Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya
#45649
üzenetére
Kérdés, hogy mi neki a hosszú távra számolás, mert évi 10k kilométer mellett 10 év, mire egyáltalán a 100 ezer km belemegy az autóba, azért ez egyetlen mai motornak sem fog kihívást okozni, ha turbós, ha nem.
Az új motorokkal pedig elsősorban nem a turbó a probléma, az már egy több mint 100 éves találmány. Az emissziós normák miatt tele vannak elektronikával, és mindenre nagyon érzékenyek.Sajnos az emberek fejében ez a kisturbós aggódás terjedt el, mert mindenki azt mondta, hogy vegyél jó öreg szívó benzinest, azzal sokkal kevesebb bajod lesz. Persze, ez így is van, de ez nem a turbó hiánya végett van így, hanem mert azokban a legnagyobb elektronika kb. a gyújtás és a lambdaszonda, jóhogy nincs velük gond. Egy modern szívó benzines, ami teljesít minden normát, semmivel nem egyszerűbb szerkezet a turbós motoroknál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Targus DOCK423A - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
- Eladó Samsung Galaxy S21 FE 5G 6/128GB / 12 hó jótállás
- Airmsen YW500 ablaktisztító robot / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024
- Lenovo Thinkbook 16 G6 WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Az új motorokkal pedig elsősorban nem a turbó a probléma, az már egy több mint 100 éves találmány. Az emissziós normák miatt tele vannak elektronikával, és mindenre nagyon érzékenyek.

