- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple MacBook
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Akciókamerák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bluetooth hangszórók
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Zirowe #28549 üzenetére
Hello!
Igen, igazad van, függetlent rak bele, de elvileg (!!) köteles visszaállítani a kezdeti állapotot.
Tehát jelen esetemben anno angol O2 függő volt a készülék (IMEI alapján vissza tudja keresni a HTC Support), az első tulaja megvette mint független (nyilván a bolt "megokosította"), majd ebben az állapotában került hozzám. Én beadtam garanciális szervizelésre, gondolom a bolt "visszaállította" az eredeti állapotot (O2 függőség) és úgy küldték ki a HTC szervizbe, ahol a(z első) javítást elvégezték. Majd visszakapta a bolt. Gondolom újra "megokosította", hogy ha kiadja nekem, tudjam használni a Voda-s kártyámmal. De akkor mégsem került hozzám vissza a készülék, (amit azóta sem értek) hanem május végén újra kiküldték a hivatalos HTC szervizbe, ekkor már alaplapot cseréltek benne, emiatt új IMEI száma lett. Végül megkaptam (volna) most jún. közepén de (szerintem) elfelejtették kifüggetleníteni, emiatt a Voda kártyámat meg sem ette.
Ezek után, illetve a készülék házának összebarmolása miatt adtam vissza, hogy akkor köszönöm de én ezt így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni.Van vajon esély arra, hogy kicserélik nekem egy újra vagy ha mást nem, akkor vissza adják a vételárat (2013.ápr.-ban: 210.000 HUF volt, számlával tudom bizonyítani)
-
robit74
tag
válasz
adodaniel #28592 üzenetére
Én múlt pénteken adtam le az enyémet újra (sajnos én is egy LG Opt. F6-os szutykot kaptam
), mivel első körben csak a kamerát cserélték ki, de a hívás közbeni vonalbontással és az akku túlmelegedéssel nem csináltak semmit (mint kiderült a T csak a kamerát jelezte feléjük).
Most a HTC call centernek is elmondtam részletesen és pontosan a problémáimat, mert a "T-s szervizes" kollega kicsit zanzásította a munkalapon az általam elmondottak és mikor ezt nehezményeztem, annyit mondott, hogy a szerviz érteni fogja. (Kiderült, hogy a csehek sem gondolatolvasók)
-
dns86
tag
Van info arról, hogy a 4.4.3-al megkapjuk a Sense 6.1-t is?
-
Nazara
őstag
válasz
Nightfall75 #28585 üzenetére
Köszi, sikerült, 760 óránál tartottam reggel!
Root sajnos nincs, akkor ez most kimarad, eddig is kibirtam...
-
adodaniel
őstag
Én is leadtam a One-t szervízbe (kamera lilulás + hálózatot eldobálja), helyette adtak addig egy LG Optimus F6-ot, hát valami borzalom a felülete... Számolom a perceket, hogy visszakapjam a One-t a Sense-szel.
-
Steve1207
veterán
válasz
Nightfall75 #28588 üzenetére
HDR mikit hogy lehet lecsekkolni, hogy jelenleg az van-e benne?
4.4.3-nál lehet tudni, hogy az ART alapértelmezett már jelenleg? Google csak arra alapoz a későbbiekben, hogy az maradjon, de ez nem tudom a 4.4.4-től jön-e vagy már itt is jelen lesz HTC vonalon.
-
Ununqatrium
aktív tag
válasz
Nightfall75 #28581 üzenetére
Köszi. Két hibát fogok jelezni, a kamera mellett a beszéd kezdetén lévő két-három másodperces némulást (ugye engem nem hallanak).
-
s3nsitivity
addikt
válasz
Nightfall75 #28588 üzenetére
Nem legújabb.
