- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fali konzol lapos tévékhez
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
PROHARDVER!
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeee
senior tag
Igen, csak most az döccenő a dologban, hogy én egy másik ugyanilyen készüléket szeretnék. És a tékomnál amikor jeleztem hogy gond van a tv-vel, már ezt rögzítette a tékom, ilyenkor meg automatikusan felveszi a kapcsolatot a philips-el, aki meg indokolatlanul nem fog ugyanilyen típust biztosítani. Ha csak úgy vissza küldeném azzal az okkal, hogy nem tetszik, nem erre számítottam, simán választhatok másik típust. Nekem itt nem az volt a célom hogy másik típust/márkát szerettem volna, ezért is jelentettem egyből úgy, hogy ezzel gond van, de egy másik ugyanilyet szeretnék annak a reményében, hogy biztos csak kifogtam egy kevésbé jól sikerült panelt.
[ Szerkesztve ]