsit mint teszten. Esetleg a pálya hosszára való tekintettel egy kört lecsíphetnénk a versenytávból. Mert ez így viszont nem fair, hogy az egyik autónak nem biztos, hogy elég lesz a tankja
Neuro meg én is megyünk most a Vectrával egy tesztet, az xd plugin századliterre pontosan kiírja, hogy mennyit evett a gép.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3915 üzenetére
Nyomjátok akkor tele, ne centizzetek, 1 liter semmit nem számít az autó tempójában. Szerintem én is majdnem tele fogom nyomni hiába elég elméletileg 38,5 felvezető+10kör+levezetőre. (én megfutom mindig a levezetőt is
)
Ez az utolsó verseny első kanyarja hát... Az örült jut eszembe róla visszanézve 3-an egymás mellett a féktávon, egy olyan kanyar előtt ahol 2 autó nem fér be egyszerre, és elfordultunk mind
Ha Roli nem áll félre lehet megérkeztünk volna 4 en egymás mellett
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #3871 üzenetére
Én úgy terveztem egyenlőre Andy Priaulx gyári Bmw-jével mennék.
Roli
Megnéztem a bömössel, itt egy 2:39_1-s replay
setup nincs, mert csak ki akartam próbálni magas spring-l, és azzal ennyi, de elég izgága...látszik is a meneten...és sztem a legalacsonyabb szárny kell, hogy a gyors kanyarokban kicsit elinduljon a hátulja...
gondoltam hogy lepuhítom az elejét, de előtte megnéztem felrugózva, úgy mennyire gáz, mert lehet megéri magas rugókkal és alacsony bump és dumper értékekkel menni.
Nem tudom, szal setup még nincs az a lényeg. -
00roli00
aktív tag
válasz
dzsavermadar #3863 üzenetére
Szép. Vasárnapig ledolgozol belőle 1 mp-t.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3863 üzenetére
Meglestem, jó kis idő ez már, gratula
Ha meg a hibákat sikerül kicsit leredukálni...
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3840 üzenetére
Köszönöm Dzsaver, bár a klán úgy tűnik szét fog szakadni.
Egy típus egy csapat elv szerint lesznek a csapatok. Azt hiszem.Nekem most a Volvo C30 a leximpatikusabb.
De számítok rád! -
válasz
dzsavermadar #3756 üzenetére
Gondolom próbáltad kormánnyal a játékot, és ettől elbarmolódott a billentyűzetbeállítás. Azért ennyire rángatózós (nekem is volt ilyen). Meg nem mondom mit kell visszaállítani ahhoz, hogy jobb legyen, mert ez régen volt a GRID-et meg azóta már le is töröltem...
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3754 üzenetére
2.40.609 PB! Már hogyne foglalkoznék.
FONTOS! -
válasz
dzsavermadar #3732 üzenetére
Na hát ezaz... 18 embernek kell módosítani egyformán... én ezt így inkább nem erőltetném, mert keveredés lesz.
Dani b+ már itt is megelőzöl?!
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3732 üzenetére
Szerintem patchként kevesebb a hibalelehtőség. Ha már Neuro a szerveren megcsinálja, jobb ha feltölti valahova a mérete kb nulla lesz ezeknek, és így nincs lehetőség user errorra, hogy valaki elírja, nem jót ír át, meg mittomén mit ronthat még el.
-
válasz
dzsavermadar #3727 üzenetére
Baj nem hiszem, hogy lehetne belőle, de akkor mindenkinek ugyanúgy kellene megcsinálni, az meg elég zűrös... ezt esetleg patch3 formájában lehetne megcsinálni, hogy egyforma legyen.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3725 üzenetére
Dzsaver pakolj össze a garázsodba, mert így nagyon túlzsúfoltnak néz ki.
-
válasz
dzsavermadar #3705 üzenetére
Az nem lepne meg, ha a gamebooster miatt lenne a vibrálás... érdemes lenne anélkül megpróbálni.
-
válasz
dzsavermadar #3699 üzenetére
A vibrálásra nincs ötletem, a másik dolog pedig lehet, hogy tényleg a veh fájl miatt van, de mégse jön ki mindig... pedig van elég garázs, nem vagyunk olyan sokan. Mondjuk az még nem akkora baj, mert éppenséggel nem akadályozza az embert a versenyzésben. A kidobás nem tudom mitől lehet, de érdekes módon az első versenynél 17-en voltunk és senkit se dobott ki. Legutóbb Feri kidobálása is megszűnt azután, hogy szóltam neki, hogy magas a pingje és csinált valamit. Szóval érzésem szerint ez user error, vagyis valami fut közben. Le kell lőni mindent, ami netet használ - legalább a bajnokság idejére. Abból baj biztosan nem lesz.
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #3699 üzenetére
valszeg uabban a számú garázsban vagytok a veh szerint.
érdemes olyan pályát választani ahol tök sok garázs van kialakítva, és lehetőleg sorban legyenek a versenyzők garázsai.
Nem vagyok az otthoni gép előtt, nem tudok semmi közelebbit segíteni, ez viszonylag ritka probléma...de egy moddot össze kell fésülni sokféleképpen az ziher. -
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3689 üzenetére
bigulázs.
-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar #3484 üzenetére
Köszi a képet!
(#3485) Ted-Mosby
Nincs titok. Tudom hogy jobb vagy nálam ebben a műfajban.
(#3481) feri1014
Gondolom ez a gumikopás által keletkezett általános jelenség.
Előbb utóbb nem tapad már úgy a gumi és így az íveket sem úgy tudod venni ahogy a friss gumikon.
Nálam már az első harmadban jelentkezik a jelenség, mert megölöm a gépet.m4dm3n
Gratulálok a kinevezéshez.
(#3560) KaraDani
Pff. Ez jó!
-
adyz.
aktív tag
válasz
dzsavermadar #3484 üzenetére
jajj de szép az a cruze
-
válasz
dzsavermadar #3438 üzenetére
Nem tudom minek tépem folyton a számat. IDE.
-
válasz
dzsavermadar #3390 üzenetére
A probléma az, hogy ezekről nem most kéne beszélni. Ha lesz következő bajnokság úgyis lesz előtte szünet is. Így csak kavarodik a fejekben minden.
Feri: hogy merészelsz kérdezni egy diktatúrában?!
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #3382 üzenetére
Azért ne keveredjünk bele.Már az elején megbeszéltük, hogy külön is számoljuk a pontokat a bill-vel versenyzők miatt, ezt mindenki tudomásul vette úgy emlékszem.
