Hirdetés
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- A Cougar félkörpanorámás mikrotornya fogadja a csatlakozóikat rejtő deszkákat is
- Négyeszközös HDD-ház érkezett a SilverStone műhelyéből
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fujifilm X
- Samsung LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
őstag
Teljesen más téma (mármint az eddigiektől más, csak gondoltam muszáj leírnom valahova).
Szóval egy Skyrim modon dolgozgatok. Különféle, a játékban meg(nem)jelenő objektumok egymáshoz való viszonyát próbálom lekezelni. Belebotlottam egy olyan hibába, amivel nem igazán tudtam mit kezdeni, mert egyszerűen nem hajtott végre egy utasítást a Papyrus rendszer. (Vagy lehet, hogy végrehajtotta, csak nem működött a dolog.) Aztán jött egy ötlet, hogy mi lenne, ha megismételtetném vele ugyanazt. Bejött.
Így már működik. Csak azt nem értem, hogy elsőre miért nem, és ha másodikra igen, akkor miért igen...
(Érdekes. Miután ezt megírtam, újra ellenőriztem az előző változatot, és most már végrehajtja elsőre is. Viszont cserébe egyszer megjelent az UH-OH utasítás is. Azt hiszem, mára ideje abbahagyni.
)
Kód részlet:
ActiRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1)
if ( ActiRef == None )
debug.notification("UH-OH. ActiRef none.") ;ez még sosem jelent meg, tehát működik
return
endif
int i = 0
int j = StorageUtil.FloatListCount(none, "EFTargetPosList")
while ( i < j )
;XMarker: A generic marker, often used to designate a specific point. nem érdekes
posX = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i)
posY = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i + 1)
posZ = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i + 2)
OtherRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1)
if ( OtherRef == None ) ;itt van a baj
OtherRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1) ; ez mi a túró?! Azonkívül, hogy megismételtem az előző utasítást, mert az nem elég.
if ( OtherRef == None ) ;így viszont működik
debug.notification("Fault! OtherRef none 2*, index: " + i + " size of list: " + j)
ActiRef.DisableNoWait()
ActiRef.Delete()
ActiRef = None
return
endif
endif
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2247
- KÜLÖNLEGES RITKASÁG!!! VADIÚJ Surface Pro 12 12" Snapdragon X Plus 16GB 512GB LEVENDULA 686g
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest