Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stylie

    aktív tag

    Köszönöm szépen mindenkinek a válaszát :)

    Tegnap betelefonáltam a szervizbe, elsőnek ugye az ügyfélszolgálatos nő vette fel, mondtam neki, hogy valami felsőbb vezetővel szeretnék beszélni, mert az email-es kapcsolatfelvétel nem igazán sikerült, erre megkérdezte az email cimemet, meg egyéb dolgokat, és mondta, hogy majd utánanéznek, hogy miért nem kaptam választ, és ezzel le is akart rázni. Kicsit határozottabban és felemelt hangon mondtam neki, hogy nekem ez nem elég, és hogy márpedig nekem kapcsoljon valakit, akivel tudok beszélni hivatalos ügyekben is. Jó kapcsolt egy csókát, akinek elmeséltem a gondomat, erre elkezdett össze-vissza magyarázni, hogy ő ezt meg azt látja a rendszerben, meg hogy 5.-én nyúltak hozzá először, de mondom akkor miért 18.-án rendeltek hozzá alkatrészt, talán addig tartott egy megrendelést kitölteni?! Erre még ő háborodott fel, hogy hozzájuk naponta 50 gép jön be, meg hogy mennyi dolguk van, és hogy ne beszéljek arrogánsan. Na, elmeséltem neki a történetet töviről hegyire, minden problémámat belefoglalva, erre megkérdeztem tőle, hogy maga nem lenne-e ideges és nem beszélne-e arrogánsan, erre kicsit megenyhült, és mondta, hogy az MSI ilyen szar, ezután mondta, hogy ezt zárójelesen mondja, erről ők nem tehetnek, viszont hogy 18.-áig mit csináltak vele, arról nem mesélt még mindig, és azt a hibájukat sem ismerte el, de mindjárt normálisabb hozzáállást kaptam. Mondtam neki, hogy én mindenképpen szeretnék ragaszkodni bármilyen módon a jóváiráshoz, erre mondta, hogy kapcsol egy másik csókát, akivel erről és minden szervizes dologról beszélhetek. Kapcsolta a csávót, neki is elmondtam minden gondomat, de ő is ugyanazt tudta, csak mondani, hogy ezt meg azt lát a rendszerben. De ő már mindjárt normálisabb volt, mondta, hogy elsőnek látniuk kell a gépet, és utána tudnak bármit is jelezni az MSI felé. Mondta, hogy küldessem fel bármelyik kirendeltségből Fehérvárra a notit, irassam rá az ő nevét, illetve az eddig kitöltött javitási lapokat, és majd azt egyből ő megkapja és tud vele foglalkozni.

    Na most elgondolkoztam, hogy talán érdemes lenne elmenni Székesfehérvárra, és személyesen is beszélni ezzel az emberrel, hogy valahogy rendezze úgy a papirmunkát, hogy jóváirás legyen, mert én félek, hogy megint elmegy a noti 1-2 hónapra :( meg ahogy irtam, nekem már elegem van az MSI-ből, lehet hogy jó áron adják a jól felszerelt notebookjaikat, de ez a szervizelés egy botrány...nem beszélve arról, hogy még ha nem is kerül pénzbe, mivel garanciális, de ott van az utazás költsége, mivel itt Nyiregyházán nincs kirendeltség, akkor ott van a telefonálás költsége, és még ha mondjuk bérelnék helyette notit is, mivel cserekészüléket nem biztositanak :F az se lenne kevés pénzbe.

    Szerintetek mi lenne a helyes megoldás?A Walacky által feldobott email témát nem szeretném, mivel eddig sem válaszoltak. Érdemes lenne felmenni, rááldozni annyi pénzt az utazási költségre, hogy személyesen megbeszélhessem, vagy inkább küldjem el neki a Debreceni kirendeltségen keresztül, és majd telefonon megbeszélem vele?Vagy valami egyéb ötlet?Mindenképpen jóváirást szeretnék és szeretném befejezni ezt az egészet.

    Ismét előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat :R

Új hozzászólás Aktív témák