Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ventur@

    senior tag

    válasz N€T0X|N #361 üzenetére

    Ott a pont Netoxin :R . A GRiD árkád ez meg szimulátor és ez így van jól. Zyl és dzsaver is a fizikát hozza fel, hogy (fogalmazzunk így) "mennyiben más", meg hogy szinte kezelhetetlen az autó, na meg hogy sokat kell vele bíbelődni. Fentebb linkeltem egy képet, amin látható, hogy én milyen segítségekkel játszok. Nos és mivel is: Billentyűzettel. Tegnap az első Hungaroringi teszten nem tudtam 2:03:xxx alá menni. Gyakorlás végére tudtam 2:02:975-öt. Időmérőn 2:02:7xx és láss csodát, futamon 2:01:475-öt mentem billenytűzettel! Módosítás annyi volt, hogy gyakorlás alatt ráment vagy 15 köröm, mire belőttem nekem megfelelőre a váltót és még annyi volt, hogy a BASIC részen a csúszkát a tapadás irányába vittem. És ennyi, semmi több. Még messze nem volt játék az üzemanyaggal, kerékdőlésszögek, szárnyállás, guminyomás stb stb stb.

    (GRiD terén is vannak érdekességek. Példa: Donnington azokkal a mákdaráló 1 üléses kis autókkal. Ott pölö állsz a gázon és ennyi. Kanyar jön elvered neki, de folyamatosan nyomod a gázt, mint süket a csengőt és mind ezt billentyűzettel ;) )

    Ezt most nem nagyképűségből írtam le, félre ne értsetek csak kicsit babrálta a csőröm a dolog :B :) .

    Este várom a szervert, remélem nem jön közbe semmi és tudok menni majd :) . Infót dobjátok majd ide, hogy mi merre ls hányméter :D .

    Ted: Thx az infót hol a Nürburgring. Délután megyek is offline tesztelni, hogy estére a rizsrakétám alázzon megint :DDD .

    Ui: Ja Netoxin: Kipróbáltam az Alfát.....öccsém azt az szekeret...tipikus olasz. Megy, mint a mérgezett egér, de körülményes kezelni, nagyon aggresszív egy gép :D . Maradok a rakétámnál, de a hangja nagyon büntett az Alfának :R .

Új hozzászólás Aktív témák