Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #5888 üzenetére
egyrészt bekerülne a szabályzatba a futamon való feltartás (időmérőre van csak, nem gondoltuk volna, hogy valaha gondot okozhat ez ...)
szerintem olyan szabály szerint nem nagyon kéne büntetni, ami még nincs bevezetve
az teljesen jogos, ha balesetveszélyes módon vezet valaki, hogy kap büntetést, de általában pozícióért megy a csata -
macy
addikt
Még jó, hogy nem indultam. Én rajtoltam volna az uccsó helyről és letaroltam volna mindenkit
-
JColee
őstag
miért lehetetlen? az volt a baj, h bemozdult balra, nem az, hogy lehetetlen volt a hely
ez a feltartós dolog nekem új, mióta van ezért bünti?
az átvivős dolog szerintem nem teljesen jó, mert én azzal többet vesztettem, hogy inkább kiléptem, mint farkas, hogy végigszenvedte a versenyt, és kapott büntit -
ervin33
tag
válasz
proof88 #5888 üzenetére
- Szabesz-cila-Harcos: őket egy csoportba vettem, mert a probléma a rajt utáni 1. kanyarban volt közöttük. Szabesz hátulról belement ervinbe, cila hátulról belement Szabeszbe, Harcos hátulról belement cilába. Ebben a sorrendben, egymás után történtek a dolgok. Mivel a hátulról jövők felelőssége, hogy időben meg tudjanak állni az előttük lévő mögött, ezért jött szóba a büntetés. A kérdés: mit érdemelnek? Ez az eset is olyasmi, mint a fenti ervin-Speedg eset.
ui: igen ez hasonlo csak itt sokan sérültek,közte énis a hátso szárnyam. a speed -el valo kocc-nál meg nem sérült senki.
de a rajt utánni kavalkádba, sajan ilyen szük pályán benne van ez hogy ilyen események lesznek itt monacoban.
-
Farkas23
aktív tag
Nem mondta senki h te hibás voltál! Az egész 1 láncreakcio volt! Mindenki elfékezte magát és mindenki a másik seggében találta magát, ki szerencsésen meguszta ki nem! Szabesz neki ment a falnak és megváltozott a fékutja, és neki ment ervinnek. Miután igy hirtelen állt meg az autoja te nem számitottál rá te is belecsusztál, de nem sérültél. De még mielött Harcost naon hibáztatnád, ő se tudott volna mit tenni mivel, elötte te is hirtelen álltál meg, és már nem volt ideje megálni! Amugy 160-rol 80-ra tudott lelassitani mielött neked ment! Másképpen féken állt már ő is! Ez lett sajna! 1 elfékezés sajnos láncreakciot képezhet!
Talán ha te időben észleled akkor el lehetett volna kerülni ha kirántod a kormányt balra, de ezt senki se várja el a másiktol, mer nagyon gyorsan történt az egész!
Sajnálom h be kellett fejezned, de ez a f1, majd a kövi futamon jobban sikerül! Csak ne add fel! -
cila1
aktív tag
Kiváncsi lennék a véleményekre az én esetembe is.Mert szerintem nem én voltam a hibás.
-
Farkas23
aktív tag
Sajnos a szabály az szabály:S Mi se akarunk senkit se büntetni, de ha kell akkor kell!
Proofal majd még a büntetéseken változtatunk, h egyértelmübb legyen, persze majd itt is jelezzük!
Mer Sub-S esete kritikus! Több helyen is férre állhatott volna, h legalább azokat elengedje akik közvetlenül mögöte voltak. Sajnos ezt mind nem tette, bevállalta a versenyt szárny nélül, amire számitani lehetett, hogy nem lesz tiszta helyzet a boxig. Veszélyeztette 2 pilota versenyét! Meg aztán még, amikor woody neki ment Sub-S-nak akkor jobb első defektel közlekedett, miután amikor neki ment 2x-ra woodynak, defektet kapott az ütközés során!
Woody-t én meg vétlennek veszem, mer nem tudhatta, h Sub-Snek defektes a jobb elsője,és már nem tudott mit tenni, ebből lett a baleset!Ervin: Dupla büntit nem kaphat, mer hülyeség! V most megkapja a szigorut, v figyelmeztetést képpen egy csökkentett büntetést kap! Sajna az eset kizárás is vonhatna maga után, de ezért kértük véleményeteket! Miután nem szeretnénk h a szenvedései miatt most mégse kpjon pontot, ezért v több mint 1 perc büntit kap, v talán egy finomabb büntetést!
-
ervin33
tag
sub,manöverei szárny nélkül valoban veszélyesek voltak. szárny nélküli kocsival nem kéne a pozicio ért annyira harcolni,mert az csak további baleseteket eredményez.szerintem legyen figyelmeztetés,és ha 3 vagy 4 verseny alatt megint lesz neki ilyen akkor dupla bünti.
-
ervin33
tag
-
cila1
aktív tag
válasz
proof88 #5888 üzenetére
1-ső kör cila, Harcos, Szabesz, ervin crashes
Szabeszt lerajtoltam de ő turbóba kapcsolt rosszúl mérte fel a féktávot és belement Ervinbe utána meglökte Lacent is.Én amikor Szabeszt meglöktem nem tört le szárnyam tehát nem sérűltem az incidens folyamán de akkor fékezés nélkűl belém rohant Harcos.4.kör Farkas loses control, JColee
Farkas megcsúszott és Jcolee lehetetlen helyen akart előzni és ezért történt a baleset.10-11.kör Sub-S and woody crashes
Sub nagyon erőszakosan akarta megelőzni Woodyt és töbször is nekiment ezzel kizökkentette Woodyt a verseny tempójából.Sub is elégé lehetetlen helyen akarta megelőzni Woodyt pedig szerintem a célegyenesbe lett volna rá alkalma.A célegyenesbe Sub érezhette hogy sérűlt az autója ezért nem tudta bevenni a CILA kanyart és Woody nekiment.15.kőr ervin crashes into Speedg
Ervin elnézte a féktávot vissza akart térni Speedg mögé de már késő volt.Ezért meglökte Speedet.Nekem ez a véleményem erről a futamról.Szerintem nem kéne megbüntetni senkit örüljünk neki hogy vége ennek a futamnak.
-
proof88
addikt
A Monaco Nagydíj elemzése tegnap este megtörtént, fel is töltöttem a lényegesebb videókat. Emlékeztetőül itt a verseny végeredménye: link1, link2.
A kanyarokra hivatkozáskor ezt a térképet veszem alapul.14 ember vett részt a futamon, a következő 6 ember nem kapott büntetést:
Speedg, woody, Stirlitz, ace, LaCeeN, PR00F.A maradék 8 embernek talán vagy biztosan büntetés jár, de őket tovább soroljuk 2 csoportba.
Az 1. csoport tagjainak büntetése végleges:
- rESET: időbüntetés, +3 (6x0,5) mp, mert rendszeresen levágott kanyarokat, általában az 1. kanyart. Azt beszéltük valamelyik futam után, hogy már nem fogjuk olyan szigorúan nézni a kanyar levágásokat, mint év elején, de ha rendszeresen vág le valaki kanyarokat, akkor azt már figyelembe vesszük, és főleg egy ilyen szűk pályán sokat számít, ha valaki így nyer időt. Az 1. kanyarban a rázókő számított fehér vonalnak, de sajnos sokszor úgy levágtad, hogy mind a 4 kerék a rázókövön kívülre esett egyszerre. Helyezésedet a büntetés nem befolyásolta.- Farkas: időbüntetés, +10 mp, mert egyszer úgy jött ki a boxból, hogy nagyon átlépte a sárga vonalat. Helyezésedet a büntetés nem befolyásolta.
- ervin: időbüntetés, +10 mp, mert egyszer úgy jöttél ki a boxból, hogy nagyon átlépted a sárga vonalat. Helyezésedet a büntetés nem befolyásolta.
A 2. csoport tagjainak büntetése a liga tagjainak véleményén is múlik. Kérek mindenkit, hogy a videók segítségével alkosson véleményt és írja meg, kinek mekkora büntetést adna!
- ervin: ő szerepelt az 1. csoportban is, de van még ügye. A rajt után az 1. kanyarban túlságosan leszorította LaCeeN-t, vehette volna szélesebben is a kanyart. A másik probléma, hogy a 15. körben a 10. kanyar előtti féktávon hátulról belerohant Speedg-be. Valószínűleg megpróbált mellé érkezni, és mikor látta, hogy ez nem lesz jó, megpróbált Speedg mögé húzódni, ekkor történt a baj. Fékezési stílusával egyébként az a probléma, hogy iszonyatosan hamar váltogatja vissza a fokozatokat, emiatt a hátsó kerekek könnyen elvesztik tapadásukat, melynek eredménye a 16. körben történt, túlkormányzottságból adódó balesete is. A kérdés, hogy a 2 üggyel kapcsolatban milyen büntetést érdemel? A LaCeeN-es ügyéért +10 mp járna, a másik ügyért passz ... Érdekesség egyébként a korai visszaváltásokkal kapcsolatban, hogy nagyon magas fordulatszámokat ér el ilyenkor ervin motorja, volt amikor 19500 rpm-et is átlépte
, pedig ugye 18 ezerre vannak limitálva.
- JColee: miután ütközött Farkassal, elindult a boxba, de valamennyire feltartotta Speedg-t. Inkább Farkas előtt vagy mögött, de bal oldalon kellett volna közlekednie szerintünk.
- Szabesz-cila-Harcos: őket egy csoportba vettem, mert a probléma a rajt utáni 1. kanyarban volt közöttük. Szabesz hátulról belement ervinbe, cila hátulról belement Szabeszbe, Harcos hátulról belement cilába. Ebben a sorrendben, egymás után történtek a dolgok. Mivel a hátulról jövők felelőssége, hogy időben meg tudjanak állni az előttük lévő mögött, ezért jött szóba a büntetés. A kérdés: mit érdemelnek? Ez az eset is olyasmi, mint a fenti ervin-Speedg eset.
- Sub-S: a legbonyolultabb eset. Az 1. körben elvesztette első szárnyát a 4. kanyarban, ekkor a 2. helyen állt. A többiek szorosan mögötte voltak. Mivel a 4-8. kanyarok között a pálya viszonylag lassú, nem jelentett olyan nagy hátrányt mögötte autózni, de már lehetett érezni, hogy kicsit feltartja a többieket. Véleményünk szerint az alagútban már el kellett volna engednie a többieket, vagy legkésőbb az alagút utáni sikánnál balra húzódni és megvárni, míg a közvetlenül mögötte jövők elmennek, azaz rESET, Farkas, JColee, Speedg, ervin, LaCeeN, Szabesz. woody itt már lemaradt sok másodperccel, őt már nem kellett volna itt megvárnia. rESET-et elengedte Sub-S, de a sikánban Farkasnak kellett bátornak lennie az előzéshez, majd JColee-t engedte el. Még nagyobb baj, hogy a 14. kanyarban elég veszélyes helyzetbe hozta a mögötte jövőket, szerencsére Speedg, ervin és Szabesz időben fékeztek, de LaCeeN már nem tudott időben lassítani és belerohant ervinbe. Ezután is nehezen engedte el az embereket, amíg a boxba nem ért. 7 ember feltartásával számolva ez 7x10 mp-es időbüntetés lenne, hozzáadva a kormányráhúzást, mert Speedg-nél már ennek vehető a 14. kanyari incidens, ez még +10 mp, de a szabályzat szerint, ha ez veszélyezteti a másik versenyét, akkor a pontjait is elvesztheti. Márpedig itt nem csak 1 ember versenyét veszélyeztette, ráadásul balesetet is okozott ervin és LaCeeN között. Kinek mi a véleménye?
A feltöltött videók:
1. kör
- Monaco Incidents 01 - k01k01 - cila, Harcos, Szabesz, ervin crashes
- Monaco Incidents 02 - k01k01 - cila spins without rear wing
- Monaco Incidents 03 - k01 - Sub-S loses front wing and holds up many
- Monaco Incidents 04 - k01 - Farkas onboard
- Monaco Incidents 05 - k01 - Sub-S holds up many and causes crash
2. kör
- Monaco Incidents 06 - k02k10 - Szabesz crashes
3. kör
- Monaco Incidents 07 - k03k11-12-14 - LaCeeN crashes
4. kör
- Monaco Incidents 08 - k04k14 - Farkas loses control, JColee can't avoid crashing
6. kör
- Monaco Incidents 09 - k06k01 - ace crashes
- Monaco Incidents 10 - k06k14 - Stirlitz loses control and crashes
10-11. kör
- Monaco Incidents 11 - k10-11 - Sub-S and woody crashes
12. kör
- Monaco Incidents 12 - k12k15 - Speedg loses front wing
15. kör
- Monaco Incidents 13 - k15k10 - ervin crashes into Speedg
- Monaco Incidents 14 - k15k15 - Farkas loses front wing
16. kör
- Monaco Incidents 15 - k16k10 - ervin loses front wing, high engine revs-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Kérem, hogy véleményetek kifejtése előtt gondoljátok át mindkét oldal helyzetét! Például Sub-S esetében mellette szól, hogy nem akart túl sok időt elvesztegetni az elengedéssel, túl sok embert kellett volna elengednie; pillanatnyi elmezavar, mert megtörte az autót az 1. körben, pedig győzelemre esélyes volt; ellene szól, hogy ha az 1. helyen csinálja mindezt, akkor nincs gond a feltartással, mert csak magára húzza a többieket, itt viszont a feltartások miatt fokozatosan vette el az esélyt a többiektől, hogy utolérjék Proof-ot; mellette szól, hogy a pozícióját is védenie kellett, ahogy lehet; ellene szól, hogy nagyon veszélyesen cselekedett a 14. kanyarnál és 2 embernek nem csak sérült lett az autója, hanem a javítás plusz időt vett el tőlük a boxban.
A héten szabálymódosítás lesz, ahogy azt már említettem. 2 dolog változna: egyrészt bekerülne a szabályzatba a futamon való feltartás (időmérőre van csak, nem gondoltuk volna, hogy valaha gondot okozhat ez ...) és a büntetés mértéke, másrészt az is egy újdonság lenne, hogy a kiesett emberek, mivel már mindegy milyen büntetést kapnak, előre büntethetőek legyenek a következő futamon. Itt a nagyobb büntetésekről lenne szó, pl. ha Sub-S most kiesett volna, akkor a nagy büntetés átvihető lenne-e a következő futamra, illetve milyen mértékben ... ehhez is gondolatokat várunk!
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Iron Funeral #5885 üzenetére
jól van vaklárma volt
-
Iron Funeral
őstag
Srácok, a manikűri pálya neve Magny-Cours GP4? Csak mert megnézem a pályát (kormány nélkül annyira nem volt jó
) és eléggé nem up-to-date a vonalvezetése, ami azt illeti tudom ajánlani az FS06 trackpackot amiben benne van ez.
Nem találom az FS08 packot a gépen telepítve, lehet, hogy vaklárma
-
ervin33
tag
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
Ervin, majd felraknád még egyszer a setup iskolát, amit korábban is linkeltél, mert most már nem tudom onnan letölteni?
Kíváncsi vagyok, mik vannak benne leírva, láttam-e már.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #5876 üzenetére
mé, nem ilyen egyszerű?
Amit a szárnyakkal kapcsolatban mondott, az triviális, mindenki tapasztalja, a rugókat nehezebb kitapasztalni, viszont ott is egyszerű: megnézed milyen gyors kört futni 80-80-nal, aztán 280-280-nal, aztán 140-80-nal, végül 80-140-nel.
Eddig általában minél puhábbra (alacsonyra) kellett állítani tapasztalatom szerint a rugókat, amit mondjuk nem értek, mert mindig azt hallom és olvasom, hogy versenypályára kemény felfüggesztés kell.
Vagy ez relatív, hiszen az F1 autók puhára állított rugói még mindig jóval keményebbek, mint az utcai autóké? Általában előre és hátulra is ugyanannyit állítok és minél kisebb értéket. Tapasztalataim szerint, ha elöl nagyobb az érték, akkor felülkormányzottabb lesz az autó, tehát ha 80-80-at veszem alapul, akkor 140-80 már felülkormányzottabb lesz, igaz azt mondják, hogy elölre keményebb rugók kellenek ... ha viszont 80-140 a felállás, akkor inkább túlkormányzottabb lesz az autó. Egyébként nem feltétlenül kell ilyen nagy különbségeket rakni, kis különbségekkel kell inkább próbálkozni, hiszen az egyensúly a lényeg, hogy az megfelelő legyen. Az egyensúlyon pedig nagyon könnyen változtathatunk, pl ha megszoktad a 80-80-at, akkor a 80-90 már a 2. körben (felvezető kör után) más érzés lesz. A baj az, hogy sokszor nem tudom, mit igényel a pálya. De ahogy mondtam, eddig mindig azt láttam, hogy a minél puhább rugókat kell használni.
Elméletileg a nagyon jó felületű pályákon lehet keményebb rugókkal profitálni, meg ahol sok hosszú egyenes és nagy tempójú kanyar van, pl. Malajzia, Silverstone. Bár a maláj setupomra már nem is emlékszem, szerintem ott is puha rugókat használtam, sőt pl ott van Monza is, ott is sok egyenes van és az útfelület nagyon sima, nem hepehupás. Igaz, ott a kerékvetőket gazdagon használjuk.Aztán beszélt a stabilizátorokról is (anti-roll bar, szerintem helytelen fordítás erre a kipörgésgátló, mint a Birkucos F1C-ben volt írva), ott is minél kisebbre kell állítani őket, ha hepehupás a pálya, pl Monacoban egyértelműen alacsonyra kell rakni őket. Azt befolyásolják elvileg, hogy mennyire reagáljon a kerék a másik oldalon lévő kerék függőleges elmozdulására. Sokszor tapasztalom velük azonban azt, hogy hiába rakom maximumra meg minimumra őket, nem érzek semmi változást. De pl Monacoban azért lehet érezni, hogy alacsony a jobb. De nem csak azt érdemes itt sem nézni, hogy maxra vagy minre mindkettőt, hanem a köztük lévő különbséggel is érdemes variálni. Általában kb 100 köztük a különbség és hátul kisebb. Ha 100-nál jóval kisebb a különbség, akkor inkább túlkormányzottabb lesz az autó, ellenkező esetben inkább alulkormányzottabb.
A fenti értékek persze N/mm-ben értendőek.
Aztán ott vannak a dugattyúk (dampers), amikkel a finomhangolását végezhetjük el a rugózásnak. De most nem írom le az összes dolgot, mert ez mind le van írva a setup guide-ban.
El kő olvasni.
A stabilizátorokra, rugókra, dugattyúkra egyébként mind jellemző, hogy minél puhábbra (kisebbre) rakjuk őket, annál jobb lesz a tapadás és annál jobban követi a kerék a pálya egyenetlenségeit (utóbbiból következik az előbbi), és minél keményebbre rakjuk őket, azaz nagyobbra, annál kisebb lesz a tapadás, jobban fog kopni a gumi, melegedni fog jobban a gumi, viszont állítólag azért előnye is van mindezeknek: gyorsabban reagál a kerék a kormánymozdulatokra. Elvileg puha futóművel kis késéssel mozog a kerék a kormányhoz képest. Én ezt annyira nem tapasztaltam. Egyébként nyilván ha Kanadában a hűvös gumikra panaszkodtok, nyilván nem megoldás, hogy über-keményre rakjátok a futóművet, lehet megoldjátok vele a hőmérséklet-gondot és meglesz az átlag +5°C, de elpattog a kocsi a pályáról és nyilván kisebb lesz a tapadás, hiába tapad jobban a gumi, ha kevesebbszer érintkezik a pályával.
Igazából nem is olyan nehezek ezek a dolgok, de én a dugattyúkkal nagyon hadilábon állok ... néha azt hiszem, hogy már értem őket, aztán kiderül, hogy mégsem... Mármint azt értem, hogy hogyan állítva mi történik, de aztán a pályán mégsem tudok mindig profitálni belőle és nem értem, hogy számomra hülyeségnek tűnő beállítással miért sikerül gyorsabb köröket menni.
-
proof88
addikt
nem, ez valahonnan letöltött pálya (a szerveren voltam fenn), egyébként igazság szerint ezt a hibát sztem bárhol lehetne produkálni, szerintem ha körbemennék Monacoban úgy, hogy végig súrolom a falat, valahol tuti lenne ilyen. Sőt már más játékban is láttam hasonlót, előfordul. Csak lehetőleg ne a VB-futamon forduljon elő.
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #5872 üzenetére
mondjuk már elég sokszor súroltam ott a falat és nem volt eddig gond belőle, csak most... hát eléggé meglepett, csak néztem... a motor is meghalt tőle
szerk.: jó-jó Fsone, de már ezzel kezdtük, akkor ezzel is fejezzük be az évadot, már úgyis ehhez szoktunk hozzá, lesz mihez viszonyítani majd
-
proof88
addikt
A következő videókat még nem láttam, hátha Ti sem:
F1 Driving Lesson - Martin Brundle az egyensúlyról beszél
F1 lábmunka- csak kár, hogy a hang csúszik a képhez képest
-
proof88
addikt
Hamarosan felkerülnek a büntetések, csak videókat is mentek ...
Addig is itt egy érdekes bug Kanadából, nos ha ez egy vb-futamon lett volna a rajt után, és mondjuk én indultam volna az első helyről, akkor annyira leptem volna meg a mögöttem jövő több, mint 10 embert, mint engem az a fal.szerk.: egyébként a szabályzat is változni fog a héten, még a Kanada VB-futam előtt.
-
proof88
addikt
Alakulnak a büntetések
-
Frenky89
addikt
Nektek sikerül regelni rFCentral-ra?
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #5857 üzenetére
még nem, még van hátra bőven
voltak is események
-
proof88
addikt
válasz
Farkas23 #5853 üzenetére
meg lehet nyitni, total commander meg tudja nyitni a vcr-t, mert ez tömörített fájl, csak vcr a kiterjesztése, és benne egy kiterjesztés nélküli fájl van. Azért van így, hogy kisebb legyen a fájlok mérete. Ez normális. Csak hát a program valamiért nem listázza ki őket. Ritka bugos egy program, nekem is volt olyan, hogy visszajátszás után már nem volt meg a fájl, ezért a VB-futamok fájljait én átmásolom visszanézés előtt másik helyre, ha véletlenül letörölné a program, miután megnéztem... meg mondom, nekem nagyon ritkán nem menti a versenyt, ill. nagyon ritkán az időmérőt is felveszi.
Meg van amikor 2x listázza ugyanazt a fájlt. Szóval elég durván bugos. És ez még csak a replay része.
És már hónapok óta ez a legújabb verzió, pff...
-
proof88
addikt
válasz
Tomax_89 #5846 üzenetére
Üdv,
a 2009-es pakkban nincs benne, mert akkor nem volt Fr Nagydíj, viszont az FSone track packban benne van, ahol tudod kiválasztani a pályát, ott ne a 2009-eses között keresd.
De nem tudom, melyiken fogunk futni.cila: nekem tényleg semmi ötletem, miért nem listázza őket.
-
Tomax_89
csendes tag
Sziasztok.
A kőv. pályát a Magny-Cours-t azt majd le kell tölteni valahonnan vagy pedig benne van a FSone 2008ban? Ha igen melyik pálya az?
-
cila1
aktív tag
Légyszi segítsetek.
ReplayFridge nevezetű könyvtárba van az összes visszajátszás.Hogyan tudom visszanézni őket? -
proof88
addikt
Nagyon egészséges csaták voltak, nagyon jó volt!
VB versenyen ennyire erőszakossan nem tarttotalak volna fel,pláne úgy hogy érezhetően gyorsabb a kocsid - ilyet ne írj, nem voltál erőszakos, a 2. szektorban szerintem ugyanolyan időket mentünk kb, az 1. és a 3. szektorban voltam gyorsabb, és volt amikor hibáztam valahol, ott le is maradtam kicsit. Meg amikor elfékezgettem magamat az utolsó sikánnál, akkor volt egyszer, hogy nyomtam a pedált óvatosan, mert vissza akartalak engedni magam elé, de közben menni is, és néztem h miért nem megy a kocsi, kb 1 mp is eltelt, mire észbe kaptam, hogy a féket nyomomilyet még sosem csináltam, na de akkor is jól elhúztál a bénázásom miatt
Na de VB-n is legyél ennyire agresszív, védd a pozíciódat, ez erről szól! Nekem is csak jobban kellett volna figyelnem és egyszer mikor megelőztelek, utána nem kellett volna hibáznom, akkor előztél vissza. De ha összpontosítok, akkor azért sikerül megelőzni, mert végül is sikerült 1 körrel a kiállásod előtt. -
Speedg
csendes tag
válasz
proof88 #5832 üzenetére
Szerintem is nagyon jó csata volt mindkettő futamban,azért mondtam hogy bocs,mert úgy éreztem hogy nagyon feltartlak, de ez mégis csak gyakorló volt.VB versenyen ennyire erőszakossan nem tarttotalak volna fel,pláne úgy hogy érezhetően gyorsabb a kocsid
De hát erre vannak a gyakorlók.Nagyon jól szórakoztam mindkettőn.Egyébként nem sérültem,de mondtam is a futam elején hogy valszeg nem megyek végig csak egy pár kört,de aztán izgalmas lett a futam így megvártam a box kiállást,utánna meg már nem tudtalak volna beérniRemélem sok ilyen futam lessz még
-
macy
addikt
Tyű micsoda pangás van itt kéremalássan
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #5836 üzenetére
Jó, akkor azt is megkérdezném - mert ez is érdekel
-, hogy amikor Kovalainen kicsúszott és gurul hátrafelé az autó a sóderben a fal felé, akkor miért dönti előre a fejét, miért nem nyomja inkább a fejét hátra a fejtámlához, akkor nem csapódna oda a feje, amikor becsapódik a falba, nem?
Na alszok, fúdenagyonjólesz, pedig fél órája azon gondolkodtam, hogy lehet megnézem Monaco-t, de mégsem, majd holnap. -
proof88
addikt
válasz
ervin33 #5834 üzenetére
megtörtént
szerk.:
khm... ha nem tévedek, márpedig elég fura lenne, ha ennyi év után tűnne fel... meg ez hülyeség... de az F1 autók hátsókerekesek... nincs semmilyen hajtás az első tengelyen. Akkor miért van az, hogy itt a maláj videóban, amikor megjön az eső, akkor a 2. autó ami kicsúszik, a Force India, a megpörgése után erőteljesen kaparnak az első kerekei a sóderben... ez azért van, mert amikor már kb 90 fokig elfordult azon a műfüvön vagy min, ott simán az első kerekek megtartották azt a forgási sebességet, amennyivel az aszfalton forogtak, annyira csúszik a műfű és a sóderben még az a lendületük kapar? -
proof88
addikt
A weblapunkon lévő pilóta listából felvettem azok msn-címét a partnereim közé, akiket eddig még nem vettem fel. Ahol nem volt msn-cím, ott a megadott email címet vettem fel, hátha ugyanaz
kivéve macy, mert róla tudom, hogy nincs msn címe. Akinek van msn címe, de nincs megadva a listában, az is jó lenne, ha megadná, hogy szükség esetén elérjem.
-
proof88
addikt
Speedg, nem volt semmi gond, nagyon jó csaták voltak, első futamon Szabesszal, 2. futamon velem, úgy látszik ma ilyen BMW-s napod volt.
Bocsi, ha én esetleg erőszakos voltam túlságosan, bár vigyáztam. Néhányszor elfékeztem magamat a boxbejárat felé
, és ott egyszer kicsit meg is toltalak, remélem nem sérültél.
-
Frenky89
addikt
Akivel esetleg összetűzésbe kerültem a gyak.futamon az kérem jelezze!
-
Farkas23
aktív tag
lesz még 1 ha leszünk anyia! Aki akar jöhet!
-
macy
addikt
Én meg most jöttem haza. Bakker holnap meg dolgoznom kell. De szar.
Már csak egy kör van hátra.
-
cila1
aktív tag
bontott a net.
-
ervin33
tag
nekem még kb 30 perc mire játék készen leszek
-
ervin33
tag
csao srácok.meg van az uj gép. most telepitem az rfactort. csak egy gáz van hangszoro csak az van ami a monitorba be van épitve.és max hangonis halk. probáltam már mindent de hiába állitok fell mindent fulra halk igy is. vmi tipp??
-
Tomax_89
csendes tag
Sziasztok!!
1.19.xx volt eddig a legjobb időm...de ami stabilabb az 1.20.xx,Proof.
Úgy néz ki h feltudok menni mégis csak,de lehet h késni fogok kicsit,és csak időmérőre esek be.De sietek és akkor ott leszek... -
Farkas23
aktív tag
Proof: Én ugy gondoltam, hogy ha van olyan futam amit könyen be lehet tanulni, és előre kivan hirdetve, vagyis megvan kérdezve, akkor esetenként lehetne 1 hét mulva a futam!
Itt most csak kivi voltam, h kimenne bele! Meg amugy sokan nem irták, h jó v nem!
De azért jolenne ilyeneket, mer még sok futam van, és nyár előtt bekéne fejezni! Mivel nyáron nem leszünk meg mer mindenki nyaralni fog, és mindenki más időpontban! És ha más nem akkor legalább a 2 hetes eseményekhez tartsuk magunkat!Amugy a Francia futam 2010.1.17-én lesz!!!!
Sorry skacok a maiért, hogy nem voltam, de szekrényt raktam össze és sokáig tartott!
-
proof88
addikt
Igen, de attól hogy 2009-es a mod, még a pályák kb ugyanolyanok, legalább azokat nem kell a nulláról, és azért szerintem az autó beállításoknál is lehet támaszkodni a 2008-as kocsik setupjaira. Vagy nem tom.
Tomax_89: semmi gond, ettől még részt vehetsz majd a jövő heti vb-futamon, szóval ne add fel a készülést! Milyen időt tudsz menni a pályán?
-
Tomax_89
csendes tag
Én ma nem biztos h megtudok jelenni a kőtelező gyakorlófutamon,mert vendégeink lesznek.
Gondoltam szólok h tudjátok... -
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #5804 üzenetére
Azért nincs hetente verseny, mert nem tudjuk összehangolni mindenkivel. Közös megegyezés alapján lehetne, azt mondjuk, hogy most mindenki ráér a következő hétvégére felkészülni... de pl én sem tudom ezt tartani minden versenyre, mert hát az embernek van órarendje, nekem több napom is úgy nézett ki, hogy reggel el, este haza, és ha nem akarok kibukni, akkor hanyagolom a játékot a "szabad" időmben... szóval nálam simán voltak olyan hetek, amikor hétvégére tudtam csak időt szorítani a játéknak, mert egyik hétköznap sem volt alkalmas erre.
szerk.: és hát szombat-vasárnap nem elég idő arra, hogy normálisan felkészüljön az ember egy versenyre, főleg mert más dolga is van az embernek és nem fer, ha másnak meg volt elég szabadideje készülni hétköznap is... ezért lett 2 hét, mert végül is 2 hét alatt csak jut elég ideje mindenkinek a felkészülésre. És ugye van sok ember, akinek a nulláról kell tanulni a pályákat, mert ismeretlenek számára. De szerintem ha végzünk az első évaddal, gondolj bele: utána mindenkinek minden pályára saját setupja lesz, mindenki ismerni fogja a pályákat, stb... akár minden nap új pályán lehet majd nyomni a futamokat, mert a felkészülés abból áll majd, hogy megy 2 kört az ember és már minden ott van az ujjában
-
macy
addikt
válasz
Iron Funeral #5801 üzenetére
Ok, akkor nem linkelek többet. Csak számomra unalmas, hogy hetekig nyomunk egy pályát ugyanazzal az autóval.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Filmvilág
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Óvodások homokozója
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Mobil flották
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Creative Sound Blaster X AE-5 eladó
- Ryzen PC-5700X-RTX 3080-B550 AORUS-32GB DDR4-1 TB M.2 SSD-NOCTUA FAN+360 AIO/Garanciás-Beszámítás
- ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 DARK HERO Alaplap
- DELL GY1TD PowerEdge R630/R730XD NVMe (U.2 SSD) PCIe Extender Controller Adapter + K9TVP Kábel
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD