- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem csak mindenféle olajat, de szűrőket és minden autóalkatrészt be tud szerezni. Én már vettem tőle gumit, gátlót, ablaktörlőt, féket stb, jó ár, gyors szállítás.
Nincs webshop, megírod neki üzibe hogy mi kell, ő meg visszaír egy üzit hogy mennyiért tudja beszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Hogy érted, hogy stabilabb?
Yuasa-ból csak egy típus létezik, ott csak a méretet kell belőni. Hivatalos forgalmazó a Micronix Kft. Exide-ból csak a Premium-ot ajánlom. Hivatalos forgalmazó a Forex Kft. Mindkét hely kiskereskedés is.
Ha a Jazz-ben a szokásos japán méret van (kb. 237x128x225mm, 45Ah, jobb+, vékony saru), akkor Yuasa-ból az 54584CA típus kell, Exide-ból pedig EA456.
Én a Civic-be Yuasa-t, a Polo-ba Exide-ot vettem. Saját és céges tapasztalataim szerint sem igazán tudnék választani köztük. Mindkettő megbízható.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
veterán
Varosban keveset hasznalnam, foleg kozut (ugye koltozok videkre).
Tobbiek: nincs evjarat preferencia, tudom, hogy allapotot veszunk. De azert jo lenne 2007-8as verdat kifogni. Azt tudom, hogy facelift sajna nem fer bele 3-4 evig hasznalnam most ezt, aztan csere valamire aza kkori anyagi lehetosegeim szerint.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bbubby00
őstag
Hehehe... Nekem most lett telelőve a verda. 400km 40lityó. Csak városi rövidtáv vagy bemelegedés után város hardcore
Azért a nyári hosszútáv és a light használat 6literes átlagához képest más
De legalább olcsó az üzemanyag!! Bár ha leszednénk róla azt a 80%adót mégjobb lenne[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
Hondából sosem elég...
Ha úgy lenne kincsem, ahogyan nincs, már a garázsban állna egy Transalp... Az az álmom...
A másik ok, amiért nincs még, hogy nem vagyok rutinos motoros... Emiatt félek vasat venni... Tuti otthagynám a fogam...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Így az 1.6 benzines után én sem ülnék vissza gyengébb kocsiba... Utólag picit sajnálom, hogy nem mertem az 1.8 -as 140 lovasat venni... 6-os váltóval nem enné le a gatyámat és picit nyomatékosabb is lenne...
Az f Astra után úgy gondoltam, hogy bőven elég a 125 ló ( és ez igaz is, munkába elvisz, lehet vele haladni is)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
+1
Ahogy olvasom itt és máshol is, elég nagy gond jó szerelőt találni... Enyémet öcsém csinálja, nem honda szaki, de több típust is javított már és hamar rájön, hogy mit hogyan raktak össze és hogyan kell szétszedni...
Meg ugye nem mindegy, hogy lelkiismetetes... Úgy csinálja meg, hogy jó legyen. Nem gányolnak!!!
Ha valamit nem tud kérdezünk, meg utána járunk ( youtube, google, itt ph -n, crx, stb...) ha találunk rajzot, vagy vázlatot onnan már tud mindent...
Legnagyobb gond az alkatrész beszerzéssel van... Nincs mindenhol enyémhez, de még mindig sikerült találni.
Olajat én választottam és bevált (motul 8100 xclean 5w40)
Pest nagy előnye, hogy ott van több szakértő, aki rutinos... Szerencsére eddig mindent meg tudtunk itthon csinálni!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Ezért is kérdeztem
Akkor nem várok vele májusig, apropó mi az ajánlott bele? Ár annyira nem lényeg, csak legyen jó, illetve hol/kitől érdemes beszerezni. Köszönöm!hülyegyerek: Én 470-eket tudok menni olyan 42 literből
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
JoolsNOS
veterán
Igazából nem zavar, mert forgalomban nem igazán tekerem ki addig, csak pl mikor tolatok be az udvarra akkor veszem észre.
Más: a motortérből tudok valahogy keresztülhúzni a tűzfalon 12 voltot a mélyládának?I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
honda23
aktív tag
Köszi a választ, én is ezekre gondoltam, csak bennem volt a kisördög.
A másik linkeltet már megnéztem, sajnos elég gatya állapotban van, pedig szervizkönyves garantált 150e van benne... Motor, váltó, kuplung, futómű jó, de belül van két hiba és több helyen rozsdásodik, ráadásul három helyen fújva volt, akksi is kuka. Ráadásul beázik hátul az emelő helyénél, azt orvosolják még.
Ha lesz holnap időm, leugrom megnézni a gárdonyit is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
kalapur
csendes tag
Köszönöm a kiolvasást, jól működött a kütyü. Sajnos a hiba már estére újra előjött.
P0720 és P0730.Olvasgattam a témában, elvileg az elhanyagolt váltó olajcserének köszönhető a hiba, és a próbálkozások alapján úgy vettem ki, hogy nem javítható. Van aki kicserélte a hibásnak írt szenzorokat nem kevés pénzért, de visszajött neki a kód.
Sőt volt aki váltót cserélt, el is múlt a rántás, és időlegesen a checkengine sem világított, de a hibakód visszajött, ami nonszenszA PENDING hiba mit jelent pontosan? égy úgy értelmeztem, hogy a folyamatos monitorozáskor keletkeznek bejegyzések, ha ha egy adott bejegyzés 40-szer előfordul, akkor kezd el világítani a checkengine, addig csak a tárolóban mutatja magát a hiba. Igaz ez?
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
-
honda23
aktív tag
Azóta 4-5 indítás után semmi, nagy sebesség után sem.
Érdekes, szerintem valami kerülhetett a tárcsa és betét közé a tárcsa belső falához, mert ott valami végigdörzsölte, mindenesetre jövőhéten kérek időpontot kézifék bovden állításra, 4500-at mondtak rá max.
Ennyi legyen a legnagyobb bajom egy év alatt az accorddal.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik