Hirdetés
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Gyorsabban viszi ki a gyártást Kínából az ASUS
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Steam Deck
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- DUNE médialejátszók topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Autós kamerák
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocsó
aktív tag
(#37424) ferob:
Úgy szólnak a hangszórók, mint újkorában!!!!!
(hihetetlen mennyi kosz bele volt ragadva...)
Régebben többet olvasgattam a fórumot (több időm volt) és már akkor is írták többen ezt a megoldást, de hogy őszinte legyek, kiment a fejemből
A gyári visszaállítást is meg fogom ejteni, mert már rá fér az Androidra... (közel 2 éve nyúzom a rendszert)
Még egyszer köszi! -
Kocsó
aktív tag
Sziasztok!
2014.júl. óta van egy edigitalban vásárolt (2 éves gyári garanciával rendelkező) HTC ONE M7 Dual SIM-es (802w) telefonom. Eddig teljesen meg voltam vele elégedve, viszont az utóbbi időben elkezdett "vacakolni".
1. Tudom, nem egy mai csirke már de akkor sem értem, hogy miért kezdett el a felső hangszórója halkulni? Már utcán alig hallom akivel beszélek, pedig csutkán fel van tolva a hangerő. Eléggé észre lehet venni a dolgot, amikor pl. youtube-ot nézek fektetve és egyikszer az egyik, majd utána a másik hangszóró rácsot takarom le hüvelykujjal. Ez vajon garanciában orvosolható?
2. Azt is az utóbbi időben kezdte el csinálni, hogy ~15-20%-ig "normálisan" merül majd onnan hirtelen, egyik pillanatról a másikra. Volt olyan hogy 15%-on állt, már épp át is váltott energiatakarékos módra, jött egy bejövő hívás, kicsörgött de felvenni már nem tudtam, mert lemerült. Ez vajon garanciában orvosolható még? Vagy akksira csak 1 év gar. van
Ha garira kerül a sor, elég csak telefonon bejelentenem nekik és leadom valahol?
Előre is köszi a választ! -
Kocsó
aktív tag
válasz
Nightfall75 #36520 üzenetére
ezzel el leszek egy darabig, úgy nézem
-
Kocsó
aktív tag
Köszi. Lehet rosszul fogalmaztam. Azt tudom hogy egyenként hogy állítok be képet. De én azokhoz az emberekhez szeretnék egy egységes képet beállítani akiknek nincs semmilyen kép beállítva a névjegyzékben. Tehát hogy ne egy sötét szürke fej körvonala jelenjen meg, hanem egy általam választott kép.
-
Kocsó
aktív tag
Sziasztok!
Lehet alapvető kérdés de tudnátok abban segíteni hogy hol tudok beállítani képet azokhoz a hívókhoz, akiknek nincs kép rendelve a névjegyéhez? Köszi szépen előre is!
-
Kocsó
aktív tag
Sziasztok!
Nekem HTC ONE Dual SIM (802w) típusú telefonom van. 
HTC_032 a CID száma, tehát nem "pici, ócó, kínai" piacra szánt verzió. 
Valaki tud valami infót arról hogy erre kb mikor érkezik meg a frissítés?
Előre is köszönöm a segítséget! -
Kocsó
aktív tag
Szia!
Nekem is HTC ONE Dual SIM (802w) típusú telefonom van.
HTC_032 a CID száma, tehát nem "pici, ócó, kínai" piacra szánt verzió.
Mielőtt vettem, annyit tudtam kideríteni róla, hogy a HTC ezt a verziót kifejezetten az európai, azon belül is a nyugat-európai piacra szánta. Abban az időben amikor én vettem (2014. júl.) csak az angol HTC oldalán volt róla hivatalos információ.
ahogy elnézem még mindig őrült árat kérnek érte, 505GBP ~209.000HUFAmit a készülékről tudni kell:
- ugyanazt az élményt nyújtja, mint a "sima" ONE, azzal az extrával hogy 2 microSIM megy bele, azok is Dual Active módban működnek (de csak az egyik SIM slot 3G-s, a másik csak EDGE-re képes)
- a hátlapja alumínium hatású műanyag de cserébe levehető
- microSD-vel bővíthető (nekem egy 64GB-s CLASS10-es Kingston van benne), így a telefon memóriája: 32GB + 64GB = 96 GB
- akksija ugyanannyit bír (nálam 4-4,5óra kijelzőidőt netezéskor) mint a sima M7 (előtte olyanom volt, van összehasonlítási alapom!)
- a sima M7-re való tokok nem mennek rá, mivel picit nagyobb a háza (~2mm-rel szélesebb) de ebay-en könnyen lehet hozzá találni
- a dobozában ugyanazok vannak, mint a sima M7-nek (füles, töltő, SIM-tű, papírok)
- van benne hivatalosan magyar nyelv, nem kellett Morelocale-ozni!
- picit később (~1hó csúszással) kapja meg a SW frissítéseket mint a sima, gyárilag független M7
- 2 év gyári HTC garancia van ráHa bármi kérdésed van, szívesen válaszolok rá (ha tudok)!
(egyébként az emag-on a 114.900 nagyon megéri érte, nekem még 139.990-be került akciósan az edigitalban 159.990 helyett)
-
Kocsó
aktív tag
Most láttam moziban az Elrabolva 3-at!
Na milyen telefonja volt a sokemeletes felhőkarcoló legfelső szintjén lévő, penthouse lakásában tengődő, testőrök garmadáját foglalkoztató, orosz maffiavezér gyilkológépnek???Hát természetesen HTC ONE M7
-
Kocsó
aktív tag
válasz
gaben1117 #32607 üzenetére
Nekem korábban volt, de már eladtam.