Arról pedig, hogy közben áttértél a kormányra én nem tehetek.Itt a táblázatban Michelisz a vb-n 9. lett 104 ponttal, de ha az újoncként megszerzett pontjait számoljuk 167 akkor hatodik.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3378 üzenetére
Szerintem ha a hátsó régiókban küzdenék általában, akkor is így gondolnám. Sokkal nagyobb élményt tud adni, ha így szerez pontot valaki, mint ha 4 pontot kap 2 helyett mondjuk, mert úgyis mindenki kap. Én legalábbis amióta autóversenyt nézek, azt látom, hogy ha egy kis csapat megcsíp 1 pontot sokszor nagyobb a boldogság, mint annál a nagy csapatnál aki éppen nyert. És azt tartom, hogy a mezőnyből bárki képes lehet pontot szerezni, mivel tényleg csak pár embernél kell jobb versenyt futni, az meg összejöhet egy hibátlan versenyből is ahol az ember előtt levők hibáznak, vagy egy pályán éppen jobban megy valakinek. Abban igazad van, hogy a konstans teljesítményt, jobban mutatná, ha mindenki kapna pontot, csak szerintem akkora öröm nem lenne benne. De ha a következő szezonra többen úgy gondolják, hogy inkább kapjon a mezőny nagyobb %-ban pontot akkor nem leszek semmi jónak elrontója
De ilyet szezon közben tényleg nem szokás változtatni.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3378 üzenetére
Az egy biztos, hogy egy pontért szálltam síkra a hringen, és itt is pontot szeretnék kapni.
Ha 11. leszek akkor az 1 pont. Ha 12. akkor lelomboz, hogy nem kapok érte pontot, pedig egész héten ezért dolgoztam.
És akkor jön valaki aki egész héten nem volt itt, kilök, és búcsú az egy ponttól? -
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar #3320 üzenetére
Halvány gőzöm sincs, hogy miért csinál ilyeneket a játék
. Majd jön Ted vagy Neuro, hátha ők értenek hozzá. Ha nem természetesen kapnak egy 20 rajthelyes büntetést Monza-ban
.
A tegnapi replay-en vettem észre és - amikor Ted olyan szépen legumizott - abban látszik, hogy a levegőben olyan 1 m magasan csak forog-forog körbe az autója
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar #3316 üzenetére
-
válasz
dzsavermadar #3283 üzenetére
Tudom sokat variálok de utálom a google-t.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3157 üzenetére
Én is nehezen tanultam meg, mert nem tudtam mi jön. De most már nem okoz gondot.
Nincs több beragadás sem. Ezt ígérem.Gyakorlom a héten a rajtot is. A felvezetőt is szeretem, csak szeretném, ha nagyobb hely lenne. Én nem futok rá, az előttem levőre, akkor más se loholjon a hátsó kerekemnél.
Tartsunk nagyobb távolságokat pls!
Nyugi van. Addig úgy sincs rajt, amíg mindenki be nem áll a rajtkockára. -
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #3150 üzenetére
No comment, erről beszélek.
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #3137 üzenetére
Köszönöm, hogy ismét megtaláltál.
De remélem már kezded unni.
És nem azért, de k*rva jól összeválogattad a tőlem idézett sorokat, csak éppen nem ugyan arról az esetről írtam, de gondolom ez nem számít.
""szóval a büntetés az jogos csak úgy gondolom, hogy nem én hibáztam."
Ezt még magyarázni/értelmezni sem tudom, az én agyammal. Nyilván hülye vagyok hozzá."
Akkor segítenék, a büntetés jogos, mert ha tetszik, ha nem én löktem ki.
De szvsz nem én hibáztam, mert JJ mi a fenéért akart a egy jobbos kanyar külsőbb (hozzám képest) ívéről a kanyar kijáratának jobb ívére eljutni, úgy, hogy balról az ég világon senki nem zavarja? Próbálta ezt rajtnál megtenni....és én úgy gondolom, hogy rajtnál igen is kell hátrafelé is figyelni, hiszen akár mind a 4 oldalról körülvehet a tömeg szóval erről ennyit.
Gratulálok, hogy egy rajtbalesetet hasolítassz egy versenybalesettel...látom mennyi közöd van az egészhez. Csak úgy mondom a 2 nagyon nem ugyan az a szituáció. Szóval örülnék, ha inkább csendben maradnál, mert eléggé megmosolyogtató tudsz lenni ezekkel a kommentekkel. Próbálsz úgy okoskodni, hogy közöd nincs az egészhez.
Azon kívül, pedig én kérnék elnézést, hogy le mertem írni mit gondolok az egészről, tényleg bocsássatok meg, hogy van véleményem.
És ezzel nem is kívánok többet foglalkozni, még akkor sem, ha leszel olyan kedves, hogy ezt is kielemzed.
Plusz előre is köszönöm, hogy válaszra sem méltatsz (újból).
Neuro: lehet, hogy csalódást okoztam, de a múlt héten végig beteg voltam. Hidd el, el fogom kerülni a mezőny hátsó régiióját, mert viccesnek vicces ami ott folyik, csak nem verseny.
Nem okolom én JJ-t csak az a véleményem, hogy ebben ő is legalább annyira hibás, mint én.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3137 üzenetére
"Érdekességképpen idézek Feri #3113 hsz-éből, amiben JJ-nek válaszol.
"Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom
A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én."
Nem tudom, hogy értelmezzem ezt.
Talán úgy, hogy amíg elöl van valaki, addig a hátsó a felelős mindenért, ha meg hátul, akkor meg az előtte lévő. Ez is egy felfogás."Hasonló értelmezési gondjaim voltak este.
Mert ha jogos volt a büntetés, akkor feri a hibás. Ez a logikus.Következtetés: Fel fogom szívni magam. Sokkal jobban fogok igyekezni, és pontot, pontokat fogok szerezni Monzában.
Megyek is gyakorolni.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3082 üzenetére
Kapcsolat bontása, és kidobott a szeró. És nincs hova visszamenni.
-
00roli00
aktív tag
válasz
dzsavermadar #3041 üzenetére
Én megint kiugrottam, /zöldre/, és áthajtásost kaptam. Így inkább feladtam.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3043 üzenetére
Akkor lehet, hogy a hamacsi.
Pedig jó helyen álltam. Rajtnál beragadtam, de aztán szépen mentem. -
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3041 üzenetére
Mielőtt kiestem eltünt adyz is elölem. Többeket is kidobott a szeró? Vagy mi.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3028 üzenetére
Addig kéne egyesével kilépkedni amíg megszűnik a gond, és akkor megvan.
-
Mityu_76
tag
válasz
dzsavermadar #3022 üzenetére
lesz valami vagy nem.....mert akkor megyek..... a chat-et közben nem olvastam...... felvilágosítana valaki????????????
ja ok... értem...
-
válasz
dzsavermadar #3016 üzenetére
Jézusom Dzsaver...
Ugyanaz mint minden eddigi hétvégén...
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3005 üzenetére
A különbség a bill, és a kormány között az, hogy hosszú nyújtott kanyarokat íven tudok venni, és nem kell rángatni az autót, és sokkal kényelmesebb a kormány. Szvsz.
Viszont sokat kell állítgatni, mire úgy működik, és a pályát meg kell tanulni.Mert a kormány önmagában kevés. Példa Hring sikán.
Amíg nem mentem rajta háromszázszor, addig nem tudtam rendesen, szabályosan az úton maradni, valamelyik oldalát a rázóköveknek mindig átugrattam, vagy súroltam.
Hideg gumikon ez még most is így van.Most már nem okoz gondot, de bármelyik kanyart mondhatnám, hogy több variációt kipróbálok. Előbb fékezek, és előbb kanyarodok, vagy később fékezek, és úgy próbálom megcsinálni.
Ha megtalálom egy adott kanyar legjobb ívét, nyertem 2 tizedet, és azt, hogy amikor lerajzoltam rá az adott körben az ívet, örülök, hogy szépen vittem az ótót.
Rajzolom a kerekekkel az íveket, és ez okoz örömet nekem. Ha nem akar menni, akkor rángatom mérgemben.
Amikor egy pálya "megvan", onnantól semmi felesleges mozgás, csak az ívek. Az egyre jobb idők is mutatják, ha jól dolgoztam.
A beállítgatások, és finomítások csak dobnak a dolgokon, de ha rossz irányba megyek a beállításokkal, akkor újrakezdem inkább.
-
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar #3001 üzenetére
Biztos, hogy nagy munkák folynak a háttérben a versenyzőknél, mert igen nagy a csend mostanában
. Talán mindenki kalapálja a verdát, hogy az első futamon megmutassa ki a legény a gáton
. Offlineban én is ezért tesztelem minden nap egy kicsit a rizsrakétámat, hogy időmérőn (na meg majd a futamon is) megmutassam, mégis mit tud a szekér
.
Bár azzal, hogy kipróbáltam más típusokat is (Cruze, Lacetti, BMW) kissé elszomorodtam, hogy jelenleg a Hondaból túl sokat már nem tudok kicsikarni. Az istennek sem megy úgy ahogy, pölö a Cruze, de még a Lacetti-vel is jobb időt megyek
.
Egyébként meg tegnap, hogy írtad adyznak, zsomboornak és Syriusnak is meg van a lehetősége kormánnyal csapatni csak még jobban elszomorodtam, hogy a kategóriánkban milyen kevesen maradtunk
. Lehet köv. idényre nekem is át kell pártolnom a kormányosok közé, csak akkor be kell szerezni valami tekergetnivalót
. De ez még a jövő zenéje
.
Összegezve: Már csak bő 2 nap és csapatunk 1000L
.
-
00roli00
aktív tag
válasz
dzsavermadar #3001 üzenetére
Nyomjad offban a versenyt, és akkor nem lesz unalmas.
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #2982 üzenetére
nincs gubanc, engem úgy általában érdekelnek ezek a dolgok.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #2968 üzenetére
Én meg képes vagyok körözgetni, úgy, hogy az elérhető diagnosztikát figyelem, semmi idő, és semmi más, csak lesem, hogy hol lehetne találni pici időt. Mit lehetne másképp csinálni, mert egy-két tized találása már élmény. És figyelem az autót. Hőfok, viselkedés, és fordulatszám, és satöbbi.
Egyik nap hülyeségből vizes gumit raktam az ótóra.
Aztán elfelejtettem.Pár kör után azt vettem észre, hogy 120-130 fokos a gumim, amikor némely gumi még 70 fokig sem megy fel. Megijedtem. Suzmáriaidesanyám mondom, mi van itt. Az autó már csak alig vánszorgott.
Be a boxba, és nézegetem a beállításokat. Akkor jut eszembe, hogy esőgumim van, és akkor lenyugodtam.
Lassan eljutok oda, hogy a pedálokat is felrakom.
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
van benne ráció...megnéztem mert kevés adat jött át, a tietekhez persze nem férek hozzá, de a RaceX 1.25-s Vectra-ból és a WTCC 2010-s Chevy-jeit megnéztem.
..sztem ott lehet a gubanc, hogy a Vectra-d 2006-s motort használ, ami teljesen rendben volt a Lacetti-k 2006-s motorjával...attól eltekintve hogy tényleg eléggé tiltáson adja le a maximális erőt, ez szerintem sem túl jó hiszen közel azonos görbe mellett (sajna az rFactor-ban nincs túl nagy különbség a görbék kicsi eltéréseiben), viszont a teljes fordulatszámon már észrevehető hogy a legrosszabb gyorsulást mutat a teljesítmény emelkedés...hiszen csak tiltásra éri el a maximumot azaz 8250rpm, míg mondjuk a Cruze ami már 7250-nél közel a csúcson van (1LE-t emelkedik 7750-ig)
7250rpm Vectra:274LE/270Nm (2006-s) 1140kg___4.16kg minden lóerőre
7250rpm Lacetti:267LE/262Nm (2006-s) 1140kg
7250rpm Lacetti:287LE/282Nm (2007-s) 1140kg_____3.97kg minden lóerőre
7250rpm Cruze:287LE/282Nm (2010-s) 1150kg
..
7250rpm Honda Accord:282LE/277Nm (2006-s 1165kgszal az alapvető probléma hogy 2006-s autód lett összeengedve a 2007-s autókkal...megnéztem, nem is értem miért van benne a Chevy-k 2006-s engine.ini-je, mert a Lacetti csapat (Vaulkhard, és Young) mindketten 2007-s .hdv-t és az abban használt 2007-s engine-ini-t használják...egyszerűen benne maradt...senki nem használja, és nem is upgrade.
Ezzel persze még messze nincs lekottázva egy autó milyensége, de a súly/lóerő arány az egyik legfontosabb mutatója egy versenyautónak.
a tied alá is be kell tenni a 2007-s Lacetti motorját és váltóját, és akkor sztem nincs rossz szájíz
-
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar #2968 üzenetére
Most látom a honlapon, hogy már te is kormányos lettél
. Lassan oda jutunk, hogy felesleges lesz a rookie osztály, mert maradtuk 5-en (Syriusszal együtt, mivel ő is ide lett sorolva az Xbox360 kontrollerel). És...még van 3 nap a hivatalos rajtig. Ha így haladunk egyedül maradok a kategóriában
.
Na sebaj...éppen ezért lesz majd izgalmas, ha bill-es jól befurakszik a kormányosok közé
. Lesz nektek nemulass
.
Szóval Yak, zsomboor, adyz és Syrius! Bajtársak! Harcra fel, mutassuk meg kiknek van vér a pucájukban
(és Tudás a hatalmukban
.Istenem, de szeretem a lelki terrort
).
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2968 üzenetére
hát igen az átszokás a bill-ről a kormányra az sem 2 nap alatt zajlik le.
de minél többet fogsz kormányozni, annál jobb leszel majd, lásd JJ 344 kör után
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2963 üzenetére
Értelek én dzsaver, semmi probléma nincs ezzel.
Mivel teszteltél bill-vel, vagy a MOMO-val??? -
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Az ütött még szöget a fejembe, hogy az autóknál( a játék menüjében) lévő paraméterek, nem egyeznek a játékban valóságban szereplő paraméterekkel.
Az, hogy mit írtak oda, és mit számol maga a játék, máris két különböző dolog, egyébként meg a 7700 valóban arra vonatkozik a Lacettinél, hogy hol adja le a max. teljesítményét. Ez a valóságban is 7700, de attól még lehet tovább pörgetni. A Vectrának nem néztem utána, de az igazi autók sem egyformák, így ebben szerintem semmi érdekesség nincs.
megpróbáltam belepiszkálni a fájlokba, kíváncsiságból.
Na igen, ezért dobott ki a szeró, logikusan, mert ezt tilos...
Igaza van HorCsának, azonos fizikával kell megcsinálni a játékot, és akkor mindenki tud a kedvenc autójával menni, mégis ugyanazt tudja az autó, mint az összes többi.
Ezt talán a következő bajnokságra mi is megcsinálhatjuk, de gyanítom nem kevés fejfájást fog okozni. Kezdve ott, hogy melyiket vegyük alapul, ráadásul van egy bmw-nk is, ami hátsókerekes...
Ted Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.
Ennyi. Pl. a Hondával is lehetne 58-at menni, csak nem volt türelmem hozzá, hogy hibátlanul végignyomjam egyszer is a pályát. Hibákkal meg 59 eleje lett. Bár pl. a Pözsóval szerintem nem (2:01 alá nem bírtam bemenni, akárhogy erőlködtem), de azzal meg úgyse megy senki.
-
smisa
őstag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Ha jól emlékszem kedves Sporttárs akkor ez a tiltot kategoria - ejnye ejnye
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Ez az a két fálj ahol szerepel a Lacetti név:
2007_Vauxhall_Vectra_Sounds.sfx, ez a hangokra vonatkozik, nem hiszem, hogy ettől gyorsabb, vagy lassabb lesz az autó
2007_Vauxhall_Vectra_Damage.ini,ez pedig ha jól sejtem az autó törésének fizikájára vonatkozik,gondolom, hogy ettől szintén se gyorsabb, se lassabb nem lesz az autó
Akkora eltérés nincs a fizikában.
Offline kipróbáltam a KTCC mod-ot, szinte minden autót. 3-5 kör után mindegyikkel tudtam 59-es időt menni saját setup-pal.És ez igaz a mi mod-unkra is, ott is mindegyik autót kipróbáltam és átlagosan ugyanolyan feltételek mellett kb 5 kör után 1:59 -es időket tudtam menni.
De ugye én már pl a Hungaroringen 267 kört mentem, a többség viszont még 50-et sem.
Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.
-
válasz
dzsavermadar #2942 üzenetére
Nem. Én ugyanis szoktam nézegetni a videókat.
-
válasz
dzsavermadar #2859 üzenetére
Azt ne felejtsétek, hogy szombatonként az "előfutam" továbra is meg lesz tartva. A megjelenés nem kötelező (nincs pontozás), de a szórakozás miatt melegen ajánlott!
Ja és: hajrá mindenki!
-
adyz.
aktív tag
válasz
dzsavermadar #2825 üzenetére
Ugye most a bömös hangja van.
Csak most minden autónak ilyen, amit a cruze-ét használja. -
adyz.
aktív tag
válasz
dzsavermadar #2822 üzenetére
A youtube valamiért 1:05-nak látja a videót, közbe csak 16mp.
-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar #2807 üzenetére
Igaz, nem jó ötlet a boxutcás bünti, de ez lenne kellő lecke.
Viszont ma teszteltük egyszer a Neuro által említett, x mp-es büntetést.
Jónak tűnik, ezért jelenleg én is erre voksolnék.
Kérdés hogy mennyire tudja ezt betartani a büntetett fél ill. mennyire okoz fejfájást az LCD kapcsolgatása amin az időeredményekig kell lapozni ill. azután a saját megszokott menüponthoz. -
válasz
dzsavermadar #2811 üzenetére
Hát ha valaki óvást jelent be, akkor egyértelmű, hogy az egész eseményt kell vizsgálni. Én csak röptében láttam a visszajátszásban, mert pont nem azt a részt néztem, csak azt láttam, hogy valami történik, de végül nem tértem ki rá jobban, nem néztem vissza.
Na de most... a VB nem köteles ugyan végignézni az eseményeket, de ez nem zárja ki azt, hogy megtegye. Szóval szerény véleményem az, hogy ha durva szabálytalanságot észlelünk akkor kiszabhatjuk a büntetést, amennyiben az szükségesnek látszik.
Beszéltem egy vétlennel, ő nem akart emiatt bajba kerülni, hogy óvást intéz, úgyhogy azt gondolom a nem jelentett komoly szabálytalanságokat - ha észrevessszük! - bizony büntetni kellene. -
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2767 üzenetére
fent van külön a cruze is a honlapon, az már jó
-
válasz
dzsavermadar #2711 üzenetére
Kézzel beállíthatod mindegyik pályára, csak akkor minden setup mappába el kell menteni. Viszont nem valószínű, hogy az összes pályára jó lesz egy beállítás...
-
zsomboor
tag
válasz
dzsavermadar #2701 üzenetére
Ahol választhatod a setupokat ott kell beállítani "favorit"-nak ha jól tudom
-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar #2591 üzenetére
Csak érdekességképp írtam, ne regisztráljatok emiatt.
Már most nyertem. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2571 üzenetére
Elnézést kérek a gúnyolódásért, nem ez volt a megfelelő módja a sértődésem levezetésének. Elmondom (a békülés jegyében szeretném ezt tenni), hogy mért ment bennem fel a pumpa.
Vitatkoztunk úgy gondolom értelmesen észérvekkel egy pontig, majd te bedobtad burkoltan, hogy a nézeteltérés oka az erkölcsi különbség, azaz nekem sokkal alacsonyabban van a mérce, mint neked. Úgy gondolom, hogy egy vita közben ez a fajta személyeskedés sértő, és teljesen indokolatlan, nem ismerjük egymást olyan jól, hogy ezt megtehesd.
A másik ez már nem a személyes része a dolognak, hanem a nézeteltérés inkább: Úgy érzem, te a bűnösség vélelméből indulsz ki, azaz ha valaki vágott, szélesített annak utólag bizonyítani kell, hogy kompenzált, vagy azért nem tért vissza a pályára, mert balesetveszélyesnek ítélte, mint Feri. És mivel ezt nem tudjuk megtenni, mert azt mondod rá, hogy a gázelvétel, a nem visszatérés bármi miatt történhetett, így alapból el vagyunk ítélve. Ez így nem jó, abszolút morál romboló versenyzői szemmel.
Ennek fordítva kellene történnie (ártatlanság vélelme), ilyen esetekben mi elmondjuk a véleményünket, hogy mért történt így, adott esetben, hogyan kompenzáltunk, mért nem tértünk vissza a pályára, majd a VB az indokokat meghallgatva megnézi az esetet, és ha úgy látja, hogy bizonyíthatóan nem úgy történt ahogy mi állítjuk, vagy a kompenzáció nem volt elegendő, láthatóan előnyt szerzett vele, akkor kiszabja a büntetést.
Úgy gondolom itt senki nem fog hazudozni, hogy mit miért csinált, így ennek működnie kellene, csalások nélkül.Természetes dolog, hogy csomó mindenben nem ért mindenki egyet, van aki hallgat, van aki leírja a véleményét (én). Bármilyen szabályzat szerint fogunk tudni versenyezni, hiszen mindenkire ugyanúgy érvényesek a szabályok, de attól még a vitával igyekezhetünk a legjobbat kialakítani. Ez nem a VB ellen szól, részemről semmi esetre sem. Többször leírtam, hogy komoly munkát végeztek, sok plusz feladatotok van hozzánk képest, és plusz felelősségetek.
Szóval a gúnyolódásért még egyszer elnézést, tényleg elszakadt a cérna! -
Syrius XIX
addikt
válasz
dzsavermadar #2571 üzenetére
Azt hiszem, valahol olvastam (itt, vagy a szabályzatban?), hogy a VB döntése vizsgálat esetén megkérdőjelezhetetlen és végleges (vagy megfellebbezhetetlen? 11111111), azt mindenkinek el kell fogadni!
Tulajdonképpen akkor most mi is a probléma?
A VB kivizsgált, döntött és pont!A munkátokat pedig köszönjük és nagyra értékeljük (még ha néha ez nem is látszik), hiszen nélkületek ez nem jöhetett volna létre.
Csak úgy mondom: Aki azt hiszi, hogy a VB-nek könnyű dolga van (bármiről is legyen szó), az próbálja ki mielőtt be-(vagy le-)szólja őket!
Talán ha rájön, mennyi időt, energiát, odafigyelést és türelmet igényel, akkor kicsit jobban respektálná (és más szemmel nézné) a VB munkáját!Részemről a very big THX a VB-nek!
Kitartás srácok és csak így tovább!
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #2571 üzenetére
"A kicsúszott, padlógázzal továbbhaladó, másokat veszélyeztető játékos jelentős büntetésben részesülhet."
Ugye ezt nem fogjátok alkalmazni az én zolderi esetemhez hasonló kicsúszásra?
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #2542 üzenetére
Eddig nem kommentáltam ezt a büntetést, de azt hiszem itt az ideje.
Remélem még 1 ilyen mértékű hülyeséget nem fogtok megcsinálni a büntetések kiosztásánál.
Linkeljen már bárki olyan esetet, ahol azért bünetttek meg valakit mert kicsúszott és a KAVICSÁGYBAN igen KAVICSÁGYBAN nem ASZFALTOZOTT bukótérben szivatta magát 16 mp-n keresztül. Köszönöm.
De akkor elemezzük egy kicsit a történteket. a köröm 16. másodpercében hagyom el a pályát. A 20. másodpercig imádkozom, hogy nehogy palánknak csapódjak. 20. másodpercnél a térképen is látszott, hogy a mögöttem jövő 3-mas boly nagyon közel van, ha a legrövidebb úton visszamegyek valószínűleg kisebb, nagyobb mértékben elrontom a versenyüket. Ezért nem mentem vissza a pályára, hanem bevértam őket, de ezek szerint nem nézed jó szemmel azt, hogy fair próbáltam lenni. Szóval a te mércéd valahol a szabályzatnál megakadt.
El tudom képzelni, hogy született ez a döntés...Feri a pálya mellett halad, szabályzat szerint büntetni kell, jó büntessük meg. Még szerencse, hogy átgondoltátok az esetet. Remélem hasonlóan jó döntések fognak születni a jövőben is.
A szélesítésért meg javaslom, hogy másodpercenként kapjon a büntetett a végeredményhez képest pozíció büntetést.
Szóval dzsavermadar szerintem itt hagyd abba a fairplay hangoztatását.
-
válasz
dzsavermadar #2549 üzenetére
Sikerült kivenni pár dolgot, amik se hosszúak nem voltak, se félremagyarázhatóak, cserébe egyértelműen leírtak pár dolgot, ami kérdéseket vetne fel. Szóval a minden benne van, szerintem pont nem állja meg a helyét. De felőlem maradhat, csak a kérdéseket majd Te válaszolod meg ezekkel kapcsolatban.
-
válasz
dzsavermadar #2545 üzenetére
Szerintem fele ekkora terjedelemben, és sokkal egyértelműbben le lehet írni
Írhatsz másikat (bár talán nem három-négy hét után kellene azzal előjönni, hogy nem jó az egész). Okosnak könnyű úgy lenni, hogy már van mit kritizálni.
lesznek olyan helyzetek amire nem készültünk fel
Ted, ez egyértelmű és azért van a VB, hogy kitalálja ilyenkor mi van. Akár van szabályzat, akár nincs, a VB dolga dönteni a kérdéses helyzetekben.
-
válasz
dzsavermadar #2540 üzenetére
"Ezt is azért, hogy ahol lehet egy igennel, vagy nemmel válaszolni a feltett kérdésre, ne kelljen többsoros magyarázatot adni. "
Akkor írhatnánk egy 5x ekkora szabályzatot, ami szájbarágósan minden szarságot külön elmagyaráz, ahogy most tettem vagy 3 hsz-en keresztül. Nem tudom ki olvasá el...
Másrészt minek kell rugózni azon, hogy nem egyértelmű mennyire kell büntetni? A VB feladata eldönteni. És igenis a VB feladata az, hogy megmagyarázzon valamit, ha kell akkor 15 sorban. Ez csak egy támpont. Figyelembe veszed, vagy sem, az már rajtad áll. MINDIG lesznek olyan helyzetek, amire nem lehet felkészülni, tessék elfogadni.
A szabály pedig feketén-fehéren le van írva, tök egyértelműen, miszerint: tilos úgy lökdösődni, hogy ezzel valakit egyensúlyából kibillentesz, vagy sérülést okozol. Ennyi és pont.Erre az esetre nincs konkrét szabály. A szélesítés sem konkrétan erről szól.
És? Akkor majd úgy ítéljük meg, ahogy gondoljuk - HA jelenti valaki, hogy szerinte ezzel probléma van. Az szintén le van írva a szabályban, hogy igen, a pályán kell haladni, tehát a bíróság el tudja dönteni, hogy ilyenkor büntet-e valamennyire, vagy sem.
Egyébként ha állításod szerint ennyi értelmezési probléma van a szabályzattal, írhatsz másikat, bárki írhat, fogalmazhat másikat. Én nem vagyok ellene. Most már kezdem unni a szabályokat, én is játszani akarok, nem szarozni minimális apróságokon.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
dzsavermadar #2540 üzenetére
Utóirat.
Nekem jó így ahogy van.
Csak a saját, későbbi munkánkat szeretném könnyíteni azzal, hogy nem kell féloldalas szabály magyarázatokat fűznünk egy döntésünkhöz, hanem egyszerűen hivatkozunk egy mondatra, és nem tud senki visszaválaszolni, hogy "én így gondoltam", "én így értelmeztem", "ez nem egyértelmű", "ez nincs pontosan így leírva".
Mert a jelenlegi megfogalmazás, lehet, hogy több helyen is, ezt bizony lehetővé teszi, és lehet, hogy igazat is kell majd adni neki.
Az nem döntő, hogy a VB másképp értelmezi.
Illetve döntő, csak nem biztos, hogy igazságos. -
válasz
dzsavermadar #2538 üzenetére
Az a mondat nem helytelen, csak nem érted. Nem mindegy, hogy ha meglöksz valakit (aki ettől lassul), akkor meg is előzöd, vagy nem előzöd meg, mert Fair Play játékos vagy, de a helyzetből adódóan viszont más meg közben elmegy mellettetek.
-
válasz
dzsavermadar #2536 üzenetére
Minden lehetséges szabálytalansági variációt értelmetlennek tartok belevenni az ajánlások közé. Csak van bennünk annyi, hogy meg tudunk ítélni egy helyzetet... másrészt ha valaki ki is megy a pályáról, úgyse fogja senki se jelenteni (mert pl. Feri se jutott semmiféle előnyhöz, jelen állás szerint eszembe nem jutna jelenteni, a mögötte lévők is mind lehagyták, nemhogy még ő előzött volna így), azon kívül meg nem nézegetünk replayeket.
"De ha mindenáron még pontosabbá akarjuk tenni"
Megint csak szőrözés...
majd ítélünk és kész, ha jelent valaki. Nem kell rágörcsölni, lásd első mondatom.
És különben is diktatúra van.
-
válasz
dzsavermadar #2533 üzenetére
Amennyiben a helycsere úgy történik, hogy a védekező autója nem sérül, de a fenti események valamelyike megvalósul, úgy a támadó játékos büntetésre számíthat.
Erre módosítottam.
A 9./d ponthoz kell az a három szó mert az "előzés kilökéssel" fentebb van eggyel, az más kategória. Ez a pont arról szól, hogy ha meglököd a másikat, és ő ettől egyensúlyát vesztve lassul veled együtt, miközben valaki más meg elmegy mellettetek (vagy többen). Tehát harmadik félhez képest pozíciót veszít (az, hogy te is veszítesz helyet, senkit se érdekel, mert te voltál szabálytalan). Értem?
Szélesítés előnyszerzéssel: aszfaltos úton 3 darabonként 5mp időbüntetés az adott futamon, ha a játék nem büntette. Fűre kicsúszásért nem jár büntetés.
Pályán kívül haladni versenytempóban gyakorlatilag lehetetlen, akkora a tapadásvesztés, viszont a szélesítésbe benne van az, hogy aszfalton való szélesítésért, mivel ott nem lassulsz semmit, büntetés jár, tehát ez benne van.
-
válasz
dzsavermadar #2522 üzenetére
Akkor olvasd el még 1x, amit 2521-ben írtam.
Minek várjam meg, ha a végén kiderül, hogy amúgy is összetört és nem tudja folytatni? Ha összetört, arra más szabályok vonatkoznak alapból, azaz keményebb büntetés. Az nonszensz, hogy megvárjam és még azon felül is jól megbüntessenek.
"Talán a vétlennel is kéne törődni! "
Az, hogy a vétkes törődik-e a vétlennel az az ő magánügye, a bíróság meg csak a vétkessel tud foglalkozni büntetés címen.
Feri ezt a hsz-t nem értem, most egyszerűsítettünk egy csomó dolgot, nem bonyolítunk semmit. Csak vannak, akik minden lehetséges helyzetet előre le akarnak tudni, hát ez van... majd ha óvnak a bíróság úgyis dönt, aztán kész.
Rizspuffnak üzenem, hogy benne van a 2:01 a Pannóniaring pályában, csak nem akartam elkeseríteni senkit.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2520 üzenetére
Annyira senki nem lesz fair, ha a te verziód szerint lesz a szabály, hogy megvárjon valakit, hátha nem veszít pozíciót, és akkor talán nem kap büntetést. Maga ellen azért senki nem fog dolgozni, azért mert hibázott még szeretné legjobb tudása szerint befejezni a versenyt. Ha ettől nem vagyok Fair, akkor nem vagyok az.
-
válasz
dzsavermadar #2514 üzenetére
És még valami. Ha kilöksz valakit, aki falnak megy, látszólag nem túl erősen, aztán mondjuk kicsit megfogja a homok. Szép lassan kijön, tegyük fel ez 10mp időveszteség, te addig ott ácsorogsz, mint fűszál a réten.
A vétlen kiér az aszfaltra, és hopp, kiderül, hogy defektes lett a kereke a falnak ütközés miatt. Ez azt jelenti, hogy hiába álltál ott, mert akkora sérülést okoztál, ami miatt mindenképp büntetést kapsz, neki meg már gyakorlatilag úgyis mindegy, ráadásul vártál még pluszba 10mp-et is. Ez egyenlő lenne a duplán büntetéssel, amit el kéne kerülni."soha nem fogom elfogadni azt, hogy a "második kanyar után elengedtem""
Ha szabályban rögzítjük, akkor alkalmazkodni kell hozzá bíróként is. Lásd a példámat.
Másrészről egész egyszerűen nem írhatunk bele minden lehetséges felállást a szabályzatba. Adott helyzetekben mérlegelni kell majd.
-
válasz
dzsavermadar #2514 üzenetére
"Ha nem kíván élni előnyével, akkor utólag lassítson vissza, de ne ott tipródjanak egymásra várva, udvariaskodva."
Szerintem az általam vázolt megoldás pontosan kiküszöbölné ezt.
Ja, és megkaptam a netbővítést, mától papíron 25 főig jók vagyunk egyszerre a szerveren!
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2514 üzenetére
Szerintem Neuro verziója jobb. A vétkes fél a helyszínen azonnal nem biztos, hogy meg tudja ítélni, hogy a vétlen fél pozíció vesztés nélkül vissza tud-e jönni a pályára. Míg ha versenytempóban továbbhajt, az említett kanyarlimiten belül ezt már el tudja dönteni, és ha a vétlen fél 3. féllel szemben nem vesztett pozíciót látványosan fékezéssel lelassít megvárja és elengedi, úgy hogy utána ne legyen a vétlen féllel szemben a következő kanyarban támadó pozícióban. Ha a vétlen fél 3. féllel szemben pozíciót veszít akkor, pedig értelemszerűen nem lassít, versenytempóban továbbhajt, és a végén megkapja a büntetését. Így elkerülhető, hogy a vétkes kvázi kétszer legyen büntetve: egyszer megbünteti magát fair play alapon, majd még időbüntetést is kiszabnak rá.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2505 üzenetére
Ok, tehát akkor alapvetően ha ilyet okozok menjek tovább, ha vissza tud jönni mögém helyveszteség nélkül, akkor utána záros határidőn belül visszaengedem magam elé (erre jó példa Zolderben Mityu és Smisa esete, amikor Mityu kilökte, Smisa helyveszteség nélkül vissza tudott jönni, ezért Mityu pár kanyar múlva a célegyenesben le is lassított és visszaeengedte Smisát), és így még ok, ha meg azt látom, hogy vesztett pozíciót akkor nyomjam mint az ökör, mert úgyis büntetve leszek. Erre meg jó példa, hogy Smisának amikor látta, hogy úgyis helyet vesztek jobban járt vonla, ha nyomja mint az ökör. Teljesen jó így köszönöm
Az LCD-n van egy screen ami a gumihőmérsékleteket jelzi, és az autó sérültségét, vagy nem. Ha jól vettem észre eddig észre, akkor a sárgán jelölt sérülések, talán semmilyen hatással nincsenek az autó teljesítményére, de pl. ha az orrát pirosnak jelezte, akkor már volt, hogy pl. a kormány nem egyenesben volt egyenesben, meg egyéb dolgok ami miatt az autó nem úgy viselkedett, mint kellene.
Neuro: így értettem a srága részt, a sérülés világos volt, csak ez a helyveszteséges story nem, de most így tiszta, érthető teljes mértékben.
-
válasz
dzsavermadar #2489 üzenetére
Ez szerintem is jobb lenne, ezért találtam ki első körben a szombatos időmérést. Ami nem jó, viszont fentebb írtam egy másik megoldást (19:00 mérés, 19:30 ellenőrzés, 20:00 verseny), ami ezt nagyjából megoldaná és túl nagy időkülönbség nem lenne. Persze kitalálhatjuk másképp is, csak egy ötlet a megvalósításra.
-
zsomboor
tag
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Ha már felvetödött eza válto dolog szerintem probáld ki (azért mondom mert én is így csinálom) hogy automata v. , de valami könnyen elérhetö helyre beállítod a váltot és mikor "van rá idöd akkor váltassz" . Setupot meg küldök majd mindig ha gondolod(meg ha sikerül jol beállítani)
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Nem vettem észre, hogy a szeveren volt ilyen gondja. Akkor ott valami nagyon nincs rendben.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Azt nem csodálom, hogy billel automatán váltasz
Bőven elég lehet pályán tartani az autót. Kormánnyal már nem kell hozzá különösebb ügyesség, csak egy kis gyakorlás. Két kézreálló gombot nyomkodok alapvetően vezetés közben így, biztos könnyebb kordinálni, mint billel az 5-6 ot.
Csak emiatt írtam, hogy ez csak egy opció: "Itt automata váltó van, miről beszélünk," -
G.---
csendes tag
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Pedig milyen hálás féktávon visszaváltogatni, sokat segít, hogy rendes fokozatban vedd a kanyart, fordulaton maradj. Én igaz csak egy low Logival, de kormányozok és a "pillangó" gombok tényleg kézre esnek, billel nem semmi.
Syrius XIX: Oké, dupla kuplung szép dolog. De csepelt ne keverjünk már ide, ez belátható remélem. Különben, a beállítások között tedd veteránra segítséget és szerintem is kitisztul a kép. Az alapbeállítások csúszkákkal pedig 2-3mp-t hoztam a defaulthoz képest, nem is kellett beletúrnom komolyabban a setupba. Tapadás, váltóáttétel, alul-felül kormányzottság, rugó feszítés. Ezekből 10perc alatt összeraktam a nekem valót és egy "másik" autóban ültem egyből. Ha kormányos vagy, finoman a pedálokkal, 210-ről sem nyomhatsz satut, mert befog, ahogy néztem 80-90% mehet és csökkentve az erőt, ahogy lassulsz ugye. GTR2-höz képest pl. tényleg engedékenyebb a game, a sebességérzet olyan, hogy 2kávé meg redbull nélkül is vezethető.
Vita miatt nem hiszem, veszekedés miatt tiltanak sztem.
dzsavermadar: Nem tudom.
-
Syrius XIX
addikt
válasz
dzsavermadar #2407 üzenetére
Javaslat:
a szerver replay-ból, mindenki kiválassza azt a kört, amivel nevezni kíván, és "leadja".Azt se tudom, az hol van, mit nézek, mit keresek, soroljam? De szerintem ez is csak az én problémám!
11111111, majd csak lesz valahogy!
Legfeljebb a hasamra ütök oszt annyi!
Vagy ha így nem működik, legfeljebb ibdulok uccsó helyről (úgyis megelőz mindenki)!
-
válasz
dzsavermadar #2413 üzenetére
Támogatom. Most már csak meg kell várni, hogy a többiek mindehhez mit szólnak.
-
válasz
dzsavermadar #2411 üzenetére
Azt hiszem - hogy ha végül ez a megoldás, a fentiekkel együtt jó lesz - hogy a nevezéseket majd írhatja mindenki a bírósági topicba. Annak végülis ott a helye, és a VB ott fogja jelezni, hogy elfogadta-e, vagy sem.
Ez 1-1 hsz-t jelent, valahogy így:
Neuro: Valencia versenyre nevezek időmérőn futott 18. körömmel, melynek ideje 2:12.435.
bíróság a válasz: nevezést elfogadjuk
bíróság b válasz*: a meghatározott gyorskörben ez és ez a hiba van, kérjük nevezz másikkal, mert ezt nem fogadjuk el*És itt akkor újra a játékos írhatja, hogy akkor mivel nevez ehelyett.
Kell egy határidő, hogy meddig fogadjuk el a nevezéseket, hogy még legyen időnk átnézni őket. Végül az eredmények ismeretében kihirdetjük a rajtsorrendet x határidővel, hogy senkit ne érjen meglepetés az utolsó pillanatban.
Aki nem nevez, vagy nem volt időmérőn, de jönne versenyre, azok érkezési sorrendben a többiek mögül indulhatnának.
-
válasz
dzsavermadar #2409 üzenetére
Nekem is nagyon sokáig tart, még így is. Főleg, ha valaki sokat megy határon. A szombati versenyt a viták miatt több mint két és fél órát néztem összesen...
A tegnapira összesen egy büntit osztanék ki egyébként, de nem tudom, hogy van-e értelme így bünti-reform előtt.
-
válasz
dzsavermadar #2407 üzenetére
Én gyorstekeréssel nézem vissza a replayeket, és csak akkor lassítok bele, ha kérdéses szituba futok.
Megcsinálhatjuk úgy is, hogy visszajátszás alapján mindenki visszanézi a sajátját, és nevez - pontosan megjelölve, hogy a visszajátszásban hányadik körével (és milyen idővel) nevez. És akkor mi könnyen megtaláljuk, és csak azt az egyet kell megnéznünk, hogy valóban szabályos-e. Aztán ezek alapján kihirdetjük a rajtsorrendet.
Fontos, hogy mindenki kizárólag a szerver replayt nézze meg, mert csak az számít. A szabályok alapján egyértelmű lesz, hogy mit fogadunk el, és mit nem.Szóval ez így tényleg jó lenne, egyetértek.
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2400 üzenetére
nem azért mondtam, hogy ne jöjjenek többen
csak azt nem tudom, mennyire bírná a szerver, bár ahogy elnéztem tegnap a 15 fővel is simán és zökkenőmentesen futott
erről csak Neuro tud nyilatkoznia következő szezonban már két 8 körös futam lesz egymás után
a másodikon az első beérkezési sorrendjének fordítottjában fog indulni az első 8, úgy mint az igaziban
tehát aki megnyeri az elsőt, az 8.-ról indul a második futamon
aki 2. lesz az elsőn, az 7.-ről rajtol a másodikon
és így tovább -
válasz
dzsavermadar #2382 üzenetére
Szeretném majd előbb bemutatni, mire is gondoltam fentebb. Vasszigor, de az amatőr képességeink figyelembevételével, és a játékélmény megtartásával.
Ha nem jó, akkor kikukázhattok.
De úgy szeretném megcsinálni, hogy jó legyen.
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #2334 üzenetére
Rendben, én így gondoltam helyesnek, de inkább most derüljön ki az ilyen, mint élesben.
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2328 üzenetére
megcsinálom
de az a táblázat teljesen lényegtelen, csupán érdekesség képen csatoltam a többihezde aki nagyon figyel az láthatja is, hogy elszámoltam a sok büntetés miatt
Neuro
-
válasz
dzsavermadar #2328 üzenetére
Az érdekességen kívül van egyéb szerepe annak a táblázatnak?
2330 - mit csináltam?
-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar #2283 üzenetére
Megértem én csak hát.... szerintem nem annyi amennyi.
Helyzeti előnyt egyáltalán nem szereztem általuk.Tessenek megnézni kedves bírák mit "lehet" vagy mi megengedett egy valós versenyen.
Látottakból indulok ki és "azokhoz" képest ezt semmiség ha szándékosan vágni akartam volna akkor azt nem így teszem.Versenyben futott időeredményeim sem támasztják alá az oly mértékű előnyszerzésemet.
1:45:790
1:47:238
1:46:116
1:45:421
1:45:256
1:45:904
1:45:048 (vizsgált vágás)
1:46:976 (vizsgált vágás)
1:47:469
1:47 valamennyi (ezt már nem listázta a játék vagy nem láttam a visszajátszásban) -
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar #2277 üzenetére
"Összegzésben annyi, hogy amiről most a tárgyalások folynak az bizony jelenthet körönként 2-4 mp különbséget."
Érdekes felvetés, kicsit soknak vélem a körönkénti 2-4mp-et az esetemben, de ha így látjátok, elfogadom azt is.
-
válasz
dzsavermadar #2277 üzenetére
Dzsaver ismét érthetően, korrekten megfogalmazta a problémát.
-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar #2217 üzenetére
Azt hiszem a billentyűzet + - gombjaival lehet az autók közt váltani.
(#2218) 00roli00
match.rfactor.net
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2160 üzenetére
Logikus, rosszul értelmeztem a kanyar belső oldalára gondoltam.
N€T0X|N: ok, világos
Kösz mindkettőtöknek!
-
00roli00
aktív tag
válasz
dzsavermadar #2146 üzenetére
Egész jó vagyok bömbivel.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2146 üzenetére
Nagyon várom már! Első online versenyem lesz szóval a rutin egyenlő nullával.
Úgy néz ki gyorsabb vagyok egy körön mint gondoltam, de pont ezt várom amit az ai-m is produkált: egy jó quali után csodálatosan esik vissza, bár legalább nem esett ki ennek is örülni fogok
-
válasz
dzsavermadar #2146 üzenetére
Hát mi ez kérem?
Taszigálnak engem ott össze-vissza... óvok.. óvok!!!
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2117 üzenetére
akkor Neuro mégis csak csítel
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Apple Pro Display XDR 32 6K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- iKing.Hu - Xiaomi 14T Blue Gyors, stílusos és megbízható 12/256 GB Használt, karcmentes,Gari
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest