Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orc88

    őstag

    Üdv!

    Javaban egy akasztófa játékot kell csinálnom.

    A program nagy része kész, már csak a kép megjelenítése hiányzik, amit én előre elkészített .jpg képekkel oldanék meg, (6 db van) amit a hibázások száma alapján cserélgetek.
    Csináltam egy metódust, ami minden karakter megnyomás után lefut, és beállítja a képet a hibák alapján, így néz ki:
    public Icon faimg(int hiba) {
    ImageIcon kep = new ImageIcon();
    String elut = " ";
    switch (hiba) {
    case 0: kep = new ImageIcon("G:\\Netbeans\\Java\\akasztofa\\img\\af_0.jpg"); break;
    case 1: kep = new ImageIcon("G:\\Netbeans\\Java\\akasztofa\\img\\af_1.jpg"); break;
    case 2: kep = new ImageIcon("af_2.jpg"); break;
    case 3: kep = new ImageIcon("af_3.jpg"); break;
    case 4: kep = new ImageIcon("af_4.jpg"); break;
    case 5: kep = new ImageIcon("af_5.jpg"); break;
    case 6: kep = new ImageIcon("af_6.jpg"); break;
    }

    (Próbáltam direkt kétféleképpen is, de egyikkel se megy a dolog)

    Ezt lefuttatom minden gombnyomás után:
    kep = muvelet.faimg(hiba);
    keplabel.setIcon(kep);

    Nem akarja megjeleníteni a képet, nem tudom mit rontok el :F
    System.out.println-el is megnéztem, a kep megkapja az értéket (elérési utat), de amint lefut, az eredeti fehér kép helyén a keplabel-en semmi nem lesz, a fehér kép is eltünik. :F

    Ha szükséges a forráskódot is meg tudom mutatni.

Új hozzászólás Aktív témák