Esetleg itt lehet találni jó áron: http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Htc+one+m7+double+dip+Hard+shell -
Kocsó
aktív tag
válasz
1-N-2-3-4-5- #31529 üzenetére
Csak remélni tudom, hogy nem jársz úgy mint én (#29240)
És jól mondja (#31528) kirkri kolléga, hogy nincs javítási határidő. Tapasztalatból mondom! -
Kocsó
aktív tag
válasz
Bdanyy #30095 üzenetére
(#30095) Bdanyy: Igen tudom, de ahogyan írtam is, egy nappal korábban még ment
Egyébként meglett a hiba oka: a Vodafone-nál van valami hálózati hiba (legalábbis az egyik fórumtárs szerint)
A megoldás pedig egyszerű:
Viberben: Beállítások -> Általános -> Kapcsolódás javítása -> Mindig be.
Nekem így már megy! -
Kocsó
aktív tag
Sziasztok!
Más is tapasztalta, hogy a Vodafone hálózaton nem megy a Viber? Wifi-n minden ok, tegnap még simán ment. Adatforgalmam sem fogyott el. -
Kocsó
aktív tag
válasz
Laca1212 #30031 üzenetére
Helló!
Köszönöm szépen, ezen az oldalon kerestem én is de ezek szerint túlságosan türelmetlen voltam és nem olvastam teljesen végig a weboldalt.
(#30033) Tiger. : a bankodtól tudsz igényelni virtuális bankkártyát, amivel ugyanúgy tudsz vásárolni, mint egy dombornyomott hitelkártyával. Annyi csak a macera vele, hogy minden vásárlás előtt be kell állítani egy összeget a kártyán, amit engedélyezel 24 vagy 48 órára, illetve meg kell adni hogy hány tranzakciót akarsz lebonyolítani. Addig az időpontig az engedélyezett keret egyenlege alapján tudsz vásárolni.
Jah, és másra nem tudod használni ezt a kártyát, csak interneten keresztül történő fizetésre, vásárlásra.
És az éves díja sokkal kedvezőbb, mint egy hitelkártyáé -
Kocsó
aktív tag
Sziasztok!
Azt valaki esetleg tudja-e, hogy az Android Eszközkezelőből hogyan tudok eszközt eltávolítani? Mert ugyanazzal a fiókkal már 3 HTC eszköz van felvéve nekem, ebből csak 1 ami nálam van (HTC ONE 802w) és használom, a másikat eladtam (HTC ONE), a harmadik (HTC Desire X) pedig eladásra vár.
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Avicularia #30002 üzenetére
Köszönöm a választ!
Közben jobban utána olvastam én is ennek, és sajnos tényleg KitKat korlátozás
Egyébként nekem most úgy van a telefonban az SD, hogy van ugye a 32GB-s beépített SD /storage/sdcard0 elérési úton, és van a kivehető (Kingston) 64GB-s microSD /storage/ext_sd elérési úton. És én erre nem tudok írni (pl. tTorrentel)
Ahhoz hogy engedélyezni lehessen a rá írást, vannak APP-ok, de azok meg csak root alatt tudják engedélyezni. Root-olni meg nem szeretném (legalábbis egyelőre).
Tehát marad akkor a PC-n való rámásolás... -
Kocsó
aktív tag
válasz
robit74 #30000 üzenetére
Más téma:
beletettem egy 64GB-s Kingson microSD-XC-t (Class10) a HTC ONE 802w telefonomba, de nem tudok rá tTorrent-el tölteni, új mappát létrehozni, másolni telefonon keresztül, csak úgy ha rádugom a PC-re. Próbáltam több filekezelőt is (TCMD, Astro, ES File Explorer) de eredménytelenül
Van valakinek valami ötlete -
Kocsó
aktív tag
válasz
Nuada herceg #29829 üzenetére
Szia!
A helyedben én inkább a telefonos ügyfélszolgálatot választottam volna
Ingyenes szám, és ha felveszi István, (aki a HTC Magyarország Tech Support egymagában) akkor az IMEI-t bediktálva segít, hogy merre jár(hat) a telefonod.
Nekem, amikor 3 hónapig "szervizben volt"
mindig nagyon készségesen segített, pedig már tuti tele lehetett a töke velem, amikor hetente hívogattam!
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Nuada herceg #29826 üzenetére
2 módszert is alkalmaztam e célból: az egyik a HTC support, István pontosan meg tudja mondani IMEI alapján, hogy épp hol tart a javítási folyamat. A másik, ha van Telemax-os munkalapod, akkor az IMEI és a munkalap számával a Telemax oldaláról lekérhető.
-
Kocsó
aktív tag
-
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #29782 üzenetére
s3nsitivity (#29782): Köszi a segítséget de ez nekem azt hiszem nem fog felmenni, ugyanis a leírásban kapásból ezzel kezdi:
"ATTENTION: ROOT REQUIRED!!!" És nekem nincs root-olva
Más ötlet, javaslat esetleg?(#29784) enginev3.0: hát akkor heppi börszdéj tú jú!!!
(#29787) s3nsitivity: tehát mindenféleképpen valami tűzfalat javasolsz, ezek szerint?
-
Kocsó
aktív tag
Abban tudna nekem valaki segíteni, hogy ha roaming hálózaton szeretnék netezni (3 nap Lengyelországban), akkor hogy tudom szabályozni, hogy melyik program érhesse el a netet és melyik ne? Gondolok itt pl. arra, hogy a Google maps, GMail, stb. kimehessen a roaming netre, a facebook, prg-k frissítése, stb viszont ne, mivel eléggé korlátozott az adatmennyiség (Vodafone Roaming Net 690Ft / 25MB / nap)
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Bulcsu47 #29770 üzenetére
A helyedben ellenőrizném a telefonon az APN beállításokat, hogy egyezik-e a szolgáltató által megadottakkal. Illetve ha be sincs állítva, akkor addig nem is fog menni a mobilnet.
Mellesleg milyen verziót kaptál tőlük? CID? Illetve a magyarítást a morelocale-al oldották meg? -
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #29710 üzenetére
Nem baj
Csak ha az egyik (fő) SIM-ről lefogy az adatmennyiség, akkor utána SIM csere nélkül a másikra átváltva a sebesség, hát elég karcsúúúúMivel ugye az egyik SIM slot tud csak HSDPA-t, a másik csak EDGE-t tud.
Tudom, erre megoldás a nagyobb net csomag -
Kocsó
aktív tag
válasz
knyitogato #29656 üzenetére
Helló!
Nekem is 802w van és Vodafone SIM (+ T-Mobile). A helyedben megnézném az APN beállításokat. Nekem szerencsére viszi mindkét SIM-mel, bár a másik slot ugye csak edge-t tud (de a semminél az is jobb)
-
Kocsó
aktív tag
válasz
trémobil #29528 üzenetére
Találtam egy komplett leírást az ebay-en Kínából történő rendeléshez, érdemes átolvasni:
http://junkieeeboy.blog.hu/2012/10/14/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_vam_afa_terhek
JunkieeeBoy
-
Kocsó
aktív tag
válasz
enginev3.0 #29484 üzenetére
Nekem a Telemax kicserélte, teljesen jól dolgoztak.
-
Kocsó
aktív tag
-
Kocsó
aktív tag
Igen, nagyon jó ajánlat!
(pláne hogy még az ÁFA-t is visszakaptam)
Meg is vettem júl.10-énMost az IMAK tokot és fóliát várom, hogy megjöjjön Kínából, amit ebay-en vettem.
HTC_032 CID, 2 év gyári garancia. 4.4.2 és Sense 6 már fenn is van, de azt nem tudom, hogy a Double tap to wake-et hol lehet beállítani? Vagy ahhoz root és custom rom kell? -
Kocsó
aktív tag
válasz
kenny123 #29280 üzenetére
Hello!
Ha gyárilag független, akkor IMEI alapján megmondja neked a HTC Tech Support, hogy érvényes-e és ha igen, akkor meddig a
garijótállás. Onnan kezdve beviheted a hivatalos HTC szervizpontba, akik valószínűleg kiküldik a csehekhez javításra:Smartphone Kft
1073 Budapest Erzsébet Krt. 16
Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:00-19:00
Telefon: +36 1 445 44 65
web: http://smartphone.hu/
email: htc@smartshop.hu(#29281) Krisz79 csak ajánlani tudom, nekem már a jelenlegi a 2. de harmadszorra is M7-et vennék ha kellene!
-
Kocsó
aktív tag
válasz
HUTCHDB #29173 üzenetére
Azért a DUAL, mert így ki tudom váltani a céges HTC Desire X-em (ami emiatt eladóvá vált), tehát most már nem kell 2 mobilt magammal cipelni és mivel "Dual Sim Full Active" így amikor egyiken beszélek, a másikon foglaltat jelez
Már csak rendes tokot kell rá vennem, meg egy 64GB-s SD kártyát (így 32+64GB lesz a háttértár). Üzemidőben, mivel még új nem sokban különbözik az "sima" M7-esemtől, nap végére ~30%-ig csökken (de nekem minden be van kapcsolva rajta ami csak létezik benne)
GSam fenn van, ha állandósul a használati szokásom, akkor majd teszek fel screenshot-ot róla. (egyelőre többet nyomkodom mint általában szoktam, hiába, 3 hónapig nem volt a kezemben M7) -
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #29251 üzenetére
Igen, jól emlékszel
1. tulaj vette (2013.ápr. 16) 210.990-ért, én tőle (2013.júl.15) 120.000-ért, és a "nepper" tőlem (2014.júl.8) 80.000-ért
De legalább már vége a tortúrának. -
Kocsó
aktív tag
válasz
Gino20 #29246 üzenetére
(#29246) Gino20: Mert te "sufni" gsm-eket nézted, akik szintén Kínából hozzák be szürke importként a 802w-ket.
De mivel körüljártam a témát, tudom, hogy már az EU-ban is lehet kapni 802w-t teljesen hivatalosan magyar nyelvvel (NEM magyarítottal!) és akkor 2 év HTC garancia van a készülékre és nem az, amit te is említesz (1év+2év sw), amit az eladó boltban érvényesíthetsz csak.
nem tudom, hogy azt kiolvastad-e az írásomból, hogy nekem is DUAL SIM-es vanés nekem már a 4.4.2 @ Sense6 páros virít a ONE-on
-
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #29242 üzenetére
(#29242) s3nsitivity: teljes mértékben igazad van, nekem is megfordult a fejemben, hogy ráverem a teljes vételárat (210.990 HUF) de örültem, hogy végre vége a tortúrának és mehettem az új, 0 perces, 2 év gyári garis HTC-ért
(#29244) san01:
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Gino20 #29204 üzenetére
(#29204) Gino20: a helyedben én megfontoltam volna, hogy újat vegyek, ráadásul 2 év gyári HTC garival és EU-s piacra szánt "csomagolásban".
A kérdésem hozzád (illetve akinek DUAL SIM-es verzió van) az lenne, hogy neked is elérhető OTA-n a Sense 6 és az Android 4.4.2, mint nekem? (HTC_032 a CID-em)(#29174) Tiger. látod, nem clone-t kaptam
-
Kocsó
aktív tag
(#29172) s3nsitivity
(#29173) HUTCHDB
(#29174) Tiger.
(#29175) BenHansNa akkor befejezem a sztorit. Remélem más nem esik bele ilyen (vagy hasonló) csapdába.
Összefoglalva: 2014.04.16-án (egy nappal a gari lejárta előtt) beadtam szervizbe a ONE (M7)-esem kamera lilulás miatt. Ápr. 22-én a cseh HTC javította (kamera csere), 1 nappal később visszaküldte a készüléket. Ekkor még nem kaptam megMáj. közepén hívtam a boltot, hogy mi van, mondták hibásan jött vissza a készüléke, ezért újra kiküldték.
HTC-t felhívtam, mondta, hogy máj 22-én újra visszakerült a telefon a cseh szervizbe, akkor már hibaleírás nélkül, cseréltek benne alaplapot (ezzel visszaállt O2 függővé) és akkumulátort. Még mindig nem került vissza hozzám a telefon, hetente hívogattam a boltot, mindig "leráztak" azzal a szöveggel, hogy a szerviz lassan dolgozik.
Nagy sokára (jún.18) mehettem a telefonért Csepelre egy "szervizpontba". A helyszínen tapasztaltam, hogy a készülék szét van barmolva (képek itt). Mondtam, így nem vagyok hajlandó átvenni, ráadásul a SIM-et betéve nem mászott fel a hálózatra, 8 jegyű hálózatfeloldó PIN-t kért. Tehát visszaadtam a telefont.
1 hét múlva megint jött az SMS, hogy mehetek érte, kimentem megint Csepelre, de azon kívül, hogy a SIM-et most már felengedte a hálózatra, a ház ugyanolyan szétbarmolt állapotban volt. Akkor már megtelt a pohár és a főnököt követeltem a boltban, de mivel a bolt csak egy "átvételi pont" volt nem sikerült senkire ráborítani az asztalt. Telefonon ekkor már a fogyasztóvédelemmel érveltem, ígéretet kaptam, hogy kicserélik a házat, ekkor már mondtam, hogy többet nem vagyok hajlandó kimászkálni a "világ végére" leadni/felvenni a telefont, így a belvárosban adtam/vettem át ezután.
Ez megtörtént, tettek rá egy használt (98%-os) házat, amivel nekem semmi bajom nem volt (mivel előtte sajnos leejtettem betonra és 3 sarka is megütődött), júl.4-én visszakaptam a telefont. Szinte minden klappolt (elsőre), a megállapodásunknak megfelelően ~80 nappal kitolódott a gar.idő. Mondhatni örültem, mint majom a..., elkezdtem újra belakni a régóta várt kütyűmet, de arra lettem figyelmes, hogy a wifi bizony köhög benne. 0,02-0,08Mbps letöltést produkált úgy, hogy a mellette 5cm-re lévő HTC Desire X-em 25/20-as sebességgel "döcögött".
Telefon elő, hívom a tagot, hogy nem jó, a wifi, köhög. Mondja másnap elviszi és megnézeti a Telemax-ban (előtte is oda hordta, megtaláltam a munkalapokat a weboldalukon, IMEI és munkalap szám párossal lehet lekérni). Tehát telefonom újra vissza a szervizbe
Másnap hívtak, hogy az alaplap, amit a 2. körös javításnál cseréltek okozza a hibát. Felajánlotta, hogy másnapra megjavíttatja a Telemax-al, vagy ha azt nem kérem, akkor kiküldik a csehekhez, ami min. 10 nap. Na ekkor telt be a pohár (már sokadjára) és mondtam, hogy akkor itt a vége, vagy kifizeti a telefont, vagy irány a fogyasztóvédelem. Sikerült megállapodnunk 80.000 kemény magyar valutában, amit még aznap megkaptam cserébe a telefonért és a nálam lévő tartozékaiért.Másnap (júl. 10) elmentem az edigital-ba és megvettem (akciósan) 140.000-ért a HTC ONE 802w DUAL SIM-es telefont 2 év gyári HTC garanciával.
"Röpke" 3 hónap alatt sikerült a sztori végére érni, ami szerencsére happy end-el végződött számomra. (nem számolva a 3 hónapnyi idegeskedést) -
Kocsó
aktív tag
Sziasztok!
Végre újra itt, újra HTC ONE-al, csak már nem a sima, hanem a dual sim-es verzióval.
Majd elmesélem a garanciás sztorit ha nem telefonról leszek
-
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28876 üzenetére
Azt JOKER kártyának tartogatom, remélem nem lövök vele majd mellé
-
Kocsó
aktív tag
Ahogy mondtam, ha kapok választ, itt jelzem. Hát kaptam:
"Kedves ..., a készülék hétfőn este vissza fog érkezni és fogja tudni használni. A szerviz elhúzódása sajnos nem a mi hibánk, több HTC készülékkel is hasonló a helyzet mert a külföldi szakszerviz különböző indokokkal elutasítja a készülékek javítását, amit pedig javítanak annak a felét rosszul teszik.
A hétre volt ígérve nekünk is, de az imént kaptunk választ, hogy hétfőn fogunk tudni menni érte.Maximálisan igaza van a hosszú átfutási idő miatt, de nem rajtunk múlik sajnos, a HTC szervizek ilyen nyögvenyelősek.
Kérjük szépen még erre a pár napra türelmét és amint nálunk van küldünk sms-t, hogy jöhet a készülékért, várhatóan a keddi napon fogja tudni átvenni.
Szép napot"
Még egy nap és kiderül, hogy lesz "normális" telefonom, vagy mehet az asztalborogatás.
-
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28838 üzenetére
Közben az NFH-nál is utánanéztem és az alábbi szabályozás van érvényben:
" Hibás teljesítés miatt két lépcsőben, összesen négyféle szavatossági igényt érvényesíthetünk.
Az első lépcsőben kérhetjük a termék kijavítását vagy kicserélését amelyek közül – főszabály szerint – választhatunk. Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az eladónak. Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
Árleszállításra és az elállásra (amelyek közül szintén választhatunk) akkor van lehetőségünk, ha a kijavításra vagy kicserélésre – a lehetetlenség vagy az aránytalanság miatt – nem volt jogunk, vagy azt az eladó nem vállalta vagy nem végezte el megfelelő határidőn belül, a számukra okozott jelentős kényelmetlenség nélkül.
Az árleszállítás esetén a termék vételárából kell kiindulni, és azt olyan mértékkel kell csökkenteni, amely az elszenvedett érdeksérelem megfelelő kiegyenlítésére alkalmas. Elállás esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak, vagyis az eladónak a termék visszavételével egyidejűleg a vételárat vissza kell adnia. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincs helye.
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
-
Kocsó
aktív tag
Na meguntam a várakozást és írtam a cégnek:
"Tisztelt Olcsomobil.eu Kft.!
2014.04.16-án azzal a problémával fordultam Önökhöz, hogy a 2013.04.17-én (210.990 Ft-ért) vásárolt telefonom kamerája nem működik megfelelően.
A készüléket munkatársuk a jelzett időpontban átvette és szóban tájékozatott arról, hogy a készüléket a hivatalos HTC szervizbe fogják küldeni és a várható javítási idő körülbelül 2 hét. Ennek elteltével Önöktől értesítést a telefon elkészültével kapcsolatban nem kaptam. Többszöri érdeklődésemre 2014.06.16-án (a leadást követően 2 hónappal) munkatársuk jelezte, hogy elkészült a telefon. 2014.06.18-án személyes átvétel alkalmával tapasztaltam, hogy a készüléken a javítást követően olyan sérülések tapasztalhatóak, amelyek a leadás pillanatában még nem voltak rajta, továbbá a készüléket csak nagyon nehezen, a bekapcsoló gomb erőteljes nyomására lehetett csak bekapcsolni, illetve a SIM kártya PIN kódjának megadása után 8 jegyű hálózatfeloldó PIN-t kért. Kérdésemre, hogy így hogyan tudnám a készülékemet használni, a jelen lévő kollégája nem tudott érdemleges magyarázatot adni.
Fent leírtak miatt a készüléket nem vettem át, Önök újabb garanciális javításra vették át 2014.06.18-án (az általam 2014.04.16. dátummal Önökhöz leadott készüléket).
Szeretném kérni hivatalos, írásbeli válaszukat az alábbi kérdésekre:
1, Miért nem készült el a telefon javítása a jelzett határidőre, és miért nem kaptam tájékoztatást a késedelemről?
2, Hogyan keletkezhetett sérülés a telefon kamerájának javítása közben a telefon egyéb részein, miért nem lehetett bekapcsolni?
3, Miért nem fogadta el a korábban benne használt SIM kártyámat?
Tekintettel arra, hogy 2014.04.16-tól nem tudom a telefonom használni ezúton szeretném bejelenteni kártérítési igényem.
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.
(2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.Ha kapok választ, itt jelzem!
-
Kocsó
aktív tag
A HTC Tech Support - Magyarország hivatalos álláspontja az üggyel kapcsolatban:
"Üdvözlöm,
A gép először Április 21.-én érkezett be a szervizbe és Április 23.-án jött ki kameracserét követően.
Másodjára egy hónappal később, Május 21.-én került be, és ekkor nem volt hibaleírás mellékelve. A szerviz alaplapot és akkumulátort cserélt a telefonon, és Május 23.-án kiadta a logisztikai partnernek.Felhívom figyelmét, hogy az alaplapcserét követően a készülék csak az angol O2 SIM kártyáival működik.
Az Ön által korábban küldött fényképeken látható sérülésekért a gyártó márkaszervize nem vállal felelősséget.
Minden jót kívánok!
István
HTC Tech Support - Magyarország"Szerencsére nekik legalább korrekt a hozzáállásuk és próbálnak segíteni amiben tudnak.
És mivel még mindig nem kaptam vissza elfogadható állapotban a telefonom, ezért érik a feljelentés (vagy a Fogyasztóvédelemnél vagy a rendőrségnél, bár utóbbinak nem tudom van-e jog alapja) -
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28729 üzenetére
Attól függ, kisker vagy nagyker, netto vagy bruttó
Árgépen már 7870 bruttótól elérhető -
Kocsó
aktív tag
válasz
jozso1989 #28705 üzenetére
Szerintem próbáld ki ezt, nekem bejött: YooBao Magic Cube 2 10400
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Zirowe #28549 üzenetére
Hello!
Igen, igazad van, függetlent rak bele, de elvileg (!!) köteles visszaállítani a kezdeti állapotot.
Tehát jelen esetemben anno angol O2 függő volt a készülék (IMEI alapján vissza tudja keresni a HTC Support), az első tulaja megvette mint független (nyilván a bolt "megokosította"), majd ebben az állapotában került hozzám. Én beadtam garanciális szervizelésre, gondolom a bolt "visszaállította" az eredeti állapotot (O2 függőség) és úgy küldték ki a HTC szervizbe, ahol a(z első) javítást elvégezték. Majd visszakapta a bolt. Gondolom újra "megokosította", hogy ha kiadja nekem, tudjam használni a Voda-s kártyámmal. De akkor mégsem került hozzám vissza a készülék, (amit azóta sem értek) hanem május végén újra kiküldték a hivatalos HTC szervizbe, ekkor már alaplapot cseréltek benne, emiatt új IMEI száma lett. Végül megkaptam (volna) most jún. közepén de (szerintem) elfelejtették kifüggetleníteni, emiatt a Voda kártyámat meg sem ette.
Ezek után, illetve a készülék házának összebarmolása miatt adtam vissza, hogy akkor köszönöm de én ezt így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni.Van vajon esély arra, hogy kicserélik nekem egy újra vagy ha mást nem, akkor vissza adják a vételárat (2013.ápr.-ban: 210.000 HUF volt, számlával tudom bizonyítani)
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Tiger. #28546 üzenetére
(#28543) NandorHUN: nem, ezt biztosan nem a HTC szerviz csinálta, ugyanis elküldtem a HTC Supportnak a képet a "kókányolásról" és azt mondta, hogy bekérte a képeket (készítenek akkor is amikor beérkezik egy készülék és akkor is amikor javítás után kiadják) a HTC szerviztől, illetve továbbította a HTC szerviz vezetője álláspontját, mely szerint ők ilyet nem adnak ki a kezükből
(#28544) hudakmuvek: köszönöm a tanácsot! Sajnos sehol nem találtam ilyen törvényt, hogy a javításnak mennyi idő alatt kell befejeződnie, annyi van előírva, hogy törekednie kell a javítás mielőbbi befejezésére
(#28545) san01: köszi szépen, természetesen átolvasom
(#28546) Tiger: sajnos nem, csak 2 emberrel volt kontaktom: a szervízben lévő "mesteremberrel", illetve a központi számukat kezelő fiatalemberrel (feltételezésem szerint ő lehet a tulaj, ő lehet az "anyagbeszerző")
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Tiger. #28535 üzenetére
Hello!
Igen, Budapesten.
Az üzlet elérhetősége a weboldaláról kimásolva:telefon: 06-70-677-8521 munkanapokon 9.00 - 18.00 között várják kollégáink hívásukat
email: info@premiumgsm.huÜzemeltető cég: Olcsomobil.eu KFT
Adószám: 22623764-2-43
EU-s adószám: HU22623764
Cégjegyzékszám: 01-09-936284
Átvételi pont: Budapest, 21. kerület, Kossuth Lajos utca 117.A víztorony mellett található egy fekete színű, üveges épület (volt Matáv központ) és annak a közvetlen szomszédságában található üzletsoron van a bolt, előtte egy murvás parkoló van, ahol a parkolás ingyenes.
szekra: köszönöm a tanácsod!
-
Kocsó
aktív tag
Kedves HTC ONE (M7) tulajok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Kicsit hosszú lesz a történet, amit leírok de úgy lehet csak teljesen átlátni a helyzetet.
Adódott, hogy 2013. júl. közepén vettem egy tökéletes állapotban lévő, használt, független(ített) M7-est. (CID: HTC__O2 azaz hivatalosan az angol O2-nél vásárolta az első tulaj (gondolom, hogy a www.olcsomobilok.eu, mert tőlük vette az előttem lévő gazdája 210.000 magyar forintért 2013.ápr.-ban)
Megelégedéssel használtam mindaddig, amíg nálam is elő nem jött a kamera lilulás. Mivel 2014. ápr. közepén lejárt az 1 év garancia, a lejárat előtt beadtam a boltba (azóta Prémium GSM-mé neveződött át). Bárcsak ne tettem volna!!!
2014. ápr. 16-án beadtam, és vártam. Vártam 3 hetet, majd felhívtam őket, hogy mi lesz már a készülékkel. Azt mondta a bolt, hogy még szervizben van, nem kapták még vissza, de jó pár HTC-vel így jártak. Gondoltam, hát mindegy, egyszer csak elkészül. Eltelt még 1 hét, majd még 1 hét, stb. hetente egyszer azért oda csörögtem, hogy mégis hol tartunk. Május végén már azt mondták, hogy ugyan visszakapták a készüléket "megjavítva' (???) a HTC márkaszerviztől de mivel nem kapcsolt be a készülék, ezért visszaküldték nekik, úgyhogy még egy kis időre a türelmemet kérik (ami idő közben azért egyre fogyott)
Kezdtem megelégelni a halogatást, úgyhogy megkerestem a HTC support-ot telefonon, hogy mégis ők mit tudnak a telefonomról. Bekérte az IMEI számot, az alapján közölte, hogy látja hogy a készüléket megjavították (kamera és akku csere) de nem érti, hogy mégis hogyan, mivel én magyar Vodafone-os kártyával használtam, ő pedig azt látja a rendszerben, hogy az angol O2 függő, amit ha javítanak akkor az min. 60-70e HUF, amit persze az ügyfél fizet. És hát kezdett megvilágosodni ő is hogy valószínűleg "belepiszkáltak" a telefonba.
Segítőkész volt, mondta hogy tud küldeni egy hivatalos levelet nekem, mely szerint a telefonba "belenyúltak" és azzal ha probléma lenne a bolttal, nyugodtan fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez.
A sokadik (8.) eltelt hét után értesítettek, hogy elkészült a telefon (ekkor már jún. 16-át írtunk !!), mehetek érte.
Eddigre már vagy háromszor beszéltem a HTC Support-al, mondta hogy a telefon első körben ápr. végén járt a szervizben, majd május végén újra visszakerültAkkor már alaplapot is cseréltek benne, meg fülhallgató csatlakozót, stb. Nem is értem azóta sem, hogy miért volt erre szükség, de mindegy.
A lényeg, hogy elmentem a készülékért 2 hónappal a beadás után és a helyszínen tapasztaltam az alábbi képeken is látható barbárkókány
munkát.
És a munkalap az (egyik) javításról:
Közöltem az ott lévő munkatárssal, hogy én így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni a készüléket. Mondta, hogy jó, akkor visszaküldik a szervizbe. Mondom rendben, vegyünk fel jegyzőkönyvet, hogy a javítás minősíthetetlen minősége miatt nem veszem át. Azt mondja erre hogy ő olyat nem tud, ad helyette egy szervizlapot (ugyanolyat, mint amilyet előtte is kaptam, amin az ég egy adta világon semmi nincs a dátum, telefon típusa, IMEI száma és a garanciára vonatkozó szabályokon kívül). És majd ő felírja az előző javítási munkalapra, hogy "az ügyfél nem vette át a készüléket").
Na kezdett elgurulni a gyógyszerem ezért mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, telefonálok. Ekkor felhívtam újra a HTC Support-ot és elmeséltem a sztorit (nem kellett elölről mindent mert 1 ember (!!!) a HTC Magyarország Support). Mondta, hogy a készülékben alaplapcsere volt, elvileg nem kellene működnie magyar SIM-el. Visszamentem a boltba, visszakértem a telefont, beletettem a magyar Vodafone-os SIM kártyám, bekapcsoltam VOLNA ha a bekapcsoló gombja működött volna. Segítséget kértem a boltban dolgozótól aki sokadik erős nyomásra végül be tudta kapcsolni. Ekkor a telefon bekérte a PIN kódom, megadtam, majd közölte, hogy adjam meg a 8 jegyű, hálózatfeloldó PIN kódot is.
Mondom a boltosnak, hogy most akkor mi van????? Azt mondja nem tudja, biztosan valami hálózat korlátozó kódot tettem rá előtte mielőtt leadtam. Közöltem vele hogy semmi az ég egy adta világon nem volt ilyen rajta, amikor én leadtam. Mielőtt vissza adtam a készüléket, lőttem róla pár fotót, hogy el tudjam küldeni a Support-nak (korábban kérte, mert állította, hogy ők úgy olyan formában nem adnak ki készüléket a kezükből, ahogy én állítottam).
Felhívtam a bolt központi számát is (06-70-677-8521) ahol a srác mondta, hogy a kollégája már jelezte, hogy probléma van a készülékkel és hogy 1 hetet kér arra hogy visszaküldje a Telemax-nak és megjavítva, olyan állapotban ahogyan leadtam visszakaphassam.
Itt tartok most.
A kérdésem felétek, hozzáértők felé: mit tudok ilyen esetben tenni, hova tudok fordulni, milyen lehetőségeim vannak (pl.: kérhetek egy ugyanolyan, új készüléket? visszakövetelhetem a vételárat? stb.)
Segítségeteket előre is köszönöm és kívánom hogy senki más ne járjon így, mint én!!! -
-
Kocsó
aktív tag
Sajnos nekem is elkezdte a lilulást már egy ideje de csak pénteken adtam le a szervízben. Szombaton telt le az 1 év bolti (olcsomobil.eu) garancia. Emiatt vált sürgőssé a javíttatás.
Sajnos azt mondták legalább 1 hónap, mire vissza kapom. Hát nem telt bele 5 perc mire már hiányzott a kicsike
De remélem javítás után sokáig fogom még nyüstölniSok nyuszit mindenkinek!
-
Kocsó
aktív tag
válasz
spawn21 #25465 üzenetére
Azért
mert meg akartam várni a 100 napot és utána újra indítani, mert néha rosszalkodott (bekapcsolt állapotban azt mondta az engem hívóknak, hogy nem vagyok elérhető
de ha indítottam egy hívást akkor egyből jó lett). Ezért igyis-ugyis újra akartam indítani, de csak ha már megvan a 100. nap
Na de majd legközelebb... -
Kocsó
aktív tag
válasz
enginev3.0 #25361 üzenetére
Nekem a HTC Desire X-em a ~95. napon fagyott le (csak az akkumulátor kivétel segített). Épp azelőtt mielőtt print screent csináltam volna róla. Most csak egy hatvan valahány napos képernyő mentésem van
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Tiger. #25252 üzenetére
Ha nincs takargatni valója, akkor simán odaadja.
Amikor én vettem a sajátomat, egy "idős" cipészmestertől a belvárosban (már megvolt neki az S4, amit helyette vett), kb fél órán keresztül beszélgettem vele általánosságban a telefonokról meg a ONE-ról is. Mindeközben én teszteltem a telefont a beépített HTC teszterrel (ő nem is tudta hogy van ilyen benne), illetve a DeadPixelel. A személyit is simán ideadta, az adásvételit én töltöttem ki, én is vittem az üreset (3 pld hátha elrontjuk a kitöltést), beleszerkesztettem a szövegbe, hogy ha letiltódna a készülék, azonnal visszaveszi és az árát vissza téríti.
Ezt töltöttem ki. Ha valakinek van még javaslata mit lehetne beleírni, ne tartsa magában -
Kocsó
aktív tag
Azért adásvételi nélkül kiadni 70.000-t... Hát az is egy picit felelőtlenség.
Ettől függetlenül én tuti feljelenteném őket!!!
(lehet nem sok minden történne de legalább tettem valamit azért hogy mást ne csesszenek át) -
Kocsó
aktív tag
-
Kocsó
aktív tag
Hopp! Egy friss HTC-s hír a MA oldalán
-
Kocsó
aktív tag
Steve1207: basszus én meg a hétvégén leejtettem. Pedig eddig még egyetlen telefonomat sem ejtettem le betonra. És persze pont a sarkára. Pattant 3-at a 3 sarkán, az ütő megállt bennem, felvettem, de a kijelzőnek szerencsére semmi baja nem lett. És persze pont most nem volt rajta a qrva Double Dip tokom
Spy89: De lehet hogy 47-ből.
Csak nem havonta, hanem évente és nem Ft-ból hanem $-ból -
Kocsó
aktív tag
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de az ilyenektől mindig kinyílik a bicska a zsebemben
All New HTC One (M8) Scratch & Hammer Test! -
Kocsó
aktív tag
válasz
BenHans #23973 üzenetére
Köszi. Isten biza' próbáltam ott is de elsőre nem tűnt el. Most már OK.
Update: még nem volt időm nagyon próbálgatni, de írok majd véleményt. És még factory reset sem volt, de majd az is sorra kerül.
Valaki mintha már egyszer összefoglalta volna, hogy mik a változások. Ez nincs véletlenül kéznél?
-
-
Kocsó
aktív tag
válasz
BenHans #23709 üzenetére
BenHans (#23709): te feltetted már a javított 4.4.2-t? Most check-oltam, már nekem is elérhető de még nem engedtem rá, kíváncsi vagyok a tapasztalatokra
-
Kocsó
aktív tag
válasz
BenHans #22823 üzenetére
Megvan, hogy miért nem jött ki még néhány UK-s ONE-ra a 4.4
Problémás a HTC One KitKat frissítése -
Kocsó
aktív tag
válasz
Gulyopapa #22968 üzenetére
Sajnos nekem is elkezdte a lilulást. Pedig eddig azt hittem hogy az enyém "tökéletes" példány
Mivel tavaly áprilisban vásárolták és egészen eddig semmi gondom nem volt.
Leellenőriztem a HTC-nél és azt írták hogy IMEI szerint az angol O2-nek adták el a telefont.
A www.olcsomobil.eu oldalon lett vásárolva, nem tudom, hogy ilyenkor mi a célszerűbb, oda vissza vinni vagy egyből a hivatalos leadóhelyre? -
Kocsó
aktív tag
válasz
Nuada herceg #22122 üzenetére
4.3-on gyári fülessel ad a basszusnak: Tomorrowland 2012 | official aftermovie
Az egész elég húzós de 13:30-tól és 16:50-től is van egy-egy kemény részMax. hangerőn "szakít"
106 millió "légy" nem tévedhet -
Kocsó
aktív tag
válasz
Steve1207 #22252 üzenetére
(#22251) Gulyopapa: nem vitatom, nagyon pöpec (de hülye szó, de mindegy
) a szerkezet és teljes mértékben meg aagyok vele elégedve, örömömre szolgál, hogy minden nap használhatom! Persze nem utolsó sorban megemlíteném a kíváncsi tekinteteket is, amikor meglátják és rácsodálkoznak, "Ez aztán igen"
(#22252) Steve1207: így van ahogy mondod, muszáj "fejlődni", nem kell leragadni egy bizonyos "állapotnál" hiszen a mai világban millió kis lehetőség kínálkozik, amit van aki kihasznál és van aki nem
(#22254) Edenyke:
Más: páromat Valentin napra megleptem egy ONE Mini-vel
Hát komolyan mondom akkorát csalódtam benne, hogy csak na! De POZITÍVAN!
Akárhány tesztet olvastam róla, mindenhol "lehúzták", hogy mert csak 1GB RAM, mert csak S400-as SoC, mert csak HD kijelző. Hát 1 napi nyomkodás után megfordult a fejemben, hogy a (barátnőm által csak tepsinek hívott) ONE-t lecseréljem
Na de azért nem esszük olyan forrón a kását
-
Kocsó
aktív tag
Általános körkérdés: már mindenki megkapta a 4.4-et? Csak mert nekem még nem érkezett meg
CID: O2__001 -
Kocsó
aktív tag
mumk1: esetleg vállalsz S-OFF-olást?
4.3 van rajta, O2__001 CID
(sajnos a Nokia 5800XM-em volt az utolsó mobil, amit "piszkáltam")
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Ismét egy minőségi készülékkel jelentkezett a HTC, az új zászlóshajó prémium anyaghasználattal, Full HD kijelzővel és Ultrapixel kameratechnológiával támad.
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Van még bőr a Realme 14 képén
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háztartási gépek
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávl
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- iPhone 13 Pro 128 GB Sierra Blue, Független! Karcmentes! Akkumulátor kapacitás: 87%
- iPhone 14 Blue 128GB kártyafüggetlen, tökéletes állapot 90% akksi
- Eladó Iphone 14Pro Deep Purple színben,hibátlan karcmentes állapotban.
- Samsung Galaxy S23 256GB - Kártyafüggetlen - 1,5 éves
- Apple iPhone 14 Pro Max (128GB) 2026.06.-ig Garancia!
- iPhone 15 128Gb Fekete Független 98% Akkumulátor Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest