Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen processzort vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23 #20197 üzenetére
Nagyon sok hozzászólással ezelőtt azt írtad, Segway Ninebot Kickscooter F30E rollered van, ennek jelenlegi ára 197k-ról indul, de 210k körül sűrű a kínálat.
Törvényi előírás vonatkozik arra, hogy a vételi árat kell visszaadni, nem pedig a vevő és az eladó alkudozik arról, ki szerint mennyi járna.
A 180k szerintem teljesen korrekt összeg!
Egy éven át használtad, és beletettél 1.100 km-t. Váz, gumi, akku amortizációja hasonló értéket képviselhet, mint az árkülönbség.
A tiedénél fiatalabb, hazai vásárlású, dobozos, mindössze 390 km-t futott F30e-t árulnak itt a hardveraprón 150-ért.
Persze nem ismered a roller előéletét, de talán jobb állapotút tudnál venni abból az összegből, és még egy jól látható összeget spórolnál is. (Ha azzal is gond lenne, ráérsz majd akkor gondolkodni a továbblépésen. Később vette. Abban az időszakban, amikor 200k-ra megugrott ennek a típusnak az ára.) -
bexinho23
őstag
válasz
bexinho23 #19894 üzenetére
Előrelépés az ügyemben.
Március 27. (hétfő) - Felhívtam a Segwayt, megbeszéltem velük a részleteket, miket küldjek nekik emailben, hogy elfogadják a garanciát és küldjék a további instrukciókat.
Március 29. (kedd reggel) - küldtek emailt, amiben jelezték, hogy rendeljem meg az általuk küldött linken keresztül (UPS) a futárszolgáltatást, ami ingyenes számomra. 9.20kor a webes felületen rögzítettem, hogy 10.00-tól bármikor felvehetik a rollert. Már ezen a napon 13.00kor jöttek is érte. (Csehország a célállomás)
Március 30. (szerda) - webes felületen keresztül követhető a szervizelés állapota. Ezen a napon vették át a rollert.
Március 31. (csütörtök) - megrendelték az alkatrészt.
Április 19. - a magyarországi ügyfélszolgálat írt, hogy sajnos a várt alkatrész nem áll rendelkezésükre, így ha a 30. napig nem tudnak csere terméket biztosítani (Segway, újra 2 éves garanciával), akkor a vásárlási összeget fogják átutalni.
A hibára most kérdeztem rá, mert arról információt nem kaptam még. Viszont a termék összegének átutalásának nem örülnék, mert 1 évvel ezelőtt (1.100 km) 180ezerért vettem.
-
rbalint88
addikt
Sziasztok! Van egy Xiaomi Essential rollerunk (nyertuk), ami par dologban erosen kompromisszumos: az egyik a hatotav, de az a kisebb problema, bkv-val megtoldhato annyira, hogy eleg legyen, a nagyobb baj viszont az emelkedore menes teljes alkalmatlansaga. Lenne lehetosegem egy itthoni, uj Segway Ninebot D28E-t venni 135e Ft-ert, erdemes megvenni?
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #20193 üzenetére
Kugo is ilyen, no para. Egyet mar en is eltortem. Igazabol eloiras kene, hogy mennyi km-enkent kell cserelni,elvegre kopoalkatresz.
Meg azert kenni is kene alkalmankent.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #20192 üzenetére
Úristen az mekkora gyász konstrukció
Így fest amit meséltem :
Páran írták, hogy cserélték már ezt az alkatrészt, szóval nem egyedi. Gyanúsan kiszakadt a csavar, mondjuk most néztem arc írja, hogy kátyút fogott vele, akkor történt.
De ettől függetlenül, igen, mocskos drága a gép. De warrior sem 2ft és annak is vannak kehei pár embernek (e10 hiba nálam is csak szabályzó cserével múlt el).
Etwow nál ami többeknél volt : kormány sárvédőbe akasztó bigyusz halt meg /tört ki stb (csukva ebbe akad be). Hátsó lámpa kiesik sárvédőből. És vagy itt írtam vagy csak meséltem, nem 1 embernek halt meg kijelző, szabályzó, akku. Akku dolgot haza csoportban írták többen. Hazai csoport pár 100 fős, kinti is 1000. Szóval viszonylag kevés gépből jöttek ki ezek a hibák.
Ehhez képest xiaomi gépem valszeg kevésbé bajosak (oké elsők között akku szétesés vt, javították).Nekem 9km alatt eddig annyi hogy eleje furán lóg (de talán ez fícsör nem bug
) és már nyöszörög hátsó rugó képül
De írok majd róla. Van amiben sokkal jobb, mint vártam és van amiben nem hozza amit hazai ár alapján várna az ember... Mondjuk én olcsón vettem, az az ár még tán oké -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #20191 üzenetére
Körbe hegesztette. Ráadásul csavaros a kapcsolat, szóval az elrohadás sem
érinti majd (úgy!), mint egy Kugoo S1-et. Azt mondanám, hogy egyértelműen
jobb minőség, mint a klónja, így érthetően drágább... Bár ANNYIVAL drágább
nála, hogy innen már hibátlan működést várna az ember, nem eltörő rugózást
(anno majdnem rám melegítettek egy rugós tagot 15K-ért, vagy hogy, mert ez
eredeti E-twow, tuti nem törik). Ehhez képest az S1 hátulja csak egyszer tört,
de írtad, hogy a dedikált FB csoportban gyakori jelenség: hát eléggé para...akerbis: tetszik az optimizmusod.
Majd számolj be, mi lett a végeredmény.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #20186 üzenetére
Etwow legalább körbe hegesztette
de ettől függetlenül az olyen felfüggesztés annyira alja
olyat kattan nagy kirugózásnál, hogy azt várom, hogy egész gép darabokra hullik...de allítólag bírja. Viszont faján lehet vele ugratni (no nem freestylozni akarok), de semekkora kerékkel bármekkora lyuk, gödör, padka, úton felejtett katica bogár kihívás neki, de legalább ha ember időbnen észre veszi át/fel lehet pattanni a géppel ...próbáltam már wolf warriorral is ugrani...nem sikerült
-
akerbis
aktív tag
válasz
DigitXT #20188 üzenetére
Szerintem meg fogja tudni csinálni, vagy mond valami kedvezményt, osztozást az új akkuban. Nem kéne nekem gyorsabb, sőt a teli akkuval meglepően húzott. A nyakat körbeheggesztem jó lesz, az utak olyanok hogy surrogás is alig van. Amúgy egy vigyázott darab, karc csak az alján, minden finoman működik.
Szerk: Akksi hegyen völgyön 90kgval ahol lehet húzva elment 17km-et. 3-4 a munkahely. Nem kell nekem több.
-
akerbis
aktív tag
válasz
DigitXT #20186 üzenetére
Hát nem tudom, úgy néztem hogy visszatölti, első generációs 15A vezérlős. A srác mondta hogy érdemes megerősíteni ott a nyaknál a hegesztést mert alig valami tartja. Szerintem beszélek majd ismerőssel hogy pöttyintsen még oda egy kicsit, ha majd meggyógyult az akku, vagy cseréltük.
-
DigitXT
félisten
válasz
akerbis #20184 üzenetére
Az az apróság ne zavarjon senkit, hogy nincs benne visszatöltés!
Ha túl gyorsan mész lefelé, akkor simán a BEMF lehet magas, de
az jellemzően nem az akkut tölti túl. Hanem kinyírja a vezérlőt.
Tapasztalat. Főleg akkor, ha megpróbálsz nagy tempónál fékezni.semmiképp az egész roller
Én is ragaszkodtam hozzá jó 3000 km-ig, pedig már az első esés
után el kellett volna engedni, akkor nem jött volna a második. Ez
olyan dolog, hogy pillanatnyilag jó ötletnek tűnik, aztán kiderül...
Kíváncsi vagyok, mennyiért kapsz bele új akkut, és az megéri-e...
(A gyári 6Ah akku volt 30K anno... Azóta már az is 40K fölött van.
Egy 10.5Ah, ami a max. kapacitás ebbe meg 50-60K piaci áron...)Nyilván, ha épített akku volt, akkor az építő vállal rá valamit.
De hogy akkor miért adja át 82%-osan, az rejtély... 2200 km nem
is olyan sok, hogy reális legyen ekkora degradáció... (Főleg, hogy
már új, erősített benne az akku, új a BMS is meg minden. Vicc.)
Szerk: ugye nem 75K-ért vetted egy jó kis Xiaomi helyett...
-
akerbis
aktív tag
válasz
DigitXT #20183 üzenetére
Ezen már volt cserélve a BMS és az akku megett erősítve. Ettől függetlenül lehet bármelyik gond, sőt valamelyik a kettő közül mert tölton üzemel minden, más baja nem nagyon lehet. Srácnak visszaküldtem, majd valahogy javítani tudja remélem, vagy cseréljük.
Nem akarok másikat mert most nem fér bele, remélem lesz vele azért gond mentes napom.Szwrk: Majd vigyázok rá. Általában jó utakon tudok menni, kényes részén majd lassítok akár le is szállok, de tuti nem lesz többet fullra töltve.
-
akerbis
aktív tag
válasz
gergo5991 #20181 üzenetére
Hát erre tudok csak gondolni, hogy tultoltott. De hogy ez gyárilag nincs megoldva védelemmel elég blama. Visszaküldtem a srácnak az aksit amúgy aki majd kiméri megnézi mi lelte de foglalkozik szervizeléssel. Ha nem menthető lesz másik akksi, de semmiképp az egész roller.
-
DigitXT
félisten
válasz
akerbis #20180 üzenetére
Megmakkant a BMS és/vagy eltört az akku. Utóbbi típushiba.
A 82%-os akku meg USAV kategória (Úgy Szar Ahogy Van).Minap építettem egy ilyen gépbe egy fos (utángyártott) akku
helyett rendes, MJ1 cellásat, erre ír az ember, hogy "nem tölt".
Aztán kiderült, hogy mégis, ő nézett be valamit, s amúgy egy
út után 10 km fölött is még 39V feszültség maradt. Tehát JÓ...
De hogy meddig? Egy ragasztott, szar konstrukció. Az összes
rázkódás a nikkelszalagot terheli. Nem csoda ha idővel eltörik.
Annyit tudtam felajánlani, hogy felülhegesztem combosabbal.
Alapból is csinálhattam volna úgy. De eleve javításra küldte el
a régi akkut, amire megmondtam, hogy kicsi az esély... munka
persze volt vele, kiderültek a halott cellák/törött nem volt, ám
újra "cellázva" kiderült, hogy a BMS is kuka... És akkor még én
voltam a hibás, mert miért nem azzal kezdtem, hogy azt külön
tesztelem? Mert így még egy napot kellett várnia. És nem fért
bele 30K-ba, hanem plusz 4700 Ft a BMS. Eszem megáll.Ekkor fogadtam meg, hogy többet nem fogok "kicsi pénzből",
megpróbálni segíteni, ha ez a hála. Javaslatom: add el a vasat.Lehet akkut csinálni hozzá, de utána jöhet, hogy az első kerék
is elkezd önálló életet élni, a vezérlő is meg tudja halni magát,
és sorolhatnám. (Olyanoknak való, akik otthon megbütykölik...
Mindenki másnak nettó ráfizetés: egy játék roller nagyjából.)
Szerk: visszaolvasva, mintha Xiaomi lett volna az ajánlott.
-
BitRider
senior tag
válasz
Peaceliker #20176 üzenetére
-
gergo5991
őstag
válasz
akerbis #20180 üzenetére
ha dombról lefele jössz és előtte tele töltöd az akksit, akkor a regen fékezés gondolom túltöltötte az aksit és a nagy feszültség miatt kisült, vagy valami zárlatot okozhatott szerintem.. Én is nagy dombon lakok, mindig 90 max 95% ig töltöm a rollert mert ameddigre lejövök fékezve a dombról 100%-ra tölti a rollert.. nem vagyok elektrotechnikus de szerintem b.hatod ki a rollert ha azóta se megy (vagy valami kábel égett ki, vagy biztositék vagy nemtudom), de majd valaki okosabb megmondja
-
akerbis
aktív tag
Sziasztok!
Akik emlékeznek még: 1 hónapja vettem kb. egy Kugoo S1-et 2200Km-el, szép és szervizelt állapotban. Akksi teszten 82%-os állapotot mértek, tehát kicsit értetlenül állunk az eladóval a jelenség előtt, nos egyik reggel egész éjjeles töltés után indultam el vele és kb. 300m után leállt a gép. Nem tudom jelent-e gondot de lejtővel indult az út és a visszataplalos első féket használtam. Gyengébb volt a fékhatas nem tudom tehettem e kárt benne hogy teli akksival használtam, de tény hogy a gép csak töltőn képes működni, úgy megy minden funkció, de ha nincs töltőn egy villanás után kikapcsol ja magát a cucc. Esetleges tultoltottség miatt vártam egy hetet hogy állásában merüljön de nem javult meg. Fél órát már tudtam tölteni a led visszajelzőt figyelve, de akkuról nem hajlandó menni. Lenne valami ötletetek hogy mi lehet vele? Vízet nem kapott.
szerek. : Új hsz. akart lenni nem válasz. Bocs kedves előttem író!
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #20176 üzenetére
A bármilyen az biztos, hogy kevés lesz. Teli akkuval egyszer felhoz a piacról a G30, de töltés nélkül a második hegymenet már nyögvenyelős.
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #20175 üzenetére
A hozzászólásba célszerű beírni mit tartasz jó árnak.
Azért, mert
- ne kelljen mindenkinek egyenként rákattintani arra a külső oldalra,
- ne kelljen egyenként megkeresni az oldalon belül azt a részt, ami a releváns információ tartalmazza,
- jó lenne ha későbbiekben, amikor már elérhetetlenné vált az oldal tartalma, akkor is legyen nyoma az infónak.Hogy a többieknek ne kelljen végigszenvedni ezen a folyamaton, idézem az oldalt:
"A Navee S65 a kuponkóddal 269 000 Ft-ért vásárolható meg Geekbuyingon, ráadásul lengyel raktárból szállítják, így gyorsan és extra költségektől mentesen érkezik meg hozzátok 1 héten belül."Az összeg egész pontosan €739.00, a váltáson múlik éppen mennyire jön ki az most Forintban.
-
Peaceliker
addikt
válasz
BitRider #20164 üzenetére
Igen, értem, tudom. Arra írtam, hogy kérdőjelet akartam tenni.
Na szóval ha jól látom megerősítést akarsz inkább, hogy legolcsobb pálcika is jó lesz nektek.
És lehet igen, de ami tuti jó lenne, azok sajna komolyabb árban vannak.
Nekem volt xiaomi m365 pro, ez mondhatni a legerősebbek egyike márkán belül. Itt helyben mondhatni minden utca egyenes. Már addig így gondolja az ember, amíg nem áll egy ilyen gépen, mert ilyenkor egyből látszik, hogy nem és legkisebb emelkedőn is érezni, hogy ez már feladat neki. Persze én 90 kiló vagyok.
Ma csapattam egy etwow gts el, ami jóval erősebb, mint g30 és ez is érez minden ilyet.
Szóval amire keresel, térkép alapján valódi emelkedők vannak. DE! Veszel egy használt xiaomi vagy akármi gépet és próba. Ha kevés eladod kb ugyan annyiba (már ha nem túlárazott gépet sikerült venni). Ha elég öröm, ha éppen kevés már látod majd mibe és mennyit érdemes rakni, ha nagyon kevés, akkor veszett ügy.Bár ha jól látom akkor ígérte kolléga, hogy tesztel egyet g30 al. Ha az szenved akkor nem igazán lehet majd alá menni.
-
zsgyurix
csendes tag
Sziasztok! Adott egy Esegway 500-as készülék ami korlátozva van 25km/H sebességre
Azt mondta a support hogy programozható a teljesítmény de csak szervízbe. Valaki tudja mit kell átállítani mert a legközelebbi szervíz is csak 150KM tavolságra van -
PociAti
őstag
válasz
BitRider #20170 üzenetére
OFF
A Google térképet legfeljebb ellenőrzéshez szoktam használni, arra a feladatra is egyre ritkábban.
Az OpenStreetMap térképén 2 különböző kerékpár réteg közül választhatsz (XyclOSM és Kerékpártérkép), valamint 2 különböző adatbázis alapján tervezheted le az útvonalat (GraphHopper és OSRM).GraphHopper ezt írja:
Távolság: 5.6 km. Időtartam: 0:20.
Emelkedés: 41 m. Ereszkedés: 187 m.
Visszafelé:
Távolság: 5.9 km. Időtartam: 0:30.
Emelkedés: 177 m. Ereszkedés: 31 m.Soha nem jártam azon a környéken, nem tudom ez esetedben mennyire pontosak az adatok finomhangolás nélkül. Viszont ezekből a térkép adatbázisból gyakran sokkal jobb eredményeket ki lehetett hozni, mint a Googleból, azért is szoktam le róla.
-
gergo5991
őstag
válasz
BitRider #20170 üzenetére
220ért g30, kuponnal talán olyan 200-210re le lehet ezt tornázni.. nekem is innen van, 1k km felett, hibátlan..szerintem a g30 birná azt az útvonalat amit te küldtél.. igaz nincs rajta tárcsafék de a regen brake elég erős szerintem, általában ha fékezek mindig a regen brake aktiválódik nagy ritkán érzem csak hogy a dobfék is fogna valamit
-
Somatom
veterán
válasz
BitRider #20168 üzenetére
A János kórháznál átmegyek a fogaskerekű átjáróján, aztán Pethényi köz, majd a Gaál Józsefen fel a Tusnádi utcáig. Ott a G30 felviszi a 100+ kilómat. Persze, villanyfully -val sokkal gyorsabb.
Sajnos, nem tudom, hogy Térképben hogyan lehet előcsalni a szintkülönbséget.
-
BitRider
senior tag
válasz
Peaceliker #20162 üzenetére
Ezt te írtad egy hozzászóláson belül. Téged idéztelek.
-
válasz
BitRider #20154 üzenetére
Vicces hogy tömegközlekedésre nem is kalkulál ezen a szakaszon. Szerintem egy pro 2 is elég lenne, ha fel van töltve Kelenföldön is felvisz a biciklis feljáron engem és súlyban én is 70 vagyok cuccokkal. Mikor már csak 30-35%-os a töltöttség, akkor kell kicsit lábbal lökni rajta, de előtte simán felvisz. Lefelé meg visszatöltés maxra állítva plusz fék. Maximum valamivel gyakrabban kell cserélni rajta féket, de még akkor is jobb árban van, mint egy dual motoros nagy roller. (szvsz)
-
Somatom
veterán
válasz
BitRider #20154 üzenetére
10 nap múlva leszek otthon, akkor ki tudom próbálni G30 -cal. A János kórház melletti szakaszt érzem neccesnek. Onnan lefelé síma ügy, napi szinten járom. Egyébként rollerrel/bringával sztem az nem nyerő útvonal. Inkább rakpart, kacsa utca, Varsányi Irén utca, retek utca és úgy a Szilágyira. Kicsit hosszabb, de nyugisabb, mint az autókkal szemben fel a Hattyún, vagy a járdán bohóckodni a csalogányon.
-
BitRider
senior tag
válasz
Peaceliker #20158 üzenetére
A minimum egy mantis 10 plus, de egy bármilyen pálcika is elég? Ez a kettő most eléggé üti egymást.
-
Peaceliker
addikt
válasz
BitRider #20156 üzenetére
Ami minimum ide szerintem az egy mantis 10 plus. 24 kiló azt hiszem. Ilyen van fent használt 300ba.
Esetleg egy g30 al lehetne próbát tenni, bár az is majd 20 kiló cserébe semmi csillapítás nincs rajta illetve fék is jelentősen gyengébb. Árban viszont közelebb van a 200hozBár 200m szintkülönbség talán nem horror durva, lehet bármi pálcika (nyilván nem az 5-7ah s gépek) képes lenne rá.
Téged amúgy bármi dual gép röhögve felvinne, de persze bringa valóban biztonságosabb, cserébe kevésbé mobilis, ha nem saját lábon kell közlekednie, bár nyilván az sem megoldhatatlan dolog
-
Reggie0
félisten
válasz
BitRider #20156 üzenetére
Azert nem egy veszes dolog. Engem 90kg-val a villanyi utrol a farkasreti temetoig siman felvitt a kugoo s1 plus, pedig az nem egy extra roller. Nyilvan felfele nem volt meg a 25km/h. Szoval azert ne ijedj meg a feladattol, a tucatrollerek tobbsege meg fogja tudni csinalni, inkabb az a kerdes, hogy belefer-e a roller visszalassulasa nagyobb meredeksegnel vagy neked kell a nevleges sebesseg barmilyen utviszonyok eseten.
-
BitRider
senior tag
válasz
gergo5991 #20155 üzenetére
A kérdésemmel pont ezt a tól-ig összeget keresem. A paraméterek adottak: elég kemény hegyi menet, de szerencsére moderált hosszon és tömeggel.
Gyanítom, hogy 150-ért még gyenge, rázós masinák vannak, míg a duplájáért már akadnak értelmes megoldások De annyit nem feltétlenül szeretnénk kiadni érte, csak ha nagyon indokolt a plusz kívánságok alapján.
-
BitRider
senior tag
Sziasztok!
Ti milyen rolit mondanátok minimumnak a következő feladatra? Próbálom belőni a szintet... Durván 6 km + 200 m szintkülönbség oda-vissza napi 1-2x, 70 kg alá. Itt az átlag nyomaték nem lenne elég, és az se baj, ha nem olvad le a tárcsafék a lejtőn túlmelegedve. A csillapítás + stabilitás + súly is fontos szempont lenne (leányzó a célszemély).
Ugyanezt a magam 115 kilója alá meg se merem kérdezni. Részemről az elektromos MTB lesz a megoldás hosszabb távon, ha már sokat költök valamire. Az legalább 6 fokkal biztonságosabb és kényelmesebb.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20151 üzenetére
Ma volt szerencsem egy tier rollerhez, gyorsul mint allat, de nekem nem igazan jott be, a G30 utan nagyon instabilnak tunt. Lehet, hogy hozza lehetne szokni, de olyan erzes volt meg tukor kerekparuton is 25 nel, hogy egy kicsit hatarozottabb kormanymozdulattal siman boritani lehetne.
-
zzole
friss újonc
Sziasztok! Ninebot ES2 -ben cseréltem BMSt a belső akksiban, a reset gomb megnyomása után viszont semmi sem történik. LED-nek kellene vagy kéken vagy pirosan villognia, vagy folyamatosan világítania, de nem teszi
. Ha BMS nélkül feszt mérek 41 V, ha BMS rajta van csak 20 V.
Sejti valaki mi lehet a gond? A BMS aliról van persze. -
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20148 üzenetére
utánaolvastam én is dh meg alis scammeléseknek.. általában ugy van hogy megveszed tegyük fel fél áron a mantis king gt-t és "véletlenül" leküldenek egy 100 eurós xiaomi copy szar rollert.. majd amikor cashback-elsz akkor a dhgate/ali megmondja hisz kaptál egy terméket. Küld vissza ha nem tetszik, vagy ha megtartod a pénzed felét adjuk csak vissza. Ha vissza akarod küldeni, akkor meg fizessed a 300 eurós postaköltséget vissza kinában, de a másik baj az hogy a vámon ilyenkor megáll a termék és a cimzett (az üzlet ahova visszaküldöd) nem fogja kifizetni a vámot és nem fogja átvenni. Szóval ebből végül sehogy nem jössz ki jól..redditen ilyen storykat irnak
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20146 üzenetére
Néztem már ezt az eladót. Minden roller cucca konkrétan fél áron van kint. Semmire nem jött review csak volt 1-2 vétel. Ha jól tudtam megnézni akkor amire review jött neki azok filléres cuccok. Amik voltak korábban rollerek és vettek, azokat már törlésre kerültek. Engem nem győzött meg, nem mertem rendelni, dhgate et sem ismerem milyen a vita rendezés. Alin lenne ilyen deal azt tuti merném venni.
Ott volt gyanús 60v zero 10x 450 körül. Írtam eladónak, kiderült hogy 52v verzió... Szóval én olyat még nem láttam hogy valami ami nem kamu az ennyire olcsó lenne -
-
gergo5991
őstag
mantis king gt
925 euró postázással, 24ah-s verzió.. már csak az a kérdés hol van a kutya elásva -
Sirtaky
csendes tag
válasz
phoenix1989 #20122 üzenetére
1 km kb 0,5 Ft.
De számold 1 km =1 Ft az könnyű megjegyezni és annál csak kevesebb ennél a járműnél. (Pici akku, pici motor.) -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #20143 üzenetére
Attol fugg mire hasznalod. Ha pl. csak arra kell, hogy a villamos utan felkaptass a hegyre vagy ejjel amikor kb. nemjar semmi tomegkozlekedes akkor olcsobb, mint barmilyen alternativa amihez nem kell cipelned magaddal egy rollert.
-
válasz
PociAti #20141 üzenetére
Drága a bér rollerezés, én is csak akkor használom, ha nagyon muszáj; pedig nekem bőven tellne rá - de valamiért nem esik jól, ha egy párszáz Ft-os BKK jegy árával vetem össze, mindig elkomorodok, francnak költöttem megint erre ennyit, csak sajna néha muszáj, mert pl ahová bérrollerrel mentem, oda nem vezet tömegközlekedés, vagy sietnem kellett, és nem értem rá 10-15 percet gyalog menni.
Igazából nem sok pénz ez, 1000-1500Ft-os utak, és nem is vagyok spórolós fajta, de ésszerűbben szeretem a pénz elkölteni, nem így, h elrollerezem. -
dzsidzsas
tag
Tegnap este egy emeleti kocsmaablakból volt szerencsém az Urániánál végignézni, hogy mit művelnek a bérelt rollerrel a külföldiek. Ugye ez négysávos út, buszsáv, nagy forgalom. A kereszteződésben össze vissza mentek, egyik a táblának is neki ment (gondolom nem voltak szomjasak), záróvonalon átlépés, megfordulás, piroslámpán át, ketten egy rolleren, buszsávban szerencsétlenkedés, voltak vagy 10-en, természetesen ordítozva, mint a majok az őserdőben, estek-kelltek. Az autósok összevissza fékeztek, csoda hogy nem lett baleset. Legalábbis még ott voltunk. Ezek után nem csodálkoznék, ha Bp-n is betiltanák a bérrollert. Mert szabályt hiába hoztak, ezek be se tartják a bérroller felhasználásának szabályait, meg úgy semmit.
Van fent egy videó, esegwey 500 hulladék roller full feltöltése, nulláról. 38Ft.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20138 üzenetére
"60.181 megtett útra, és
111,3 ezer utazott kilométerre került sor"111.000 km / 60.181 alkalom = 1,8494 km az átlagos távolság. (Ez elég rövid táv, 4-5 buszmegállónyi távolság.)
"Az átlagos utazási idő 8 perc."
Amiből az jön ki, hogy a tényleges sebesség: 13,87 km/h. Ez egész reális érték.Nem tudom mennyire helytálló ez a forrás, de állítólag:
"A rollerek feloldási díja jelenleg 250 forint. Ezt követően percenként 60 forintot kell fizetni a bérlésért."
Tehát akkor egy átlagos kör: 250 + 8 × 60 = 730 Ft.(Ha a kedvezményeket nem számolnánk, akkor 44 millió Ft-ról lenne amúgy szó.)
Győr, és TIER kapcsán átlagosan 11,5 percet írnak.
Ebben a 2022. októberi cikkben a feloldási díj 295 Ft, percdíj 55 Ft.Miközben tavasszal több városban is nyitottak, Gödöllőn, Győrben, utóbbi helyen a feloldási díj 350 Ft, percdíj 100 Ft.
Ha a szombathelyi közlekedési szokást vetítjük ki Győrre, akkor a 730 Ft áll szemben az 1.150 Ft díjjal. Bő másfélszerese.
-
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
Sztem egyszerűbb a töltési időt mérni egy konnektorba dugható fogyasztásmérővel.
Némelyiknél még a Ft/KW költséget is bele lehet írni, így kapásból az elhasznált áram díját írja ki.De itt feljebb ahogy elnéztem, többen is kiszámolták, h az áramdíj a legkevesebb egy roller üzemeltetése során.
-
válasz
IMIIKE1998 #20131 üzenetére
Én nem vennék ma már 250W-os motorral rollert, (Essentialt meg főleg nem), akármire is akarnám használni.
100ezer körül, 70-ezertől indulnak kb.
Nézz körül a Facebookos rolleres csoportokban, sokszor látok kint belőlük. -
Szombathelyi Lime statisztika, mennyien használták a rollereket az első fél év alatt:
nyugat.hu/cikk/tobb_mint_60_ezerszer_gordultek_elektromosan -
PociAti
őstag
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
Nem kell túlbonyolítani a számításokat. Legfontosabb, hogy valós, azaz mért alapon nyugodjanak, ne pedig elméleti értékeken.
Nekem a közepes hatótávú Xiaomi rollerem van, elvi hatótáv 30 km, hétköznapi használat mellett 23 km-t sikerült kihozni belőle, de számoljuk inkább a 20 km hatótávval.
Töltéséhez 4 órára van szükség, és tényleg nagyjából ennyi ideig tart a töltés.
Mértem a töltő fogyasztását. Egyszer egy fogyasztásmérővel, majd később egy okos konnektorral, mindkét esetben 70 W környékén volt annak fogyasztása, ami megegyezik a töltőn szereplő értékkel. (A tényleges fogyasztáson lehetne finomítani, elképzelhető hogy a töltési ciklus végén már 70 W alá esett a fogyasztás, de nagy tévedést nem hordoz magában. A töltőn szereplő névleges érték, azaz "Rated output": 41 V, 1,7 A, ami összeszorozva 69,7 W.)
Teljes töltési ciklus energiaszükséglete: 70 W × 4 óra = 280 Wh.
Az áram díja kb. 36 Ft/KWh.
Ebből következik, hogy egy töltés = 0,28 kWh × 36 Ft/kWh = 10,08 Ft.
És mivel egy ilyen töltéssel ebből az akkumulátorból gyakorlatban kb. 20 km hatótávot lehet kihozni, így
1 km megtétele kb. 50 fillérbe kerül.Ha ezt tovább szeretnéd bonyolítani a 250 munkanappal (amiből csak 220 ledolgozandó), és vegyünk csak napi 10 km távolságot, az éves szinten 2.200 km. Ez 1.100 Ft költséget jelent, míg ilyen felhasználás mellett 2 évente elkoptatod a gumikat. Egy készlet (külső + belső, első + hátsó) kb. 20.000 Ft körül lehet, és akkor még magadnak kell szerelni.
Tehát 2 évente 2.200 Ft az áram díja, és 20.000 a gumik cseréje.A roller amortizációja pedig még ennél is komolyabb tétel. Ha igazán precíz akarsz lenni, azt is beleszámolod. Nehéz megjósolni, de átlagos felhasználás mellett én azt 10 és 20.000 km közé tenném. Ami annyit jelentene, hogy 5-10 évente 150.000 Ft-ért vehetnél új rollert.
És ez mind ideális eset. Nincs extra defekt, nincs baleset, váztörés, beázás. Az áram a legkisebb tétel.
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
És egész pontosan hol van az az oldal, ami ennyire kretén módon számol?
Eleve mi köze van a motor névleges teljesítményének a valós fogyasztáshoz?Ami a számítás ALAPJA kellene, hogy legyen, nevezetesen, hogy hány Wh az
akku, így mekkora a roller valós fogyasztása az adott felhasználó cipelésével,
az adott útvonalon, meg sem jelenik. De már az éves költséget extrapolálná?Általánosságban csak tippelni lehet... az se mindegy, milyen töltőt használsz.
(Én konkrétan mértem 420W teljesítmény felvételt, amiből az akku 357W-ot
kapott meg, az adott pillanatban. Tehát 85% volt a töltő hatásfoka. Viszont a
teljesítmény nem állandó, hiszen az akkufeszültség folyamatosan emelkedik,
a CC szakaszban, ahol ugye az áram állandó. Ezt követi a töltő fogyasztása...
Ellenben amikor a CV szakaszba vált, akkor az áram folyamatosan csökken...)Ui: sajnos a felhasználó fizikai méretei jelentősen befolyásolják a fogyasztást
még egy patika mérlegen kimért teszt útvonalon is. A tömege a gyorsításnál,
illetve emelkedőn brutálisan, a légellenállása meg a tempós haladásnál.Ha megvan, hogy mennyit megy egy töltéssel valójában (pl. 10 vagy 20 km),
és tudod az akku paramétereit (5.2Ah medve anyám, 36V: 187Wh, ezzel tuti
nem mész el 20 km-t), utána lehet kiszámolni egy töltés árát és a 100 km-re
vetített költséget. Ha ezt elég pontosan tudod, úgy lehet 1 évre becsülni, de
szerintem sok értelme nincs, relatíve elhanyagolható üzemeltetési költség.
(Sokkal nagyobb probléma, ha defektet kapsz, és szervizbe kell vinni miatta.) -
pescara
aktív tag
Ma nezegettem, a berrollereken, Lime, Tier, csak elol van lengescsillapitas?
-
pescara
aktív tag
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
Ezzel a rollerrel nem fogod megjarni oda vissza, az biztos. Ha munkahelyeden van toltesi lehetoseg akkor ok. De ha napi szinten akarsz ekkora tavosagot, akkor valami nagyobb kene. Ezzel a kis akksival kb egy evet fog birni, aztan mar a munkahelyedre sem ersz el vele. Arrol nem is beszelve, ha kozben meg mashol is hasznalnad.
-
Somatom
veterán
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
Fogsz egy fogasztásmérős konnektort, oszt abba dugod a töltőt. Ennyi.
-
IMIIKE1998
őstag
Helló!
Szerintetek használtan érdemes venni Xiaomi Essential/M365-öt? Illetve mennyi ezeknek használtan a reális ára?
-
phoenix1989
őstag
válasz
Peaceliker #20129 üzenetére
Köszi
-
Peaceliker
addikt
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
Itt nagyon sok tényezőt nem vettek számításba. Vagyis a veszteséget nagyon sokszor nem
Töltő elvileg lead 42v 1,8At vegyük 2A nek. Egy optimális világban (veszteségek nélkül) ez 240v on 0,35A ba kerülne (persze nem ennyibe fog). A 7,8Ah akkut 2A el mondjuk 4 óra feltölteni (ez sem igaz mert nem 2A fog menni végig így már a mennyit vesz fel a hálózatból rész is bukik). 240x0.35x4 az 0.33kWh jön ki, ami rezsicsökkentett áron nincs 15ft... Plusz veszteség, ami azért jelentős lehet, vegyük szerintem 20ft ra.
Elvileg leadott teljesítmény alapján.
De felvételi oldalon 240V max 2A t ír, ami azt jelentené hogy 480W/óra szóval 4 óra alatt kb 2kWh,ami szintén fenti áron 80 Ft.Tehát 20-80 ft között jön ki a matek. Pontos mennyiség meg egy 3e Ft is fogyasztás mérővel számolható ki.
-
phoenix1989
őstag
válasz
pescara #20127 üzenetére
De hogyan kell kiszámolni? Mert találtam egy oldalt de ott egész más.
Áram átlagára: 35 Ft/kWh
Motor teljesítménye: 250 watt
Roller hatótáv egy töltéssel: 15-20 Km
Munkanapok száma 2018-ban: 250
Számoljunk! A példa kedvéért a munkahelyünk legyen 10 kilométerre. Ez városon belül elég nagy távolság, de merjünk nagyok lenni! Ez napi 20 kilométeres utat jelent. A roller maximum sebessége 25 Km/h, de legyünk pesszimisták, mondjuk, hogy 20 kilométer per órás sebességre képes, vagyis így kereken 1 óra alatt tesszük meg. A roller fogyasztása egy óra alatt 0,25 kWh, aminek az ára 8,75 forint. Tehát mondhatjuk, hogy naponta 8,75 forintba kerül az elfogyasztott áram. -
pescara
aktív tag
válasz
phoenix1989 #20126 üzenetére
Hat irtak, 80 ft egy toltes. Nekem volt, azzal kb 14-15 km- t tud. Akkor kb 7 toltes kell a 100 km-hez, ami 540 ft.
-
phoenix1989
őstag
Értelmes válaszokra számítottam. A liter meg a teló kijavította és szerkeszteni nem tudtam már. Egy feltöltés és lemerites ára érdekelne. Pl 100km megtétele nagyjából mekkora költség.
-
kcsa
veterán
válasz
phoenix1989 #20122 üzenetére
Hagyományos roller zsíroskenyérrel hajtva kicsit drágább szerintem.
-
Peaceliker
addikt
válasz
phoenix1989 #20122 üzenetére
Ha jól számolom akkor 80ft max (40ft/kWh val számolva).
-
válasz
phoenix1989 #20122 üzenetére
Egy köbméter víz egy ezres kb. (csatorna díjjal együtt) Ez ha jó látom a 3 literes verzió. Egy köbméter az ezer liter. Szóval egy liter az egy forint. A három literes, akkor 3 forint.
-
phoenix1989
őstag
Kis segítséget kérnék. Ismerősöm vett egy rollert (xiaomi mi 3 liter.) és az érdekelné mennyibe kerül a feltöltése, ezt hogy lehet kiszámolni?
-
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20119 üzenetére
hátha az is lesz alin 2k ojróért
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #20118 üzenetére
esetleg még egy blastot kipróbálnék, de drágább mint egy vsett 11
arra ha láttok valami durva kupont szóljatok -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20117 üzenetére
Pont árulnak egy bluetran lightning ot. Nézd meg első futóművét. Nem az amit mondasz, de jó bonyolult, cserébe állítólag tud törni ahol nem kéne
Szóval azért nem egyszerű kérdés, hogy meddig érdemes túlbonyolítani. Illetve ugye itt súly is fontos, szóval ezt is figyelni kell meg asszem rugózatlan tömeg sem mindegy. Autónál legalábbis sokat számít.
Vsett 11+ ilyen szempontból faja gép... Ára nem anyjára azwolfba lenne hátul egy normális csillapítás, egy szavam nem lenne rá (ár érték arányban nézve).
Amúgy mi a legrövidebb telo, aminek értelme is van? Ez a szokásos 120mm?
-
gergo5991
őstag
válasz
DigitXT #20116 üzenetére
közben én is rákerestem az utánfutásra, rollernél az 1-5% bőven több, gondolok itt arra hogy videókban ahogy láttam a naminak elég puha a rugózása, tippre azt mondanám berugózáskor a rugóút akár 30-40% ával is nőhet a roller tengelytávja, fokokban nem tudom megmondani mennyi az de több mint elég
laikusan mondva mig a wolfnak a rugóútja le és fel mozog, a C tipusu rollereknél a rugóút előre hátra (mozgatja a kereket mondhatni).. igy már eléggé nyilvánvaló hogy be fog szitálni..amugy a weped megoldása jobban bejön esztétikailag is mint a nami blast-é
amúgy megnézném egy mérnök a rolls royce-tól mit tudna kihozni egy roller futómű tervezésekor..régóta izgat a gondolat hogy rolleren akár kettő lengéscsillapitó is lehetne először egy puha és ha mittudom én 50% ra összeülne a rugó akkor az egy kallantyút elmozditana vagy a "felütés helyén" lenne egy kallantyú amit elforgatna és akkor lenne aktiv a második egy keményebb rugó (vagy akár forditva is).. olyasm mint a rolls roycekban hogy a lengéscsillapitónak is van egy lengéscsillapitója
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #20115 üzenetére
vagy az utánfutás a neve
Igen, ez a pontos szakkifejezés (ami a villaszög változásának következménye).*
"Az utánfutás mm-ben megadott távolság (n), mely a függőcsap irányának útfelülettel alkotott döféspontja és a kerék felfekvő felületének középpontja között oldalnézetben mérhető. Hozzájárul a kerekek egyenes meneti helyzetbe történő visszaállításához, befolyásolja az elkormányzáshoz szükséges nyomatékot, valamint stabilizálja az egyenes meneti kerékhelyzetet. Nem csak mm-ben hanem szöghelyzetként fokban is megadható (τ). Oldalnézetben a függőcsap középvonala és a függőleges között bezárt szög. Értéke általában 1-5º közötti tartományba esik."*: mármint úgy, hogy eleve kicsi, és még tovább csökken berúgózásra...
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20113 üzenetére
Nem aerodinamikai okai vannak a szitálásnak. Hanem, hogy változik a kormányszög (vagy az utánfutás a neve?) rugózásnál. Emiatt tud belekezdeni a szitálásba ami mocskos para. Gbooster is csinálta picit, bár annyira nem gyors gép, de zero amikor laza volt a kormány csapágy előfeszítése az ordenáré volt, szívem majd kiesett... Ott segített hogy feszítettem rajta. De bármi picit kormánymozdulatra zero és mantis is ki ki tudott lengeni hacsak 1-2 mozdulatig akkor is para. És ez fel sem tűnik míg nem mész egy wolf stílusú futóműves géppel. Tetszett mantis, mondom de stabil. Wolf al mentem 6km t azután mantis brutal labilisnak tűnt. Tényleg szürreális volt azt érezni, hogy gáz az a gép, ami előtte marhára bejött... De kb van ez meg vsett 11+ (laotie al nem hiszem hogy fogok mókázni) és ennyi. Legalábbis ami elérhető. Ja gt2 de az mocskos nehéz és marha hosszú, be sem férne a kocsiba
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #20113 üzenetére
Nem hinném, hogy (csak) aerodinamikailag különböznek... Amennyire
tudom, a változó villaszög okozza a szitálási hajlamot, bár tévedhetek.FB-on találtam egy jónak tűnő leírást, nem akarom az egészet idézni...
"A "C" futó szinte minden esetben ki akar valamilyen irányba törni. Ennek oka, hogy az utánfutása nagyon kevés, vagy szinte nincs is. Ezt a kormánnyal tartod egyensúlyban, amibe a damper besegít. Másrészt a geometriájából adódóan az első kerék mindig "toló" módban van nem pedig "húzó" módban.
Ezért van az, hogy a nagysebességű Weped gépeken "forditott C" elrendezést alkalmaznak, illetve már a Nami is megjelent ezzel a fordított "C" futóval, ami ugyan nem szép, de roppant stabil lett, mert megnőtt az utánfutás mértéke, és húzásirányba került a kerék." -
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20112 üzenetére
gondolom C futóműnél a szél tolja a kerék mögött / oldalt a lengőkarokat, addig wolfon becsúszó nyaku lengéscsillapitója van ott nincs mit tereljen a szél nagy sebességnél, nincs ami ki akarna törni bármelyik irányba, úgytudom wolfon nem igen lehet állitani a rugózáson, na meg a becsúszó nyak jobban alulról jövö ütéseket bir csillapitani kialakitása miatt mint pld kátyuba be hajtás, mig a C szemböl jövő erőráhatásokkal szemben is effektivebb..
kiváncsi lennék valamilyen aerodinamikai kivitelezéssel nem-e lehetne megoldani a C tipusu rollerek beszitálását valamilyen 3d nyomtatott légterelővel a kerék elé, vagy a lengőkarok oldalára stb stb
a kormány szitálás gátló szerintem jól működik, eggyetlen amibe igy belegondolok annyi baja lehet, hogy ahol a legkisebb a forgáspont pont oda kell rögziteni, szóval ott a legkisebb az erőkar hatása ezáltal nagyon erősre kell állitani a szitálásgátlót ami pld kisseb sebességeknél lehet hátrány -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20111 üzenetére
Ráolvastam most erre a gépre. Ilyen faja futóművet (hátul) élnék. Mondjuk esg n arról nem írtak hogy nagyobb tempón mennyire hajlamos szitálásra. Volt c futóműves gépem, több szerintem nem lesz. Burn e is kéri a stabilizátort meg összes dualtron is. Tudom az sokat segít, de nekem akkor sem tűnik biztonságosnak. Stabilizátor is kényes cucc, nem tudom. Illetve nekem gáz érzés hogy egy külön szerkezet kell hogy tuti egyenesen menjen.
Warrior kegyetlen hogy mennyire erős egyenes futásban. Bármit, tényleg bármit csinál vele az ember, bármennyivel ez csak megy egyenesen. Kis tempón már majdnem zavaró mennyire steril amit művel.
Cserébe a hátsó futómű az egy fos... Mármint kő kemény. Ez tök jó fasza úton és nagy tempó mellett. Cserébe nem túl komfortos emberi tempóban nem annyira jó úton. Én most hátulját fogom is piszkálni rugó /csavar stb ügyben, legalább picit kéne puhítani. V1 puhább volt az meg bele vert sárvédőbe
Vissza a klimahoz. Nagyon megnéznék egyet. Taposó hossz még lehet para, pl warrior x hez képest 10cm el rövidebb ami lehet kevés lenne. Még etwow gt től is rövidebb 3cm el a nami
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20110 üzenetére
ahogy látom a tranzakcióknál a nami klimát már magyarországról Tom meg is rendelte, innen valaki volt?
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20109 üzenetére
Az erős. Nálunk ha posta hozza akkor 400/900/csomag. Nyilván 1dolcsis cuccon ez is fáj. De legtöbbször már össze van csomagolva több rendelés egybe és futár hozzá extra díj nélkül. Így "csak" a 27% áfa lett pluszba a vételi díjon,de azt már ali vitte is. Vám meg 150 eur fölött 4%, de azt még sosem vették le rólam vagy ali azt is intézte és benne volt az árban, azt nem is tudom
És akkor azt hittem még nálunk kemény az élet, de akkor felétek rosszabb -
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20108 üzenetére
itt nagyon zsidók, még 9 eurós vámkezelési költség is van.. 1 eurós kacatok igy már ott kezdődnek hogy 1+9+20% adó meg valami 10-11% vám asszem
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20106 üzenetére
vám+áfa..itt még a 2 eurós aliexpresszes szirszarokat is megfogják a vámon mióta az új uniós szabály van hogy 0 eurótól vám és áfa van.. na meg a várakozási idő, meg azzal való spekuláció, neten olvasgattam hogy van akinek 2 hét alatt megjön, van aki fél évet is vár ár..
nem 1-2 ember irta nálunk sk-ban neten felháborodva, hogy az adó is benne volt már az árban és annak ellenére ujból be akarták fizettetni velük.. szóval emiatt nem akarok kinából, csak lengyel vagy francia raktárbol rendelnék
-
gergo5991
őstag
[Rekordár 1646 €! Kaabo A Mantis King GT]
ma jön szembe velem a hirdetés, közben már egy másfél hete megjelent. azóta persze már nem érvényes és lengyel raktáron sincs..ennyiért jó deal lett volna, bár lehet paráztam volna a rolleren mert állitólag problémás a vezérlő..nami klima 2k ojró ez is elég kecsegtető deal, ha lengyel raktáros lenne szerintem venném is, kár hogy nem 11 inches a kerék..
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #20102 üzenetére
Azért az nem kevés kakaó
Kíváncsi leszek, mekkora része fog mozgási energiává konvertálódni. -
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #20102 üzenetére
"Bárki, aki fogott már pákát a kezében meg tudja neked forrasztani "
Nope, én forrasztottam már párszor, és olyan durum forrasztásokat csinálok minden alkalommal, hogy az már gömb szinte
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok, segítséget kérnék. A mai nap ügyetlen voltam és a kormány szétszedése közben elnyírta a csavar a benne lévő tápkábel. Ha minden igaz akkor a képen látható szürke kábel lenne az. Létezik, hogy ezt külön nem lehet megvásárolni ? Hosszas keresgélés után is csak az ellenkező oldalt találtam a neten. Esetleg nincs valakinek eladó bontott kábele / hibás dashboardja amiről leszedhető? (Xiaomi M365 Pro 2)
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Bontatlan LEGO Star Wars 75211 - Birodalmi TIE Vadász (Imperial TIE Fighter)
- Radiolink AT10II vezérlő 12 csatornás RC vevő R12DS 2.4GHz DSSS&FHSS
- LEGO 10219 Maersk Dízel-elektromos tehervonat (Bontatlan) train
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest