Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz cila1 #6392 üzenetére

    15 perc túl kevés, eredetileg is valahogy így volt és utólag lett hosszúra állítva. 1 gyors kör is kevés. :U Mert ha véletlenül pl rárakod a fűre a kereket és azon akarsz fékezni, akkor oda is lesz a köröd.
    JColee: nem azért hozunk szabályokat, hogy történjen valami. :N A felvezető körös szabályt azért akartam felhozni, mert jelen esetben ervin nem folytatta a versenyt, pedig folytathatta volna. Nem az ő hibája volt a baleset, viszont szerintem jobb lett volna, ha boxolás után mond véleményt a kocsiról. Persze mindenki saját döntése... de lehet, hogy más véleménye lett volna, ha megjavíttatja. Mondjuk ace is mehetett volna a versenyen, őt kevésbé értem, miért adta fel. Mert ugye a jelenlegi szabály szerint, felvezető körös baleset okozásánál 3 büntetés lehet: 2 mp (boxolást nem igénylő sérülés esetén), 5 mp (boxolást igénylő sérülésnél), kizárás (ha a sértettnek fel kell adnia a versenyt). Mivel ervin nem vesztett el 1 kereket sem, ezért az 5 mp-es osztályba tartozik ace büntetése. Mert ervin folytathatta a versenyt, de nem folytatta. Miért, mert úgy ítélte meg a hátsó felfüggesztés sérülését, hogy szenvedés lett volna. Na de akkor ace büntetése inkább a 3. kategóriába tartozna ... de most ervin véleménye alapján büntessen az ember szigorúbban? Nem volt hátsó szárnya, olyankor az ember nem ítélheti meg a hátsó felfüggesztés sérülését. Ezért lenne jó legalább 1. körre kimenni a boxból. Mert ha akkor azt mondja, hogy szenvedés a verseny, mert bár megvan mind a 4 kereke, és javítva lett a kocsi, de pl a felfüggesztés hátul olyan maradt, hogy egyik kereke 90°-kal el van fordulva :DDD, akkor jogosan követelhetné, hogy ace kapjon nagyobb büntetést. Igaza is lenne. Bár ervin ezt nem kéri, de később bárkivel előfordulhat, hogy valaki felvezető körön nekimegy, és nem veszti el egyik kerekét sem, de úgy sérül a hátsó felfüggesztése, hogy gyakorlatilag nem lehet a pályán körbemenni a kocsival, vagy ha igen, az is percekig tart. Vagy akkor nem lenne kötelező ez a dolog, de akkor ne lehessen erősebb büntit kérni... Szóval azért szorgalmaztam ezt, mert nem tiszta így ez a szabály.

    Az időmérős szabályozás meg úgy van, mint a box utca sebesség limitesnél, ott Farkassal mi nagyobb időbüntetést terveztünk, ha sok lett volna. De mivel nagyon ritka a sebesség átlépés, hagytuk így. Itt is csak bevezetjük a 20 próbálkozást, hogy legyen, aztán majd később csak csökkenteni kell. A később az lehet, hogy következő szezon.

    szerk.: cila viszont én időmérő közepén szoktam kimenni, szóval elején várok kicsit, és utána kicsit. :D Azért kell egy kis izgalom időmérőre is. Kell több körös lehetőség, mert pl most a francia futamnál is nagyon szoros eredmények lesznek, szóval azért nem árt, ha tud az ember 1 tizedet javítani. Te is tegyél úgy, mint én: egyél és igyál közben. :D Menedzseld a csapattársad. :D

    szerk2.: ráadásul nálam a kanadai időmérőn rendszerint 2-3. körre érték el a gumik azt a hőmérsékletet, amikor már jó időt lehetett velük menni. Meg én úgy szoktam, hogy megtankolom 19 körre, megyek 2 mért kört. Aztán ha kell javítanom, megint kimegyek 2 mért körre. Így durván marad 13-14 körre a versenyre és javítási lehetőségem is volt.

Új hozzászólás Aktív témák