- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylie
tag
Tegnap vettem egy MSI L735-öst és eddig nagyon tetszik...szép a kép bár egy kicsit nagy a kijelző a teljestménye is nagyon jó még a játékok terén is,ls még sorolhatnám...ami nem tetszik benne hogy az í betűt kicsit érdekes helyre tették illetve hogy kicsi a jobb oldali shift
Ezen kívül minden szép és yó csak nem találom a bluetooth sem az eszközkezelőben sem pedig sehol pedig azt írták hogy van benne...Ha esetleg tudna valaki segíteni azt megköszönném Ja igen ha most a hdd fedelet kicsavarozom és kiszedem a winyót hogy rá tudjuk rakni az adataimat mert hálózaton keresztül kicsit sokáig tarana 80 gigát átnyomni akkor ugrik a gari?Előre is köszönöm a válaszokat
-
Stylie
tag
válasz operator10 #3305 üzenetére
Nincsen matrica kívül...Pesten lett véve a gép azt most így meg nem mondom hol...
-
Stylie
tag
válasz operator10 #3309 üzenetére
Van rajta vhol egy matrica de mégcsak véletlenül sincs útba szal akkor kiszedem
Köszönöm a segítséget -
Stylie
tag
válasz operator10 #3311 üzenetére
Na kivettük a winyót beraktuk az asztaliba de ott nem nagyon akart felbootolni a rendszer sza l visszaraktuk így marad a hálózat sajna..
-
Stylie
tag
válasz operator10 #3314 üzenetére
A noti winyón is van xp de az asztalin is...a következő a szitu...volt egy asztali gépem amit beszámítottak a noti vételekor...ekkor beleraktam az asztalimba egy sata winyót és oda átrakosgattam a cuccaimat,utána elhoztam az egyik barátomhoz hogy rakjuk bele a gépébe a sata winyót és onnan hálózatról másoljuk át a cuccokat de közbe eszünkbe jutott az hogy mivel nincs gari címke a noti hdd fedelének ajtaján így ki tudjuk szedni a winyót és mivel szabványos sata csati van rajta így át tudjuk pakolni a dolgokat windows-on belül nem kell a hálózattal szenvedni mert az lassú,kb 7 megával másol másodpercenként csak hát 80 giga adat van...beleraktuk a laptop winyót és a biosnál a 078-as postkódnál megakadt és nem ment tovább a gép így visszaraktuk és megy tovább hálózaton az adatok visszarakása.
-
Stylie
tag
No sikerült mindent átrakni
Már csak egy kérdésem maradt, hogy milyen gyári tartozékok yárnak ehhez a notihoz mert mintha lett még volna hely a kiegészítő táskában...nem azért mert nem bízok meg az eladóban csak kíváncsiság Én egy driver cd-t, egeret,töltőt,akksit,dvi átalakítót, meg egy pár leírást kaptam hozzá...esetleg van még vmi? -
Stylie
tag
Üdv mindenkinek!
Most akarok másik laptopot venni és az MSI GX700X-258HU-ra esett a választásom.Az lenne a kérdésem hogy most vajon tudja-e az 1900x1200as felbontást mert egy helyen azt irják hogy csak 1400x900 at tud valahol meg hogy tudja az 1900ast is.Azért fontos kérdés ez nekem mert a jövőre gondolva már szép hd filmeket is szeretnék nézni.Vagy ha esetleg tudtok más notit ajánlani 200 k környékén azt is szivesen fogadom de jobban örülnék a kérdés megválaszolásának.
Köszönöm
-
Stylie
tag
[OFF]Üdv ismét mindenkinek!
Valamelyik nap felvetettem a hd-s témát az msi notebookokkal kapcsolatban most viszont kicsit másról van szó, nem is nagyon idevaló de azért itt is megkérdezem mégpedig azt hogy rá van irva a tvre hogy HDTV alatta meg hogy hd ready 1080p de mégsincs rajta hdmi dugó Igaz nem most lett véve hanem már van vagy 2 vagy talán 3 éve is de akkor most ez hogy vagy mi vagy hogy kössem össze hogy hd képet kapjak?
Előre is köszönöm a választ [/OFF]
-
Stylie
tag
Üdv mindenkinek!
Biztos hogy volt róla már szó csak nem nagyon van időm sajna visszakeresgetni, arról lenne szó hogyha plusz memóriát akarok belerakni a gépembe akkor az ugye nem jár garivesztéssel?
Előre is köszönöm a választ
-
Stylie
tag
Hát gyerekek nagyon ideges vagyok, ez az MSI szerviz egy botrány...
Múlt év októberében leadtam az L735-ösömet, mert a hangkártya beadta a kulcsot és a tft is egy kicsit foltos volt, na meg a dvd iró is tönkrement...jó egy hónapot vártam rá mire megjött, ez jó szokása az MSI szerviznek...aztán hazavittem, otthon bekapcsoltam, és nem akart bejönni semmi. Másodjára kapcsolt csak be töltőről, akksiról viszont - most kapaszkodjatok meg - úgy kb. 50 próbálkozás után És még a beállitásokat is elfelejtette, olyan volt, mintha a BIOS elemmel nem stimmelne valami. Na jó mondom emiatt nem viszem vissza, úgysem használom akksiról, csak olyan asztali gépnek, és csak azért van notim, mert ingázok Debrecen és Nyiregy között az egyetem miatt. Úgy gondoltam, hogy majd vizsgaidőszak végén leadom, mert addig kell a gép a programozásos és egyéb dolgok miatt. Május 29.-én a Debreceni kirendeltségen adtam le a notit, hogy vigyék Székesfehérvárra, cseréljenek alaplapot benne, meg a zsanérokat is cseréljék, ami azóta baszakodott, amióta elsőnek szervizben volt és a mire vittem a notit el is deformálódtak illetve törtek. Egy hónap múlva még mindig semmi...mondom betelefonálok már a Debreceni kirendeltségre, hogy mi a helyzet, ott mondják, hogy várják az alkatrészt. Na betelefonálok a nagyszervizbe, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen felvették a telefont, erre kérdezem, hogy mi a helyzet a notival, hát mondja, hogy várják hozzá az alkatrészt...erre mondom hogy a 30 nap már letelt,mire ő hogy ők 18.-án rendeltek hozzá alkatrészt és onnan számit a 30 nap...hát mondom jó de miért akkor rendeltek hozzá, erre a válasz az volt hogy akkor nyúltak hozzá először... na itt kaptam majdnem idegbajt. Elkezdtem mondani a nőnek, hogy ilyet hogy lehet megengedni, hogy két hétig hozzá nem nyúlnak, csak ott áll a noti, meg ilyenek, erre mondja hogy irjak egy emailt a szerviznek és majd a szervizvezető válaszol...hát irtam is nekik egy elég szép lecseszéssel, az összes bajomat felsorolva a szervizzel kapcsolatban, azóta is jön a válasz...Június 10.-én jött meg a laptopom, mig én külföldön voltam, és egy rohadt emailt nem kaptam arról, hogy készen van, pedig az ügyfélszolgálatos csaj elkérte az email cimemet, hogyha kész van akkor ir, lévén hogy külföldön vagyok a telefon egy kicsit drága lenne. Na jó, még ez talán elnézhető is. Ma elmentem Debrecenbe, átvettem a notit, ott bekapcsoltam, semmi baja, na mondom jó, viszem haza, bár egy kicsit furcsa volt hogy videókártyát minek cseréltek. Erre itthon bekapcsolom, megnéztem az emailjeimet, erre elmegy a kép, ezt megcsinálta egymás után párszor egy pár másodpercre... még itt annyira nem voltam ideges...aztán hagytam egy kicsit a gépet, mert kimentem pár percre, visszajöttem, sötét képernyő fogad, hát mondom csak kikapcsolta a képernyőt, elhúzom az egeret visszajön, ahha, hogyne...semmi Erre újrainditom, csikos képernyő... Hát itt fogyott el a türelmem a szervizzel meg az MSIvel kapcsolatban...Holnapután megyek Székesfehérvárra és nagyon csúnyán kiverem a balhét.
Mivel ez videókártya hiba, ez nem főalkatrész, pedig már 3 főalkatrész csere volt, először ugye az alaplap meg a tft, most megint egy alaplap, és a 3. főalkatrész után meghibásodik mégegyszer egy főalkatrész akkor az MSI küldd egy papirt amivel bemehetsz a boltba, ott levásárolhatod az árát, vagy visszakérheted a pénzt, és én már megmondom őszintén, hogy ezt szeretném, mert már nagyon elegen van ebből az egészből.
Mivel lehet nekik fenyegetőzni?Fogyasztóvédelem vagy micsoda?
Elnézést, hogyha kicsit zavaros voltam, vagy ha nem megfelelő a helyesirásom jelen pillanatban, de eléggé ideges vagyok.
Előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat
-
Stylie
tag
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszát
Tegnap betelefonáltam a szervizbe, elsőnek ugye az ügyfélszolgálatos nő vette fel, mondtam neki, hogy valami felsőbb vezetővel szeretnék beszélni, mert az email-es kapcsolatfelvétel nem igazán sikerült, erre megkérdezte az email cimemet, meg egyéb dolgokat, és mondta, hogy majd utánanéznek, hogy miért nem kaptam választ, és ezzel le is akart rázni. Kicsit határozottabban és felemelt hangon mondtam neki, hogy nekem ez nem elég, és hogy márpedig nekem kapcsoljon valakit, akivel tudok beszélni hivatalos ügyekben is. Jó kapcsolt egy csókát, akinek elmeséltem a gondomat, erre elkezdett össze-vissza magyarázni, hogy ő ezt meg azt látja a rendszerben, meg hogy 5.-én nyúltak hozzá először, de mondom akkor miért 18.-án rendeltek hozzá alkatrészt, talán addig tartott egy megrendelést kitölteni?! Erre még ő háborodott fel, hogy hozzájuk naponta 50 gép jön be, meg hogy mennyi dolguk van, és hogy ne beszéljek arrogánsan. Na, elmeséltem neki a történetet töviről hegyire, minden problémámat belefoglalva, erre megkérdeztem tőle, hogy maga nem lenne-e ideges és nem beszélne-e arrogánsan, erre kicsit megenyhült, és mondta, hogy az MSI ilyen szar, ezután mondta, hogy ezt zárójelesen mondja, erről ők nem tehetnek, viszont hogy 18.-áig mit csináltak vele, arról nem mesélt még mindig, és azt a hibájukat sem ismerte el, de mindjárt normálisabb hozzáállást kaptam. Mondtam neki, hogy én mindenképpen szeretnék ragaszkodni bármilyen módon a jóváiráshoz, erre mondta, hogy kapcsol egy másik csókát, akivel erről és minden szervizes dologról beszélhetek. Kapcsolta a csávót, neki is elmondtam minden gondomat, de ő is ugyanazt tudta, csak mondani, hogy ezt meg azt lát a rendszerben. De ő már mindjárt normálisabb volt, mondta, hogy elsőnek látniuk kell a gépet, és utána tudnak bármit is jelezni az MSI felé. Mondta, hogy küldessem fel bármelyik kirendeltségből Fehérvárra a notit, irassam rá az ő nevét, illetve az eddig kitöltött javitási lapokat, és majd azt egyből ő megkapja és tud vele foglalkozni.
Na most elgondolkoztam, hogy talán érdemes lenne elmenni Székesfehérvárra, és személyesen is beszélni ezzel az emberrel, hogy valahogy rendezze úgy a papirmunkát, hogy jóváirás legyen, mert én félek, hogy megint elmegy a noti 1-2 hónapra meg ahogy irtam, nekem már elegem van az MSI-ből, lehet hogy jó áron adják a jól felszerelt notebookjaikat, de ez a szervizelés egy botrány...nem beszélve arról, hogy még ha nem is kerül pénzbe, mivel garanciális, de ott van az utazás költsége, mivel itt Nyiregyházán nincs kirendeltség, akkor ott van a telefonálás költsége, és még ha mondjuk bérelnék helyette notit is, mivel cserekészüléket nem biztositanak az se lenne kevés pénzbe.
Szerintetek mi lenne a helyes megoldás?A Walacky által feldobott email témát nem szeretném, mivel eddig sem válaszoltak. Érdemes lenne felmenni, rááldozni annyi pénzt az utazási költségre, hogy személyesen megbeszélhessem, vagy inkább küldjem el neki a Debreceni kirendeltségen keresztül, és majd telefonon megbeszélem vele?Vagy valami egyéb ötlet?Mindenképpen jóváirást szeretnék és szeretném befejezni ezt az egészet.
Ismét előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat
-
Stylie
tag
válasz ludsimon #12673 üzenetére
Én a helyedben nem tenném...
Ha megszabadulok ettől, én többet a büdös életben nem veszek MSI notebookot, az biztos.
mod: Továbbra is várom a válaszotokat arra, hogy helyemben mit tennétek. Nagyon arra hajlok, hogy személyesen elmenjek, elvégre személyesen csak komolyabban vesznek.
[ Szerkesztve ]
-
Stylie
tag
Hát sajna Székesfehérvárra nem jutottam el, mert egy egész napom elmenne vele, és sajna nem tudom kihozni úgy, hogy ez össze is jöjjön, úgyhogy elvittem Debrecenbe a laptopot, és az ottani kirendeltségen adtam le, ahol eléggé meghökkentek az eseten. A csomagot külön a Székesfehérvári szervizvezetőnek cimeztettem, mert azt mondta telefonon múltkor, hogy elsőnek látniuk kell, és hogy az ő nevét irattasam a papirra. Ez meg is történt, elvileg szerdára odaér, és majd akkor telefonon megbeszélem az ügyet a vezetővel. Ha meg telefonon nem jutok sok mindenre, akkor meg csak muszáj leszek egy olyan napot keriteni, amikor meg tudom oldani, hogy elutazzak Székesfehérvárra.
Szerdán majd újabb élménybeszámolót tartok mire is jutottam az üggyel kapcsolatban.
-
Stylie
tag
A szervizvezető, akivel múltkor beszéltem telefonon, elég korrektnek tűnt, és a hangjában azt véltem felfedezni, hogy lehet majd vele jóváirásos dolgokról beszélni, csak mondta, hogy elsőnek látnia kell a laptopot, és hogy direkt irassam rá a nevét a megrendelőpapirra, hogy egyből ő kapja meg, és tudjon vele egyből foglalkozni. Holnapra odaér elvileg a cucc, szal holnap telefonálok neki és elbeszélgetek vele, mert azért ami az én notebookommal történt, az nem kis apróság.
Holnap elmesélem mire jutottam.
-
Stylie
tag
Nem én itt a prohardveren találtam egy szabolcsi srác árulta pár hetesen jó áron, és még beszámitás is volt, úgyhogy megvettem tőle, nem volt semmi baja egy olyan fél év múlva adta meg magát a hangkártya, majd a dvd iró is amikor ki akartam menteni minden cuccomat a winyóról És onnantól kezdődött a kálvária...
Hát én azért nagyon remélem, hogy nem lesz igazad, és hogy meg tudom beszélni a csávóval telefonon, ha meg nem akkor meg más eszközökhöz nyúlok...
-
Stylie
tag
Húú apukám ez még durvább, mint az enyém, pedig az enyém se piskóta.
Nekem még nem mondták ezt az egyetemista dolgot, pedig Debrecenbe tanulok az infó karon, bár nekem eszembe se jutna még csak szétszedni sem a notit, amíg van garancia, nemhogy megsütni...mindenesetre ha egy ilyet a fejemhez vágnának biztos rájuk borítanám az asztalt...
Nahát holnap telefonálok, és majd meglátjuk milyen lesz a hozzáállás és a fejlemények.
-
Stylie
tag
válasz ludsimon #12783 üzenetére
Nem rossz ötlet, csak egy bukó van vele...hogyha már találtam valami nagy fejest az MSI-nél, akkor már lehet azt is el tudom intézni, hogy jóváírás legyen a történet vége, őket meg nem érdekli a fenyegetés, ahogy látom.
De lehet holnap bepróbálkozok egy ilyennel, hátha bejön
-
Stylie
tag
Ma betelefonáltam az Albacompba, beszéltem a szervizvezetővel, aki azt mondta, hogy látja a rendszerben, hogy tegnap el lett küldve Debrecenből futárral, és hogy ez ma vagy holnap meg fog érkezni, és akkor meg tudja nézni, utána meg tudjuk beszélni a dolgokat. Úgyhogy holnap ismét hívom őket.
Aztán olvasgattam itt a prohardveren, illetve a fogyasztóvédelmi fórumokon az eseteket, és ott azt olvastam, hogy a bolttal állok szerződésbe, tehát velük is lehet cirkuszolni, és ha ők beszélnek a szervizzel, akkor lehet gördülékenyebben meg a dolog, stb.
Ezen sorok olvasása után felhívtam a boltot, ahol elmondtam a problémámat, és kaptam egy elég érdekes hírt...mégpedig azt, hogy attól a cégtől akitől vettem a laptopot, azt felszámolták, és ez a cég aki most van az megvette ettől a boltot, és nekik semmi közük nincs hozzá, náluk nem vásárolhatom le a gépem árát, és nem kérhetem vissza a pénzt, olyat csinálhatok, hogyha az MSI ad cseregépet a mostani helyett, akkor azt ott beszámítják, és választhatok helyette másikat. Félek, hogy ez egy kicsit átverés akar lenni, ugyanis olvastam már olyat a fogyasztóvédelmi oldalon, akit ilyen trükkel akartak elhajtani, valójában pedig a cég létezett és nem is számolták fel.
Szal egyelőre elég érdekes a helyzet
-
Stylie
tag
válasz Sz.Miki #12799 üzenetére
Hát azt gondoltam, hogy valahogy erre megy ki a dolog, hogy pénzt nem akarnak visszaadni, különben nem ajánlotta volna fel azt a lehetőséget, hogy bemegyek és beszámítják amit kapok cserébe, és a különbözetet vagy én fizetem, ha nagyobb értékűt választok, vagy ők ha kisebb értékűt. De ez a történet, amit a csóka leadott nekem, hogy azt a kft-t felszámolták, és hogy ők csak a boltot vették meg, meg a notebookzone nevet megtartották ( elnézést a reklámért ) és ugyanúgy laptopokkal foglalkoznak, az csak egy dolog...itt már furcsa volt nekem a dolog, aztán rákérdeztem a mostani cégnek a nevére, de még a nevét se értettem normálisan, mert olyan hülye neve volt. Akkor most ezek szerint biztos hogy hozzájuk is fordulhatok? Mert ez az egész olyan hülyén van megcsinálva, meg a törvények, hogy ki se lehet menni az egészből...
Ja igen, jut eszembe a törvényekről...volt itt a fórumon pár link, ami arról adott tájékoztatást, hogyha 30 napon belül (aztán volt vita erről, hogy most ez naptári vagy munkanap) nem tudják megjavítani a készüléket, akkor automatikusan csere, vagy jóváírás, ilyenek lépnek érvénybe. Nos ugye, amikor május 27.-én leadtam a laptopot, és 1 hónap múlva odatelefonáltam, hogy mi van már, meg hogy letelt a 30 nap, és akkor mondta, hogy elvileg a rendeléstől számított 30 nap számít, és mondta, hogy 18.-án rendeltek hozzá alkatrészt (ekkor akadtam ki nagyon). Akkor most hogy van ez az egész?? Meg ugye a 3. főalkatrész cseréje megtörtént, utána már a 4.-nél is az előbbiek lépnek érvénybe, és mint most kiderült hétfőn, amikor leadtam a kirendeltségen, ahol egy emberke megnézte, és azt mondta, hogy alaplap csere lesz, és már ott is mondták, hogy akkor ez valószínű, hogy jóváírás vagy csere lesz. De közbe amikor múltkor beszéltem a szervizvezetővel, az meg mást mondott, már nem is emlékszem, hogy mit. Most akkor ez is hogy van?
Komolyan mondom ez az egész úgy meg van bonyolítva, hogy az nem igaz. Nagyon elegem van már ebből az egészből, szeretném már befejezni. Visszakapni a pénzemet, venni egy megbízható, erős gépet valahonnan, mivel olyan nincs a notebookzone-nál, amit megfelelne nekem.
Még a végén az informatikát is megutálom
-
Stylie
tag
Akkor elsőnek holnap az albacompnál verjem ki a balhét, és kérjem a csereigazolást, majd ha az megvan, akkor menjek be a boltba? És ha mégis úgy van, ahogy mondják, hogy semmi közük az egészhez? Akkor van egy csereigazolásom, amivel semmit nem kezdhetek? Laptop meg sehol? Az nem lenne túl acélos...
mod: Fogyasztóvédelemhez bemegyek és kérek egy csákót, aki velem jön a boltba vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
Stylie
tag
Jah még valami...holnap ha kiverem a balhét, akkor említsem meg ezt amit a boltos csókával beszéltem? Mivel az MSI majd velük is konzultálni akar, és ha kiderül, hogy valami gebasz van akkor nem tudom mi lesz...Nem szeretném a pénzemet is bukni, meg a notit is, mert már ezt is el tudom képzelni sajnos...
-
Stylie
tag
válasz Sz.Miki #12809 üzenetére
Köszönöm
Én is remélem, hogy minél hamarabb megoldódik, és pozitív vége lesz a történetnek.
Akkor holnap még a fogyasztóvédelemhez is betelefonálok, bár már elolvastam a panaszfal.hu-n levő MSI fórumot végig, írtam is már oda, és már válaszoltak is.
Meglátjuk mi lesz, holnap szerintem újra jelentkezem.
-
Stylie
tag
válasz enerdzsájzer #12811 üzenetére
Köszönöm Neked is
Én is így voltam vele, de talán jobb lesz egyelőre a higgadtság, majd ha azzal nem nyerek teret, akkor jöhetnek a más módszerek...
Nem tudom még, hogy abból baj lesz-e, hogy a számla nem az én nevemen van, hanem másén, na mindegy ezt majd megkérdezem a fogyasztóvédelem fórumán.
Továbbá ha az a kft, ahonnan vettem, már nem létezik, akkor most azt sem tudom, hogy akkor most kapok egy másik MSI-t az MSI cégtől, mivelhogy a bolt már nem létezik, így a másik gép, illetve pénzvisszafizetés kilőve.
Kínlódás ez az egész
-
Stylie
tag
Jólvanna Csak mindenki mondja, hogy ezt meg azt csináljam, aminek persze örülök, hogy tanácsot adnak, csak mindenki mást mondd
Elsőnek most azon leszek, hogy kiderítsem, hogy jogutód-e a mostani bolt, mert ha nem akkor hiába megyek oda vergődni...elcseszem egy fél napomat arra, hogy felmegyek Pestre, és még lehet, hogy azt a lehetőséget is elveszítem, amit a csávó felajánlott telefonon.
De már jó úton vagyok, elvileg nem szűnt meg, legalábbis a cégbíróság szerint, de valami kavar van, mert ha rákeresek név szerint, akkor kiadja a cégnevet, amit én keresek, de más cím alatt van bejelentve, viszont ha adószám alapján keresek rá akkor azt adja ki amilyen címmel az én számlámon szerepel, és a két keresésnél minden megegyezik...adószám, cégjegyzékszám, cégnév is ugyanaz, csak a cím nem... de ha most kiderítem, hogy valójában csak át akartak vágni, akkor nagyon rájuk húzom a vizes lepedőt.
-
Stylie
tag
Kezd beigazolódni, hogy a cég valóban felszámolás alatt van, vagy valami hasonló, de van körülötte nem kis kavar, ugyanis utánanéztem a cégbíróság honlapján a cégnek, és rákerestem a névre, kis is adta a cég nevét, de nem ugyanazon a címen ami nekem volt feltüntetve a számlán. Utána rákerestem adószám alapján, és ott ugyanaz a név volt, de már azzal a címmel ami az én számlámon van, és az kettő cégnek ugyanaz volt a cégjegyzékszáma, adószáma meg neve is, csak a cím nem volt ugyanaz. Itt már kicsit furcsa volt nekem, majd a fogyasztóvédelmi fórumon utánanézett egy csávó a cégnek, és állítólag bírósági végzés van ellenük folyamatban...Tegnap betelefonáltam megint a boltba, kicsit erősebben rákérdezve a dolgokra, illetve mondtam neki az infókat, de a csávó továbbra is azt állítja, hogy nekik hozzájuk semmi köze, és nagyon rendes volt meg segítőkész, még azt is felajánlotta, hogy küldjem fel a laptopot hozzájuk, és majd ők intézik az ügyét, csak hát mondtam, hogy már nincs nálam...úgyhogy nagyon úgy tűnik, hogy tényleg nincs közük hozzá...na mindegy egyelőre ezen a fronton ez a helyzet.
Másik fronton az a helyzet, hogy tegnap betelefonáltam az albacompba is, ott beszéltem a vezetővel, aki mondta, hogy már beérkezett a notim a raktárba, úgyhogy ma megnézik, és majd később telefonáljak vissza, csakhogy mentem 2-re dolgozni, így ma telefonáltam olyan 1 óra körül, de mondták, hogy ebédszüneten van, és majd 1 óra múlva próbáljam meg, úgyhogy lassan megyek is a telefonhoz...
Akkor most hogyha a bolt fele nem tudom érvényesíteni a gondjaimat, akkor az MSI fog nekem biztosítani egy másik gépet?Mert más lehetőséget nem nagyon látok valószínűnek...
ludsimon: Rázkódástól nekem semmi baja nem volt sosem a notimnak, mindig amikor mentem Debrecenbe, vagy onnan jöttem haza, hátul pihent a csomagtartóban, ahol egy elég brutál mélyláda van, mely utazás közben full hangon szól, és mindig ott feküdt mellette a noti, de semmi baja nem volt emiatt sosem...
A csávó nem gyengén kimossa a dell notiját De egy elmerobbant...
-
Stylie
tag
válasz ludsimon #12834 üzenetére
Asszem már úgy is utazott...
Most beszéltem az albacompos ügyfélszolgálatos csajjal, aki még mindig nem tudta adni a szervizvezetőt, de megkérdezte, hogy miben tud segíteni, és elmondtam neki hogy mi helyzet, azt mondta, akkor ez mindenképpen jóváírás lesz, de elmeséltem neki, hogy mi a helyzet a bolttal, de szerintem ő is félreértette, mert valami nagykerről beszélt, na mindegy.
Nagyon segítőkész volt, azt mondta, hogy majd visszahívnak, amint lesz a szervízvezető, mert most valami átszervezés van náluk, de hogyha 4 óráig nem hívnak akkor csörögjek vissza.
Szóval ez a jelenlegi helyzet.
-
Stylie
tag
válasz Stylie #12835 üzenetére
Na ezek most vagy megint a kamu-szutrát alkalmazzák vagy megint nincs szerencsém...
Most 4-kor felhívom a szervizt, közli az ügyfélszolgálatos csaj, hogy a vezető még mindig nem elérhető - érdekes módon eddig minden nap az volt, ameddig be nem érkezett a notebookom - és azt is, hogy utánaérdeklődött, és mégsem alaplapot rendeltek hozzá, hanem videókártyát, tehát akkor most mégse lesz jóváírásom?
Ma már szerintem nemigen fogok tudni beszélni a vezetővel, tehát marad a hétfő
F@sz kivan...
-
Stylie
tag
#12843: Eddig hála Istennek semmi baj nem történt
#12845: Nekem is 17" az MSI-m, mégis csak a baj van vele...
Na megyek telefonálok a szervizbe...
-
Stylie
tag
válasz Stylie #12846 üzenetére
Hát úgy néz ki ez nem lesz cserés Már csak abban bízom, hogy most jól megjavítják...
Viszont azt mondta, hogyha még egyszer jönnie kell szervizbe akkor az lesz...hát nem is tudom mi lenne már a jó, hiszen most már úgy állok, hogy több mint 2 hónapja nincs notim, és most még ehhez hozzájön a mostani javítási idő...Lassan letelik a garancia, bár mivel már párszor volt főalkatrészcsere, ilyenkor most nem tudom, hogy plusz 1 év jön a garihoz, vagy csak az az idő, amit eltöltött a szervizben, erre majd rákérdezek.
Azért reménykedem, hogy garanciaidőn belül tönkremegy még egyszer és akkor csere lesz
-
Stylie
tag
válasz Milan24 #12854 üzenetére
Így van. Most éppen videókártya hiba, természetesen azután, hogy a szervizben kicserélték, de hogy minek azt nem tudom, mert ahhoz a hibához, amit produkált a laptop, nem sok köze volt a videókártyának véleményem szerint.
De ha kíváncsi vagy az egész problémasorozatra akkor olvasd el ezt: [link]
-
Stylie
tag
válasz Milan24 #12857 üzenetére
Huh az se semmi Remélem, hogy azért mások tanulnak a kárunkon és nem vesznek MSI-t.
Én is fordulnék a fogyasztóvédelemhez, csak nekem már nincs meg a bolt ami fele lehet reklamálnom, a szervizt meg nem érdekli a fogyasztóvédelem...Patthelyzet.
G@b: majd úgyis írok, hogy miként kaptam vissza a notit.
-
Stylie
tag
-
Stylie
tag
válasz yamaha99 #12886 üzenetére
Az igen, azért elég durva dolog, hogy nem lehet felnyomni rá egy xp-t.
Bár gratulálok hozzá, mert nagyon ütős kis darab, de kicsit tartok is tőle, hogyha már így kezdődik a dolog vele, akkor ezután mi lesz, de adja a jó Isten hogy ez ne így legyen, és normálisan tudd használni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)