- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Honda Civic MK8-ról mi a vélemény? Nézegetek ilyen, meg ilyen példányokat is belőle, viszont egyelőre nem vagyok teljesen biztos a dologban, mivel nincs tapasztalat az ismerősi körben. Ráadásul nem egy helyen olvastam, hogy a facelift előtti MK8-as Civicek nem lettek tökéletesek megbízhatóság, illetve összerakottság szempontjából, csak 2009-ben jött meg a javulás. Ennek mennyire van valóságalapja?
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #39217 üzenetére
Annyi Beyert még hallani sem hallottam, hogy azokból egy Civicet lehessen venni.
Csak próbálok valami megbízható, komfortos gépezetet venni hosszabb távra. Egyelőre a Civic a befutó.
Facelift előtti (2007-es) MK8-as Civicnek van valami nyűgje, amire különösen oda kell figyelni? Hondák szerviztörténete esetleg lekérhető rendszám alapján?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
UFO Civicnél, ha nagyobb bukkanóknál jobb oldalról (inkább hátulról, de lehet, hogy elölről ?is?) hallok enyhe nyikorgást, akkor mire gyanakodjak? Lengéscsillapító?
Illetve lépésben való haladásnál -eső utáni első használat- az első ülések könyékén hallható lötyi-fötyi hangot lehetséges, hogy a tankban lévő üzemanyag okozza, vagy szokott esetleg valami üregben víz felgyűlni?
-
BigBlackDog
veterán
Sikerült időben rájönnöm, hogy a gyári ablaktörlő nem az igazi 9 évesen a Civicen. Persze álló helyzetben csak minimálisan csíkozott, viszont pályán kva idegesítő volt. Milyen márkát, típust, méretet kéne nézni rá? Van valami bevált típus?
Bosoko-t próbáltam már a Zafirán. Két gondom van vele. A rajta lévő spoiler miatt nem a legszerencsésebb választás, mivel az egyik oldalon pont fordítva kerül fel. Esetleg a spoiler megfordítható lenne valahogy? A másik az, hogy egy évesen -minimális, hétvégi használat mellett- kicsit már kezd csíkozni az Opelen. Nagy tapasztalat nincs még kocsik terén, de gondolom, hogy nem évente kell ezt cserélni.
-
BigBlackDog
veterán
Na akkor beköszönnék én is néhány képpel. Megvolt az első polírozás (a járműnek és nekem is ), nekem eddig tetszik az eredmény. Persze lehetett is volna jobb, de az alapanyag mégiscsak egy 9 éves fényezés volt. Egy-két helyen még maradt némi políranyag maradék, rászáradt vízcsepp, amiket el kéne tüntetni, csak arra még nem volt időm. A képek minőségéért elnézést, csak telefon volt nálam, futtában fényképeztem. Kattra a képek megnőnek!
-
BigBlackDog
veterán
válasz zolynet #39547 üzenetére
Köszi mindenkinek, remélhetőleg meglesz (Ha már egyszer pár évvel ezelőtt sikeresen komolyabban összetörtek -vétlenként voltam jelen-, ráadásul az első 200-300 egyedül vezetett km alatt. Bár most sincs 1-2e km-nél több mögöttem, de kezd visszajönni a vezetési kedvem).
Ilyen képek láttán azért mindig elgondolkozok, hogy talán Accordot kellet volna választanom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #39553 üzenetére
Mellesleg ez az a gép, ami "...vicc, foglalkozni sem éri meg vele..." - by Tsebacsi
+ (#39555) tboldi: Jogos, túl kell tennem magam rajta, ezen vagyok. Csak kicsit "mentálisan elgondolkodtatott" az alábbi, szerintem nem túl gyakori esetem. Jogsiszerzés után örül az ember, egy jó fél évet ugyan nem tudtam vezetni, de utána végre ki tud menni egy járgánnyal. Aztán egy héten belül telibecseszik hátulról a régi swiftben -ráadásul a faluból még ki sem mozdultam -, mert valaki éppen a telefonján mutat a jobb egyben ülő gyerekének valamit és nem lát meg maga előtt egy fél perce ott álló, balra irányjelző autót. Így fékezés nélkül beleszáll. A régi swift meg ugye egy kicsit összemegy, csak a jobb oldalán tudtam kikászálódni belőle. Elkezdtem már gondolkozni, hogy mi a véletlen események és a mesterségesen előállított történések határa...
(#39558) kornelka: Fordulattól, sebességtől nem függ? Nedves idő esetleg nem befolyásolja? Nem értek hozzá -de belepofázok -, de én nem gyanakodnék a szelephézag állításra, mint okra, ha a kuplungpedállal tudod befolyásolni a hang létezését.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
Remélem nem köveznek meg, de esetleg egy 8 szelepes, 1.6 benzinmotoros Astra (inkább F-ből fogsz normálisat kapni ennyi pénzért) nem jöhet szóba?
Vagy kitartóan keresel és egy tényleg hibátlannak tűnő Civicet hozol el. Ott is lehet bőven meglepi szerintem a korból adódóan, de ha látszik, hogy törődtek vele és nem zörög, csattog, föttög menet közben, szépen jár a motor és kívülről is csak apróbb kőfelverődések vannak, akkor valószínűleg nagyobb baj talán nem lesz.
Esetleg ezeket szerintem érdemes lehetne megtekinteni, ha nincsenek messze. Talán alkuval beleférnek még a keretbe.
Egy
Kettő[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem F Astránál maradj ekkora keretből. Abból is az 1.6-os, 8 szelepes motort tudom ajánlani, keveset eszik, nyomatékos alacsony fordulaton és a váltója is viszonylag hosszú, pályán sem hangos.
G Astránál több a hibalehetőség és annyi pénzért szintén a kínálat alját kapod el, ami tele van szeméttel nagy eséllyel.
Most mentem én is keresztül nemrég az Astra nézegetésen, F Astrából 500-600e Hufért már kapsz olyat, aminek nem véres a torka, G Astrából normálisabb példány 1m Huf környékén kezdődik, H-nák 1.5m Huf a határ a saját tapasztalataim alapján. Kvára elszálltak az árak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Sátán44 #39634 üzenetére
Őszintén szólva nem csodálkoznék a rozsdán egy manapság 7 esztendős japán autónál. Ha rideg tartásban volt és csak álldogált a vizes füvön ősszel, télen, tavasszal, akkor szerintem az már tud ilyet okozni. Mondjuk garázsban tartva nem kéne olyannak lennie. Persze ez csak saját vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #39955 üzenetére
Ez a válasz kinek szólt?
Egyébként én sem mennék bele. 12 évesen a dízeleknél azért nagyobb eséllyel jöhetnek elő már zsebbenyúlós dolgok. De egyáltalán nem biztos, hogy elő is fog jönni. Mindenesetre én is tennék félre tartaléknak legalább 600-800e Hufot, hogy ha mégis beüt a krach, legalább ne csak álljon az autó hónapokig, hanem meg tudjam csináltatni.
Ráadásul a linkel példány németből lett behozva, így nem lennék biztos, hogy a kinti nepper/eladó nem éppen a keleti piacra szánva tekert vissza egy adagot a futásteljesítményből. Ha ismerős adja el és ismered az előéletét, akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #39962 üzenetére
Azért, ha már a futásteljesítményt be sem vallják....
Én a helyedben gondolkoznék kicsit a dolgon és adnék két hetet magamnak, amíg semmit nem vehetek. Még a tuti vételt sem. A két hét alatt belemásznék a témába, megnéznék más típusokat is fenntartás szempontjából. De ez csak egy tanács. Sajnos népítéletben sem látok sok értékelést 200e+-os 7gen Accordról.
(#39963) kornelka: Természetes, ha melegszik az, még a biciklinél is előfordul egy hosszabb lejtmenet után. Egyébként szép gép és szerencsés szín (nem látszik minden apró porszem rajta)!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #39968 üzenetére
Szerintem nem természetes, hogy kicsit is hozzáérnek, elvileg az hallanod is, érezned is kéne valamennyire. Mondjuk kérdés, hogy nem csak az utolsó megállás fékezésének hőjét érzed? Egy 30-40 km/órás sebességről állóra való fékezésnél is bemelegszik azért.
Visszahívás ügyben nálam is hasonló a helyzet és az előző tulaj sem említette, hogy kapott volna értesítést bármiről.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #39975 üzenetére
Engem is érdekelne a dolog. Telefonon adnak ki infót egyébként? Hogy találtak meg, ha nem az első tulaj vagy? Márkaszervizbe hordtad a gépet?
Mondjuk eszerint az UFO civic nem veszélyeztetett.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem az 1.8 az azért kell. Még ezzel a benyás motorral is 2000-3000 alatt nem egy sportgép, de indulásnál is érződik azért bőven 17-es felnikkel. De ha már mozog, akkor nincs gond. 1.4-essel szerintem azért érezhetően rosszabb a helyzet és véleményem szerint fogyasztásban sem feltétlen jönnél ki jobban (bár az 1.4-et még nem próbáltam). Aztán próba szerencse, de szerintem ne zárd ki az 1.8-at sem!
Ha jól tudom, akkor a legelső, 2006-os évjáratra érkezett nagyon sok panasz, aztán szépen folyamatosan javították a hibákat. Beszéltem egy-két emberrel, akik 2008-as facelift előtti UFO-t nyúznak és már ők sem tapasztaltak azt a mennyiségű típushibát, mint amit lehet olvasni úton, útfélen.
A Hondás állapotfelmérés jó dolog, de csak arra nem alapoznék. Mégiscsak egy pénzért eladható szolgáltatás az és márkaszervizekről hallottam érdekes sztorikat. Ha nem budapesti helyszínről lenne szó, akkor szerintem egy fokkal már megbízhatóbb a helyzet.
Nem tudom mennyi a keret, viszont ha 2009+ évjárat kell, akkor nem érdemes az alsó ársávból választani szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Saskakas18 #40169 üzenetére
Magyart sajnos még nem találtam neten. Ha esetleg az angol is megfelelne, akkor pl. itt érheted el.
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #40410 üzenetére
Miért nem tekerted vissza?
-
BigBlackDog
veterán
UFO Civicben jobb első ablak nem akar megmozdulni. Hallani, hogy kattog a relé az ajtóban, ha lenyomom, illetve felengedem a gombot, de az ablak mozdulatlan, meg sem röccenik. Régebben is csinált ilyet, de néhány próbálkozás után akkor elindult gond nélkül. Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond, hogyan lehetne rábírni a működésre?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #40675 üzenetére
Ezt hol tudom ellenőrizni? Ha jól tudom, az UFO Civicnél nem volt ilyen típushiba, de aztán lehetséges, hogy rosszul értesültem...
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #40678 üzenetére
Kék irányba tekerd a két tekerőt! A két 21-es értéknek kell lejjebb mennie ennek hatására (szerintem a legalacsonyabb 'LOW' állásig). Remélem jól gondolom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #40681 üzenetére
A belső keringetés az rendben van, mivel a belső egyre hidegebb levegőt gyorsabb lehűteni egy adott hőfokra. Ha már elérte, vagy megközelítette ezt a hőmérsékletet, akkor gondolom kikapcsol és szív kintről is levegőt.
Az, hogy eltűnik-e az AC felirat, nem tudom mennyire természetes, de mintha nálam is így működne.
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #40689 üzenetére
Elvileg igen, benyomod az Auto-t, majd beállítod a hőfokot és ő elintéz mindent Neked. Lényeg, hogy az AC ne legyen kikapcsolva (ne jelenjen meg "AC off" felirat a kijelzőn). Persze ez csak akkor igaz, ha normális hatásfokkal működik a klíma, tehát nincs semmi gond vele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #40674 üzenetére
Na, megjavult. Tudtam, hogy nem lesz rossz választás a Honda, de így, hogy még önjavító is...
Igazából egy ajtónyitásnál kicsit megpiszkáltam a kábelátvezetőt. Közvetlenül előtte még cseszett működni, rögtön utána meg jó volt. Pedig előtte is kattogott a relé az ajtóban bármely hozzá tartozó kapcsoló lenyomásakor-felengedésekor, szóval valami jel úgy is átment.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
UFO Civic hátsó ablakok-szélvédő hővédő fóliáztatásával van valakinek tapasztalata? Hol érdemes, anyagilag mit jelent, mi a folyamat, hogy megfeleljen a hatályos törvényeknek, szabályoknak is?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #40734 üzenetére
Nálam napi bejárásnál 9 km város (inkább csak külváros, gyér forgalommal), 13 km pálya esetén 7.5-8 l/100 km az átlag (pályán 100-110 km/h, városban betartva a sebességhatárokat, de dinamikusan vezetve). Szóval átlagnak a 8 liter/100 km szerintem nem annyira átlag feletti.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz becsitibi #40842 üzenetére
Motorból 1.4 kerüld, az gyenge szerintem ehhez a mérethez. Az az árhatár alacsony lesz, inkább 2.5m Huf környékére tenném a szép példányokat. Az első évjáratokból nem választanék, elég sok minőségi problémát olvastam ezekről, meg aztán "azt is mondják", hogy az elején sok volt a gond, de folyamatosan javították a hibákat, problémákat az idő előrehaladtával.
De egyébként nekem bejött eddig, méretkategóriájához képest eléggé nagy belső térrel rendelkezik szerintem. Mondjuk ennek ellenére 8-10 évre csak akkor terveznék vele, ha sikerülne kifognom egy 2009-2010-es példányt (de azok jóval magasabb árban mennek szerintem).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #40847 üzenetére
Pontosan milyen típus/évjárat ez?
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #40857 üzenetére
Akkor kicsit megnyugodtam. Mindenki írogatja, hogy viheti vissza Takatázni a légzsákokat, nekem meg semmi levél nem jött és az előző (első) tulaj semmi említett semmi ilyet. Néztem online felületeken, de mindegyik azt mondja, hogy nincs visszahívás. Sőt, márkaszervizt (talán a nyíregyházit) felhívva az alvázszám alapján azt mondták, hogy nem kell, szerintük sincs semmi visszahívás. Ezek alapján lehetséges, hogy tényleg nem kell (2007-es UFO Civic)?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #40862 üzenetére
Csak már megvétel előtt bebolondítottam magam, mivel eléggé sok helyről olvastam visszahívásokat Hondás körökben. De akkor remélhetőleg kimaradok a buliból.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #40871 üzenetére
Szerintem az alvázszámot is tartalmazó dögcédulán rajta kell lennie. Nálam ez a bal oldali B oszlop aljánál van.
-
BigBlackDog
veterán
Egyébként UFO Civicnek jobb lesz, ha nem a 95-ös benzinből kap, hanem magasabb oktánszámú csodával etetem. Eddig, régebbi benzines gépeknél nem éreztem különbséget...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...