Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Bandi18 #43195 üzenetére
Imihez vagy ajánlott a Duna autó észak-budai szervize is.
A betegségekre rászűrhetsz, az utóbbi időben sokan kérdezték.
Futómű kényes, műszerfal kopoghat, kuplung ropog (befújod félévig jó), olaj legyen cserélve 15k-n belül és kimegy a világból, csak győzd tankolni az 1.8-ast.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #43208 üzenetére
Az 5. huroknál újralinkelem
Vezérlés csere emiatt nagyon nem indokolt 300 000 km alatt, szerintem.
Olajcsere pedig függ attól, hogy milyen olajat tetetsz bele, 2800/l-től 3500/l-ig kb, és emlékeim szerint 4 liter alatt valamivel kell bele. Munkadíj meg amennyit a szerelő nem szégyell elkérni
0W20, 0W30, 0W40, 5W30 mehet bele, és A1B1/A3B3, illetve SM, SN.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
futo001
senior tag
válasz Bandi18 #43225 üzenetére
Mi nemrég vettünk egy 2007-eset 210.000km-rel, nem zörög és működik mindene. Még.
Én is azt olvastam, hogy az angol melósok elég lazán vették a szerelési előírásokat és szigórúan a teaidőt eleinte, emiatt néhány csavar nem lett meghúzva, kábeleket csíptek be az elemek illesztésekor, stb...Pár dolgot kellett javítani: az ajtót folyamatosan nyitottnak érzékelte a vezető oldalán. Az előző tulaj odacsukta a biztonsági öv csatját és megütötte a kapcsolót, csak ki kellett húzni kézzel a deformálódott műanyagot amiben a mikrokapcsoló ül.
Nem ment a szivargyújtó, biztositó csere megoldotta.
VSA és ABS hiba random felvillant, a fékkapcsolót kellett kicserélni.
Nem kimondottan hiba, de a váltógomb már egészen fiatal példányokon is csúnyán le van harcolva, egyszerűen undorító, ezen nem kell meglepődni, ilyen. Cserélni kell.
Ezenfelül kopó alkatrészeket cseréltettünk vásárlás után (kopogott a bal első futómű pl, stabilizátort kellett cserélni).Ja, a hátsó ablakfűtés olyan zajt generál, hogy azonnal elmegy a rádióadás, ha bekapcsoljuk, ugyanis az antenna mellette fut az ablakban.
[ Szerkesztve ]
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
-
Horel77
tag
válasz Bandi18 #43225 üzenetére
Nekem néha nyiszorgott a műszerfal kerete, levettem, az illesztési felületnél van rá ragasztva egy vékony szalag, hogy ne a műanyag érintkezzen a műanyaggal, az el volt csúszva. Megigazítottam, plusz átdörzsöltem gyertyaviasszal (nem röhög, nagyon jól működik ), azóta csendben van. A rádió/klíma kijelző a nyáron kezdett szórakozni, csak át kellett forrasztgatni. Ezek szerintem apróságok, emiatt nem érdemes eltántorodni.
-
futo001
senior tag
válasz Bandi18 #43202 üzenetére
1.4 iszonyatosan gyenge és az autópálya tempó már közel a véglet számára.
Nekünk is 1.4 van, kizárólag városi rohangálós 2. autóként van használva, ezért nem akkora hátrány az 1.4.Továbbá +800EUR a biztosítás és +450EUR a járműadó évente a különbség az 1.4 és 1.8 között, így nem volt kérdéses, hogy második autónak jó a kisebbik.
Otthon csak 2.2 dízel vagy 1.8 benzin, más szóba se kerülhetne számomra.
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
#00809728
törölt tag
válasz Bandi18 #43227 üzenetére
Szia...
Kicsit belemerültem a totyikban és megakadt emme hsz-n a szemem.
ja meg a külföldről behozottak tabuk.Kint melozom elég sűrűn Ausztriában és autokozmetikázás,fényezés,kerámiázás a szakterületem márkaszervizeknek (Honda,toyota,nissan,mazda márkaszervizekben)
Sajnos azzal egyet értek ,hogy sok kereskedő eljátszotta már a lehetőségeit és a bizalmát a totalcar csak az óra tekergetésről+2-3autóból 1-et varázsolnak stb...és még folytathatnám de kérlek NE vedd egy kalap alá azt aki mondjuk lehet korrekt is.(ez ritkább)
Szoktam én is behozni autót ami jó és tuti fix De Ausztriában és Német országban még van arra pénz,hogy márkaszervizben csináltassa meg az autóját és kifizeti a 100-300euró/óra díjat+a többi cuccot.
De valjuk be itthon egy 1.4benzines jazzt vagy esetleg civiket ki visz be a márkaszervizbe pld egy sima olajcserére ami 40.000ft.Nem álltalánosítok csak leírom...Biztosan akad de 20% voksolom.
Audi 4-em van Magyarországi első 3évbe mig garis volt oda vittem 50.000ft alatt sosem álltam meg vele.
Elvittem egy korrekt olajcserés céghez ott öntik be előttem sőt még jobbak szakmailag és 25.000ft meguszom.
Azért leírom az én oldalamról is: Hírdetek egy civicet és jönnek is a hívások rendesen.2007-es 1.9misi
-Be sem mutatkozik el sem jön 1.7ért kp viheti,na ebből úgy 3-4van.
-autószerelő: egy nagyon jó barátjának a feleségének a civicje már nagyon öreg és az ön autóját szemelték ki.1.7én megvenném de ha elmegyünk magához ott 1.8-ról beszéljen .
-Eljőtt majd minden tetszik,probakör stb...és elmegy vesz le pénzt és lefoglalja..Nos azóta is jön.
-oda jönnek megnézik tetszik minden klafa de megnéz még egy olasz alfát is.
-tényleg ennyi km van benne?Na erre már nem is válaszolok hanem leteszem.Mint írtam kint melozok elég joban vagyok már a kinti fönökőkkel elfogadtak megszerettek hívnak is rendesen.Ök szokták azt mondani amit a Józef nem vesz meg azt a Magyar autókereskedő megveszi.
Hírdettek egy mazdát 2006-os 159.000km-rel tudtam,hogy 220.000 felett volt benne mert nálunk volt leadva.
+ nagyon szét volt rohadva.Magyar kereskedő megvette kipurhabozta és lett bellőlle egy frissen festett 159.000km autó.
1.4-ért árulták.Ugyanolyan felszereltségü autót árultam én is csak az enyében valós 105.000km volt és nem volt festegetve igaz nem 1.4ért hanem 1.5ért.Hiába volt szervizszámlám meg mi egymás szerinted melyiket vették meg?
Most meg felkerestek,hogy 1év után az autójuk sajnos el kezdett rozsdásodni és tudnék -e valamit kezdeni vele.Nem hajtottam el de mondtam nekik nem lesz 2ft...Írhatnák még de ...nem teszem.További jó autóvásárlást és remélem mihamarább megtalálod a neked megfelelőt.
Remélem nem bántottam meg ezzel senkit sem nem azzal a szándékkal írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Horel77
tag
válasz Bandi18 #43532 üzenetére
Köszönöm kérdésed!
Először is azért, hogy fel tudjam dobni nektek a labdát
Másodszor azért, mert nem akarom az év felében a randa bádogfelniket nézegetni a szépségemen.
Harmadszor azért, mert jóval kevesebbért vettem a garnitúrát prémium gumikkal együtt, mint amennyit csak a felnik érnek. -
Jaffa75
őstag
válasz Bandi18 #43838 üzenetére
A 4 ajtósban 1 mozdulat, csak le kell pattintani a hosszabb oldal felől... Az enyémben a rövidebb szofita van bent, most cseréltem ledes izzóra! Ha nem annyira sürgős, akkor rendelj e-bayről Kínából 4-500 Ft/2db - a fénye a gyári sárgához képest valami hihetetlen fehér és erős!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandi18 #43838 üzenetére
Szerintem szofita, bár kérdés, hogy abból melyik. Ezt a videót találtam, illetve néhány infó a kézikönyvből.
-
z123456789
addikt
válasz Bandi18 #43931 üzenetére
Ahogy Boyzi írja, Eneos, Motul. És így van, szerintem sem lehet az olyan rossz. Castrol sem rossz, csak nem szabad hamisítottat venni, meg időben cserélni kell!
TypeV Lacit én is ajánlom. Én tőle szoktam venni az olajcseréhez a cuccokat. Korrekt, gyors, és jó árakkal dolgozik. -
csabi94
őstag
válasz Bandi18 #43951 üzenetére
Kézzel ha jól figyeltem meg, akkor nem is lehet behajtani. Azt próbáld meg, hogy közvetlenül a gombnyomás után, amikor még a motor húzza, rásegítesz kézzel. Úgy elvileg be kell mennie.
Ha minden igaz, úgy működik a motor, hogy addig hajtja, amíg meg nem szorul (azaz nem éri el a végpontját, VAGY nem akad kicsit el). Emiatt van az, hogy van, hogy a motor menet közben "feladja". Szerintem a megoldás egy gyárilag erősebb motor lett volna.
Okként én azt gondolom, hogy a tükörnek a tengelye egy kicsit az évek alatt kopott, és ezért bizonyos pontokon kissé megszorul behajtáskor, az elektronika meg emiatt leállítja a motort. Ezt abból gondolom, hogy nekünk kézzel rásegítve tökéletesen behajtja, ha nem segítünk rá, akkor van hogy egyből abbahagyja, van, hogy félig hajtja be.Ezek csak az én agyam szüleményei, javítsatok ki ha nem így van.
Amikor néztük a Civiceket, volt olyan, amelyiknél a jobb tükör meg sem mozdult. Lehet, hogy ott áll fent a korábban fórumtárs által leírt hiba.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandi18 #44417 üzenetére
8gen UFO hatchback Civic? Ha igen, akkor cserélhető szerintem mindenféle trükk nélkül, legalábbis sajátomban puszta kézzel cseréltem tompítottat és távolságit is (5 perc volt kb. egy pár cseréje). Nem, a tompított és a távolsági külön foncsorban, külön izzó. A típusok pedig itt vannak (ha jól látom, akkor a tompított H7, a távolsági meg H1).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandi18 #44419 üzenetére
NB Unlimited van bent. Augusztusban került be a tompított, októberben a távolsági. A gyárihoz képest érezhetően nagyobb a fényereje (a távolsági vetítési képe ugyanúgy előrenyúlik ugyan, tehát oldalirányba nem látsz többet) és sokkal kellemesebb fehérebb a fénye, de még mindig meleg a színét tekintve.
Ami még fontos, hogy kis kéz nem árt az egyszerű cseréhez.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bandi18 #44487 üzenetére
pluszban ilyen "atlétatrikót" akarsz rá? Szerintem azt bármelyik tecsó-ósanban. Nem valami szép szvsz, a gyári huzat a háttámla szélein tud kopni, ha olyasvalaki használja, mint én (kicsit testesebb) és dörzsöli. Mindenhol máshol patent marad, nem hajlamos kopásra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsole84
senior tag
válasz Bandi18 #44491 üzenetére
Számít az "atléta" ha esetleg durran a légzsák? Szerintem mintha ott se lenne... Én pont most varratom újra, egyik nap nem épp könnyűsúlyú rokon beült az UFO-ba, hogy kipróbálja, rögtön szakadt a varrás... Én innen rendeltem: triko , a minőség tűrhető ( szerintem eléggé műszálas ), de bármilyen jelzést, feliratot választhatsz, pár napon belül küldik.
Mod: a kuplungrecsegésre viszont jó lenne már valami tuti megoldás, létezik, hogy nincs rá biztos gyógymód??
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest