Hirdetés
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Bluetooth hangszórók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
Somatom #20494 üzenetére
Ilyen kijelentésekbe azért erősen bele lehet kötni.
Csali kerékpárt akartak visszaszerezni, nem pedig ellopott bringákat. Szándékosan keresték a "balhét". De nem is ezzel volt a probléma, hanem annak módjával. Amit közben tettek.Amíg egyedi eseteknek tűnt a kerékpárjuk visszaszerzése, addig a rendőrség is némileg együttműködő volt velük. De belekeveredtek pár megkérdőjelezhető szituációba, és kaptak egyre nagyobb publicitást, így vált egyre "óvatosabbá" az állami szerv.
Örömteli lett volna, ha normális kereteken belül tudták volna folytatni a tolvajok felderítését és lebuktatását, de sokkal több kérdést vet fel a folyamat, mint az sokan gondolnák. Például ha a helyszínekben felül van reprezentálva a roma lakosság által lakott helyszínek, akkor az egész folyamat meggyanúsítható rasszizmussal.
Nem nagyon van erre a csal kerékpáros módszerre túl sok nemzetközi példa. Autó megfigyelések néha történnek, de inkább számítanak különleges esetnek, mint mindennapos gyakorlatnak.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20493 üzenetére
A Navee N65 nem ilyen, a G3 Pro sem és a Coozy sem (és most nem az utolsó pálcikás töltöttségről beszélek, mert az valóban mindenhol van)
Az előző hozzászólásod kapcsán abban egyet tudok érteni, hogy ha átépíted, akkor biztosan van jobb alap is, de sokan - például én is közéjük tartozom - a gyári állapotban szeretnék használni a rollerüket, így értettem. Bármilyen mókás, 2 napig azzal szenvedtem, hogy hogyan tudnám felfújni a leengedett belső nélküli gumit a Kugoon, aztán a sokadik sikertelen kísérlet után körberagasztottam celluxszal a felni és a gumi találkozásánál és úgy sikerült - de biztos nem ez a gyári megoldás
Az index kapcsán határozottam egyet kell értenem, elég furcsa megoldás.
A Climbert nem ismerem, ugyan jóval drágább, de talán abban benne lehet minden, ami egy átlag felhasználó számra szükséges. -
hkari
őstag
Sziasztok!
Szolid 125 kilómmal van jobb roller ár-érték arányban mint a NAVEE N65? geekmaxi-ról 190 környékén jönne ki.
Annyit láttam, hogy nem lehet buherálni a 25-ös limitet. Más nagyobb hátránya van neki?
Nem igazán tervezem emelkedőn használni, és ha 20-25 km-t elmegy alattam akkor már teljesen elégedett lennék.
Köszi a segítséget!
-
Reggie0
félisten
válasz
Somatom #20494 üzenetére
Mert a rendszer ellensegnek tekinti. 1 esetet leszamitva az osszes tobbi esetben nem volt problema abbol, ha jogosan vedte a tulajdonat. Abban az egy esetben is eleg erdekes volt az itelet indoklasa es maga az eljaras is, nem veletlen kapott kanadaban politikai uldozottkent menedeket.
-
válasz
mrrr74 #20489 üzenetére
Sztem minden roller ilyen, ez nem zavar, nagyméretű akksi kell, azt az soká merül le, vagy legalábbis később éri el az 30-50%-ot.
Ez sajnos ilyen.
Ez volt az egyik érvem a Xiaomi Pro 2 ellen.
A G30-ba nagyobb akkuackot lehet építtetni a trepnibe, mert fizikailag jóval nagyobb a G30 taposója. Így a Pro 2-t nem volt értelme "tuningolni" - lengéscsillapítókkal, indexxel, nagyobb akksival. Kár rá locsolni a pénz sztem.Autónál nyilván egyszerűbb, ott amíg van a tankban benzin, addig lehet neki tolni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Somatom #20474 üzenetére
A kertkapurol nem vaghatod le a lakatot, de a rolleredrol igen. Az, hogy bemesz a nyitott ajton pedig nem eroszakos cselekedet, szoval nem onbiraskodas, max egy maganlaksertes(bar ahhoz is kell a megtevesztes/eroszak/fenyegetes), de az kit izgat, tomegek masznak at a keriteseken a veletlenul atugrott focilabda miatt is es megsincsenek teli a bortonok.
-
válasz
mrrr74 #20486 üzenetére
Ebben azért nem vagyok annyira biztos.
Nekem van G30 is, átalakítva 48V-ra, sokkal jobban megy, mint ez az Inmotion, pedig az Inmotionben a motor is nagyobb, meg 52Voltos.
De hiába a nagyobb motor, ha nincs úgy beállítva, h felvigyen az emelkedőn, míg az átalakított G30 felmegy.
Viszont mivel nem lehet hozzáférni a vezérlőhöz se szoftveresen, se hardveresen, így nem lehet a rollerrel semmit se csinálni, (módosítani rajta) - műgyantába van öntve az egész vezérlő. :/Ha a G30-ra teszünk lengéscsillapítókat, akkor azok jobban működnek, mint az Inmotioné. Drágább, de jobb.
Aztán a G30 nem inog annyira, stabilabban megy, ezt mondjuk nem értem, de ez van.
És az index ami még kiakaszt, h ha kormányról lehetne kapcsolni, akkor egy jó dolog lenne, de így, h giroszkóp vezérli, mit sem ér.
Kár ezért a rollerért.
Szóval én terveztem, h megtartom az Inmotiont, de vezérlőt cserélek benne (esetleg vezérlőt + kijelzőt hozzá), mert az akkupack, meg a motor jó alapnak tűnik, de inkább elengedem, el fogom adni, annyira nem jó.
Pedig a roller ára (~230ezer) + egy új vezérlő + index átalakítása kapcsolhatóra (ha lehetséges) + munkadíj = jó roller lett volna. -
mrrr74
aktív tag
válasz
Peaceliker #20487 üzenetére
Az elég ritka
Ha meg az is visszavesz a végsebességből amikor merül az akku, akkor nem biztos, hogy olyan jó deal. -
válasz
Peaceliker #20487 üzenetére
Ja, én is észrevettem már korábban, h van ebből egy ilyen verzió, ami 40-el is tud menni, de sajna csak itt kapható, amit linkeltél, annyiért meg már annyira nem éri meg.
Pláne, h kb ugyanaz, mint a sima, csak a vezérlőn egy beállítást meghagytak.
Persze lehet, h módosított a vezérlő is, h bírja a terhelést, de nem lepődnék meg, ha szétszedve kiderül, h ugyanaz van mindkettőben. :/ -
mrrr74
aktív tag
válasz
Peaceliker #20484 üzenetére
Talán az egyik legjobb a kategóriájában.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20482 üzenetére
Aki közlekedik vele, nem feltétlen a tolvaj, szóval óvatosan...
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #20478 üzenetére
Ez az inmotion szimpi gép
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #20482 üzenetére
Az ő jogsértő cselekménye számodra nem ad alapot jogsértő cselekményre.
Ne érts félre, én sem nézném végig, ahogy vki furikázik a rolleremmel, de ettől még a visszaszerzés említett módjai nem jogszerűek. Persze, a jogszerűtlenséget bizonyítani is kell és egy eltűnt tolvaj ugyebár nem tud tanúvallomást tenni. -
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #20479 üzenetére
Hogy mi nem jogszerű és hogy mi nem érdekelne, az két, külön dolog.
-
válasz
phoenix1989 #20465 üzenetére
Pasztmek... Ezt nem hiszem el.
De amúgy az ilyenek miben reménykednek?
Hogy nem derül ki? Vagy mégis mit hisznek? Ha konkrétan kisebb lett a kapacitás, az már a vásárló megkárosítása. -
-
válasz
sztothj #20461 üzenetére
Bár hatótávban kisebbet keresel, de nemnagyon van más, csak a G30 DHGateről, illetve az Inmotion S1.
Mindegyik ~220ezer. Ráadásul ezek global verziók, 25 helyett 30km/h a vége mindkettőnek.A kisebb rollereken nincs lengéscsillapító, lehet rájuk venni, de árban már több lesz úgy, plusz a hazai áraikat megnézed a rollereknek, megérted miért a DHGateről ajánlgatjuk őket inkább.
-
válasz
sztothj #20461 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
Endless
aktív tag
Ez a pumpa jó lehet rollerhez? Ma még akciósan lehet rendelni
https://a.aliexpress.com/_mLlSUxK -
Reggie0
félisten
válasz
Somatom #20460 üzenetére
A "visszalopas" nem onbiraskodas, mert senkit sem fenyegetsz vagy kenyszeritesz, ezek egyike pedig minimum feltetel, hogy megvalosuljon.
#20458Somatom:
"Tegyük fel, hogy a GPS -szel megtalálod vki alatt"
Ha vki alatt talalod meg akkor siman visszatartod a rollert. Mivel GPS-el folyamatosan a felugyeleted alatt tartottad ezert a tetteneressel egy kategoria, visszatarthatod a tolvajt is a hatosag erkezeseig valamint a jogos vedelem ala tartozik. -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #20468 üzenetére
Főleg, hogy vannak olyan kínai webáruházak, ahol a garancia érvényesíthető. Ugyan régebben láttam már olyat, hogy fél éves huzavona után egy használt akkut küldtek vissza (működött), de nem ez a jellemző. Ez így tényleg elgondolkodtató, bár bízzunk abban, hogy csak valamilyen hiba csúszott a gépezetbe...
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #20468 üzenetére
egyenlőre írtam az emagnak hogy mégis hogy képzelik ezt, aztán ha kell tovább megyek de még nem volt dolgom fogyvédelemmel, nem is tudom miként megy a dolog. olvastam valamit de van amit nem is értettem mit kérnek. mit kell megadnom. meg elvileg első körben a békéltető testülethez kell nem?
-
sztothj
tag
válasz
Peaceliker #20466 üzenetére
Köszi. A hatótáv max. 20km.
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #20465 üzenetére
Szomorú, hogy ennyit ér a magyar garancia: akkor már érdemesebb
külföldről rendelni sokkal olcsóbban, aztán az ember javítja maga.Szerk: egyébként egy gyári, gagyi 2000mAh cellás akku helyett épp
lehetne kisebb méretben jobbat építeni (3500 mAh cellákból), noha
esetedben nyilván nem erről van szó, és az új akku is gagyi lehet.
(Egy fogyasztóvédelmi panaszt megérne a dolog, ha átvertek.)
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
phoenix1989 #20465 üzenetére
Hát ez nem semmi!
-
-
phoenix1989
őstag
Ugyan a kérdéseimre nem kaptam választ viszont szeretném felhívni a figyelmet arra ha valaki emagnáll vásárolt rollert és netán szervizeltetni is kell. nekem akku gondom volt ezért 2x megjárta a szervizt a második alkalommal azt az információt kaptam, hogy vezetékrendszert cseréltek. Na most az első emeletre cipelésnél feltűnt , hogy mintha könnyebb lenne a roller, aztán jött a felismerés , gyorsabban feltöltött hamarabb merült, így a mai nap levettem az alsó lemezt és láss csodát a gyári kék fóliás akku helyett egy zöld várt ami még kisebb is. Így már érthető miért rövidült a hatótáv és miért könnyebb. Szóval aki emagnál vásárolt és szervizre is szorul nagyon figyeljen. ez tuti , hogy nem egy 16 ah akku de legfőképpen nem a gyári.
-
powerray
tag
válasz
Peaceliker #20456 üzenetére
Nem a tolvajt akarom elkapni, nem tolvasjkergető vagyok. Ha ellopják tudom bizonyítani serial szám alapján, hogy enyém a roller, a rendőrség közreműködésével vissza fogom kapni, ha tudom pontosan hol van. Nagyban teszek rá mi lesz a tolvajjal, felőlem szabadlábon is maradhat, engem a rollerem érdekel.
-
sztothj
tag
Sziasztok! Lánykámnak és nekem keresek egy közös rollert. Én 100 kg körül mozgok a kicsikém 50kg. Leginkább Ő használná én csak néha-néha. 10"-os kellene és ha lenne benne csillapítás az sem lenne rossz. 200 ezer forint a felső határ. Lehetőleg újat keresek, garival (de ettől elnéznék, ha bestbuy a cucc). Köszönöm, ha segítetek!
-
PociAti
őstag
Valószínűleg csak olyan esetben jelentene problémát, amikor nincs mérlegelési jogköre az adott hatóságnak. Pl. balesetet okozol a kerékpárúton, de ami még kellemetlenebb, amikor balesetet szenvedsz a kerékpárúton, és amiatt meszelnek el, mert elvileg nem is közlekedhettél volna vele ott.
Amúgy meg ha a jármű belesimul a többiek közé, mármint a 350W-os Ninebotok közé, és nem kirívóan használod, akkor valószínűleg nem lesz vele gond. Helyszíni ellenőrzésre befogni rendőröket a rollerek adatlapjának olvasgatására nem tűnik reális forgatókönyvnek.
-
evo87
őstag
válasz
Peaceliker #20452 üzenetére
Csak pl az F2 Plus már 400W...de kinézetre ugyanazt mint a többi pálcika...
-
válasz
Aaron14 #20445 üzenetére
Hát tegyél rá lengéscsillapítót, lengéscsillapítókat, azt kész. Monorim előre egyszerűbb, kisebb, mint a Sharkset, hátra meg szintén Monorim, Konykot ugyse lehet kapni.
A lengéscsillapítós rollerek nagyobbak, nehezebbek, és gyorsabban is mennek.
Sokan használják a Xiaomit Monorimmel. -
Peaceliker
addikt
Vagy megnézi rajta a matricát vagy rá googlizik vagy fogja és egyszerűen leméri a teljesítményt a mobil cuccával, mint néha smkp nál is teszik. Már ha bármennyire megy majd a vadászat a combosabb gépek után. Ha bele szarnak akkor rendőrrel csak akkor beszélsz majd ha ökör vagy.
Sztem max a nagygépeket szedik majd ki bringa útról -
evo87
őstag
Sziasztok!
Nyilván elméleti és feltételes fejtegetés... De teszem azt veszek egy 400 W-os rollert... ha idő közben kijön a 350 W-os korlátot tartalmazó szabályozás... utána pl a hatóság (praktikusan rendőr) hogyan és mi alapján fogja megállapítani hogy az enyém melyik kategóriába esik?
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
janakbacsi #20448 üzenetére
A szokásos Xiaomi alpokon összerakott klón ( koppitás, ebből is egy kicsi abból is egy pici
) Már csak az a kérdés milyen minőségben lett megcsinálva. Alkatrész,szerviz hálozat etc. Milyen az akkupack és az elektronika.
Mekkora tapasztalat van vele? Mióta van a piacon? Hány ember használja stb. Az ottani leirás alapján nem rossz és a 150e ár is csábító lehet. Nem hiszem, hogy itt a forumon sok embernek van vele tapasztalata. Ezt a döntést neked kell meghoznod. Tudom az új az új, de lehet a használt piacon ennyiért már kapsz megbizható márkát jó szerviz háttérel. Nem könnyű, de kiprobálásra meg drága mulatság lenne, ha mégsem jön be.
Mennyi az a 100kg feletti
130ig.elvileg jó
[link] -
válasz
janakbacsi #20448 üzenetére
Biztos hogy nem vennék ilyen legorollert ha 120 kg lennék, jóval masszívabb konstrukció javasolt, nézz szét az offroad rollerek terén. Én bár "csak" 100 kg vagyok, de én is ilyenekben gondolkodok mint a Dualtron vagy a Kaboo Wolf sorozat tagjai.
-
janakbacsi
őstag
120 kg-os személy részére ez megfelelő választás lehet? milyen minőséget képvisel?
[link] -
Peaceliker
addikt
válasz
Aaron14 #20445 üzenetére
Raknék a pro2 re valami felfüggesztést. 25 kiló alatt marad. Meg ha nem 10" még akkor azt is.
Etwow rugózik de cserébe tömör, bár emlékeim szerint még valamivel jobb így is, mint xiaomi volt. De nincs benne 25kmh limit meg ára is elég durva.
Most fejben pörgetem mik vannak, de ami már értelmesebb gép, az sztem legtöbb 25 fölött megy. Esetleg a navee s65 vagy mi? Súlyát nem tudom mondjuk. -
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Jelenleg Xiaomi Pro 2 rollerem van, amivel meg vagyok elégedve, de kezdem hiányolni a felfüggesztéseket. Vonattal ingázok a munkahelyemre, szóval valami olyasmit keresnék, ami súlyban és méretben még viszonylag könnyen felpattintható a vonatra.
80 kg vagyok most, van rajtam izom, szóval nem kell pehelykönnyű, de 25 kg-t biztos nem lenne kellemes emelgetni napi szinten.
Ezen kívül esőben is használnám és legyen benne 25km/h sebességkorlátozás.
Tudtok ajánlani rollert ilyen szempontok alapján?
-
drr
őstag
válasz
Peaceliker #20440 üzenetére
Csengő
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #20434 üzenetére
Leginkább leáll, nem hajt, esetleg tolni sem lehet, hiába kapcsolod ki.
Kb. ugyanúgy, mint amikor a vezérlőben a FET adja meg magát, csak
abban az esetben elég lehúzni a motort, és a roller gurítható marad...Nekem a toldott motor kábel adta meg magát, s csinált rövidzárlatot.
Természetesen a toldásnál. Azóta nem forrasztom (biztosabb a csati).Amúgy ha a kábel ki is bírja, a motoron belül is lehet túlmelegedés.
Ilyenkor vagy átég a vezeték, vagy nem.A klasszikus "leég a motor"
így értendő, hogy a szigetelés megpörkölődik, és rövidzárlatba megy
a tekercselés. Ilyenkor a javítás újratekercselést jelent, pepecs munka.
Ha szerencséd van előbb olvad meg az ón és dobja el a Hall szenzort.De ezek inkább csak (erősen) tuningolt roller esetén reálisak: no para.
mrrr74: na igen, a vezérlő se igen szereti a meleget. A kábel, ha ugye
korrekt, simán működik 100 fok fölött, ahol a FET már nem biztos...
(Viszont ez azon nem változtat, hogy ha van egy akku hőmérő, abból
semmilyen következtetést nem lehet levonni a vezérlő ill. kábel/motor
hőmérsékletre. Nyilván nagyon para, ha az akku melegszik túl, hiszen
az csúnyán tud égni. Egy kábel olvadás, vagy FET rövidzárlat konkrét
tüzet talán nem csinál: ugye a BMS leválasztja az akkut, ha működik.)Szerk: egyébként teljesen igazad van, hogy a fékezés is melegít* mint
a disznó, sőt, nekem is a fantasztikus Kugoo e-fék égette le a kábelt...
Mármint a külső, toldott motorkábelt... A másik motor utána égett le.
(Ha időben rájövök, mi volt a hiba, ezt a részt megúszhattam volna...)*: jobb esetben mondjuk az állomás akkuba megy vissza az energia.
-
drr
őstag
Sziasztok!
Kugo Kirin M3 jelenleg 489€. Van róla valakinek tapasztalat?
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #20437 üzenetére
Oksa, akkor megprobalom elkerulni
-
Rohir
tag
Üdv!
Ezek mennyire jó vételek alkalmi 5-10km-es táv (belváros) megtételéhez ill. melyik lenne a jobb választás?
Kugoo S1
Kugoo M2 Pro -
zoltanz
nagyúr
Segway -nek úgytudom már van szervízközpontja Europában. Xiaomi -nak lesz hasonló a közeljövőben?
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #20430 üzenetére
Azért az első generációs Kirin G3-at meg tudták úgy tervezni, hogy simán felment a motor hőfoka 99°C-ra, aztán/és ha fékeztél és volt egy kis visszatöltés, akkor megsültek a FET-ek, főleg úgy, hogy hűtés sem volt - hegynek fel semmi baja nem volt. Szerencsére javították (diódákat építettekbe, plusz ha nagy áramok folynak, elenged picit a fék
), de azért elég gáz tervezés volt így elsőre. De a motorkábel az valóban tud jó meleg lenni
Az ADO A20 (amit még Te segítettél javítani), az konkrétan 600 métert bírt, aztán robbantak fel a FET-ek, ebből kb. 100 méter volt az emelkedő.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20426 üzenetére
Ha mar itt vagy! Sokan panaszkodnak, hogy G30 vezetekei megsulnek emelkedokon . En ma 87 kiloval, kb 8 kg rakomannyal (kererkitsuk 100kg) , 2 km emelkedon jottem hazafele, volt ahol olyan meredek volt, hogy labbal kellett segitenem. Mikor hazaertem, 22,6 c volt az akksi hofoka az app szerint. Mit kell ahhoz csinalni, hogy elolvadjanak a vezetekek?
-
-
DGery
aktív tag
válasz
Somatom #20420 üzenetére
egy ilyen fémlemez haslemezen én is agyalok a Mi Scooter 3-ra... jó lenne, ha meglennének a méretek, olcsóbban le tudnám gyártatni mint amennyiért venni lehet
(levenni nem szeretném a gari miatt a pontos méretezéshez....)Sajna viszonylag sokat járok szar úton is, kis kövek, stb, és a műanyagon már látszik pár harci seb :/
-
Somatom
veterán
Nem emlékszem, hogy találkoztam volna olyan fekvőrendőrrel, ami az út teljes szélességében lett volna. A szélén símán kerülhető. Tény, hogy a G30 nem egy terepjáró, de nem olyan vészesen leérős. A járdaszegélyeknél kell figyelni. Egyébként lehet kapni fémlemezt az aljára.
-
evo87
őstag
A Segway Max G30-at szerencsém volt megnézni a Hervisben, mellette pedig egy F230E volt kiállítva, ami nagyon hasonló felépítésű az F2 szériához. A G30 sokkal jobban tetszik, nem vitás, de ami a G30 esetében aggasztó, hogy a vaskos alsó rész miatt nagyon pici a hasmagassága, ezért egy kisebb fekvőrendőrön vagy huplin is fel tud szerintem hasalni.
-
gergo5991
őstag
válasz
powerray #20417 üzenetére
nemtudom tudod-e kik a tolvajkergetők.. többszáz csali bicajba tettek gps nyomkövetőt, a rendőrség nem igen akart eggyüttműködni velük és vissza venni a tolvajtól a bicikliket..a végén önbiráskodás miatt és egyébb vádak miatt bíróság elé kerültek, az alapitó tag pedig külföldön kapott menedék státuszt (kanada) mivel minden áron le akarták csukni..
-
powerray
tag
válasz
gergo5991 #20380 üzenetére
Ahogy biciklit is hagynak kint (és sajnos lopnak is el), így rollernél is ez előfordulhat. Mivel üzletekbe és bizonyos helyekre nem vihited be magaddal muszáj valahol leláncolni. De én úgy vagyok vele, hogy a lánc nem elég védelem a tolvajok ellen.
Ezek a GPS-ek nagyon kevés áramot vesznek fel és igen természetesen egy SIM kártyát tennék bele (felöltő kártyás legolcsobb csomag, nem tétel 200 ezres rollerhez) -
z67
őstag
Tudtok javasolni szervizt, ahol nem aranyáron javítanak defektet? Kb. milyen költséggel számolják?
Xiaomi, pro 2 hátsó kerék, Budapest belvárosban lakok.
Azt sem bánnám, ha nem lenne összecseszve a felni, stb.
Köszönöm szépen!
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #20413 üzenetére
Nekem is ez volt az első gondolatom!
Ma is láttam egy hirdetést, ami csak addig tűnt jó ajánlat, amíg az első sort el nem olvassa az ember:
"Eladó elektromos roller. Töltő nincs hozzá., ezért kipróbálni nem tudtam." -
Renathos
friss újonc
Sziasztok. Ma vettem egy használt rollert. De a tulaj mondta nemtudok rá csatlakozni teloval mert amivel rá csatlakozott telefonnal már r nincsen meg neki és nemtudja a belépő jelszót sem már. Van bármi lehetőségem rá csatlakozni igy?
-
coppola
tag
Heti 2 rolleres dob előttem a bulinegyedben cigánykereket, nemtom ittasak-e, én viszont levezettem pár 10ezret piásan a zéró előtt gond nélkül, engem a többiek nem is nagyon érdekelnek, csak a jogszabály, amit követnék, ha lenne...
Vennék egy rollert, mer drága a lime, de józanul autót vezetek nem rollerezek, szal felesleges lesz vennem is meg bérelnem is, ha szigorítanak. A felelősséget meg vállalja a jogalkotó, meg a józan is. -
Bep
őstag
válasz
coppola #20408 üzenetére
Ő letette ittasan a PÁV1-t, de, ha Gipsz Jakab jön veled szembe, vagy balról a stop tábla irányából, ő lehet nem. Ezek nem személyre szabott szabályok. Hanem mivel mindenkire érvényesek a közlekedési szabályok aki a közlekedésben részt vesz, ezért a közre van szabva. A közlekedés nem kocsmajáték.
Ha kerékpáron arra van bízva, hogy ittasan tud-e közlekedni, viszont baleset esetén amit mondjuk mégis csak az egyén okozott, azzal bizonyítja, hogy mégse jött össze abban az állapotban, így már csak nem csak szabálysértés miatt kell felelnie. Ezt hívják úgy, hogy felelősség. -
coppola
tag
válasz
PociAti #20406 üzenetére
Köszi skacok! @Somatom
Hát ennek nem örülök, akkor várok, de nem reménykedem. Nem vok nyeletlen 2 éves,anyám se mondja meg, ha ittas vagyok, max a szonda és gally részegen is lime-ozok. Aki játszik kocsmajátékokon az tudja, hogy néhány italig konkrétan jobb vagy, mint józanul.
Én személyszerint csontra kizártnak tartom, hogy büntetgetni fogják a takonyrészeg külföldieket a tieren meg limeon bp belvárosában, a bringán is ezért nem tiltják teljesen, mert betartathatatlan. Amugy meg sokan nem tudják, hogy a zéró tolerancia is úgy lett, hogy egy ipse ittasvezetést védett meg magyar bíróságon azzal, hogy az nkh előtt 1 üveg viszkivel az arcában letette a páv1-et, és ezért változtattak jogszabályt, hogy többé ne legyen védhető. (attól a bizottságtól hallottam, aki a vizsgálatot lefolytatta, azóta is példasztori az előéleti pontos utánképzőben) -
PociAti
őstag
válasz
coppola #20404 üzenetére
Nem tudni mikor lesz új szabály. Hírek szerint már elég előrehaladott állapotban van, de ez még megbukhat. Csak a megjelenés szándékozott idejét szokás közölni ("még idén"), de ezt a bátrabbaktól már tavaly is olvasni lehetett.
Az viszont szinte biztos, hogy az elektromos rollert soha nem fogják bringának "minősíteni". A terv az, hogy a normál teljesítményű elektromos rollerekre a kerékpározás szabályai fognak vonatkozni, pár megkötéssel (nem szállíthatnak utast). Nagyobb teljesítményűekre meg leginkább az SMKP szabályai.
Ittas vezetés pedig kerékpáron sem elfogadott!
https://kerekpargurublog.hu/ittas-kerekparozas/
"Az ittas kerékpározás abban az esetben büntetendő, ha a kerékpáros olyan mértékben ittas, hogy nem tud biztonságosan kerékpározni. Tipikusan példa erre, ha nem tud egyenesen biciklizni, vagy nem tudja a karját irányjelzésre emelni stb."Abból semmi jó nem származik, amikor egy ittas személy próbálja meg magáról eldönteni ittas-e. Vagy ha tisztában van ittasságával, akkor helyes döntést fogja meghozni.
-
coppola
tag
válasz
Peaceliker #20403 üzenetére
Tud esetleg valaki valami upbate infót az új szabályozásról? Mikorra várható pl. (szeretnék még nyár előtt valami bringának minősülő verdát ittasvezetéshez)
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #20401 üzenetére
Milyen para? Mindkettő vasbú van. Ívvel, vagy CO -val pikkpakk lehet fixálni a tengelyt a villában.
-
Peaceliker
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest