Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz margithid #71182 üzenetére

    Nagyjából 3-4 hetente előkerül ez a vita hogy mi szerepel a magyar fogyasztói jogban és hogyan akarnak vele szembe menni egyes gyártók.
    De itt a forumon még senki nem írta meg a konkrét tapasztalatát mondjuk az elmúlt két évben arra vonatkozólag, hogy ha gyárilag egy fődarab hibája miatt kellett garanciáztatni és nem tartotta be a 10 év jótállás feltételeit, milyen eljárást kapott a gyártótól.

    Szal az itteni oldalakon át tartó vérremenő viták, meg gyártói "elméleti forgatókönyvi" levelezések ellenére, nincs ismeret a tényleges gyártói gyakorlatról.
    De kisebb kínai gyártók esetén sejthető a hozzáállás, hogy inkább bíróságra járnak a mondjuk 300k-s gép esetén mint hogy megjavítsák, 1 ember véleményére nem adnak...

    Olyat inkább írtak hogy kínai gép esetén 2 éve felrakott típushoz már csak nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudtak fődarab alkatrészt szállítani, így hazai jogszabály ide vagy oda, nem tudta a gyártó megjavítani... :D

    Ugyanígy volt itt story Daikinnel kapcsolatban is 3-6 hónapig elhúzódó kritikus alkatrészről, pedig ott be volt tartva a jótállási feltétel, csak nem volt alkatrész. :D

Új hozzászólás Aktív témák