Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple MacBook
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frenky89
addikt
Az Én Nürburgring-em
Rajtnál véletlen a TC helyett a Stability Control-t lőttem ki. A célegyenes végén próbáltam óvatosan lassítani, de egy hangyányit leért a kerékvetőről a bal hátsó kerék és egyből keresztbe állt a verda. Próbáltam összeszedni - replay-en látszik is -, de minden igyekezetem ellenére belecsúsztam Szabesz BMW-jébe. Ezért elnézést is kérek. Bocs Szabesz!
Miután visszaestem az utolsó helyre és ugyan azzal a lendülettel szépen szét is estem fejben, megpróbáltam kicsit összeszedni magam, beállítgattam jól minden F-es bigyót, majd a kavicságyban tett jelentéktelen kirándulásom végeztével elindultam a mezőny nyomába.
Mikor utolértem a Cila-Woody-Ace triumvirátust megpróbáltam megelőzni őket. Egy-két körig ment a bírkózás, de sajnos elszámítottam az egyik féktávot és hátulról beleszálltam Cila-ba. Mea culpa! Az első szárnyam, az orr, a futómű és valószínűleg a Toyota hátsó fertálya látta kárát az esetnek.
Az előbbiek okán bevánszorogtam a box-ba egy kisebb szervizelésre, ami kb. 16-20 másodpercig tartott.
Ezután visszatértem a pályára, természetesen ismét az utolsó helyre, tehát újból kapaszkodhattam fel. A nagy felkapaszkodásnak az lett a vége, hogy összefutottam Ace-val. Ismét következett egy kis csete-paté, majd tárgyilagosítottuk a randevút.
Történt ugyanis, hogy Ace valószínűleg design-beli, valamint aerodinamikai visszásságai miatt jobbnak látta átalakítani az "Én pici pónim", de az Adrian-nel való konzultáció helyett inkább a gyors beavatkozás mellett döntött, így az utolsó sikán előtti féktávon egy csöppet átrendezte a Toro Rosso-m hátulját.Nem jöhetett más, mint ismét box, de most már egy kávét is bedobhattam, ugyanis 41 másodpercig tartott amíg a srácok újjáépítették a kocsit.
Természetesen ugyan csak utolsó helyre kerültem eme incidens hatására. Ezek után már nem sok említésre méltó esemény történt.
Még elengedtem egy-két szerencsésebb sorsú versenytársam, majd, hogy a büntetéseimet ne a következő versenyre tolja át a mélyen tisztelt versenybíróság, 20-22 másodperc hátránnyal beküzdöttem magam és az erősen lestrapált 15-öst a célba.
Óvást, kivizsgálást nem, csak elnézést kérek azoktól akik jogosultnak érzik rá magukat!
-
Farkas23
aktív tag
Azt garantálom, hogy utlsó nem leszel, mer az csak 10 sec, miközben Ace +1 kör lemaradással van! Előfordul az ilyen, senki se tökéletes, de kiütöttél a pilotát, az h most mi okozta a balesetet, nem tom, de egyedül a fék nem okoz ekkora tempokülömbséget. Legközelebb nem fordul elő! Ebből okul az ember!
-
cila1
aktív tag
Annyit szeretnék a büntimhez hozzátenni hogy teljességgel megérdemlem de ez volt talán az első ilyen esetem és talán 1 felfüggesztést vártam volna.TTehát 1 kicsit erősnek érzem mert nem vagyok 1 élmenő pilóta 6-10 között vagyok benne és a 10 másodperc azt jelenti hogy biztos utolsó leszek.Tudomásúl veszem a büntit.
-
proof88
addikt
válasz
Farkas23 #7093 üzenetére
Ja ez a hotlaps király dolog. Egyik legjobb ami az oldalon van.
Fél 7 körül érek haza. Mondjuk még gyakorolnék, hogy visszarázódjak a pályára, de gondolom a beszélgetésünk sem másfél órás.Te mit szólsz a büntikhez, amiket ma írtam? Látom mást nem nagyon érdekel a dolog.
-
Frenky89
addikt
Nincs valakinek public setup-ja?
-
ervin33
tag
franko az a hot lap menü. remélem minnél töbször fent leszek mint elsö
a másik én azt hittem csak a jövöhéten lesz nürburgring,a héten nem mentem 10 métertsem ugy hiszem ugyhogy 5 kor nekiugrok edzeni. mi most a legjobb idö szerveren?
-
proof88
addikt
Felőlem is lehet jövő héten a Ring. Csak akkor találjuk ki, hogyan is lesz főgyakorló. Előtte biztos lesz, mint mindig, 17:40-kor. Áhh szerintem az lesz úgyis, ha vmelyik nap este elegen leszünk, úgyis tartunk ...
Egyébként felhívom mindenki figyelmét, hogy a múlt vasárnapi fő gyakorlón csak 11-en voltunk, pedig a legutóbbi versenyen 16-an. Most fejből nem tudom, kik hiányoztak, Brixx biztosan, fel-feljött a napokban a szerverre, csak sosem voltunk elegen gyakfutamhoz. Szóval ha lehetőség van rá, próbáljatok gyakfutamozni ma is a szokásos időben, 17:40 körül, aztán így még menthető a részvételi joga a múltkor hiányzott embereknek. Persze azt nem tudom, hogy csütörtök óta volt-e valami a szerveren ...
Farkas:
egyik: őőőő ugyebár én most nem otthon vagyok, bocsi nem tudtam h ennyire keresel, azt hittem h végül megoldottad az értékelést.
Én amondó vagyok, hogy Brixx-nek járjon csak a 90 mp-es bünti, senki nem írta, hogy enyhítsük, másrészt meg nem megállt az 1. kanyarban a lehető legrosszabb helyen?
Cilának is jár 10 mp-es időbünti a késői fékezésért, más is kapott már ilyenért ugyanennyit, pl. Montreal. az is biztos hogy elnéztem a féktávot de a fékem se fogott jól. - a fék hibára való hivatkozást elfogadnám, de az a baj, hogy a videón tisztán látszik, hogy inkább csak a késői fékezéssel volt gond, ugyanis még akkor is a gázon volt a lábad, amikor a melletted lévő Renault már fékezett, tehát a baleset nem fék hiba miatt történt, hanem a késői fékezés miatt.
Szerintem inkább indulj ma a Nürbin, ha megnézed hogy milyen sokan mennyi büntit szoktak kapni levágások/szélesítések miatt, 10 mp nem a világ vége, és egy versenyzőhöz az méltó, ha igenis indul a futamon, még ha előre kiszabott büntit is kap. Ha meg véletlenül kiesel, úgysem íródik tovább a bünti a Hungaroringre. Aztán meg utólag meg csak idegesítene, ha sok pontot is szerezhettél volna a mai futamon, de nem akartál rajta részt venni... úgyhogy indulj csak szerintem.
JColee-ace-ervin: nem igazán látom tisztán egyikőjük vétkességét sem, bár megint visszanéztem a videót, de nem vágom, én hagynám az ügyet bünti nélkül, kivéve, ha valaki akar adni.másik: ránéztem az oldalra és wow, ez a hot laps?
Szóval sikerült beüzemelni és automatikusan működik, magától frissít?
És most ez naponta változik vagy csak nemrég sikerült beizzítani és azért csak mai eredményeket mutat? Félreértettelek, azt hittem hot laps alatt azt érted, hogy leggyorsabb köröket berakni "pályabejáró" formában, mármint videók.
-
Farkas23
aktív tag
Uj fejlesztés az oldalon Hot Laps néven, akit érdekel nézze meg
-
Farkas23
aktív tag
Jó Reggelt!
El ne felejtsétek, hogy ma VB futam!
Mit szolnátok ha a Hungaroringet 1 hét szünettel tartanánk meg?
-
Frenky89
addikt
válasz
proof88 #7068 üzenetére
Én csak azért gondoltam a 12-es is felvenni a listára, mert ott, ha egy kicsit hibázol akkor egyből az a "büntetésed", hogy egyből offroad szituációba kerülsz, ahogy az 5 (4)-esnél is, bár utóbbinál hiba nélkül is ez a helyzet.
8-as féktávnál sztem nem ilyen szornyű a helyzet.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7067 üzenetére
Felőlem lehet az 5-ös, 8-as, 12-es is, csak akkor írjuk le meg minden.
De a 14-15-ös büntetéséhez ragaszkodok.
Tehát akkor az 5-ös kanyarnál ki lehet menni, azaz szélesíteni, ami gyakorlatilag a 4-es kanyar kijárata az út bal szélén.
A 8-asnál a féktávon igénybe lehet venni a műfüvet a fehér csíkon kívül is 4 kerékkel.
A 12-es kanyarnál is lehet a kijáratot szélesíteni. -
proof88
addikt
kommenthez az van írva, hogy "rename the CUBE_MAP_DX9 file EMAP_PAINT and put it in the VEHICLES folder. (C:\Program Files\rFactor\GameData\Vehicles)"
rESET: ja, marad a jövő hét
szerk.: véglegesíthetnénk már, hogy melyik kanyarokat szabad szélesíteni... az 5-ös kanyar az biztos szabad. Mármint ugye más számozás alapján az a 4-es. Tehát ami az első szektor végéhez vezető jobbos kanyar, annak a kijárata.
-
cila1
aktív tag
Macy te már nem is fogsz jönni versenyezni többet?
-
macy
addikt
-
hol találom a játék alatt a setup-okat ?
-
akkor majd talán egy másik futamon.
melyik jön utána ?most néztem meg a vezénylést,vasárnaphoz 2 hétre pont 24h szolgálat lesz,azt tuti nem tudom elcserélni. ez hihetetlen...az is kimarad
-
Jó reggelt!
kérdeznék:
mindenképp este kell lennie vasárnap a futamnak ?
nem lehetne délután megrendezni ?
este hatra kell mennem melózni,addig hátha letudnánk...
jó lenne megpróbálni pontot hozni a renault-nak. -
proof88
addikt
Én az NFS II óta játszok NFS-sel, előtte test drive-ot meg stunts-ot nyomtam sokat, meg indy caros játék is volt.
NFS III tetszett a legjobban, de aztán való igaz, hogy a Porsche Unleashed az nagy felüdülés volt sztem minden téren, fizikában és grafikában is. Bár homályosak az emlékképek már nagyon. Meg én igazából évekig fps-buzi voltam.
-
proof88
addikt
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #7038 üzenetére
Vicces dolog ez a Fastest lap egyébként, mert pl. Qualin jónak érzem a tempómat, a verseny első két körében leamortizálom a kocsimat, a végére meg efogy a lendületem, nem is volt sosem leggyorsabb köröm
szerintem a PR00F->professzor->doki vonulat miatt akarlak doktornak hívni téged, rájöttem
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #7037 üzenetére
sajnos régen volt már fastest lap
Barcelonában, Monacoban és Montrealban volt enyém a fastest lap. Inkább nem használom a nevemben egy darabig.
Pedig Bahreinben csak 1 ezredmp-cel maradtam el tőle!
-
Stirlitz
senior tag
válasz
Iron Funeral #7035 üzenetére
Kicsit Tescos kinézete van. Egyébként ott is vettem
Sajnos enyém hibás már kissé, egy idegrohamban miattam lett pontatlan. Amúgy elég pontos kormány lenne, kormánykalauz is ezt említi pozitív tulajdonságnak. Szerettem nagyon, de cserélnem kell, és egy dfp mindig is az álmom volt, csak amikor lehetett kapni, 25guriga volt. Most lesz egy, talán pár év múlva egy G25 is összejön majd
Mondanám, hogy odaadom neked, ingyen, de hibás kissé. Bár jobb mint a semmi. Enyhén jobbra áll a kormány alaphelyzetben, és nem olyan pontos, mint volt. FF nem túl erős rajta gyárilag. Ennyi pénzért (12000) viszont korrekt darab. Viszont van Logitech is már nem sokkal többért.
-
proof88
addikt
A Magasságos BMW Sauber F1 Team szeretné Nektek bemutatni a BMW M3 Challenge nevű kis játékot, melyben M3-at vezethetünk a Nürburgringen.
Elvileg rFactor az alapja, de önálló játék, nem fog bekavarni az FSone-ba. Akit érdekel.
BMW Powa! -
válasz
Iron Funeral #7031 üzenetére
sztem van hozzá pedál is,csak nincs a képen.
oldalra mozgáshoz az kell a repülésben.
egyik barátomnak is ilyesmi van,már próbáltam.
simán lehet vele autózni,én arra használtam. -
Iron Funeral
őstag
Egy ilyenre gondoltatok már mint kormányra?
Tiszta Knight Rider, csak a pedálok hiányoznak
-
válasz
proof88 #7017 üzenetére
"1-8-nál kocc Ákoskába, versenybaleset"
szerencsére nem sérült a jobb hátsó gumi.és ahogy nézem a büntiket és az összesitést,megmaradt a 6. helyem.
"belefért" a bünti a 15.4mp előnybe.első futamon sztem elég korrekt eredmény.
nagyon sajnálom,hogy nem tudok részt venni a köv futamon.
nem tudom elcserélni a tulórát,legalábbis eddig nem találtam rá megoldást. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7025 üzenetére
alapjáraton mi a vonalhoz viszonyítunk mindenhol, franciában nem volt vonal a kijáratnál, ezért a lámpához viszonyítottunk.
3+3 így jön ki: 115 volt, 98 a limit, 10 a hibahatár, tehát 108 még éppen jó, 109 már nem. 108 felett 5 km/h-nként 3 mp jár. Így lett 2x3 mp.
Akinek nem világos h hol kezdődik a box utca, az szóljon, kérdezze meg, mert én sokszor utolsó napokban nézem meg a bejáratát, szóval addig nem is látom.szerk.: nem bók, csupán nem szeretem ha szerencsésnek állítja be valaki, ha pr0 vagyok
, ezért én sem szeretem pl Rád mondani, hogy bemakkoltad meg bemákoltad meg stb., mert igaz hogy rakat mp büntit kaptál, de nem azért nem kerültél hátrébb, mert mákod volt és majdnem ..., hanem mert rohadt gyors voltál és nagy űr volt mögötted, ennyi. Hamilton sem azért lett VB, mert Glock szerencsétlenkedett, hanem mert behozta az 5. helyre a kocsit. Button is azért lett VB, mert ő szerezte a legtöbb pontot, ennyi.
-
Frenky89
addikt
válasz
proof88 #7017 üzenetére
Aláállványozom a sebességemet. A 3+3 az, hogy jön ki? befelé+kifelé? gyorshajtás+%?
Amit utána írtál az meg vegyem bóknak? xD
Viszont ismét lenne egy felvetésem -, ha szabad - szóval, hogy ahol olyan a box utca, mint pl silver-ben (később van a vonal, mint a lámpa; a progi nem a vonaltól méri a box végét; stb...) ott lehetne majd a későbbiekben valamilyen egyezményes megállapítás a boxutca ki-/bejárati határvonallal kapcsolatban. Csak, hogy ne legyenek olyan szituációk mint pl Vettel esete Szingapúrban.
-
JColee
őstag
válasz
ervin33 #7013 üzenetére
Én emlékeim szerint meg mentem farkas mögött rajt után, és az egyik kanyarban (3as?) lecsúszott az ívről, és lassított. Ezértelvettem a gázt, mert nem akartam kockáztatni, aztán ervin megjelent nekem jött, és ezzel a lendülettel ace is gyalult rajtam egy kicsit. Jobb oldal sérült 8nem tudom ervin, vagy ace féle ütközésnél)
-
proof88
addikt
persze meg neked előre oda is írtam volna, ismerlek már
, csak nem volt kedvem ezt is idemásolni, mert egymás alatti sorokban vannak felírva, az meg nem szép itt a fórumon ha soronként 1-2 karakterrel nyújtom meg a hsz-t.
2-7, 3-6, 3-14, 5-2, 6-14, 8-7, 9-14, 11-4, 12-4, 14-4, 16-7, 16-11, 18-7, 20-7. -
proof88
addikt
kérlek idézd tőlem azt a mondatot ahol én hibásnak ítéltelek meg, amikor tisztán odaírtam, hogy versenybaleset!!!
Egyébként a következő futamra való büntetésbe múltkor még beleegyeztél, nem? El lett fogadva, benne van a szabályzatban. Versenyről nem tiltunk el ilyen miatt, főleg olyan pályáról nem, ami nem tetszik Neked.
Összes VB pont törlése is hülyeség, persze ...
-
cila1
aktív tag
válasz
proof88 #7017 üzenetére
Már bocs de a rajtnál történtekért ne hogy már hibás legyek.Nem én mentem a seggembe de szerintem semmi nem volt.Szabesz belém jött véletlenűl és kész.Mentünk tovább mind a ketten.A következő versenyre való büntit meg nem tartom fernek.Inkább vonjátok le az összes VB pontom.Ezt komolyan mondom!!!Nem fogok minuszról indulni a köv futamon.Vagy 1 verseny eltiltás ami most vasárnap lesz.Na ez a büntetés!!
-
proof88
addikt
én parázok tőle, elég kényes dolog
Na itt vannak a büntetések, amiket mi állapítottunk meg Farkassal:
Sub-S 7 mp
7 mp 14 vágás/szélesítés miattFrenky 16,5 mp
21 levágás miatt 10,5 mp, valamint 3+3 mp a boxból való korai kigyorsítás miatt (115 volt a fehér csíknál), Frenky kérlek támaszd alá a sebességedet, mert valójában a Te replayed a hiteles, a mi replayünk nyilván csak a netkapcsolaton múlik, és vannak eltérések a Farkas és az én replayem között is. Egyébként meg annyira nem érdekes a dolog, mert pozíciót nem módosít a bünti (szerencsés voltál megint ehh). Jó persze ez nem szerencse, én se szeretem ezt a szót, gyors voltál eléggé ahhoz, hogy megengedhess magadnak ennyi büntit.
ervin 3 mp
3 mp 6 vágás/szélesítés miatt
Rajt utáni incidens JColee-val és ace-szel, ? mpFarkas 7 mp
8 vágás/szélesítés
box bejáratnál gyorshajtás, 3 mp
ervinnel való kocc elnézve a fék hibája miattJColee 5 + ? mp
5 mp 10 vágás/szélesítés miatt, valamint ervinnel és ace-szel való incidens a rajt után?akoska 12 mp
12 mp 24 vágás/szélesítés miattproof 3 mp
3 mp 6 vágás/szélesítés miattSzabesz 7 mp
7 mp 14 vágás/szélesítés miatt
cilával rajt után versenybaleset lettHarcos 12,5 mp
25 vágás/szélesítés miatt
1-8-nál kocc Szabeszbe, versenybalesetStirlitz 8 mp
16 vágás/szélesítés
1-8-nál kocc Ákoskába, versenybalesetSpeedg 14 mp
8 vágás/szélesítés miatt 4 mp
áthajtásos bünti utáni boxból való kijövetnél fehér vonal átlépése 10 mpTomax 21 + ? mp
2 vágás/szélesítés 1 mp
2x volt boxban, mindkétszer fehér vonalon átment a kijáratnál, 2x10 mp
Rajt után csatt Speedg-be, ? mpBrixx ??? mp köv futamra
1-9-nél ace-be csatt
11-1-nél veszélyes helyen állt meg, 9 embert veszélyeztetett, 90 mp ?cila ??? mp köv futamra
Szabesszel rajt után versenybaleset
1-8-nál késői fékezés, ace-be rohant, ? mpace ??? mp köv futamra
Rajt utáni incidens JColee-val és ervinnel -
ervin33
tag
válasz
proof88 #7011 üzenetére
csao. emlékeim szerint olyasmi volt hogy mentem a szélárnyékban, jcolee kicsit talán lesodrodot az ivröl és rögtön éni kezdtem kifelé sodrodni mert nem volt tapadás. utánna vissza a helyes ivre és egyszer csak ott termet jcolee oldalt. nem volt szándékos hogy oldalrol meg koccoltam. én nem sérültem.
-
proof88
addikt
Na senki nem akarja megvédeni magát vagy vádolni a másikat?????
Akoska: igen, tényleg elég jól összehúztad magad a necces szitukban. Mondhatjuk úgy is, hogy kezdők szerencséje.
ervin - JColee - ace: nyilatkozzatok hogy mit műveltetek a rajt után!!!
Ki a hibás, sérült-e valaki?
A 8-as 9-es kanyarban történtekről meg az látszik, hogy ace korábban lassított, mint kellett volna, bár a nagyobb problémát az okozta, hogy cila túl későn fékezett, a többiek koccanása pedig ennek a következménye. Később Brixx letörte ace szárnyát, Brixx felelősségre vonható lenne, mert vigyáznia kellett volna, de igazából ace is egyből előremozdult a megpörgése után, félig-meddig ő ment Brixxbe, ill egymásba ... Szóval itt nem tudom milyen büntetés jár és kinek...
A többi videót versenybalesetnek ítélem meg. Utolsó videónál Farkasnál nem fogott a fék vagy vmi ilyesmi.
-
Iron Funeral
őstag
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Stirlitz #7004 üzenetére
Valaki nagyon kipörgött az elején
viszont jó voltál a hajrában
A zenét nem pontozom. De mégis1 pont
a 2. perc kezdeténél mehett volna a Silent Night, Bodom Night
-
Stirlitz
senior tag
Hello!
Ezt is nézzétek meg, az eleje lenne a lényeg, rajtrács felsorolás konkrétan. Jó lenne így? Nekem nagyon tetszik, hogy alatta meg látszik a pálya. A zenét nem kérem pontozni!
-
proof88
addikt
válasz
Farkas23 #7000 üzenetére
Hát én meg amondó vagyok hogy azért minimálisan jó ha van ff, mert egyből megérzi az ember az autó instabilitását vele. Persze bizonyos modelleknél lehet zavaró. A Driving Force Pronál az zavart egyébként, hogy nehezebben lehet kormányozni, áram nélkül is nehezebben forog, mint a G25, ami simán forog. Ezért DFP-nél elég kicsire vettem az ff-et, hogy ne rontson a helyzeten. G25-nél meg tök m1 mert úgyis könnyebb forgatni, szal nem értem a dolgot, mondjuk lehet teljesen máshogy van megvalósítva a kettő ... M1 ezek részletkérdések, ugyanazt tudtam autózni mindkettővel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Synology NAS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Whisky topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Óvodások homokozója
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Creative Sound Blaster X AE-5 eladó
- Ryzen PC-5700X-RTX 3080-B550 AORUS-32GB DDR4-1 TB M.2 SSD-NOCTUA FAN+360 AIO/Garanciás-Beszámítás
- ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 DARK HERO Alaplap
- DELL GY1TD PowerEdge R630/R730XD NVMe (U.2 SSD) PCIe Extender Controller Adapter + K9TVP Kábel
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Xbox Ultimate előfizetések
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s