Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
veterán
válasz
hombre[EU] #211994 üzenetére
Köszi, még nem volt időm elolvasni a cikket, csak ezt a hsz-t láttam. És ez érdekes. Esetleg azt tudom elképzelni, ha jó lesz ez az irány, akkor a Yakuza sorozatban folytatják ezt a jrpg-s harcrendszert, a Judgment folytatásában (ha lesz) pedig a régit. De mindenesetre várom a folytatást.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
RangerFox #211993 üzenetére
Új a harcrendszer
Yakuza 7 uses a “live command RPG battle” system that combines the series’ signature action with an RPG command system. It has evolved into a system in which anyone can easily enjoy exhilarating battles. In this completely new battle system, Ichiban Kasuga and his party will fight by selecting techniques with various effects such as attack, recovery, support, and more. Enjoy immersive and dynamic battles against all sorts of enemies.
Magyarul jrpg lesz -
RangerFox
veterán
válasz
hombre[EU] #211991 üzenetére
Csak turn based harc lesz benne? Én azt hittem, hogy ez is csak egy küldetéssorozat, mint a Clan Creator a Yakuza 6/Kiwami 2-ben.
-
markknight
veterán
válasz
hombre[EU] #211991 üzenetére
iPadre jó sok ilyen játék van.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #211990 üzenetére
-
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #211985 üzenetére
Neeeeee
Afro szamuráj után Afro Yakuza -
bexinho23
őstag
Üdv!
A német nyelvű lemezes RDR2-nél gondolom van angol nyelv opció, jól gondolom?
-
hombre[EU]
veterán
Meglepi: Yakuza 7 announced for PS4 – first trailer, details, and screenshots
De még mekkora -
Moby
veterán
Nekem eddig pécén csak az nvidia inspectorral belőtt 30fps-es cap működött jól (de az sem mindenhol). Pécén nincs olyan standardizált modell, ami kiszolgálná normálisan az ilyen igényeket. Az, hogy a user lőjje be a chillt, vagy a low latencyt nem opció, az egységsugarú user ezekről azt sem tudja mi, meg hol lőjje be. Meg kínszarás. Inkább elmegy, és vesz egy konzolt, ha nincs annyi pénze, hogy bruteforceolja a problémát.
-
.LnB
titán
Na meg is jött Abu válasza. Ki is javította ő is, hogy nem jót másoltam be.
"Nem a monitor kéri az új frame-et, az maximum a V-Sync esetében számít. A játékoknak van egy időzítője. Konzolon ritkán számolnak úgy a játékok, hogy amint kész van a CPU egy jelenettel, akkor máris elkezdi a következőt az aktuálisan kiolvasott input alapján. Ezeknél a gépeknél ismert a rendszer teljesítménye, tehát abszolút fel lehet készülni a gyakorlati eshetőségre, vagyis megoldható az, hogy mire a CPU kész van a jelenet számításával, addigra a GPU is kész legyen az előző jelenethez tartozó képkocka számításával, és így eléggé jó lesz az egyensúly. Ezt nem kötelező így csinálni, van lehetőség arra is, hogy listázd a jeleneteket egy futószalagba, de a lényeg, hogy a fix hardver nagy konfigurálásra ad lehetőséget.
A PC azért más, mert ott nem fix a hardver, így már magukat az API-kat és az OS komponenseket is eleve úgy tervezték meg, hogy az eltérő teljesítményű hardverből ne legyen nagyon komoly gond. Emiatt van egy parancslista, ami tárolja az összes jelenetet, amit a CPU kiszámol. Van egy maximum szám, amit számolhat, ezt vagy a driver, vagy a DX12/Vulkan alatt az alkalmazás adja meg, és így lesz az egész vezérelve. A GPU kiolvas általában maximum két jelenetet, és azokat számolja párhuzamosan.
Viszont azt hozzá kell tenni, hogy PC-n már igen komoly eredmény van ennek a modellnek az eldobására. Az AMD-nek a Chillje pont azt szorgalmazza, hogy a pacing a jelenet szintjén legyen megoldva, tehát ez már nem használ parancslistát sem, vagyis ma már ez az előnye nincs meg igazából a konzoloknak, mert bekapcsolod a Radeon Chillt, felrakod a min-max paramétert a monitor frissítési maximumára, és gyakorlatilag megkapod azt a működést PC-n, amivel a konzolok működnek sok címben. A gyakorlati hatás lényegében ugyanaz, csak ezt PC-n nagyon bonyolult megcsinálni, mert egy rakás OS komponenst meg kell kerülni hozzá, míg konzolon ez egy egyszerűen működtethető megoldás.
Ha még nem is használsz Chillt, akkor is a drivereknél a GeForce low-latency on beállítás megengedi az 1-es flip queue-t, míg a Radeon Software esetében ez az alapértelmezett érték.
Default egyébként nagyjából úgy működik az NV driver, amit leírtál a PC-re, de ugye felülbírálhatod.Összefoglalva PC-n már el lehet érni mindennek az 1-es flip queue méretet, persze lehet, hogy konfigurálni kell, de működik. A scene pacingre pedig ott a Radeon Chill."
Erre a flip queue-re gondoltam egyébként, csak mindig elfelejtem. Azt egyébként hozzátenném, hogy én anno próbáltam pc-n ezt beállítani. De nem igazán működött jól. Vagyis nem úgy mint konzolon.
-
Moby
veterán
Ez azt írja le, hogy mi történik 60 fps felett. De egyébként nem ez történik, ha vsync be van kapcsolva, de mindegy is, mert nem ez a téma.
A téma szempontjából: azért nem ugyanaz, mert eddig egyetlen olyan megoldást láttam, ami kadenciahelyes 30 frémet produkál pécén, azt is egy ilyen nvidiás hack toolban. -
.LnB
titán
válasz
#10186752 #211976 üzenetére
Nem, abszolút nem az. Teljesen máshogy működik a képek alkotásának, és megjelenítésének menete a két hw-n:
The is how a console refresh cycle works:
Frame 1 Created
Monitor requests new frame
Frame 1 sent to monitor
Monitor requests new frame
Frame 1 sent to monitor
Frame 2 Created
Monitor requests new frame
Frame 2 sent to monitor
Monitor requests new frame
Frame 2 sent to monitorRinse and repeat. 30 Frames over 60 seconds, with one frame ideally being sent to the monitor twice in a row to maintain a steady 30 FPS.
Now lets look at a PC that's getting 60+ FPS:
Frame 1 Created
Monitor requests new frame
Frame 1 sent to monitor
Frame 2 Created
Frame 3 Created
Frame 4 Created
Monitor requests new frame
Frame 4 sent to monitor
Monitor requests new frame
Frame 4 sent to monitor
Frame 5 Created
Monitor requests new frame
Frame 5 sent to monitor
Frame 6 created
Frame 7 created
Frame 8 created
Monitor requests new frame
Frame 8 sent to monitorHere, we have 8 frames being created by the GPU over 5 monitor refresh periods. Over those 8 refreshes though, only four unique frames actually get displayed, and one even gets displayed twice. But your FPS counter reads 96 FPS, but the game looks choppy as hell.
Erre van valami kifejezés, amit mindig elfelejtek, de Abu85 tudja. Megkérdezem.
(#211975) FunPro Igen, tudok a denuvo erőforrás igényéről. Bár engem ez nem hátráltatott mikor PC-n játszottam.
-
kriszpontaz
veterán
Na meghozta a futár a Platinum fülest.
-
.LnB
titán
válasz
Carlos Padre #211967 üzenetére
Bizony! Pipikélni is lehet majd. Fontos! Ami tápértékként szolgál majd a gombásodásnak.
Nagyon várom már a TGS-t (2 hét). Kíváncsi leszek a "rendes" gameplay-re.
-
Źşë'
addikt
egy biztos: majd a köv generáción szépen fog menni, ott már lesz ray tracing meg erősebb lesz a konzol is, megveszed, mert úgy is megveszed gondolom... meg visszafele is kompatibilis lesz, ennek a gamenek most kellett megjelennie üzleti okokból, nem egy év múlva amikor megjön a PS5
ez a kitartás számomra picit szánalmas... az az indok elég hülyén hangzik "mert itt legalább megveszik" - aki megveszi annak igenis fusson jól, ha már pénzt adott érte, legyen az akár PC, akár konzol - másrészt meg el kell fogadni, hogy új technikai megoldások vannak a játékban és a régi hardverek már nem birkóznak meg ezekkel, ez mindenhol így van, az összes platformon, meg nem lehet a végletekig optimalizálni a játékokat sem -
Chalez
őstag
-
.LnB
titán
válasz
FunPro #211952 üzenetére
Hiába erősebb a PC hw, ha van belőle 1000 féle config. Konzolra mindig is könnyebb lesz fejleszteni. Ráadásul az alacsony szintű programozhatóság miatt, hatékonyabban is lehet.
Most a konzol gen vége fele már sajnos az a baj, hogy kezd elfogyni a teljesítmény. Van némi átfedés. PC-re nehéz amúgy is, konzolra meg figyelembe kell venni a hw limitjét.
Majd a köv gen elején ismét megnyílnak a kapuk, aztán lehet feszegetni a határokat.
-
FunPro
őstag
Azért nekem mindig ez tűnt logikusabbnak, hogy az erősebb hardverre lefejlesztenek valamit, aztán átportolják a gyengébbre, mert butítani könnyebb, mint turbózni.
Csak mivel pont fordítva van (konzol->pc) így ha megfordul a dolog (pc->konzol) a bevett gyakorlat hiányában rossz lesz a végeredmény.
Valószínűleg ha mindent gépre fejlesztenének, a konzolra portolás is jól sikerülne.
Csak ugye az a fő cél általában, hogy konzolon fusson jól, mert azon jobbak az eladások. A pc réteg pedig sok esetben ez miatt szopik.
-
LeventeV
senior tag
Megjott a headset az ipontol. Korrektek voltak, nem csalodtam bennuk.
-
.LnB
titán
Szerinted ez engem mennyire érdekelt amikor játszottam vele?! Nem is értem ezt a kommentet. Majd jön patch a Control-hoz is biztos.
(#211933) FunPro Én ezért is írtam azt, hogy azon ritka játékok egyike, amiket PC-re fejlesztettek, optimalizáltak. Szerencsére kevés az ilyen.
-
saelin
veterán
válasz
Wesder #211745 üzenetére
Azért ne szó szerint értsd!
Este volt és a játékban egy nagyon sötét helyről mentem ki a napfénybe, ami szabályosan nyillaló fájdalmat okozott a szememben. Nem mondom... tényleg hatásos volt. De azért na, este lefekvés előtt az ilyen mértékű fény nem hiányzik az embernek. Napközben viszont oké, ha van elegendő környezeti fény mellé.
-
Chalez
őstag
Nekem pc mellett a GOW is szaggatós Pro-n, pedig van egy jó 100Hz-es TV-m. Mondtam is, hogy wtf...
60fps alatt konzolon is sírni tudnék, nincs gondom az 1080P-vel, de folyjon a grafika az a lényeg -
hombre[EU]
veterán
-
válasz
hombre[EU] #211924 üzenetére
Hát ez így nagyjából játszhatatlan. 18-20 fps fHD-ban, komolyan?
Inkább ki se adták volna akkor PS4-re.
-
FunPro
őstag
Amúgy ilyeneket vicces olvasni.
Mármint, én gépen szidom a konzolportokat, hogy visszahúzzák az egész piacot, meg egy kalap kula az összes, itt meg szidják a konzolra portolásokat, mert kalap kula az összes.
Elkezdhetnének már végre normálisan játékot csinálni, nem csak jobbra-ballra portolgatni...
-
Wesder
titán
válasz
hombre[EU] #211924 üzenetére
Northlight Engine, ezt a Remedy fejlesztette, a sajàtjuk.
Ezzel készült a QB is, de ott nem voltak ilyen beszaggatàsok. -
Gigicuci
senior tag
Tegnap megvolt a slim-ről az átköltözés a 7216b pro-ra. Tényleg sikerült a gépen fejleszteniük mert nagyjából olyan hangos mint a slim, ami azért komoly előrelépés. A Days Gone alatt szegény slim már nagyon szenvedett, hangosan zúgott, na ehhez képest a Pro csendesebbnek tűnik, igaz nem sokkal. Ellenben hiába csak 1080p a TV és nincs HDR sem, rögtön láttam a különbséget a játékban az egész valahogy kevésbé homályos, részletesebbnek tűnik, nagyon jól néz ki na.
Ahogy írták az előttem hozzászólók, tényleg elérhették az alap gépek a korlátjaikat, legalábbis a slim hangja erre utalt a komolyabb címek esetében. Akkor meg már miért ne legyen pro, én így gondolkodtam.
-
Zoleee83
addikt
Nem tudom hogyan lehetne megoldani egy Nvidia alapú, eleve arra írt játék fullos optimalizációját egy AMD-s architecturára.
Ez ilyen lett, ezért mondtam hogy nem a vassal van ott baj, hanem az optimalizációval, illetve azzal hogy nem a célhardware-re készült.Azon egyébként rendesen meglepődtem hogy Kojima felbukkan a Controlban is. @Woodslave - A Days Gone botrányosan sz@rul futott slim-en, eszembe juttatta a régi PC-s időket mikor nem volt pénzem erősebb hardware-re és mindent low-ban kellett játszani, néha szaggatva is.
-
.LnB
titán
válasz
Wesder #211903 üzenetére
Azon ritka játékok egyike a Control, amit elsősorban PC-re írtak, optimalizáltak, a ray-tracing miatt. Ráadásul mindezt, az Nvidia közreműködésével tették. És a konzolokban milyen hw van?! Hát nem NV. Ez a játék az NV egyik Rey Tracy techdemo-ja is egyben. Nem kell meglepődni a konzolos teljesítményen.
-
F-ECT$
titán
Úgy tűnik, hogy bejött a pcland-es megrendelés is
-
.LnB
titán
válasz
S e t h #211907 üzenetére
Nem rossz játék a Wildlands, de nálam a látvány viszi el a hátán. Egyszer régebben unalmamban megvettem PC-re, és meglepetésként ért, hogy lekötött egy időre. El lehet vele játszogatni, nekem is tetszett, de nem tartom kiemelkedő játéknak semilyen szempontból se. Viszont a helyszín hatalmas (és gyönyörű). Helikopterrel is percekig tart eljutni A-ből - B-be.
Viszont Co-op-ba nem olyan erős mint a Division! Ezzel vitatkoznék. Azért a Div 4-en DZ-ben, az hatalmas élmény volt. Mondjuk az igazat megvalva az nem Co-op volt, hanem konkrétan multiplayer. Na mind1. Így még is csak neked van igazad.
Viszont én abszolút nem várom a Bré'pontot. Nekem az teljesen lehúzás, rókabőr feeling. És a gameplay-ek alapján jó gagyinak is tűnik.
-
Zoleee83
addikt
válasz
Wesder #211905 üzenetére
A többi játék meg szépen fut.
Talán Remedynek is meg kellene tanulni optimalizálni? Hmm.
Nem a vassal van ott baj. Ennek ellenére jöhet az új gen, de ez rossz érv mellette hogy 1-2 optimalizálatlan játék nem fut simán.
Én inkább azért várom az új generációt mert sokkal nagyobb számítási teljesítmény lesz, szebbek lesznek az effektek, rombolhatóbb lesz a környezet, kisebb lesz a töltési idő, stb.A Control must have nálam, nagyon hangulatos, nekem is QB utánérzésem van, mindenképp megveszem majd.
-
S e t h
nagyúr
Hát akkor „néhány” szó a Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands-ről.
Mindig is szerelmese voltam az open world gameknek, mondhatni csak azokat kajtatom, mert ezek adnak olyan szabadságot, ami nem szorítanak korlátok közé, hogy mikor mit csináljak.
Hogy miért is kerülte el eddig a figyelmemet ez a játék? Mert tavaly novemberben merült fel bennem ismét a gamer énem, elég sok mindent kellett pótolnom az elmúlt pár évből.
A játék értékelései alapján nem kellett felkapnom a fejemet eddig, de most olyan olcsó volt, hogy azt mondtam egy próbát megér és azt kell mondanom, hogy ez szintén azon játékok körébe tartozik, ami előtt több tucat órát fogok eltölteni.A játék Bolivíában játszódik, amit uralma alá hajtott a kábítószer és az azt termelő, elosztó, értékesítő kartell.
Mivel a kartell elkövette azt a hibát, hogy megölt egy amerikai ügynököt, így minket küldenek, hogy számoljuk fel a szervezet, ami kicsit viccesen hangzik, de miért hátrálnánk meg egy ilyen kihívástól?Rögtön le kell szögezni az elején, hogy ez coopra kihegyezett játék és abban nagyon komoly hangulatot képes nyújtani, nálam a Division fasorban sincs hozzá képest, igaz csak az első résszel játszottam. Szólóban sem annyira negatív a megítélése a játéknak, ilyenkor a gépi AI által irányított 3 npc katonatársunk fog mellettük küzdeni, aminek van előnye és hátránya is. Előny, hogy egyik utasításunk hatására vmi brutális precizitással képesek kilőni akár messziről is az ellenséget, hátrány, hogy időnként lemaradnak, elakadnak, nem szálnak be járműbe, mi meg éppen meghalunk a kartell zsoldosainak össztüze alatt.
A térkép hatalmas, muszáj járműveket vagy fast travelt használnunk, mert óriási távolságokat kell áthidalnunk. Egyébként a táj gyönyörű, elképesztő autentikusággal adja vissza a bolíviai hangulatot, ebben a zene is szerepet játszik.
Az Ubisoftra jellemző óriási szabadságot kapunk kinézetünk, tárgyaink külsejének megváltoztatását illetően, persze sokat csak pénzért adnának nekünk, ez szintén Ubisoft sajátosság.
Hatalmas választék van fegyverekből, ezeket is lehet pimpelni, plusz tulajdonságaikat változtatni a játék során megtalált alkatrészekből. A fegyverekhez kétféle módon juthatunk. A bossok eliminálásával, valamint a térékpen elszórtam található fegyverládákból. Számomra nem tűnt úgy mintha akkora jelentőségük lehetne a fegyvereknek, variálhatóság ide vagy oda. Lehet csak azért tűnik így számomra, mert nem vagyok nagy fps fan, nálam egy COD résszel a játékipar ezen része háttérbe szorult, a Far Cryok meg más kategória.
Sokat halunk, elég sokat, főleg ha rosszul választjuk meg a nehézségi fokot és itt bizony pillanatok alatt ledarálnak, ha nincsen rutinunk. A játék mintha nem is támogatná a rambozást, kivéve ha profi vagy fps-ben, de egyébként lopakodásban érhetőek el könnyebben sikerek, de ugye ez sem mindig kivitelezhető, mert vannak küldetések, amikor hullámokban jön ránk az ellen.
A fejlődési rendszerrel nem voltam kibékülve, mert látom mi volt a Ubisoft célja és hát kapják be. Pillanatok alatt egy rakás skill pontot gyűjtöttem össze, mert ezeket nem csak szintlépés során kapjuk, hanem a térképen is elérhetőek bizonyos helyeken, gondoltam nosza, van pont, fejlődjünk.
A gond az, hogy hiába van sok skill pontod, nem úgy működik ám, hogy gyorsan fel is tudod fejleszteni ezzel a csapatot, ááá, nem. Bizony kell még 3-4 külön nyersanyag, és azokból rengeteg, hogy tudjál fejlődni. Ezeket a nyersanyagokat konvojok megtámadásával, helikopterek, repülőgépek ellopásával tudjuk megszerezni, képzeljétek milyen az, amikor a sokadik konvojnak megyünk neki, csak hogy fejlődni tudjunk.
Kérdés megéri-e, mert bár van 1-2 szükségesnek tűnő skill, de alapvetően nem látom mennyiben segítene, ha fejleszteném magam orrba-szájba. Rakosgattam szorgosan a pontokat ide-oda, de a játékmenetben ezek haszna nem nagyon mutatkozott meg, számomra ugyanolyan maszatolásnak tűnik, mint a ruházat, fegyverzet változtatása, ezen még kellett volna dolgozni, de úgy érzem az Ubisoft ezzel a végtelenített grinddel akarta a játékidőt kitolni. Példaként említeném, hogy az igen jól használható drón hatótávjának növelésekor szinte alig tapasztaltam érdemi változást, kéne még egy rakás nyersanyagot gyűjtenem, további 10-15 skill pontot rádobnom, hogy legyen is eredménye.
A járművek fizikája botrányos, olvastam korábban, hogy ezen javítottak, elképzelni sem tudom milyen lehetett korábban. Művészet az úton maradni, de vajon érdemes –e egyáltalán az utakat használni, mivel bármilyen jármű bármilyen terepen szinte gond nélkül elmegy és mondhatni végtelen sérülést képes elnyelni. Életszerű? Nem. Szórakoztató? Fogjuk rá, de időnként inkább bosszantó.
Hátrányként értékelhető, hogy a játék rendkívül repetitív. Kb. 20 főnököt kell legyűrnünk a szervezet felszámolásáig, ami nagyjából 100-120 főküldetésen át vezet, a számtalan mellékküldetésről nem is beszélve.
A mellékküldetések során tudunk segíteni a lázadóknak, és azt kell mondjam ezek a küldetések időnként élvezetesebbek voltak, mint a főküldetések, bár nem kevésbé önismétlődőek. Ha sokat segítünk a lázadóknak, akkor ők komoly segítséget fognak nyújtani ezért cserében pl. élőerő küldése ha megszorulunk, tüzérségi támogatás, felderítés, elterelés, de ezekért a segítésekért azért meg kell dolgoznunk, időnként izzasztósan.Szóval a küldetések száma nagyon nagy és ezért a játék hamar unalomba fulladhat, mivel folyamatosan ugyanazt csináljuk. Mégis mivel tudná a játék fenntartani az érdeklődést? A háttérsztorival, a szervezetben elfoglalt helyük szerinti vezetők egyedi történetének dokumentarista, eligazításszerű elmesélésével, ami alapján tényleg úgy érzed, hogy egy kommandós csapat vezetője vagy, aki megkapja a célpontokról az eddig megszerzett összes infót és onnantól fogva rajtad múlik hogyan szerzed meg a hiányzó infókat és miként eliminálod a szervezet vezetőit.
Erős egy hónap múlva jön a második rész, ami a fentiek alapján nálam majd vásárlós lesz, de nem rögtön az elején, mert úgy gondolom lesz majd egy pár szépségtapasz, akarom mondani update, ráadásul a tervezett fejlesztések mindegyike sem nyerte el a tetszésemet, de azért titkon bízom benne, hogy két év alatt sikerült vmi. fejlődést eszközölniük a készítőknek.
Nem tudom feltűnt-e másoknak, de nálam a kartell , mint szervezet bemutatása erősen hajaz az Assassin Creed Odysseyben prezentált kultuszéhoz. Hogy ez hiba, vagy rókabőr-e ezt mindenki döntse el maga, nálam ár-érték arányban 3000 forintért ez a játék nagyon jó vétel volt.
-
Wesder
titán
Amikor az alap konzolon beesik 10fps köré, akkor ott màr gondok vannak. Pro-n is van olyan rész, ahol 20fps.
erahurka
Szerintem a DL2 meg CP2077 sem lesz màr stabil az alap konzolokon.Amúgy rohadt jòl néz ki a Control, bànom hogy nem vettem meg. Van egy kis QB utànérzete.
-
Wesder
titán
Tegnap néztem DF-et és Control alatt elfogytak az alap konzolok, de màr az X is meg-megakadt. Tényleg itt az ideje a nextgennek.
One 720p
PS4 900p
Pro 1080p
X 1440p -
Deck
titán
válasz
markknight #211900 üzenetére
5 fajta nehézség van. Ott a legkönnyebb a "Story".
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BMW topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- iPhone topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- ASUS 18W USB ADAPTER