Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boksz

    senior tag

    válasz LUCKY78 #1699 üzenetére

    Én is ott rendeltem meg, és a kapcsolattartó ezt írta nekem vissza:

    Kérem, hogy értelmezze a reggel írtakat
    a.) nem vagyok az expansys alkalmazottja, azaz nem kezelem/követem/szolgálom ki tételesen a hazai rendeléseket, nem is követem ezért percenkét a htc one állapotválzotásait. már egy hete, amikor lemondtam a történetről

    b.) a blogban azt írtam, hogy nem látom, hogy bármi is módosul azzal, ha 50-100 db-s készletek érkeznek, én február óta várok, ezüstre. nem kaptam még meg. És azért nem, mert tisztességtelen is a kiszoklgálás menete, nincs is elég gép a csőben. A tisztességtelen részével nem tudtam mit kezdeni, jogilag nemn támadható, a másik része meg a HTC-n múlik.

    Természetesen ha kívánja, bármikor, bármi megint módosítható, csak meglátásom szerint engem feleslegesen dolgoztat, magának pedig sok-sok kidobott időt allokál feleslegesen.

    Ha tenni kell valamit valamelyik rendeléssel, akkor kérem, hogy a következőkben:
    Rendelésszámmal és cikkszámokkal levelezzen, napi 70-80 ügyet kezelek, fogalmam sincs, hogy mi volt előzőleg, és mit miről, hova kéne módosítani.

    Túl sok az ügy és 3 hete totál feleslegesen dolgozok bármely HTC ONe módosításon.
    Pl szerintem az Ön rendeléseivel is ezt tettem most.

    A 04/11 és a 04/12-+es rendeléseinek módosítgatása számomra kb arról szól, hogy a kb 3500. vagy a 3600. helyen áll-e, nem túl lényeges, amikor mos pl 86 db készülék van a raktárban.
    Én a februári rendelésemet nem kaptam még meg, pedig 500 db-t eladtak az elmúlt 3 hétben.

Új hozzászólás Aktív témák