Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple MacBook
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ratkaics
senior tag
A VB futamon akárki részt vehet?
-
ratkaics
senior tag
Sziasztok Urak!
Köszönöm szépen, hogy engedtétek egy ilyen amatőr és idegen emberkének, mint én, hogy tolhasson egy futamot veletek. Jó volt!!!!
-
Farkas23
aktív tag
Aki akar jöhet még 1 utso futam lesz!
-
macy
addikt
-
Farkas23
aktív tag
Lehet jönni!
Időmérő: 21:10
Futam:21:30 -
Dyno
veterán
-
Farkas23
aktív tag
Lehet jönni fel!
Időmérő: 19:40
Futam 20:00 -
proof88
addikt
ok, viszont Dyno érdekeit védené, hogy jövő héten lesz a futam, amiket elmondtam, miért hagyta abba és miért lenne nem fair nélküle letolni holnap. Az a baj, hogy ez nem olyan, hogy valaki nem ér rá és miatta halasztjuk, hanem eredetileg ráért, csak most nem ér rá, ezért szemétség lenne kihagyni.
-
Farkas23
aktív tag
Aki akar jöhet fel szerora!
Következő futam:
Időmérő: 18:10
Futam: 18:30 -
macy
addikt
válasz
kozmi55 #4585 üzenetére
Hali!
A szint változó, vannak jó és kevésbé jó versenyzők. Minden segítség megengedett.Most például a török pálya van terítéken, 1.25.xxx-1.32.xxx kb.
Van szabad hely, az egyik renault az biztos, hogy szabad, meg azt hiszem van még egy vagy két szabad autó.
A szerver bérlés kb. 300-400 HUF per fő egy hónapra.Úgyhogy pattanj verdába és gyere
-
kozmi55
tag
Hello! Lenne pár kérdésem a ligával kapcsolatban:
1. Kb. milyen szinten nyomjátok, milyen segítségek a megengedettek... esetleg irhattok pár köridőt, hogy milyen szinten van a liga.
2. Hol tartotok a szezonban, esetleg mikor kezdődik új szezon (lusta voltam még megnézni az oldalt
)
3. Van-e szabad hely?
4. Ingyenes-e a liga? Ha nem, mennyit kell fizetni?
Régen játszottam online F1RFT2008-al még, de már több mint 1 éve, hogy kormányhoz nyúltam (kivéve anyám seat cordobájának a kormányját
) , most tervezem, hogy beszerzek egyet és szeretnék majd valahol versenyezni,
-
macy
addikt
16.40-kor időmérő!
17.00-kor futam! -
Stirlitz
senior tag
válasz
Farkas23 #4570 üzenetére
Elmenni másik ligába, nem ez a helyes hozzá állás. Beszélni róla, az igen. És leginkább megbeszélni. És örökké halasztani is helytelen. Ide a rozsdás bökőt, hogy mindig lesz olyan aki épp nem ér rá, és így tovább. Ez a sok emberrel együtt jár. Dyno legyen ott, mivel vele semilyen gond nem volt akkor este, vétlen, de a december 6ikai futam után, nem ártana merevebben ragaszkodni a VB futamok dátumához.
-
Stirlitz
senior tag
Jót rajtoltál, ehhez gratulálok. Viszont jelezném, a jövőben keményebben fogok védeni a pozicíom a rajtnál. Ugyanis arra jutottam magamban, francnak vigyázok én a kocsimra és másokéra is, ha 80%ban érkezik valaki hátulról, és megsérül a kocsim. Inkább védem a poziciom, és ha sérül a kocsim, azt akkor annak köszönhettem, hogy én voltam agresszív és túl optimista a rajtnál. Jelzem, a kérdéses futamnál nem ütöttél meg a rajtnál. Gyakoroltam a rajtot offline, remélem ezentúl nem tudtok átugrani olyan könyen az első kanyarig.
A kérdéses VB futam pedig egy katasztrófa volt, és őszintén szólva, mindenkinek van kis igazsága. A kérdés az, egyet tudunk-e érteni. Jó lenne. Sokan vagyunk, nem csak az elején van izgalom, ez így jó. Erre várt szerintem mindenki. Születtek új szabályok, már az emlitett versenynek köszönhetően. Valószinüleg be is fognak válni. Legyen hát akkor Dec.6.-ika a verseny. Viszont a magam részéről ahhoz tartom magam, hogy, ha akkor is közbe jőn valami, én a Török VB futamot befejezettnek tekintem részemröl. Hol a kép esik szétt, hol nincs ott mki, van aki nem tudja kivárni semikép sem, hogy induljunk végre, hol lagg van, hol meg valami más. Na, megyek a szerora, gyakorolni. Csócsesz!
-
macy
addikt
-
cila1
aktív tag
Macynak igaza van.Vidd magaddal a gépet és a kormányt is.
-
-
Dyno
veterán
válasz
proof88 #4530 üzenetére
Tartsátok meg én nem is akarok itt már indulni ezen a pályán!!!
A másik emg titkon megjegyezném, hogy tőlegm kérdezte a Fakras mikor lesz szlagavatóm ,én meg mondtam hogy 29. és akkor mondta hogy az jó mert 6.-án lesz a futam, de ha hiszitek ha nem tényleg nem izgat ha nem leszek ott, ugyis már untam azt a pályát meg a mostani vitákat.Majd monacoba remélhetőleg indlok.
-
Dyno
veterán
Nekem van holnap a szalagavatóm, de tartsátok emg a versenyt nekem nincs hozzá már kedvem, majd monacoba indulok.
-
macy
addikt
Na szóval. "Tudtommal ez egy csapat...". Ha így van akkor a döntéseket is csapatként kellene meghozni. Ne egy-két ember döntse már el mikor mi lesz vagy éppen mi nem lesz.
A mai 15.10-es időmérő se jött össze, ez így nem fog menni. -
cila1
aktív tag
válasz
proof88 #4566 üzenetére
Már bocsánat de nem vitatkozni akarok.A múlt héten vasárnap 10.helyről indultam feltornáztam magam a 3. pozícióba.Tömegbaleset miegymás.Magyarúl pontszerző helyen voltam.Utána látom hogy ujra indítjuk a futamot.Én nem akartam már résztvenni rajta mert már este 10 után voltunk nem érdekelt hogy nem szerzek pontot(már ha szereztem volna).Ti lefutottátok.Senki nem állította meg a verseny kezdést azzal a felkiálltással hogy (VÁRJATOK,HALASSZUK EL CILA NINCS ITT). Én nem is vártam volna el.Ezért senki nem kap pénzt mint az F1-es pilóták.Ez szorakozás.Hobbi.Tehát azt akarom kihozni ebből az egészből hogy 1 ember miatt most szívjon 18.Nekem ha dolgom lenne holnap biztos hogy lefutnátok a futamot de nem is engedném hogy ne.Majd résztvennék a következőn.Nem akartam megsérteni senkit.
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Most mindenki jön azzal h 1 ember miatt nem nyomjuk le a héten, de mielött mindenki a nem válaszra ideges lenne, előtte mindenki gondolja végig, hogy a vb futam elött 2-3 héttel el lett mondva h mindnél többen jelenyünk meg, hogy tudjuk gyakorolni! Megjelentünk minden nap 8-an, és nem tudtuk begyakorolni! Multhéten vasárnap lenyomtuk volna ha sikerült volna, de nem számitottunk a váratlanra, aztán végül elindult, én kukkot nem láttam, és nem csak nekem volt ilyen problémám,aztán cila lelépett mer korán kell kelni, persze nem irt semmit, elkeztük 15-en, de rámontuk, hogy csak gyakorló! 2 ok volt rá, 1, sokan kiestek, 2 cila lelépett! És akkor most ezzel szemben mi meg még legyünk szemetek Dynoval akinek szalagavatója van! Tudtommal ez egy csapat, de aki úgy érzi h ez nem tetszik neki, akkor tovább lehet lépni másik ligába! Itt semmi sincs kötelezve, aki szeretne társaságban játszani és ellenni az belép, aki meg nem az kilép, vagy be se lép!
A futam jövöhéten vasárnap lesz megtartva! Most mindenki tanult az esetből, hogy a gyakorló futam is olyan fontos mint a VB futam! Még az indok is megvan hozzá mér kell mindenkinek megjelenni a gyakorló futamon, de Proofal mi irhattunk mindent, szinte senki nem hallgatott ránk, ez lett az eredménye!
Na további jó tesztelgetés, és gyakorlást! A mai első gyakorló futam 15:30-kor lesz, időmérő 15:10!
És remélem most már mindenki komolyabban veszi ezt is! -
proof88
addikt
Amúgy nem kell parázni, hogy jövő ilyenkorra sem végzünk, mert fogunk, főleg hogy sokaknak most vizsgaidőszak jön, ami bár tanulós, de mégsem az van, hogy kötelezően kell bent lenni az órákon, mivel nincsenek órák.
Másnak meg rendes téli szünete lesz. Más meg dolgozik, mint eddig.
Fejből nem tudom, hogy hány futam van, talán 19, ebből 4-et letudtunk, jövő héten meglesz az 5. Monaconál szerintem nem lesz probléma a 2 héttel. Az már 6. Utána következő futam 2010. jan. 3. Februárban már megleszünk a futamok felével. Azt is vegyétek figyelembe, hog kezd összeállni a liga létszáma. Nem lesznek olyan váratlan, gyakorolni való dolgok, mint a nagy létszámú rajt újdonsága, szóval azért ez sok hetes csúszás elég kivételes dolog.
szerk.: amúgy én is nagyon tolnám már Monaco-t, de tartsatok ki, kérlek!
-
proof88
addikt
Na informálódtam, igen tényleg holnap lesz 5-től 9-ig a szalagavató.
Nem futottuk le. Dyno pl pont azért hagyta félbe a török futamot, mert mondtuk közbe, hogy ez már gyakorló futam és majd ezen a hétvégén újrafutjuk. Ő részt vett akkor és pontot is szerzett volna valószínűleg, ezért nem vehetjük el a lehetőséget tőle. Akik tovább nyomták a futamot, azok is lehet, hogy másként cselekedtek volna, nagyban chateltünk már közbe, stb. Felőlem át lehet rakni Monacora a szervert, de holnap kéne nyomni egy nagy tömeges gyakorlót törökben, aztán utána is felőlem lehet jövő héten végig Monaco, de aztán vasárnap le kéne nyomni a vb-futamot.szerk.: egyébként ez most ilyen szerencsétlenül alakult. Azért eddig ez nem így volt, ezt az újaknak mondom, hogy az első 4 futamot rendesen 2 hetes különbségekkel futottuk le. De felmerültek problémák, amiket kezelni kellett. Szerencsére nekem szombaton kell megjelennem egy szalagavatón, szóval ez nekem nem gond.
-
macy
addikt
Egyébként meg szerintem hanyagolni kéne a török pályát. Lefutottátok, legyen az a végeredmény. Kicsit unalmas már, főleg hogy megint csúszás lesz.
-
proof88
addikt
nem tudom, nekem Farkas említette valamikor ezt msnen. Aszittem már többetek tudja.
-
proof88
addikt
Azaz ma 6 és 8 között? Szerintem fele ember nem lenne ott, előbb kellett volna megbeszélni. Ha annyira unjátok a pályát, lehet ám készülni Monacora is.
Amúgy nem tudom, most mi van ezzel a szalagavatós témával. Most má engem is érdekelne, hogy lesznek a dolgok holnap. Az biztos, hogy egy tömegfutam lesz holnap este, aztán hogy ez vb vagy gyakorló, passz. -
Stirlitz
senior tag
Vista64bit-en még az sem kell, tehát kijelenthetjük, hogy az MS jó mukát végzett a 64bit-es op. rendszereivel. Remekül futnak a régebbi programok is, sőt, én javaslom már 2gb memoriával rendelkezőknek is a 64bit-es op. rendszert, ha van több magos processzoruk. Nem bánja meg, aki átáll. Off vége.
Más, remélem ma este leszünk a szerón, jövök én is versenyezni, tesztelgetni. Előbb még délután kis autószerelgetés vár rám. (régi kocsi, de nagyon kedves darab a szívemnek, nem bánom, hogy többet kell törődni vele, mint egy újabb darabbal)
-
cila1
aktív tag
Most akkor mi van??Nem lesz VB futam most vasárnap??
-
Farkas23
aktív tag
válasz
NÉMÓ510 #4557 üzenetére
Hello! Elég a lite verzio!
Ezeket tedd fel:
Fsone 2008
09-es pályák. mind a 3 szerver kell!
rFactor magyarositása -
NÉMÓ510
tag
Nekifutnék még egyszer,de már az elején gondolkodóba estem.Két rFactor setupom van.Egy 98 megás(1255lite),meg egy 722.Melyiket tegyem fel?
-
cila1
aktív tag
* különben is tesztilalom van év közben és mi teljesen felrúgjuk ezt a szabályt.
-
cila1
aktív tag
válasz
proof88 #4551 üzenetére
Miért nem futtjuk le a futamot szombaton 6 és 8 között? És akkor legalább tovább léphetnénk a következő pályára, mert már szerintem is kicsit uncsi ez a pálya!! Így 2 évbe fog tellni mire végig megyünk az egész szezonon. Különben is teszttilalom van év közben, és mi telljesen ezt a szabályt.(ez vicc volt.)
A mai nap délután lessznek futamok?
-
macy
addikt
-
macy
addikt
-
NÉMÓ510
tag
Az F1-es autónak nincs hangja,most néztem.A többinek meg csak valami amorf hangja van
Igen az FSONE2800 van fent.Valami v1 patch is.
Csak azokat raktam fel ami a listában van. -
NÉMÓ510
tag
Valaki nyomja ezt a játékot vista 64 bit-en?
Nincs hangja egy pár autónak.Minden fel van pakolva sorrend szerint.
Esetleg valami tanács?
thx -
macy
addikt
Időmérő van, aki akar jöjjön!
-
proof88
addikt
válasz
ervin33 #4528 üzenetére
eredetileg vasárnap lett volna. De úgy hallottam, hogy megint 1 hét halasztás, mert Dynonak lesz szalagavatója. De mondom jó lenne, ha mindenki itt lenne vasárnap (Dyno kivételével), hogy gyakorolhassuk a nagy tömegben kocsikázást. No de addig is, hogy gyúrjuk az agyakat egyszerre több dologra való odafigyelésre, itt van a múltkor is linkelt kis játék.
én kb 21 mp-ig bírom
-
proof88
addikt
én csak vasárnap fogok versenyezni. Akkor viszont jó lenne, ha minél többen itt lennénk az esti gykorló futamon, szal fél 8 körül már meg kell jelenni, 8kor időmérő, utána verseny. Élesben tesztelnénk az új rendszert. Szal a minél többen itt lennénk az valójában az, hogy mindenki legyen itt.
-
macy
addikt
Cila nem jössz vissza?
-
Sub-S
senior tag
válasz
Iron Funeral #4521 üzenetére
22:40-re azért mindneki jöjjön majd vissza.
-
macy
addikt
Azannya, gondoltam fel sem tudok menni a szeróra, biztos futam van /lévén, hogy péntek van/ erre csuma üres a szervír. Mindenki elment innya? Mondtam én, hogy már mindenki unja ezt a ki... türkis pályát
-
ervin33
tag
válasz
Iron Funeral #4517 üzenetére
igen a renault a 111fokot használta 2002-2003 ban. mivel ez volt a leglaposab v10 alacsonyan volt nagyon a sujpontja is és ugy gondolták hogy ez nyerö lesz,csak jöttek a gondok: nem volt elég erö mikor meg erösiteték akkor meg nagy volt a vibrácioja és instabillá tette az autot. ferrari: fö problémája az volt hogy versenyen a hatásfoka a motornak elmaradt a mercédesétöl. nem tudta egyeletesen leadni a teljesitményét. hamar vesztet az erejéböl a motor.
-
Sub-S
senior tag
Ma este sem lesz semmi?
-
Iron Funeral
őstag
válasz
ervin33 #4510 üzenetére
Igen, kicsit összemosódtak a dolgok THX to Palik, mondjuk én régóta azt sem hiszem el amit kérdez, de hát befolyásolható az ember
Valóban nagyobb dölésszögű volt a Renault motorja, de ezzel talán azt hiszem jobb kigyorsítást értek el, vagy ilyesmi volt a dolog hátterében
98ban meg a Mergáé volt az erősebb, és megbízhatóbb, csak a Ferrari mindig arcolt, hogy most olyat befejlesztettek, hogy csak na
de 2000-ig gyenge ÉS megbízhatatlan volt a Ferrari
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Én nem tom menyire reális a játék, hogy Sub-s 1:25.4-et ment(ehhez grat neki), de én úgy tom már, hogy 2008-ban már kipörgésgátló nélkül mentek, és akkor viszont reális!
Ha nincs igazam akkor javitsatok ki, mer már nem emléxem 100%-an!
De én ugy tom, hogy nem volt kipörgésgátló! És akkor sztem 1.2 sec van benne! -
ervin33
tag
azt elirtam hogy 2004 110fok. akkor tértek vissza a 90 években használt 72 fokoshoz, 840le tudot.
-
ervin33
tag
válasz
Iron Funeral #4508 üzenetére
ez jo vita!
2003-2004 renault 110 fokos motor azért is volt nagyon gyenge a renault nem tudtak kihozni belole többet meg nagy volta motor vibráciolya. ilmor merceds motor hivatalos 98 as teljesitménye 780 vel kezdték a szezont. 100 kilos motor volt, a legkönyebb és legerössebb a mezönyben.pl: mario ilien külön motorral hajtatta a meg az olajpumpát.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Iron Funeral #4508 üzenetére
És akkor hozzá tartozik, hogy a 950LE átlag sem valós
Hiányzik az a ~150 lóerő és t*köm tudja mennyi nyomaték, mióta V8 megy kevesebb az előzés, pláne a befagyasztásokkal...
Mindegy, igazság szerint kár, hogy levágtak 2 hengert, mióta "javítják" az F1-et, el is veszítette az ízét , de ez már más történet. -
Iron Funeral
őstag
válasz
ervin33 #4505 üzenetére
Mondasz valamit, de azt is mondod, hogy év közepén mérték, a Type 055 pedig egy év végi motor, szerintem ez is volt a legerősebb az év végére( a Renault egyébként 72 fokos elrendezésű motort használt 2006-ig.) btw nekem úgy rémlik, hogy 98-99-ben fordult a dolog, mármint a Ferrarinak volt erősebb motorja, olyan 20 lóval, (valami 740 paci rémlik, míg a Mergáé csak 720 volt)
Mondjuk a Honda kamuján igazából nem lepődök meg, olyan volt a motor mint az autó, egy kalap... vizes kutyaszőr -
proof88
addikt
-
ervin33
tag
válasz
ervin33 #4505 üzenetére
Egy milánói mérnök Olasz Nagydíjon végzett számításai szerint a Forma-1-es McLaren-istállóé a legerősebb motor a száguldó cirkuszban.
A motorsport aktuell című német magazin legfrissebb száma szerint a Mercedesé a legerősebb motor a Forma-1-ben. Dr. Enrico Benzing, egy milánói mérnök az Olasz Nagydíjon végzett számításokat, ezek alapján állítja, hogy a stuttgartiak erőforrása 917 lóerő leadására képes.
A blokk teljesítménye nagyobb, mint tavaly volt, ami azért figyelemre méltó, mert az új szabályok értelmében a motoroknak az eddigi egy helyett két versenyhétvégét kell kibírniuk. Az erőért cserébe megbízhatatlansággal fizetett a Mercedes, egyetlen más gyártó sem produkált annyi műszaki hibát, mint a németek.
Benzing eredményeit a gyártók megerősítették, így gyakorlatilag tény, hogy a 914 lóerős Honda-motor jelenleg második a Forma-1-ben. A japánok 19 lóerővel növelték tavalyi eredményüket, a legnagyobbat azonban a hatodik Renault ugrotta, amely idénre 899 lóerős (+46) erőforrást készített. A dobogó harmadik foka a 906 lóerős BMW-é (+1), a negyedik helyet a Toyota vitte el 905-tel (dicséretes +45 lóerős eredmény 2004-hez képest), míg a Ferrari 904 lóerős (+6) "tudása" csak az ötödik helyhez volt elegendő.
A Red Bull Cosworth-motorja 880 lóerős (+10), a Sauber Ferrari-szíve 878-ra (+3) van "letekerve", a Jordan tavalyi Toyotája pedig a fenti adatból kikövetkeztethetően 860 LE-t tud. A rangsor végén a Minardi kullog, az ő Cosworthjaik teljesítményét 842 lóerőben limitálták, ami így is nagy előrelépés a tavalyi 800-hoz képest.
-
ervin33
tag
válasz
Iron Funeral #4501 üzenetére
az csak egy mese volt a hondátol,meg a palik laci mondogatta ezt. kimi 2005 canada nagydijon elérte a 21e fordulatszámot. bmv 2003 ban 850 le motort csinált év végén érték el a 880 at a ferrári 830-840 tudot év elején év végén elérték a 865le. szoval 2 év alatt 80 le fejlödni?? ha azt veszed hogy 98 ban ilmor mercedes 780/ ferrari 760 le és 72 fokos dölés szög volt egészen 2000 ig a mercedes volt a legerössebb, 2001 ben betiltot anyag a belirium az nagy érvágás volt nekik. 2002 ben jöttek ki az uj 90 fokos 840le motorjukal. ezt olvasd el: http://www.origo.hu/auto/sporthirek/f-1/20051012amercedese.html
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Iron Funeral #4501 üzenetére
A dologhoz hozzá tartozik hogy a Ferrari 2005-ben 3 féle motort használt, KEzdve a sort a Type053-al, amit 2004-ben is használtak,aztán Type054, és végül a Type 055:
Type: Tipo 053 | Tipo 054 | Tipo 055
Year: 2004-2005 | 2005 | 2005
Number of cylinders: 10 | 10 | 10
Configuration: 90° vee, 40 valves | 90° vee, 40 valves | 90° vee, 40 valves
Weight: 94 kg | 94 kg | N/A
Capacity: 2997 | 2997 | 2997
RPM: 18800 | 18700 | 19000
Power: 880 bhp | 880 bhp | 940bhpna de jó lesz most már az offból
na sikeresen összecsúszott a hsz hiába szépítgettem
-
macy
addikt
-
macy
addikt
válasz
Iron Funeral #4501 üzenetére
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #4498 üzenetére
De nekem legyen überpontos
Egyébként ezért csipázom a CTDP modokat, mert igaz később jelennek meg, de legtutibbak
Remélem rF2-ben több gyári pálya lesz, és kizárhatjuk őket, mint "nem-valóság" tényezőt
#4499 (JColee): Fűnyíró
egyébként nem lenne ezekkel a V8-akkal baj ha nem köcsögölték volna le őket max 18k fordulatra, most már pörögnének olyan 23k körül és lenne megint hangorkán
(#4500) ervin33: a Ferrari Type055 940 lóerős volt, a Honda motorja pedig felülről súrolta az 1000 lovat, a 950et mint átlag mondtam csak, egyébként a Merci motorja tényleg "csak" 917Le volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Synology NAS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Whisky topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Óvodások homokozója
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Creative Sound Blaster X AE-5 eladó
- Ryzen PC-5700X-RTX 3080-B550 AORUS-32GB DDR4-1 TB M.2 SSD-NOCTUA FAN+360 AIO/Garanciás-Beszámítás
- ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 DARK HERO Alaplap
- DELL GY1TD PowerEdge R630/R730XD NVMe (U.2 SSD) PCIe Extender Controller Adapter + K9TVP Kábel
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD