Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
torma1981
veterán
válasz KTTech #50533 üzenetére
Most mennyire életszerű, hogy napokig vizsgálnak egy panelt? Semennyire. A szerviz meg a saját költségén vette a panelt és varja, hogy mjt mond az LG? Ha azt mondja nem fizet akkor mi van? Ahány szervizes annyi féle. Van valami protokoll amit kell nézniük, mi lehet a hiba? Júniusban még volt 14 nap csere, ha nem a szervizek kellet várnia a pénzre. De neked addig cserélték a panelt. Most sem fognak 1 hónapig ülni, mert ez az LG-nek nagy presztízs veszteség. És milyen szakvéleményt? Ahhoz fel kell küldeni a panelt. Vagy kép alapján? Te meg 1 hónapig tv nélkül leszel? Ne viccelj már.
Na mindegy is nekem az LG nem írt ilyet a levélben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest