Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Új autók, T1 (versenyre is alkalmas típusok) 1. rész:

    Mazda MX5 (alapon 1500 boost):
    Nagyon jó kis gép szépen és könnyen fordul, kis de elhanyagolható sodródás kíséretében. Így alapon gyengécske de láttam felhúzva szépen megy, bár a top T1-es gépeket megfogni vele igencsak nehéz (talán lehetetlen is). Sebességei 265 és 295 NOS-t használva.

    Mazda RX8 és Renesis (gyári fóliás, csak az utóbbi kapható 1750 boost, mind 2-ő közel full pro):
    Nagyon kényelmesen vezethető mindkettő, igaz eltérő tuning és kaszni van bennük ill. rajtuk (az elsőn az IGC-s a másikon a gyári széles). A sima nagyon stabil kanyarban betapad, a fóliázott a piros fék, kerék jóvoltából kissé csúsztatja a fenekét, de így talán még gyorsabb és élvezetesebb vele haladni. Sebességek 300 ill. 327 N2O-val a fóliás kb. + 3km/ó-val megy jobbat. Teljes pro medion alkatrészekkel közel hasonlót mehet mint egy MR2-ő (kb. 340 körül), és érdekes módon pl. Spade-n sokkal könnyebben és jobban irányítható.

    Mitsubishi Eclipse Elite (8500 boost):
    Kívülről elég pofás kis autó eltekintve a hátsó kipufogó kialakítástól az speciel nem tetszik, leginkább borzalmas (és azok a lángnyelvek, hát nem is tudom). Nem annyira kezes mint az RX8, de jól fordul, kicsit nagyobb íven, ezért gázelvétellel ill. fékezéssel kell fordulásra bírni. Másik nagy hátránya ha indulás közben (perfect) irányt kell változtatni – vagy nitozás közben, után – mert ilyenkor menthetetlenül kifarol vagy 4 kerékkel keresztben elkezd csúszni. A sebességet ez is hamar felveszi – mint a többi – és gyors pályákon mint pl. a 22km-es, szinte minden kanyar vehető max. sebességgel, de tudja ugyanezt a két fent (és a lent) említett példány is tehát pont ezért az árát nem éri meg, ha csak a teljesítményt vesszük alapul, mert ebből az árból kijön 5db MR2 vagy Solstice, stb. Aki gyűjtő annak meg nem kérdés kell e. Full tuning-os sebességek: 305 és 338 nitrozva.

    Pontiac Solstice GXP (1500 boost):
    Hát ha az RX8 jól fordul akkor ez pazarul, 2x olyan jól stb. egy hibája nem annyira érzékenyen (kicsit szélesebben), de megfékezve hamar megtalálja az ideális ívet. Nagyon tapad és nagyon pontosan fordítható (ahogy Tutu mondaná: „oda teszem ahova akarom”) és tényleg. A legszélesebb kaszninak köszönhető e nem tudom (érdekessége szélesebb a hátsó nyomtáv az elsőnél! kár, hogy nem túl szép tőle) de nagyon stabil, csúszásnak nyoma sincs bár Union&Hollis-on a golfpálya utáni lefelé kanyargós úton nitrozva kifarolt nem is értettem, különben máshol ahol menten vele nem tapasztaltam hasonlót. Nagyon szépen ugrik, előre bólintva, ugyan úgy mint az MX5, a többi sajnos az elejét emeli a levegőben. Sebességei: pro de csak 2 medion alkatrésszel 305 ill. 338 NOS-t használva, tehát teljes medion-on az MR-nek annyi. Mindenképp megéri az árát és nagyon élvezetes vele haladni, különösen szépen ívelt pályákon.

Új hozzászólás Aktív témák