Tegnap kidobta a Gugli a 4.4.4-et. -
Nightfall75
tag
A mostanában felmerült HDR mikrofonhoz kis adalék infó. Tegnap Kocsó fórumtárs feltöltött egy képet a munkalapról, amit a szervíztől kapott "javítás" után. Érdemes megnézni a legutolsó sort. Azt hiszem ez igazolja, hogy ha cserélik a másodlagos alaplapot, akkor már csak sima egy-membrános mikrofon kerül bele az eredeti duál-membrános helyett. Szóval akinek még HDR miki van a One-jában, vigyázzon rá nagyon.
Más: Főzött ROM-on élők holnap megkóstolhatják a legújabb KitKat csokit.
-
Nightfall75
tag
válasz
Tiger. #28586 üzenetére
Épp hogy nincs ott. Korábban ki-be lehetett kapcsolni, de most már az újabb szoftverekben elvileg automatikusan működik. Elég erős és hangos a vibramotorja, érthető, hogy korábban sokakat zavart ha belevibrált a fülükbe.
Amire te gondolsz, a vibrációs visszajelzés hívásokkor, azt jelenti, hogy ha hívnak, a csengőhang mellett vibrál is.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
SeatLeon08 #28548 üzenetére
Sztem csinálja az most is csak nem szabad hogy a fülednél legyen mert akkor nem csinálja.De hangokban ott van vibrációs vissza jelzésként.
-
Nightfall75
tag
válasz
SeatLeon08 #28548 üzenetére
Mi történik, ha a híváskezdeményezés után nem teszed a füledhez a telefont, ergo a közelségérzékelő nem kapcsolja a képernyőt, akkor sem vibrál a hívás létrejöttekor?
(#28584) Nazara
Uptime: teszt menü: *#*#4636#*#* Akkumlátor adatai és abban pedig a legalsó sor.
Ha van root, akkor ezzel lehet szabályozni a kapacitív gombokat, egyébként nincs rá mód.
-
Nazara
őstag
Srácok, a rendszer runtime-ját hol tudnám megnézni? Sok androidos telefonom volt már, mindegyiknél ugyanott volt a beállitások menü legalján, de itt nem találom, viszont érdekelne, mert szerintem amióta május közepe felé feltettem a frissitést, azóta nem volt restart, mégis minden prima szerencsére.
Ill. van rá mód, hogy az alsó kapacitiv gombok világitását filmnézés közben kikapcsoljam? Mxplayert használok, de sötétben eléggé zavaró tud lenni az a fény.
Köszi!
-
kenny123
addikt
Valaki tudna ajánlani valami programot, amivel picit jobban át tudnám szabni a lockscreent, mint a sense-t?
Régen még one x-en tudtam ilyen rémegyszerű motyókat összehozni, de már az istenért sem tudom mivel. -
Nightfall75
tag
válasz
Ununqatrium #28580 üzenetére
Ha csak a kamera problémát jelzed amikor beküldöd, akkor csak azt fogják cserélni. Max akkor tesznek bele más alkatrészt, ha az véletlenül szervizelés közben megsérül, vagy a teszt során hibát jelez. A munkalapon pontosan rajta lesz majd mit cseréltek. A HDR mikrofon a másodlagos alaplapon van, viszont a mikrofonnal ellentétben, a fő kamera nincs ráforrasztva erre a lapra, így nem túl valószínű, hogy az egész lapot kukáznák emiatt.
Egyébként legalább féléve már az újabb OV4688-as modulra (ez van az M8-ban is) cserélik a kamerát a szervízben. Ezeknél még nem olvastam arról, hogy előjött volna újra a probléma. Aki még az elején küldte be emiatt (tavaly nyár vége-ősz eleje) és még a régi modulból (ST VD6869) kapott, ott előfordult, hogy egy idő után újra előjött a lilulás.
-
Ununqatrium
aktív tag
válasz
dani3l #28513 üzenetére
Ismét köszi. Nem jó hír. Nagyon nem jó. Itt a fórumon többen írták, hogy kamera garinál alaplapot is cseréltek. Volt, akinek nem. Hogy utóbbiak esetében jellemző-e, hogy visszajött a kamara probléma, nem tudom.
Esetleg tudja valaki, hogy a kameramodulon kívül mást is szükséges-e cserélni?
-
spawn21
veterán
Holnap visszakapom a szépségem
-
lacos84
csendes tag
válasz
Nightfall75 #28577 üzenetére
nagyon köszönöm!!!!!!! de jó, hogy írtam ide, működik
-
Nightfall75
tag
válasz
lacos84 #28576 üzenetére
Mindig verzióról verzióra frissít. Először megkapod a 4.19.401.11-et majd utána az 5.11.401.10-et. Esetleg még megpróbálhatod az updater adatait törölni: Beállítások - Alkalmazások - Mind - Frissítő (vagy Updater, nem tudom milyen néven lesz nálad). Itt nyomsz egy kényszerített leállást majd adatok törlése. A telefont újraindítod, és megpróbálod újra a frissítés letöltését. Ha ezután sem megy, akkor gyári visszaállítás.
-
lacos84
csendes tag
válasz
CptAdamica #28572 üzenetére
Szia, kipróbáltam, még a gyári visszaállítást fogom megpróbálni, csak gondoltam előtte írok nektek, hátha tapasztalt már valaki ilyet... (még 1 tudatlan kérdés: ha visszaállítom gyáriba, akkor verzióról verzióra fog szépen újra frissítgetni nekem vagy egyből a legújabbat telepíti fel?)
-
jozso1989
őstag
Mi már, hogy felraktam a Nova Launchert próbaképp és sokkal lassabb mint a Sense? Vannak apró lagok (késések) konkrétan. Letölthető Touchwiz. Akkor az alap Sony launcher milyen lassú lehet már, ha a Novát kb. tízszer gyorsabbnak gondoltam? Komolyan mindenből a gyári jó ezen a telefonon, és azok úgy jók, ahogy vannak.
-
i400
senior tag
válasz
SeatLeon08 #28548 üzenetére
Ez engem is érdekelne! Mondjuk baromi hangos a vibramotor a telefonban simán hallja a másik fél ha jön valami értesítés
-
lacos84
csendes tag
válasz
Nightfall75 #28571 üzenetére
Szia,
Android 4.3
Sense 5.5
Szoftverszám 3.62.401.1
HTC SDK API 5.65 -
FeRRaR1
őstag
Egyszer nem blokkolja az AD a reklámot, és ilyet kell látnom a HTC topikba lépve
Xaels
Nem vagyok napra kész sorry
stilo18
Nálam is valószínűleg az a baj, hogy buktam a több éves ADblock listámat, mivel váratlanul kellett friss Wint feltennem, így csak a sima ajnasz blog + element list van meg, de most elkezdem megint
-
lacos84
csendes tag
Sziasztok, van egy HTC ONE készülékem, fél éve vettem, Telenor-os. Egyetlen bosszantó dolog van aminek nem tudom az okát. Mindig figyelmeztet, hogy van szoftverfrissítés, elindítom, aztán a vége ugyanaz: "a letöltés sikertelen..." Nem bánnám én h. ha nem frissít, de napjában többször is bepróbálkozik vele. A wifi kapcsolatom is jó és egyáltalán nincs telepakolva a teló mindenféle szedett vetett alkalmazással. Mi lehet a gond? Hogyan oldhatom meg? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
-
csacsi67
addikt
válasz
Zirowe #28562 üzenetére
Hidd el nekem az One biztos ,hogy függö volt mert azt probáltam és az is alaplap cserés volt .igaz ,hogy megbizhatatlan emberektöl származott .A másik minit szerintem meg nekem a T -cserélte nem is a HTC mivel 3 napon belül nem zajlik le egy csere igaz azt nem probáltam .De most hogy irtad ebben még kártya sem volt beleraktam egy telenoros kártyát és simán megy. Köszi .
-
toeki
senior tag
válasz
Zirowe #28553 üzenetére
és a szolgáltatón keresztül gariztattad vagy pikpakkpont és társain keresztül?
mert valószinű ha tfüggő telt ténél adsz le akkor amikor visszajön hozzájuk lockolják, de ha ilyen bizbazpontban adod le és azon keresztül is kapod vissza akkor bár függő volt, a szolgáltató kezén nem megy át hogy megint lockolja
-
Zirowe
nagyúr
válasz
s3nsitivity #28554 üzenetére
Valószínű azért mondtam.
-
dani3l
őstag
válasz
s3nsitivity #28554 üzenetére
Jogos a kerdes..
-
csacsi67
addikt
válasz
Zirowe #28551 üzenetére
3 cserém volt de mint függő maradt nálam meg ezt mutatja a gyakorlat. Papirral tudom bizonyitani .Itt is van az az ember akitöl a Onét vettem és az is alaplap cserés volt még nála, és olyan T-s függö volt mint annak a rendje.
De most megint kaptam egy vadi ujj minit igaz még azt nem probáltam de szerintem az is függö.
-
Zirowe
nagyúr
válasz
csacsi67 #28550 üzenetére
Szolgáltató megrendel magának telefont, kéri a simlockot.
Telefon elromlik, irány a központi szerviz.
Hm, biztos van raktáron mindenféle függő új alaplap.
Nem.
Rendes alaplapot berak, telefon letesztelve, mehet vissza tulajhoz.Meg majd valószínúleg a szerviz rohangál simlockoltatni a készülékeket, amikor így is van elég dolguk.
És igen, a gyakorlat ezt mutatja.
-
SeatLeon08
tag
Bocs, hogy belekotnyeleskedek a beszélgetésbe, de hol tudom újra bekapcsolni azt, hogy mikor hívok valakit és felveszik a telefont, vagyis létrejön a vonal, akkor rezzenjen meg a telefonom, hogy a kapcsolat létrejött.
Korábban tudott ilyet, most sehol se találok ilyen menüpontot. Sense 6.0 van a telefonon és nem moddolt.
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Tiger. #28546 üzenetére
(#28543) NandorHUN: nem, ezt biztosan nem a HTC szerviz csinálta, ugyanis elküldtem a HTC Supportnak a képet a "kókányolásról" és azt mondta, hogy bekérte a képeket (készítenek akkor is amikor beérkezik egy készülék és akkor is amikor javítás után kiadják) a HTC szerviztől, illetve továbbította a HTC szerviz vezetője álláspontját, mely szerint ők ilyet nem adnak ki a kezükből
(#28544) hudakmuvek: köszönöm a tanácsot! Sajnos sehol nem találtam ilyen törvényt, hogy a javításnak mennyi idő alatt kell befejeződnie, annyi van előírva, hogy törekednie kell a javítás mielőbbi befejezésére
(#28545) san01: köszi szépen, természetesen átolvasom
(#28546) Tiger: sajnos nem, csak 2 emberrel volt kontaktom: a szervízben lévő "mesteremberrel", illetve a központi számukat kezelő fiatalemberrel (feltételezésem szerint ő lehet a tulaj, ő lehet az "anyagbeszerző")
-
hudakmuvek
csendes tag
Kocsó!
Írj mindenféleképpen a fogyasztóvédeliseknek és jelentsd, hogy megsértették a jogaidat.
HA valami nem javítható 30 napon belül én úgy gondolom újat kell adjanak (O2-st)...Ha nincs új akkor meg kérheted, hogy adják vissza a vételárat...
Aki ezt behozta és garanciát vállalt rá, őt terheli a felelősség.
Mindenféleképpen én a fogyasztóvédelemmel kezdeném. -
NandorHUN
addikt
Nem egészen értem, ezt a rendes HTC szervíz csinálta ?
Szerintem cserélni fogják a telefont, de borítást mindenképpen. Én anno mikor még nem volt tokom elég sok sérülést okoztam telefonomnak, de mikor legutobb beadtam a szervízbe kicserélték az egész fém burkolatot, örültem is neki, nem gondoltam volna, hogy ilyen rendesek. -
pjen
félisten
válasz
kenny123 #28537 üzenetére
Üdv.Segítséget kérnék,tudom én voltam a hibás.Letöltöttem az árúházból egy csomag full hd háttérképet,elindítottam mint alkalmazást.Azóta ha van net a telón véletlen szerűen váltogatja a háttér képeket,pedig amit találtam rá utalót már mindent letöröltem,jól néz ki de néha nagyon idegesítő tud lenni.Ötlet hogyan tudnám megszüntetni?köszi.
-
kenny123
addikt
Telemax?
Annak megint a k anyját, nincs pár hónapja hogy átbsztak mint szart a palankon. Tmobil garis, újonnan első személyként vásárolt i5öt adtam be garanciális problémával, aztán egy hét múlva visszaküldik a telefont javitatlanul, de mar egy utángyártott kijelzővel. Az összes bekaphatja.
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Tiger. #28535 üzenetére
Hello!
Igen, Budapesten.
Az üzlet elérhetősége a weboldaláról kimásolva:telefon: 06-70-677-8521 munkanapokon 9.00 - 18.00 között várják kollégáink hívásukat
email: info@premiumgsm.huÜzemeltető cég: Olcsomobil.eu KFT
Adószám: 22623764-2-43
EU-s adószám: HU22623764
Cégjegyzékszám: 01-09-936284
Átvételi pont: Budapest, 21. kerület, Kossuth Lajos utca 117.A víztorony mellett található egy fekete színű, üveges épület (volt Matáv központ) és annak a közvetlen szomszédságában található üzletsoron van a bolt, előtte egy murvás parkoló van, ahol a parkolás ingyenes.
szekra: köszönöm a tanácsod!
-
Tiger.
nagyúr
Ez pesten volt?
Mert én anno egy n8cal jártam így akkor még itt Ruzsán volt az üzlete a csotánynak,végeredmény az lett hogy feljelentettem a rendőrségen írtam a fogyasztó védelemnek, majd elmentünk a békéltető testületig is.Én azt csinálnám a helyedben keresnék egy ügyvédet aki majd felkeresi a boltot,előtte ki kell kérni egy hivatalos szakvéleményt amiben az állításodat bizonyítani tudod,a többi az ügyvéd dolga.
Azért kérdem hogy hol volt mert ez a csotány állítólag pestre ment fel mert itt be kellet zárnia az üzletét.Ha gondolod le írom részletesebben hogy mi volt pontosan 6 oldalt írtam a vásárlok könyvébe. -
Kocsó
aktív tag
Kedves HTC ONE (M7) tulajok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Kicsit hosszú lesz a történet, amit leírok de úgy lehet csak teljesen átlátni a helyzetet.
Adódott, hogy 2013. júl. közepén vettem egy tökéletes állapotban lévő, használt, független(ített) M7-est. (CID: HTC__O2 azaz hivatalosan az angol O2-nél vásárolta az első tulaj (gondolom, hogy a www.olcsomobilok.eu, mert tőlük vette az előttem lévő gazdája 210.000 magyar forintért 2013.ápr.-ban)
Megelégedéssel használtam mindaddig, amíg nálam is elő nem jött a kamera lilulás. Mivel 2014. ápr. közepén lejárt az 1 év garancia, a lejárat előtt beadtam a boltba (azóta Prémium GSM-mé neveződött át). Bárcsak ne tettem volna!!!
2014. ápr. 16-án beadtam, és vártam. Vártam 3 hetet, majd felhívtam őket, hogy mi lesz már a készülékkel. Azt mondta a bolt, hogy még szervizben van, nem kapták még vissza, de jó pár HTC-vel így jártak. Gondoltam, hát mindegy, egyszer csak elkészül. Eltelt még 1 hét, majd még 1 hét, stb. hetente egyszer azért oda csörögtem, hogy mégis hol tartunk. Május végén már azt mondták, hogy ugyan visszakapták a készüléket "megjavítva' (???) a HTC márkaszerviztől de mivel nem kapcsolt be a készülék, ezért visszaküldték nekik, úgyhogy még egy kis időre a türelmemet kérik (ami idő közben azért egyre fogyott)
Kezdtem megelégelni a halogatást, úgyhogy megkerestem a HTC support-ot telefonon, hogy mégis ők mit tudnak a telefonomról. Bekérte az IMEI számot, az alapján közölte, hogy látja hogy a készüléket megjavították (kamera és akku csere) de nem érti, hogy mégis hogyan, mivel én magyar Vodafone-os kártyával használtam, ő pedig azt látja a rendszerben, hogy az angol O2 függő, amit ha javítanak akkor az min. 60-70e HUF, amit persze az ügyfél fizet. És hát kezdett megvilágosodni ő is hogy valószínűleg "belepiszkáltak" a telefonba.
Segítőkész volt, mondta hogy tud küldeni egy hivatalos levelet nekem, mely szerint a telefonba "belenyúltak" és azzal ha probléma lenne a bolttal, nyugodtan fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez.
A sokadik (8.) eltelt hét után értesítettek, hogy elkészült a telefon (ekkor már jún. 16-át írtunk !!), mehetek érte.
Eddigre már vagy háromszor beszéltem a HTC Support-al, mondta hogy a telefon első körben ápr. végén járt a szervizben, majd május végén újra visszakerültAkkor már alaplapot is cseréltek benne, meg fülhallgató csatlakozót, stb. Nem is értem azóta sem, hogy miért volt erre szükség, de mindegy.
A lényeg, hogy elmentem a készülékért 2 hónappal a beadás után és a helyszínen tapasztaltam az alábbi képeken is látható barbárkókány
munkát.
És a munkalap az (egyik) javításról:
Közöltem az ott lévő munkatárssal, hogy én így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni a készüléket. Mondta, hogy jó, akkor visszaküldik a szervizbe. Mondom rendben, vegyünk fel jegyzőkönyvet, hogy a javítás minősíthetetlen minősége miatt nem veszem át. Azt mondja erre hogy ő olyat nem tud, ad helyette egy szervizlapot (ugyanolyat, mint amilyet előtte is kaptam, amin az ég egy adta világon semmi nincs a dátum, telefon típusa, IMEI száma és a garanciára vonatkozó szabályokon kívül). És majd ő felírja az előző javítási munkalapra, hogy "az ügyfél nem vette át a készüléket").
Na kezdett elgurulni a gyógyszerem ezért mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, telefonálok. Ekkor felhívtam újra a HTC Support-ot és elmeséltem a sztorit (nem kellett elölről mindent mert 1 ember (!!!) a HTC Magyarország Support). Mondta, hogy a készülékben alaplapcsere volt, elvileg nem kellene működnie magyar SIM-el. Visszamentem a boltba, visszakértem a telefont, beletettem a magyar Vodafone-os SIM kártyám, bekapcsoltam VOLNA ha a bekapcsoló gombja működött volna. Segítséget kértem a boltban dolgozótól aki sokadik erős nyomásra végül be tudta kapcsolni. Ekkor a telefon bekérte a PIN kódom, megadtam, majd közölte, hogy adjam meg a 8 jegyű, hálózatfeloldó PIN kódot is.
Mondom a boltosnak, hogy most akkor mi van????? Azt mondja nem tudja, biztosan valami hálózat korlátozó kódot tettem rá előtte mielőtt leadtam. Közöltem vele hogy semmi az ég egy adta világon nem volt ilyen rajta, amikor én leadtam. Mielőtt vissza adtam a készüléket, lőttem róla pár fotót, hogy el tudjam küldeni a Support-nak (korábban kérte, mert állította, hogy ők úgy olyan formában nem adnak ki készüléket a kezükből, ahogy én állítottam).
Felhívtam a bolt központi számát is (06-70-677-8521) ahol a srác mondta, hogy a kollégája már jelezte, hogy probléma van a készülékkel és hogy 1 hetet kér arra hogy visszaküldje a Telemax-nak és megjavítva, olyan állapotban ahogyan leadtam visszakaphassam.
Itt tartok most.
A kérdésem felétek, hozzáértők felé: mit tudok ilyen esetben tenni, hova tudok fordulni, milyen lehetőségeim vannak (pl.: kérhetek egy ugyanolyan, új készüléket? visszakövetelhetem a vételárat? stb.)
Segítségeteket előre is köszönöm és kívánom hogy senki más ne járjon így, mint én!!! -
saintex72
aktív tag
A hangerő figyelmeztetést ki lehet kapcsolni valahol? Majdnem minden nap feldobja. Kezd idegesíteni.
Off: a Kindle fire telefonra nagyon beindult a nyálelválasztásom. -
dani3l
őstag
válasz
csacsi67 #28522 üzenetére
Köszi a tippet!
Ezek eleg jonak tünnek. Tavaly is üveget akartam volna, csak amikor vettem, akkor meg nem volt.. Bar ennyit mostmar nem szivesen adok ki megint egy foliaert, ujonnan meg azt mondom ok..
Ghost Armort nezegettem meg egyebkent, de azt is föleg a carbon folia miatt hatulra, viszont ahhoz mar jar kijelzövedö is.
Egyebkent ezek között mi a különbseg? Marmin a linkelt oldalon. Nekem mind ugyan olyannak tünik... -
saintex72
aktív tag
válasz
csacsi67 #28522 üzenetére
+1 Én is próbáltam mind a kettőt, szerintem is sokkal jobb. Most várom az új üveget, mert a régit harmadszorra már nem lehetett tökéletesen visszarakni. Az egyik sarka nem ragad oda. Szervizbe meg nélküle akartam beadni, hogy az illesztéseket jól csinálják meg. Amúgy jól bírja nálam is, az első hónapot minden védelem nélkül használtam, meg most az utóbbit is és sehol semmi karc.
Kopp, kopp. -
dns86
tag
Látta valaki twitteren, hogy hamarosan lesz új Maximus rom 4.4.3-al alappal?
-
dani3l
őstag
válasz
Sheepczx #28520 üzenetére
Valaki irta korabban, hogy ö anelkül kapta vissza.. Meg ugye elvileg ugy szedik szet, hogy lecuppantjak a kijelzöt egy koronggal, szoval szerintem attol függ, lejön-e közben a folia vagy nem.. Ha nem, akkor rajta hagyjak, ha lejön, akkor leszedik, vissza meg mar nem teszik..
Mivel ez az invisible shield visszatehetö, igy kesöbb vissza tudom tenni, ha akarom.Egyebkent igen, ez a HD mar nem sikerült olyan masszivra, mint az eredeti volt, cserebe viszont viztiszta, mar-mar üveg-szerü, nem olyan sargas, kontonszerü anyagbol van.. Annyira durvan nekem sem nez ki, de azert mar böven latszanak rajta hasznalati nyomok, nem lathatatlan, mint az elejen volt.
-
-
-
Skilly
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28515 üzenetére
Koszonom szepen!
Akkor az most jo vagy nem?
Hardver szempontokbol.
-
dani3l
őstag
válasz
Ununqatrium #28512 üzenetére
Az a helyzet, hogy forrasztva van, igaz nem az alaplapra, hanem egy külön lapkara, amire a kamra is csatlakozik, utobbi viszont leszedhetö. Nem tudom, kamera problemanal mit cserelnek, mi melegszik, de ha nem csak maga a kameramodul a problemas, akkor több mint valoszinü a mikitöl is el lehet köszönni..
Többiek:
Köszi a folias valaszokat!
Ennel kontrasztosabbak mar nem is igen lehettek volna..
Majd akkor eldöntöm meg, bar leszedni igy is ugy is le kell, visszapostazni meg nincs kedvem irorszagba a csere miatt, ugyhogy lehet nem kerül vissza. Majdnem mindegy, hogy maga a kijelzö lesz mikrokarcos, vagy a folia van összebaszva rajta, vegeredmenyben ugyan ugy nez ki mindkettö.. Tokot melo miatt most is vissza szoktam meg tenni - ha eszembe jut. -
Ununqatrium
aktív tag
válasz
jozso1989 #28500 üzenetére
Nekem is volt hozzá szerencsém pár napja, és szerintem legalább olyan ocsmány, mint képen, valamint rohadt idegesítő a káva, én nem bírnám elnézni neki. Nagy tapogatás nem volt, ezt hozzáteszem. Nekem a hátlap sem nyújtotta azt a minőségi érzést, amitől hanyatt vertem volna magam. Túl fényes az egész, nálam M7 a király továbbra is.
-
Skilly
aktív tag
Foliat + vekony 0.3mm szilikon tokot hasznalok.
Jobb, hogy van.
Tudnatok segiteni, hogy most mit is nezzek, meg hogy?
Beazonositani, hogy mikori a keszulek.
S/N: FA35MW
Ha jol tudom ezt a szamot kell leolvasni.
Valaszokat elore is koszonom!!!
UP!!!
-
dani3l
őstag
Hasznalja valaki a telefont folia nelkül hosszabb ideje? Erdekelne, mennyire karcolodik/nemkarcolodik a kijelzöje. Meg mennyire gyüjti az ujjlenyomatokat. Kezd mar kicsit szarul kinezni rajta az "elpusztithatatlan" zagg folia..
Gondoltam leveszem, szerviz elött ugyis le kene majd, aztan lehet, hogy vissza se teszem. Tokot is levettem mar, mert zavart. Igaz csuszik is a telefon nelküle, mint a zsiir..
-
BenHans
addikt
Köszi mindenkinek a billapp ajánlásokat! Most kipróbálom ezt a MultiLing-et, a beállítások rész nekem elég kaotikus és minimal de a témák között találtam egy olyat ami aránylag illik az elképzelésemhez.
Első benyomások: gyors, a prediktív legtöbbször jót dob de nem egy SK. Barátkozunk, de azért remélem pár héten belül visszarakhatom a SwiftKey-t. -
dani3l
őstag
válasz
Ununqatrium #28492 üzenetére
Nem tudom. Nézz egy bontott képet a telefonról (ifixit pl), hol a miki. Szerintem nincs az alaplapra integrálva, jóeséllyel a hátlapon van és csak érintkezik a lappal.
-
pet4321
csendes tag
Sziasztok! A munkatársamat sikerült iphone-ról áttérítenem a htc-re, imádja nagyon :-) Ma akart belerakni egy sd kártyát (m8) viszont nem ismerte fel a telefon sehogyse, aztán eltávolította a keszülékből. Délutánra azt vettük észre hogy nincs bejövő hívása, illetve részlegesen van, minden kb 3. hívás fut csak be. Szerintetek mi állhat a dolog mögött? Tapasztalt már valaki hasonló problémát? Mi a sim kártyára gyanakszunk. Nálam az m7-el egyszer volt 1 év alatt ilyen eset, egy sima restart olvosolta a dolgot. Itt viszont hiába próbálkoztunk, nem lett működő képes. Lehet esetleg szolgáltató probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest