- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A Keychron K2 HE rapid trigger billentyűzet tesztje
- Vezetékmentes, szénszálas egeret dobott piacra a Pwnage
- Jelentősen átdolgozná stratégiáját az ARM?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
őstag
Teljesen más téma (mármint az eddigiektől más, csak gondoltam muszáj leírnom valahova).
Szóval egy Skyrim modon dolgozgatok. Különféle, a játékban meg(nem)jelenő objektumok egymáshoz való viszonyát próbálom lekezelni. Belebotlottam egy olyan hibába, amivel nem igazán tudtam mit kezdeni, mert egyszerűen nem hajtott végre egy utasítást a Papyrus rendszer. (Vagy lehet, hogy végrehajtotta, csak nem működött a dolog.) Aztán jött egy ötlet, hogy mi lenne, ha megismételtetném vele ugyanazt. Bejött. Így már működik. Csak azt nem értem, hogy elsőre miért nem, és ha másodikra igen, akkor miért igen...
(Érdekes. Miután ezt megírtam, újra ellenőriztem az előző változatot, és most már végrehajtja elsőre is. Viszont cserébe egyszer megjelent az UH-OH utasítás is. Azt hiszem, mára ideje abbahagyni. )
Kód részlet:
ActiRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1)
if ( ActiRef == None )
debug.notification("UH-OH. ActiRef none.") ;ez még sosem jelent meg, tehát működik
return
endif
int i = 0
int j = StorageUtil.FloatListCount(none, "EFTargetPosList")
while ( i < j )
;XMarker: A generic marker, often used to designate a specific point. nem érdekes
posX = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i)
posY = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i + 1)
posZ = StorageUtil.FloatListGet(none, "EFTargetPosList", i + 2)
OtherRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1)
if ( OtherRef == None ) ;itt van a baj
OtherRef = BaseRef.PlaceAtMe(PlaceMeAsTargetActivator as Form, 1) ; ez mi a túró?! Azonkívül, hogy megismételtem az előző utasítást, mert az nem elég.
if ( OtherRef == None ) ;így viszont működik
debug.notification("Fault! OtherRef none 2*, index: " + i + " size of list: " + j)
ActiRef.DisableNoWait()
ActiRef.Delete()
ActiRef = None
return
endif
endif[ Szerkesztve ]
- Jövőre az összeomlás után várható az ingatlan árak esése? - Ha egy ingatlan összeomlik, akkor annak általában jelentősen csökken az értéke.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Milyen notebookot vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Dark Souls sorozat
- Assetto Corsa EVO
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- A Keychron K2 HE rapid trigger billentyűzet tesztje
- Vezetékmentes, szénszálas egeret dobott piacra a Pwnage
- További aktív témák...
- Dell 5500 Laptop 15,6" FHD/i5-8Gen/MS Office/DDR4 16Gb/256GB SSD/HDMI/USB-C/CAM 1Év Gari 27% Áfás!
- Ayaneo Pocket S android kézikonzol
- HP 640 G4 Laptop 14" FHD/i5-8Gen/MS Office/DDR4 8Gb/256GB SSD/HDMI/CAM/Wifi 1Év Gari 27% Áfás!
- AirPods 4 sima és aktív zajkioltásos - bontatlan, 1 év Apple garancia
- Apple MacBook Air 13" M2 Chip 8GB 256GB (MLY33MG/A) - bontatlan új - 1 év Apple garancia