- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Monitor hiba topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Socket AM4
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
csab991
senior tag
Ha a handling, acc, topspeed, skilleknek annyi, akkor gyengébb köridők lesznek mint eddig? Remélem nem így lesz.
-
-
NFree
addikt
válasz
LamerGyuri #8289 üzenetére
Hát engem is teljesen elszomorí az egész , én egy újjab pénz lehuzást látok az egészben , hogy vedd azt a rohadt boost ot , szerintem itt a vége fuss el véle
-
tutuhawer
őstag
válasz
LamerGyuri #8289 üzenetére
éppenhogy jól jársz... nitrót adhatsz a kocsidnak. pl én így indítom a nagy nickemben. T1 Charger, T2 R34 V-spec, T3 R35 V-spec. Olyan nitrójuk lesz, hogy ajha... Ez egy kiváló újítás egyelőre látatlanban.
szerk: ácsi ácsi! mekkora is a nitróm erőssége? mekkora is a végsebességem? Tudok megint a világranglistán menni? Nem? Akkor a világranglistát nullázni kell , mindenki tiszta lappal indul. Szerintem ez így tuttifrutti, de holnap este többet tudunk majd
-
NFree
addikt
DeadBullet
Na szóval sylvi tuning
Motor , sokat próbáltam volt benne piros kicsit vérszegény volt , volt benne zöld , nem volt vele gondom szinte semmi, cseréltem kékre de szinte ugyan azt hozta.
De anno ugymond végsebeségre építettem a kocsit , és a gyorsulás pontja 300 alatt volt, és sok sylvivel találkoztam ami elvert gyorsulásra a nagyobb stattal.
Ezért került bele végül a Kék motorTurbó , nos ez zöld ellensúlyozza nekem a sylvi gyengus végsebességét , lehet hogy miatta , kevésbé gyorsul a szekér de marad benne már nem cserélgetek Zöld turbó
Váltó, még a játék elején nyertem bele egy ursa tunedet , sokáig az volt benne , igy szoktam meg. lehet gyenge a gyorsulása a kocsinak , de ügyességgel , ezt le tudtam vetkőzni mindíg. szerintem , mehet bele nyugodtan az ursa. A world gargae szerint bele probáltam a pirosat , de nem rossz viszont olyan pályán ahol ugrat a kocsi nem jön jól , mert nagyot ugrik tőlle a kocsi. Tehát váltó , most usa tunedre vadászom zöld
Rugó
A piros rugó aranyat ér , de ezt az autót lefogja kibaszott stabil lesz de emiatt kicsit lasul a fürgesége , amikor kerülni kell trafikot , vagy hirtelen kanyarváltsoknál , nem igazán jött be a betonstabil kocsi , ezért vissza került bele a jól bevált ursa tuned , ami hagyja hogy egy kicsit tulkormányozott legyen , hagyja fickándozni a farát igy egy kicsit fürgébb is maradt mint a piros tehát rugó ursa zöldet nekiFék egyértelmű ventura piros ugy megáll tőle mint a gerely
nagyon rövid féktávokat lehet venni vele tehát piros
Gumi
Nos mivel irtam a sylvi nem elég fürge a kanyarokban ezért hagyni kell egy kicsit a tapadást ami annyit tesz piros rugót nem szabad bele tenni lefogja, elég bele a medion és jól jön az a pár pontocska a gyorsuláshoz , ugye a piros hoz képest tehét gumi sárga medionAz igy megépített sylvimmel én nagyon sok győzelmet hoztam , nem szentírás amit itt leírtam nekem ez a stílus jött be ennél a kocsinál. aki kételkedig és köpköd aláírom , nem kötekszem , de akkor legyen benne annyi , hogy megyünk pár futamot ha már jobban tudja
nem akarok nagyarc lenni , elviselem a vereséget is meg tanulni is szeretek , mert midíg tanul az ember ugyhogy hajrá
-
janihunk
senior tag
-
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8284 üzenetére
Blackwell Bridge kb. 5 perc s mehetünk rajta.
noxwill én is pont azt csinálom.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8281 üzenetére
Én már nem mennék új fórumra ez a kettő is sok. Itt is lehetne a fejlécbe illeszteni egy linket pl. hogy hacker lista (szépen meg kell kérni a modikat), de talán az SG-n még könnyebb lenne. Engem nem érdekel ha valaki beszél mert vagy ismerem a pályát és tudom hogy kell menni sakál üvöltés közt is vagy nem, és inkább az utóbbi.
Tegnap mentem Juhaaasz-al olyan pályákon amin még sosem és lett egy új kedvencem. -
tutuhawer
őstag
itt vagyok helóheló. Szervezek én néha groupot, meg be-behívnak, megyünk jókat. A 8 játékos versenyek a jók, mert el kell hinned, hogy ami baleset néven történik, az nem szándékos. Ütközésnél 2 játékos hibázik ilyenkor, de főleg a hátul levő... Én azt mondom 8/8 a menő.
A group engem is zavar néha, mert mindenki belemagyaráz. De ilyenkor igazán nem is érdekes, mert csak úgy megyünk. ATESZ22 pl jó fej, ő nem szólalt meg egyszer sem, kedvelem is érte.
Odébbb! Mit értesz öreg rókán? Akik régen regisztrált játékosok BETA matricával akár? Sokan multiban mennek. Azt veszem észre a barátlistámon, hogy az igazi versenyzők elvétve TE-znek, és még mindig megy a multiplayer. Dumáltam pár cimbivel, akiket szeretne legyőzni HITMANHUN, de még nem ismeri őket, és ők pl ugyanúgy mint én, hányni tudnak a TE-től. Szóval az öreg rókák multiban vannak, legyen beírva, hogy "magyar vagyok heló" és akkor összefutsz egy csomó új arccal, kis szerencsével BETA spílerrel.
Viktor meg ártatlan, mint a ma született Damu Roland, 100-ból 99 magyar megmondta.
Szarmatrac meg szarik a fórumokra, csak nyomja a gázt. Amelyik kutya ugat, az nem harap. Én a fórumban magyarázok, a pályán meg... Szarmatrac meg nem szarozik, nyomja a gázt, kiváló versenyző.
Tessék regisztrálni a TCM.MCONLINE.hu oldalon, ami nem klán vagy csapat, hanem egy NFS-sel foglalkozó oldal. Sürgesse meg mindenki az új oldal készülését, és hadd lássuk, hányan vagyunk. Az utolsó szar szemétrevaló tetves braziloknak is van oldaluk, tippek-trükkök, csalók képei, minden, amit akartok... Nekünk nincs ilyen egyelőre -
NFree
addikt
Erre nekem jobb ötletem van , megy mindenki azzal a tipussal ami mindenkinek van , és hogy ne legyen semmilyen külömbség , össze kell törni a kocsit annyira hogy kikapcsoljon a tuning , mondjuk megbeszélnénk , hogy pl sylvi kupa ekkor és ekkor adigra mindenki aki akar lezuzza a kocsit pár t.e vel közben keres is , és ennyi teljesen egyforma esélyek
-
-Rolika-
senior tag
Srácok! Én is szivesen csatlakoznék hozzátok, bár én még csak 35ös szinten vagyok és csak egy El Caminom van.
-
UFO1
senior tag
Új ötlet: csinál mindenki egy ujj acc-ot (persze akit érdekel) abban 3 drivert 3 különböző IGC-s verdával (egyformát) és toljuk ezerrel csak groupban semmi gyémánt, race, pro, csak utcai cuccokkal.
SG-re is feltettem hátha nem mindenki jár fel ezért ide is. -
sunny84
senior tag
III. Tuning autó találkozó Sárbogárd 2012. július 7 , Honda Camp Orfű Június 16-17 , Bajai vízparty meet Június 16.-17. Kötelező
-
sunny84
senior tag
#8268) Beeerka te sosem zavarsz
a groupba minden öreg motorosnak és jó arcnak helye van , hétvége fele kellene összekapni
legalább is nekem jobb lenne , de bővebbet csütörtök délután tudok nyögni mert addig szerte szét vagyok -
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8271 üzenetére
Apám én meg rá írok zöld vagy ere azt írja offline.
Nfree múltkor Tutu ügyesen egyesével hívott be és akkor 8-an is elindultunk simán, volt ám tömeg rendesen, lökdösődés ezerrel.
De akkor mikit szerezzen má mindenki ne kelljen az irkálással időt elvenni.
-
NFree
addikt
Én is benne lennék egy jó groupba de 4 ember felett már roppant nehéz összehozni a futamot mert mindenki összevissza van , 1 2 már a szerver is szarakszik 4 fő felett sajna.
FGyerekek én még nem vagyok nagy öreg , de majd 1x leszek. de amig szuszogok jövök -
UFO1
senior tag
Én szívesen gurulok bárkivel majd alkalom adtál rád írok, de általában csak estefelé vagyok fent 22ó után, néha máskor is de az ritka.
(#8268) Beeerka
Én is mennék csak nem tudom mikor érek rá ma (talán 22-00-ig max.), de általában ezzel a körkérdéssel lépek fel mostanában és senkinek sincs kedve groupba menni egy kikötés viki nem jöhet. -
odébbb
tag
Hali mindenki !
Gurulnék én is egy-két partiarcal ugy mint rég ...
De sajna , köcsi szélvédőmet nézem , mert még csetfal se jó , akkor miről beszélünk , kivel mecseljek (ruszkikkal) mennnyémááá ....
Régen gurultam tutuval is mostmár még őt se látom ---- holvagytok régi öregek akkikkel még élmény volt beszélgetni is , nemhogy jáccccani ?
World alkothatna valami maradandót is , mert az agyamra megy hogy nincs senki ojjjan aki rég motoros , mert a sok szarjával már mindenkit elüldözöttt , (ami má édestova kétéves lészen) , de gyerekcipőbe jár .... mindegy , nem sirok , csak belül azé basssza nekem valahogy .
Más : ja ugylátom megin jön az igc verda , csak gyözzzem kivárni , oszt fogmeg nesze semmi nem vót !
-
sunny84
senior tag
valamikor 1 jó groupot össze hozhatnánk
mint régen és 1 más orrára koppintanánk
, megmutatni ki mit tud vagy mit fejlődött
#8264) tutuhawer én is jókat szoktam menni hitmannel és brianspilnerel
-
UFO1
senior tag
Na ja szarmatrac hát mit is mondjak úgy el ment nekem is mint „szar” – és itt nem ironizálok – az ultra vagy bármilyen gépével izé … űrhajóval.
Ő nincs fent sehol fórumon?
A párbajról meg Tutu is hasonlóan szerepelt ha jól emlékszem 12 – 6 volt az ő javára bár a „fos” kocsijaival is nagyon tud menni az ultra 911 ellen.(#8264) tutuhawer
Ja vikicsalo a csillagjaival hagyjad már nincs egy tiszta versenye, 43. pfuuu nevetséges max. álmában meg a bili ... ilyesmi! -
tutuhawer
őstag
Én is mondtam Hitmannek meg a tesónjának, hogy OK, hogy azt látja, hogy Tutu és Nfree, és márpedig ez a két ember a legjobb, de mondtam, hogy hülyeséget beszlé, mert bőven többen is vannak, akik marha jól, hibátlanul, gyorsan tudnak menni. Te is jó vagy és ha jó napod van, bárkit elkaspz. van 10-15-20 ilyen magyar játékos, mondtam is HitmanHUN-nak. Illetve mondtam, hogy a legelőrébb rangsorolt magyar játékos, nem más, mint VIKTORHUNGARY, győzze le őt , ha tudja
-
NFree
addikt
Igen lehetne mondjuk igc ért az új t1 király mert az mr2 nem egy szépségbajnok
A másik dolog kint németbe tényleg szép ilyen átépített járgányokat látni , jók a német uerek vagy csak sok a pénzük, mondjuk megnézném sylar kollégát ha megtehetné mit építene , miből és mien rajzot kapna , de szerintem le esen az állunk tuti, kár hogy kis hazánkban iesmira csak nagyon keveseknek van lehetősége.
Apropó , napok óta a játékban szóban volt egy hitmanhun nevű emberke, nem tudom hogy jöttem én a képben de ma megküzdöttünk , 9mecs 6-3 nekem , de meg kell mondjam nem rossz a srác küzdelmes volt , végig egymást toltuk , csak ha hiba volt akkor lehetett előzni , meg a verseny kimenetelét is az döntötte el. Egy kicsit fájt a dologban , hogy eszembe jutott szarmatrac kolléga (mester) hogy van még mit tanulnom , ugyan is ő hozzám képest nagyon tud menni , mentem vele sokat s tanultam is meg tanított is , ugyhogy jó lenne még nekem is fejlődni.
-
SQX_Barto
addikt
Ez egy Toyota Celica (GT?)
Három nap alatt háromszor fagyott be ez a fos Team Escapenél...
Az meg hogy minden másnap (karácsony húsvét szilveszter másnap) nyerek olyan tuning cuccot, aminél nekem már jobb van, az említésre se méltó. Örülök, hogy még egy fillért se költöttem erre a játékra (gyanítom nem is fogok..) -
UFO1
senior tag
Ezt a német uralmat már én is unom hátha nem láttad még EVO IX. GT3-at vacsizik egybe meg jól beleharap.
Én egy ilyet is el tudnék képzeli valaki tudja mi lehet ez, bár lehet lesni is.
-
-Rolika-
senior tag
Nálatok sima pursuitban működnek a PU-ok? Mert nálam nem igazán. Pedig amikor nem találok versenyeket(mint ahogy most sem) szivesen szórakoznék egyet a jardokkal, de igy sok értelme sajnos nincs.
-
sunny84
senior tag
válasz
noblem1983 #8254 üzenetére
nem azon van a hangsúly hogy milyet , hanem azon hogy az mp4 et elbarmolták mint sok verdát
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN #8250 üzenetére
remek gépeket gyárt a Renault, a versenypályák adatai alapján (is) fejlesztenek, aminél jobb teszt nincs. Sokkal többre tartom ezt a fajta fejlesztést, mint a "szuperautók" kategóriáját, ami nekem mindig is idegen lesz, mű. Jó gép ez, szép.
(a játékban a Megane viszont szerintem ronda) -
SylarHUN
senior tag
Mentem ma 2-3 menetet és azt vettem észre, hogy a rajtnál elugrok és hirtelen vissza lassul a kocsim és így szépen beérnek a többiek.
Nagyon látványos az ahogyan vissza lassulok. -
sunny84
senior tag
szó nincs itt vitáról , azt csak a ovisok csinálják a worldban
de viszont a murcival valamit mókeroltak múlt héten meg az előtt sokkal jobb volttesztek itt voltak t1 : beacon station , union hollis , agostini avenue , diamond union
t2 rockridge union , verona tunel , wpl , chinatown tram , diamond union
kempton docks( körös )t3 garden boulvard ( körös ) , stadium chase , country club ( körös ) , diamond union , waterfront ( körös )
-
sunny84
senior tag
válasz
callmeakos #8244 üzenetére
a snake még ahhoz képes amit tud túl jó helyen van ( egyenesekben megy mint a barom de ha kanyar jön sokat veszít az előnyéből ) , a kanyar tudás miatt van az exige előrébb a1 szeret billegni ezért 1-2 mp lemaradt , evorát nem mondanám olyan túl jónak hogy a gts mögött helyen lenne , max murci és pagani előtt ( még ez is vitatható ), 5,2 r8 al szép időket lehet menni axeman bebizonyította mp4 szintű dög ..
de persze mindenkinek kell hogy legyen egyéni véleménye
-
callmeakos
veterán
válasz
sunny84 #8238 üzenetére
Hát 1-2 sztem még így se stimmel szerintem
Az Exige és az A1 helyet cserélhetnének. Szerintem a menetteljesítményük és kanyartudásuk szinte megegyező (Exige kicsit jobban fordul) de a Nitró erőssége hitvány. Míg az A1nek meg elég erős.
Plusz az Evora olyan hátul?
Szerintem a GTS mögé simán feljöhetne.
A SuperSnake sincs túl jó helyen ott. 1-2 helyet előre jöhetne.
Végül de nem utolsó sorban az 5.2es R8. Én örülnék neki a legjobban ha olyan jó lenne, de szerintem közvetlenül a Balboni mögött van a helye.De ez mind csak szerintem szintű megállapítás
-
NFree
addikt
válasz
DeadBullet #8241 üzenetére
Szerintem a sylvi a következő képp , megy jól K,K,Z,Z,P,S ha érted mire gondolok és punk tum, medion motort ne rakj bele, de keress meg a gaméban , és összemérjük őket habár én butus beletettem egy piros váltót és most nagyon bánom hogy elbasztam az ursa tunedet erre a szar ventura tunedre , naaagyon bánom, meg egy rugót is raktam bele ventura tuneded de dobni kellett belőlle. s vissza az ursát , nekem a fent felsorolt a sylvihez a tökély volt
-
DeadBullet
tag
Sziasztok.
Tanacsot szeretnek kerni a T1-es Szilvikem tuningjahoz. Jelenlegi a kovetkezo cuccok vannak rajta:
- Ventura Pro Sport Motor.
- Ursa Pro Improved Turbo
- Transtek Ultra Improved Valto
- Zero Ultra Sport Felfugesztes
- Ventura Pro Tuned Fek
- Ventura Pro Sport Gumi.Es azt szeretnem kerdezzni, hogy van egy Medion Pro Tuned motor. Erdemes betennem? Javitani vagy rosszabb lenne? Turbo ugyben mit ajanlotok? Maradjon az Ursa vagy tegyek be Velocicom pro improvedet?
Koszonom elore a valaszotokat.
-
NFree
addikt
Hát valamit elrontottál, vagy ne haragudj szarul vezeted , én azt mondom , power upp nélkül az rx-8 al vertem már meg mr2 lazán , nem is 1x volt hogy egy arcal direkt mentünk vagy 5-6 kemény multit mert nem hitt a fülének , ennek ellenére power upp-al az mr2 verhetetlen
Az m3 , meg tuti best nem tudom nállad mi lehetMás
(#8238) sunny84
én a t1 sylvit azért feljebb sorolnám vagy 2-3 helyel
A lambón meg tuti butitottak , mert most nem lehet vele jó időket futni de a listán szerepeltek olyan idők azzal az autóval , hogy az rs-el is nehéz hozni, mindenképp a topp 3 alatt lenne a helye ha nem baszták volna el
-
sunny84
senior tag
abba hagytuk a tesztet ez a végeredmény véleményünk szerint és mindent időeredmények alátámasztanak , most több időnk volt és pontosabb eredmény született
:
vitázni lehet de sok jó sofőr elfogadta
- Tier 1 (Level 1-9)
Toyota MR2
Mazda RX-8
Pontiac Solstice GXP
Renault Clio V6
Nissan Skyline 2000GT-R [C10]
Nissan Fairlady 240ZG [S30]
Mitsubishi Eclipse elite
VW Golf GTI MK1
Mazda MX-5
Pontiac Firebird Formula
Lexus IS350
Plymouth Roadrunner
Nissan Silvia [S15]
Chevrolet Chevelle S.S
Chevrolet Camaro S.S
Toyota Corolla GT-S [AE86]
Nissan 200SX [S14]
Nissan 240SX [S13]
MazdaSpeed 3
VW Scirocco
Mitsubishi Eclipse GT
Pontiac GTO `65
Dodge Charger R/T
Dodge Challenger R/T- Tier 2 (Level 10- 29)
BMW M3 Sport Evolution
Lamborghini Miura SV
Lotus Exige Cup 260
Audi A1 Clubsport Quattro
Lamborghini Diablo SV
Ford Mustang Boss 302 ´69
Ford GT40 Mk1
Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole
Renault Megane RenaultSport 250
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
BMW M6
Audi Quattro 20V
Chevrolet El Camino S.S.
Lotus Elise
Mazda RX-7 RZ
Subaru Impreza WRX STI Hatchback
Porsche 911 Carrera RSR 3.0
Chevrolet Camaro ZL1
Ford Focus RS
Jaguar XKR
Shelby Daytona Coupe
Chevrolet Corvette Stingray ´67
Ford Escort RS Cosworth
Mazda RX7
Toyota Supra
Nissan 350Z [Z33]
Nissan Skyline GT-R [R32]
BMW Z4 M Coupe
Nissan Skyline GT-R V-Spec [R34]
Audi TT RS Coupe
Audi RS4
Mitsubishi Lancer Evolution X
Porsche Cayman S
Audi S5
Lexus IS-F
BMW 135i Coupe
Nissan 370Z [Z34]
Subaru Impreza WRX STI
Mitsubishi Lancer Evolution IX MR-Edition
VW Golf R32
Dodge Charger SRT-8 Super Bee- Tier 3 (Level 30-50)
Porsche 911 GT3 RS [997.2]
BMW M1 Procar
Ford Mustang RTR-X
az első 3 hasonló eredményeket hoz, rtrx kicsit gépészkedősebb de szép és hasonszőrű időket futPorsche 911 Carrera S [991]
Koenigssegg CCX "Elite" és sima is
BMW M3 GTS
McLaren MP4-12C
Audi R8 5.2 FSI Quattro
Porsche 911 GT2
Pagani Zonda F
Lamborghini Murciélago LP640
Lotus Evora
Alfa Romeo 8C Competizione
Chevrolet Corvette Z06 Carbon Limited Edition
Lexus LFA
Ford Mustang Boss 302
Aston Martin DBS
Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
BMW Z4 GT3
Shelby Mustang GT500 Super Snake
Bentley Continental Supersports Coupe
Nissan GT-R SpecV [R35]
Aston Martin V12 Vantage
BMW M3 GTR [E46]
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
Porsche 959
Chevrolet Corvette Z06
BMW M3 E92
Lamborghini Gallardo LP560-4
Ford GT
Audi R8 4.2 FSI Quattro
Dodge Viper SRT-10
Nissan GT-R [R35]
Porsche 911 Turbo [997]üdv
-
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #8234 üzenetére
Azért mert RX8-al szoktam menni vagy 2000GT-R-el és mostanában csak group-ban (ha megyek) mert unom a multit nem beszélve ha MR2-vel megyek mondjuk egy T3-as, vagy ultra T1 ellen, rendesen fogy a nitro és nehéz pótolni mivel az idióta játék legtöbbször + kört, mágnest, tankot stb-ad. Tegnap mentem a teszt erejéig pár kört és el is csodálkoztam milyen szenzációsan megy a GPX, így hát innentől többször fogom használni.
Arra lennék kíváncsi teljesen pro medion-on hogy menne?
-
sunny84
senior tag
ez mind szép és jó amit írsz , de gxp még sosem vert el ..
---- jó késő délután vagy este fele jobban tudunk pörögni a dögökkel .. a lista sorrend még NEM végleges ( hibákat tartalmazhat ) -
UFO1
senior tag
Új autók, T1 (versenyre is alkalmas típusok) 1. rész:
Mazda MX5 (alapon 1500 boost):
Nagyon jó kis gép szépen és könnyen fordul, kis de elhanyagolható sodródás kíséretében. Így alapon gyengécske de láttam felhúzva szépen megy, bár a top T1-es gépeket megfogni vele igencsak nehéz (talán lehetetlen is). Sebességei 265 és 295 NOS-t használva.Mazda RX8 és Renesis (gyári fóliás, csak az utóbbi kapható 1750 boost, mind 2-ő közel full pro):
Nagyon kényelmesen vezethető mindkettő, igaz eltérő tuning és kaszni van bennük ill. rajtuk (az elsőn az IGC-s a másikon a gyári széles). A sima nagyon stabil kanyarban betapad, a fóliázott a piros fék, kerék jóvoltából kissé csúsztatja a fenekét, de így talán még gyorsabb és élvezetesebb vele haladni. Sebességek 300 ill. 327 N2O-val a fóliás kb. + 3km/ó-val megy jobbat. Teljes pro medion alkatrészekkel közel hasonlót mehet mint egy MR2-ő (kb. 340 körül), és érdekes módon pl. Spade-n sokkal könnyebben és jobban irányítható.Mitsubishi Eclipse Elite (8500 boost):
Kívülről elég pofás kis autó eltekintve a hátsó kipufogó kialakítástól az speciel nem tetszik, leginkább borzalmas (és azok a lángnyelvek, hát nem is tudom). Nem annyira kezes mint az RX8, de jól fordul, kicsit nagyobb íven, ezért gázelvétellel ill. fékezéssel kell fordulásra bírni. Másik nagy hátránya ha indulás közben (perfect) irányt kell változtatni – vagy nitozás közben, után – mert ilyenkor menthetetlenül kifarol vagy 4 kerékkel keresztben elkezd csúszni. A sebességet ez is hamar felveszi – mint a többi – és gyors pályákon mint pl. a 22km-es, szinte minden kanyar vehető max. sebességgel, de tudja ugyanezt a két fent (és a lent) említett példány is tehát pont ezért az árát nem éri meg, ha csak a teljesítményt vesszük alapul, mert ebből az árból kijön 5db MR2 vagy Solstice, stb. Aki gyűjtő annak meg nem kérdés kell e. Full tuning-os sebességek: 305 és 338 nitrozva.Pontiac Solstice GXP (1500 boost):
Hát ha az RX8 jól fordul akkor ez pazarul, 2x olyan jól stb. egy hibája nem annyira érzékenyen (kicsit szélesebben), de megfékezve hamar megtalálja az ideális ívet. Nagyon tapad és nagyon pontosan fordítható (ahogy Tutu mondaná: „oda teszem ahova akarom”) és tényleg. A legszélesebb kaszninak köszönhető e nem tudom (érdekessége szélesebb a hátsó nyomtáv az elsőnél! kár, hogy nem túl szép tőle) de nagyon stabil, csúszásnak nyoma sincs bár Union&Hollis-on a golfpálya utáni lefelé kanyargós úton nitrozva kifarolt nem is értettem, különben máshol ahol menten vele nem tapasztaltam hasonlót. Nagyon szépen ugrik, előre bólintva, ugyan úgy mint az MX5, a többi sajnos az elejét emeli a levegőben. Sebességei: pro de csak 2 medion alkatrésszel 305 ill. 338 NOS-t használva, tehát teljes medion-on az MR-nek annyi. Mindenképp megéri az árát és nagyon élvezetes vele haladni, különösen szépen ívelt pályákon. -
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #8229 üzenetére
Az elejével vitatkoznék a Pontiac Solstice GXP teljes medion-on gyorsabb lehet az MR2-nél és talán még az RX8 is mert sokkal stabilabban fordul, bár végre talán gyengébb csöppet (véletlenül pont tegnap teszteltem okét) és a GPX csak 2 pro medion-nal majdnem eléri az MR2 340 körüli max. sebességét persze nitroval értve.
Az hogy a Mitsubishi Eclipse Elite a 2. lenne az már a vicc kategória.
Az RTR-X az első de szép is lenne én lennék a legboldogabb mivel a kedvencem, de a 911 GT3 minden helyzetben letolja gyorsulás, kanyarsebesség, nitrozás, sajnos nem beszélve a világranglista legtöbb top idejét mivel tartják, bár ki tudja mennyi idő nem franko ott valószínű elég sok. -
sunny84
senior tag
kicsit frissítve jó pár teszt alapján :
- Tier 1 (Level 1-9)
-----------------------------
Toyota MR2
Mitsubishi Eclipse elite
Mazda RX-8
Pontiac Solstice GXP
Renault Clio V6
Nissan Skyline 2000GT-R [C10]
Nissan Fairlady 240ZG [S30]
VW Golf GTI MK1
Mazda MX-5
Pontiac Firebird Formula
Lexus IS350
Plymouth Roadrunner
Nissan Silvia [S15]
Chevrolet Chevelle S.S
Chevrolet Camaro S.S
Toyota Corolla GT-S [AE86]
Nissan 200SX [S14]
Nissan 240SX [S13]
MazdaSpeed 3
VW Scirocco
Mitsubishi Eclipse GT
Pontiac GTO `65
Dodge Charger R/T
Dodge Challenger R/T- Tier 2 (Level 10- 29)
------------------------------------
BMW M3 Sport Evolution
Lamborghini Miura SV
Lotus Exige Cup 260
Audi A1 Clubsport Quattro
Lamborghini Diablo SV
Ford GT40 Mk1
Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
Renault Megane RenaultSport 250
Chevrolet El Camino S.S.
BMW M6
Audi Quattro 20V
Mazda RX-7 RZ
Subaru Impreza WRX STI Hatchback
Porsche 911 Carrera RSR 3.0
Chevrolet Camaro ZL1
Ford Mustang Boss 302 ´69
Ford Focus RS
Jaguar XKR
Lotus Elise
Shelby Daytona Coupe
Chevrolet Corvette Stingray ´67
Ford Escort RS Cosworth
Mazda RX7
Toyota Supra
Nissan 350Z [Z33] ?
Nissan Skyline GT-R [R32]
Nissan Skyline GT-R V-Spec [R34] ?
( r34 és a 350z lehet helycserés mai kövi teszt alapján , eddigi futott körök után r34 nekem jobban fekszik )BMW Z4 M Coupe
Audi TT RS Coupe
Audi RS4
Mitsubishi Lancer Evolution X
Porsche Cayman S
Audi S5
Lexus IS-F
BMW 135i Coupe
Nissan 370Z [Z34]
Subaru Impreza WRX STI
Mitsubishi Lancer Evolution IX MR-Edition
VW Golf R32
Dodge Charger SRT-8 Super Bee- Tier 3 (Level 30-50)
--------------------------------
Ford Mustang RTR-X
Porsche 911 GT3 RS [997.2]
BMW M1 Procar
Porsche 911 Carrera S [991]
Koenigssegg CCX "elite" és sima is
BMW M3 GTS
kimagaslóan jók a fentiekMcLaren MP4-12C
Pagani Zonda F
Lamborghini Murciélago LP640
Lotus Evora
Porsche 911 GT2
Alfa Romeo 8C Competizione
Chevrolet Corvette Z06 Carbon Limited Edition
Lexus LFA
Aston Martin DBS
Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
BMW Z4 GT3
Bentley Continental Supersports Coupe
Ford Mustang Boss 302
Audi R8 5.2 FSI Quattro
Shelby Mustang GT500 Super Snake
Nissan GT-R SpecV [R35]
Aston Martin V12 Vantage
BMW M3 GTR [E46]
Porsche 959
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
Chevrolet Corvette Z06
BMW M3 E92
Lamborghini Gallardo LP560-4
Ford GT
Audi R8 4.2 FSI Quattro
Dodge Viper SRT-10
Nissan GT-R [R35]
Porsche 911 Turbo [997] -
tutuhawer
őstag
egész jó a ranglista, meg kéne találnom a módját, hogy szerkeszthetném. Illetve vennem kéne a fáradságot... az alkatrészes megnyerős team-ger.net oldalt 2 perc az új adataimmal frissíttetni, de az autó más tészta. A skyline R32 és a Toyota Supra szerintem előrébb van, az R34 (a szívem szakad meg) szerintem hátrébb. Kár, hogy ez senkit se érdekel, de attól még lehetne rajta vitatkozni, mi hány méter. Majd átnézem a WG-t, mert van erre egy külön topic, ahol minden autóról fetehetünk mi magunk is adatokat. Benyomom, milyen tuningom van, benyomom, hogy az adott feltételeknek hogyan felelt meg a kocsim, és a táblázatba beleteszik, elemzik. Én azt tudom mondani innen, hogy a 350Z, R32 nissan, toyota Supra trióval letépem a pofámat, ha Skyline R34-gyel megyek...
-
Tayuya
csendes tag
válasz
1NST1G8R #8223 üzenetére
Itt van egy teljes lista: [Car Rankings Guide - How the World Cars Fare in Racing and Team Escape]
-
1NST1G8R
senior tag
Villámkérdés: T3-ban melyek azok a verdák amik megközelítik a GT3 RS vagy az RTR-X teljesítményét?
-
SQX_Barto
addikt
válasz
rhytlock #8214 üzenetére
Én most vettem 300.000 IGC-ért egy Mazda RX7 Battlemachine-t.
Két kulcsos performance cuccokkal jön alapban, imádom a festését, és első verseny alapján gyors is. (Igaz az összes pénzem ráment)
Bár most az albim meg sok minden képlékeny, nem sokáig lesz kölcsöngépem megint. -
Severinus
csendes tag
válasz
Mr.Skynet #8195 üzenetére
Mr.Skynet: na hát igen, volt 1-2 hét amikor a part adás hiánya miatt szüneteltem a game-t, és pár napja vettem ismét elő. Minden NFS-ezés kb. úgy indult nálam, h. 20-30 HS, ezekben PU a köbön, mellette szélvédő vagy T1-es fosok, amiket boltban is meg tudok venni.
Eztán folytatom sprintekkel meg karikákkal és 1-2-3-as pozíciókban beérve, és semmi eredmény. Waterfront Road jelenleg a kedvenc sprintem, ez az ami ad NÉHA vmit, de nem mostanság, ismét Street cuccokat dob...
Akk. az elmúlt 30 nap 2 gyümölcse közül az egyik egy T1-es ultra turbó volt /mellesleg már Pro-s a T1 vasam, igaz nem full/, a másik meg egy privát meccselésé, ami magába foglalt ismét egy T1-es, Pro turbót (?)... és kb. ennyi, ami értelmesnek mondható, a többi mind potom $ sajtolásra jó.Nem értem, hogy mért nem lehetett egy olyan rendszert felépíteni, ahol egy játékos minden 10-20. arany-ezüst-bronz helyezését éri el, és ott bármelyik kártya egy értelmes (helyezéshez mérten) partot dob (tök mind1 hogy milyet), csak ne boltit! Garantáltan ezzel veszik el a játékkedvet, hogy bolti fost dobnak ki, arra meg van elég IGC-nk, hogy megvegyük.
Helyette kapom a 400. Ready-t, Shield-t, Circuit-t...Lehet, hogy nyavalygásnak hangzik, de nem fogok Ft-t áldozni, h. boost-okkal ilyen-olyan csomagokat vegyek. Kifizettem a játékot, mikor csak megvenni lehetett, ezért ne hogy má' élvezhető is legyen.
Cél, így lvl 43-n, a T3-as verdák feltöltése normális áruval, ám közröhej, hogy méltatlan a "nyereményosztás" 200. verseny után is.Off
A szaggató EU szerver helyett kipróbáltam a NA-it, gyorsabban betölt, kevésbé laggos (nekem úgy tűnik), és minimális a szláv invázió ^^... egyelőre ajánlani tudom, tesztelem, remélem jó eredménnyel.
Off endnoblem1983: köszi a tippeket. Ezek szerint még mindig kell várni 2-3 nyomorult szintlépést, hogy legyen erre bármi esély. Vicc... Nem csak autókázni szeretnék, hanem fejlődni is. Megfogadom tanácsodat.
-
rhytlock
csendes tag
Végül az Elise mellett döntöttem, bár a külseje nem vonz és a gyorsulásán is van még mit fejlesztenem,de nagyon tetszik kezelhetősége.Mivel most két eltérő stílusú t2-esem van ezért szerintem nem fogom egy hamar megunni.
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz
tutuhawer #8215 üzenetére
Én ezért ragadtam le a kis Lotus-nál - eleinte a kezelhetősége miatt vettem, de már nagyon a szívemhez nőtt
. Ellenben most eléggé utálom szegénykémet, mert most így mióta lvl43-44-45 vagyok, alig tesz össze a szeró azonos szintű vagy gyengébb ellenféllel, kapom a T3-as lvl50 versenyzőket és már nem 3-ból 2-őt nyerek, hanem 3-ból 1-et vagy egyet se
-
tutuhawer
őstag
válasz
rhytlock #8214 üzenetére
értem, így érthető. OK a dolog. Azonban lenne még egy kérdésem, és most szeretném tisztázni, hogy nem kötöszködnék, hanem kiváncsi vagyok, egy kis lélektan érdekelne. Ha mi ajánlunk egy másik T2-es autót arra az esetre, ha megunod az el Caminót, akkor mi a garancia, hogy az újat nem fogod megunni? Elvégre egyáltalán nem a te döntésed, hisz mi ajánlottuk. Miért nem azt veszed a T2-es kategóriából, amit sosem unsz meg, mindig tetszeni fog, ha előveszed? Ez a kérdésem.
-
rhytlock
csendes tag
Valaki tudna nekem versenyképes t2-es IGC kocsit ajánlani (a Lotus Elise nem játszik és El Caminom már van)?
Előre is köszi -
tutuhawer
őstag
tedd fel a közösségi oldalakon is akár, hátha pár cimbi kisegít. nyilván a world topikban saját magamnak adom a HP kódot, ha van... vagy ha ismerősömnek van, akkor magam használom fel, nem adom neked
Este esetleg... biztosan fenn leszek, de könnyen lehet, hogy zenét hallgatok közben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Spórolós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Monitor hiba topik
- Érkezik a Samsung Health előfizetés?
- Xbox Series X|S
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Magisk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Arena Breakout: Infinite
- További aktív témák...
- ACER Aspire 3 15,6" FHD IPS // 11 GEN // MX350 2GB VGA // 8GB DDR4 // WIN11 // 256GB Nvme SSD
- HP Elitebook 840 G6, 14" FULL HD IPS, I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 11, 1 év garancia
- HP Elitebook 840 G6, 14" FULL HD IPS, I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 11, 1 év garancia
- MacSzerez.com - iPhone 13 Mini / 128GB / Kék / Új gyári Apple akkumulátor! / Garancia!
- MSI GP66 Leopard 10UE 15.6" FHD IPS i7-10870H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- Fotó állvány eladó
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest