Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
65000! 🥳😄
-
MPowerPH
félisten
Tegnap lezuztam ~720km -et, meg azt irja, van 305 miles -ra nafta.
-
MPowerPH
félisten
Valaki tudja, mekkora az Accord tankja?
2006.
-
Yamaha R1
tag
Köszönöm a válaszokat. Sejtettem, hogy ez nem ideális egy városi autónak, de kellett a megerősítés. Még 2 kérdés: létezik esetleg olyan módszer, amivel meg lehet állapítani, hogy van-e az autónak számottevő olajfogyasztása? Úgy tudom, hogy a szervizekben lambda-szonda értékeket mérnek, és abból következtetnek erre . Ez mennyire hatékony? Valami hasznos tipp a kipufogó és az olajsár ellenőrzésén kívül?
-
Yamaha R1
tag
Az mennyire normális, hogy a második generációs Jazz-be a márkaszervizek 10W40-es olajakat töltögetnek? Elég gyakori, hogy a szervizfüzet szerint végig ezt az olajat cserélgették benne. Ez egy szinte csak városban használt autónál nem okoz problémát 8-10 éves korára?
-
tboldi
nagyúr
válasz
aleksz32 #64983 üzenetére
Saját tapasztalat szintén 2006-os Jazz-zel:
Fejcsere nélkül nem lesz jó, az aftermarket hangszórók meghajtásához kevés a gyári rádió, sokkal gyengébben fog szólni.
Viszont az ajtók leszigetelésével a gyári cincogókon is lehet javítani, és magassugárzókat (+ hangváltókat) is lehet hozzájuk kapcsolni, így már oké a hangzás.
Azt viszont sajnos nem tudom, milyen specifikációjúak a gyárik. -
aleksz32
újonc
Sziasztok!
2006-os CVT-s honda jazz-hez milyen hangszórót ajánlotok a gyári helyett?
Ami úgy passzolna bele, hogy csak a borítást kelljen megbontani, nem kell a fejegységet cserélni. Olyan 50 ezerre gondoltam a 2 hangszóróra.
Hány darab van benne egyébként, és hány ohmosak, ill. wattosak?
Köszönöm a válaszokat előre is.Alpine vagy pioneerre gondoltam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #64981 üzenetére
Nem tudom mi a gyári nyári, télen vettük át téli gumival.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #64979 üzenetére
Legalább ezen nem spórolnak nálunk...
-
BigBlackDog
veterán
Én nem bízok benne a radaros követésben ilyen szempontból. Hiába tudja, hogy hol kellene elkezdeni fékezni, ha egyszer eco gumik vannak, amikről szerintem nem tud.
Csak csúszna, mint disznó a jégen. Jobban mondva lehet, hogy azt sem, mert ABS/ASR/ESP aktiválódásakor kikapcsol automatikusan a leírás szerint.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
boogie84 #64951 üzenetére
Igen, több lépcsőben állítható itt is. A legkisebb városban jó nem vágnak be elém de pályán már nem érzem biztosnak (persze nyilván ő tudja, hogy meg tud állni de akkor sem érzem bitztonságosnak) ezért az eggyel távolabbi opción van. Városban úgy sem használom a radaros tempomatot (néha a rakparton belövöm azért).
Sőt még az is állítható, hogy a tempomat milyen gyorsan érje el a beállított tempót. Az sport módban van mert a többinél úgy gyorsít mint egy vemhes csiga (van normal, comfot meg talán eco mód is). -
válasz
BigBlackDog #64976 üzenetére
Köszi.
Mostmár csak azt nem értem, hogy HAHU-n mi az a két 1996-os Accord 2.0 dízellel, mikor a Wiki szerint 1998-tól volt a 6 gen 2.0 dízel 105 Le.
5 gen esetében is volt ilyen motor?Szerk.: Igen 5 gen-nál is volt 2.0 dízel..
-
-
válasz
BigBlackDog #64970 üzenetére
Jól tudod, csak a 2.2-es dízel van. Nem is volt 2.0-es dízel korábban sem, és később sem. Tboldi benézte, meg én is. 9 generációnál még volt egy 3,5 literes 6 hengeres dízel, de ennyi. Aztán már csak hibridet és sima benzines turbóst olvasok.
-
válasz
szabonagyur #64964 üzenetére
Nem foggal körömmel, csak próbálok logikusan gondolkodni.
De az egész abból indult ki, hogy valaki rákérdezett az ufóra és én válaszoltam. Azt gondolom egy 2003-as Yarishoz képest az ufó is nagy előrelépés lesz (ha lesz). Nincs itt se fog, se köröm.
Tőlem mindenki azt vesz, amit akar... Szép az Accord is, de akkor már a 2,4-essel kell venni. Az jobban is megy. -
szabonagyur
félisten
válasz
rothfb #64962 üzenetére
Végülis egy Passat sem csendesebb egy Golfnál.
Dehogynem csendesebb, de kezdenek közelíteni egyre jobban. Amúgy miért olyan nehéz elfogadnod ha mások szerint hangosabb a Civic mint az Accord? Ez a nem is tudom hanyadik eset, hogy foggal körömmel akarod védeni az igazad.
-
-
válasz
nandow #64955 üzenetére
Tehát 5 sebességes és jobb autópályára???
130-nál forog majd 4000-et, az enyém meg 6-ikban 3400-at... Ne már.
Amúgy mindegy is, mert én szeretem a hangját, 4000--nél vált a Vtec, onnan még jobban megy és szerintem marha jó hangja van. Ennél már csak a Type-R szívó 2.0-es lenne jobb 200 lóval. Egyszer megelőzött egy olyan nyélgázon és libabőrös lettem tőle. Mintha egy forma 1-es versenygép előzött volna.Ment is szépen, legalább 5 autót hagyott ott pillanatok alatt.
-
Ispy
nagyúr
Én annyit tudok, hogy apám b omegája 2000 forgott 150-nél és rohadt kényelmes volt pályázni vele, igaz ez semmilyen módon nem kapcsolódik a honda topikhoz, ráadásul az omega másik liga, mint a civic vagy accord.
-
nandow
aktív tag
válasz
BigBlackDog #64946 üzenetére
Az én volt 2.0-ás Accordomra gondolsz?
Ufó Civicben nem ültem, ahhoz nem tudom viszonyítani. De az Accordnak szerintem is elég jó a zajszigetelése. Annak ellenére, hogy gps szerint 130-nál 5.-ben ha jól emlékszem ~3900-at forog. (majd tboy93 megerősíti a pontos számot)
-
válasz
rothfb #64942 üzenetére
"Ez jobban is pakolható egy Accordnál"
Ezt nem vitatom, teljesen igaz. Magic seats sincs. Ennek ellenére 2 gyerekkel meg szoktuk tudni oldani a nyaralást.Városban szerintem jobb egy Civic (annak ellenére, hogy én az accordot 80%-ban városban használom), pályára szerintem jobb egy Accord. CRV meg ha nincs aszfalt az utcádban / korban 70+ vagy
-
válasz
tboy93 #64940 üzenetére
Az a kérdés, kell e neki egy akkora autó. Én pl sosem cserélném le Accordra ezt, igaz, hogy nem biztos, hogy Honda lenne a következő is. De, hogy japán az biztos. Talán Toyota. Sőt ezt egyáltalán nem fogom eladni, csak ha nagyon muszáj.
Ez jobban is pakolható egy Accordnál, 470 literes a csomagtartó, teljesen síkba dönthetőek az ülések és fel is hajtjatóak (Magic Seats). A sedanoknak hiába nagy a csomagtartójuk, nem pakolhatóak olyan jól.
De én senkit semmiről nem akarok meggyőzni, nekem nem kellene Accord, se CR-V. Ha Honda lenne a következő, akkor megint Civic lenne, de ez én vagyok. -
válasz
rothfb #64938 üzenetére
A zajszigetelés miatt. Accord középkategória, Civic kompakt. Más szegmens, más célra gyártott autók. Elég ha becsukod egymás után egy Accord és egy ufó civic ajtaját, hallható és érezhető különbség van
A hajó címet több szempontból sem érdemli meg, egyrészt futómű ügyileg elég jót raktak alá a japánok, ami egyrészt tud sportos is lenni, másrészt szuperül elnyeli az úthibákat (kettős keresztlengőkaros). A civic alatt ha jól emlékszem "csak" mcpherson van. Másrészt méretben nem brutál nagy se kívül, se belül
Mondjuk egy mk4 mondeohoz mérten tök kicsi.
-
válasz
tboy93 #64937 üzenetére
Egy szívó Accord mitől lenne halkabb? Szívót pörgetni kell, ráadásul az 1,8-as jól is megy a 140 lovával és 1200 kilójával. Fogyasztani is autópályán 7-ből meglesz max. Accord akkor kell, ha hajót akar, nem autót. Vagy szedánt nem hatchback-et. Bár Civicből is létezik szedán. Meg gondolom a formája is bejön az ufónak, azért is nézhette azt ki.
-
válasz
krokostamas #64924 üzenetére
Autópályára szerintem jobban jársz egy 7gen Accorddal, halkabb, kényelmesebb lesz.
-
válasz
krokostamas #64934 üzenetére
Legalább 2 milliót szánj rá. Az a minimum. Az alatt is lehet, bár benzinest nem nagyon fogsz normálisat találni. Dízelt igen, azok is jók lehetnek, megbízhatónak olvastam a 2.2-es dízelt, autópályára még jobb is lehet. De ott meglesznek a szokásos dízeles betegségek. Kettős tömegű, nagy nyomású szivattyú, részecskeszűrő nem tudom van e már ebben.
Ja és nem hangos autópályán sem a benzines. Mindenkinek mást jelent a hangos, nekem nem hangos. Nem rég mentem 130-al, nem egy 2500 forgó dízel, vagy turbós benzines, de tized annyi bajod is lesz vele. A motorral konkrétan semmi.Ja és a hifi jól szól, 6 hangszóró, cd tár mp3-as tudással. A rádió is nagyon jó, olyan rádiókat fogok be, amiknek jönnie sem kellene itt, az antenna be van építve a csomagtérajtóba.
-
Shade45
senior tag
válasz
krokostamas #64934 üzenetére
Ha csak a hangossága miatt cserélnéd, akkor azt mondanám, hogy ne tedd, ez is hangos lesz!
-
válasz
krokostamas #64929 üzenetére
Mennyit szánsz rá?
-
Shade45
senior tag
válasz
BigBlackDog #64930 üzenetére
Lehet igazad van, rég voltam már pályán vele, legközelebb megsasolom; az rémlett, hogy 3 ezer körül/felett van.
Nálam egy 2000-es Ford Pumát váltott, a két gyári rendszer között óriási különbség volt; emlékszem, hogy a Civicben néha pislogtam, hogy ugyanazoknál a számoknál milyen fura hangok jönnek ki a hangszórókból, aztán rájöttem, hogy olyan hangszerek/magas hangokat hallok, amikre a Puma hangszórói nem voltak képesek.
Megjegyzem, nem vagyok audiofil, számomra tökéletesen megfelel, nagy hangerőn sem recseg-ropog.
-
krokostamas
tag
válasz
Shade45 #64925 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
A Yarisnál is típushiba a nyikorgó kuplung, úgy látszik ez már velem marad. Mostanra már fel sem tűnik.
Szeretnék én faceliftes változatot vásárolni, de sajnos akkora az árszakadék egy 2008-as és egy 2009-es között, hogy inkább maradnék az előbbinél.
Szerk.: a többiektől is köszönöm a válaszokat! A plexi hűtőrácsot én is tervezem cserélni, de először egy autó kell hozzá, ami sajnos nem egyszerű.
Illetve még egy kérdés, az alap hangrendszer (HIFI) mennyire jó benne?
-
válasz
krokostamas #64924 üzenetére
Shade hozzászólásához annyit tennék hozzá, hogy autópályán, hosszabb távon is kényelmes, a Type-S csak külsőre tér el kicsit és ugye 3 ajtós (5 ajtós praktikusabb pakolhatóság miatt és mert az első ajtó normál méretű). Futómű ugyanaz és igen kemény. Jó úton nagyon jó, rossz úton meg kell szokni. A központi kijelzőt én magam javítottam meg, pedig nem vagyok műszaki zseni. A 2006-2007-eseket mindeképpen kerüld, eleinte voltak bajok az összeszereléssel, nekem 2008-as, de még facelift előtti van, semmi baja már 4 éve. Ha nincs rajta, tetessél rá egy alvázvédelmet. Illetve mi kicseréltük a plexi "hűtőrácsot" a 2011-es normál full fekete, szélén krómozott hűtőrácsra. Szerintem azzal néz ki a legjobban.
-
Shade45
senior tag
válasz
krokostamas #64924 üzenetére
Facebook Civic 8gen csoport, jól össze vannak gyűjtve a jellemző hibák.
Nagy vonalakban:
- Kuplung pedál nyikorog/ropog (gondot nem okoz, csak idegesítő);
- Tükörbehajtó elektronika megadja magát, kb 15 ezer a csere/db;
- Központi fejegység kijelzője megadja magát, néhány ezerért javítják;
- Kormányműről hallani még problémákat, felújított szettet szoktak javasolni, olcsóbban megúszható a javítás;
- Klíma mágnestekercs néha megadja magát, ez szintén kicsit drágább tétel.Futómű (5 ajtós) elég kemény; egyszer valaki nagyon frappánsan fogalmazta meg:
ha áthajtasz vele egy érmén, akkor megtudod mondani, hogy fej vagy írás!Könnyebb pakolhatóság miatt én az 5 ajtósra szavaznék.
Ha teheted facelift-es modellt keress, ott sok hibát javítottak a korábbi szériákhoz képest (jellemzően összeszerelési hibák).
Nálam a felsoroltakból csak a kuplung pedál nyikorgás, és a tükörbehajtás jött elő, ezen kívül semmi gond az autóval. Kopó-fogyó alkatrészek cseréje, másra nem kell költeni. 2009 FL 1.8 5 ajtós
-
krokostamas
tag
Sziasztok!
2008 körüli Civicet szeretnék vásárolni (1.8, benzin), egy 2004-es 1.3-as Toyota Yarist cserélnék, mivel a munkába most már főleg autópályán fogok közlekedni, illetve azért nem is árt egy picivel nagyobb autó.A kérdésem annyi lenne, hogy autópályán mennyire kényelmesek ezek az autók? Illetve nekem a Type-S is tetszik, az 5 ajtóstól sokkal keményebb azoknak a futóműve?
Esetleg 1-2 tipp vásárlásnál, mire érdemes odafigyelni a megszokotton felül?Előre is köszönöm!
-
Kurfürst
csendes tag
Nem kell kikapcsolni, ha a beállitott követési távolságon belül ér utol egy lassabb kocsit, értelemszerűen elveszi a gázt vagy gyengén elkezd fékezni (persze ha épp belemennél mert elbambultál akkor jönne a satu). Mert ugye ez a dolga.
A megoldás egyszerű, amikor kezdesz követesi távolságra érni (piktogram jelzi műszerfalon), vagy elkezdesz lábbal gázt adni (amíg nyomod a gázt felülbírálja a tempomatot), előzöl majd ha visszatértél a sávodba elveszed a lábad a gázról és megy tovább a tempomatos buli a beállított sebességen. Kis megszokást igényel persze ha gyorsan mész, hogy időben előzz és ne kezdjen el lassul, de erre pl. megoldás a rövidebb követési távolság beállítása.
Egyébként rohadt jó funkció, sávtartóval együtt használva gyakorlatilag önvezetős autósmozi, csak néha meg kell piszkálni a kormányt alibiből.
Ha bármi miatt fékezel kikapcsol a tempomat.
Nekem a Sensing eddig jelesre vizsgázott, háromból három alkalommal mindig teljesen valid volt, 2-ből én is pont akkor fékeztem volna (ekkor már ‘előfeszítette’ a fékeket), a harmadik pedig konkrétan balesetet került el mert pályán útra szóródott ruhák miatt hirtelen befékeztek előttem.
Fals fékezés nem volt, egy kétszer úton csálén parkoló és belógó kocsi miatt csiripelt be (figyelmeztető piktogram) de abszolút nem jellemző. Inkább akkor figyelmeztet, ha túl nagy lendülettel érkezel álló kocsi mögé.
Ha valakit zavar a működés érzékenysége, lehet 3 fokozatban állítani, nekem a normál pont szinkronban van velem, de lehet kevésbé érzékenyre is állítani.
-
Batib
őstag
Fehér 9gen Civichez milyen színű üléshuzat illik szerintetek? Piros betétes sötet szürke kerettel? Az eredeti túl sötét, komor szerintem. Ill. tudtok javasolni netes boltot, személyes megrendelés, felszerelés valszeg nem játszik. (szinte mindig száz kmrekre van a hely amit ilyen esetekben kinézek)
-
Csak sírni jöttem kicsit, beütött a jin-jang, hiába tuningoltam szanaszét egy fantasztikus Heko légterelővel ezt a menő Hondát, kaptam egy horpadást a motorháztetőmre meg egy szép karcot az eddig hibátlan fényszórómra. (bónusz, hogy a légterelő 2 helyen megkaristolta a fóliát az üvegen pár mm-en, meglepő módon nem a klipszeknél). Egyelőre így maradt sajnos a gyári táltosmennyiség.
Belülről pedig egyre koszosabb az autó, a tavasszal vett hologramos/alu kasírozott harmonika napellenző szélén körben a textil szétfeslett, köpködi magából a papírport, pfejj. A fogyasztásom is 7 liter fölött alakul mostanában, sok a helyben állva klímázás, szégyenletes, mennyire elkényelmesített a jól működő hűtés a Twingom után...
A téli 14 éves acélfelni szettem pedig kapott 3 réteg Hammerite sprayt kívülre, kíváncsi leszek, kibír-e majd egy szezont mindenféle plusz lakk nélkül, bár ha marad a tavalyihoz hasonló hó/sózás mennyiség, akkor sanszos, hogy még 14-et is... -
tboldi
nagyúr
Mennyivel egyszerűbb az élet a 2006-os Jazz-zel, nincs tempomat, meg mindenféle asszisztens, ami felülírná a dolgokat. A legbonyolultabb elektronika valószínűleg a CD-s rádió.
-
nandow
aktív tag
válasz
boogie84 #64904 üzenetére
Én - ahogy írtam is az előző hozzászólásomban -, autópályás esetre gondoltam. Ott én mindig tempomattal megyek
A 7gen Accordban sima van (nem adaptív), és kényelmesen tudom megelőzni a külső sávban haladókat bekapcsolt tempomattal akkor is, ha messzebbről kezdem meg a manővert, vagy ha közelebbről, mert pl. várom a külsőben, hogy mellettem is elmenjenek. Ilyenkor persze fel vagyok készülve arra, ha fékeznem kell.
Szerintem hozzám hasonlóan sokan mások is tempomattal mennek autópályán, és előznek is, nem gondolnám ezt ördögtől valónak.Nah most az olvasottak alapján a 10gen Civicnél autópályán előzés közben előfordul, hogy fékez, mert közelinek érzi az autót. Ez azoknak furcsa lehet, akik eddig sima (nem távolságtartó) tempomattal közlekedtek, illetve vannak más típusok, ahol ez nem fordul elő.
Egyébként én szoktam országúton is tempomattal menni. Ha utolérek valakit, és nem tudok előzni, kikapcsolom, ha tudok előzni, akkor max rálépek a gázra, és gyorsítok, hogy minél hamarabb befejezzem az előzést. Aztán felengedem a gázpedált, és hagyom, hogy visszaálljon a sebesség a beállított értékre.
-
Clark78
tag
válasz
boogie84 #64904 üzenetére
Nyugi, én a Te oldaladon állok
Szerintem is jók és hasznosak a Honda Sensing funkciók, csak megszokást igényel egyik-másik.
Én autópályán folyamatosan használom(tam) a tempomatot, nem kapcsolgattam ki-be. FIX sebességgel haladok, illetve előzők is, már amennyiben a sebességkülönbség megfelelő és a mögöttem gyorsabban haladót sem tartom fel vele. Ha ezek egyike nem teljesül akkor rágyorsítok, majd a külső sávba visszatérve gázról lelép és a tempomat visszaveszi a sebességet a beállított FIX-re. Szükség esetén a +/- gombokkal is tudsz finoman állítani a sebességen, a pedálokat nem is kell használnod. Na, ez hiányzik nekem!
Alacsonyabb rendű úton, főleg főúton eszembe se jutna tempomatozni, de nem vagyunk egyformák. -
boogie84
veterán
válasz
nandow #64900 üzenetére
Jól tudod. Csak a távolság 1-4 autónyi beállításra van lehetőség. Vagy tempomat+1-4 autónyi távolság, vagy semmi.
1. NEM csak autópályán létező tempomat arra való, hogy kényelmesen gázpedál nyomkodás nélkül tarts egy fix tempót, amennyiben utolérsz egy autót akkor a beállított távolságra (1-4 autónyi) megközelíti az előtted haladót és tartja a beállított távolságot, míg az általad beállított tempót el nem éred. Utána az lesz a max tempód amit beállítottál.
2. Továbbra sem értem, hogy ha előzésen gondolkogik valaki, akkor miért van bekapcsolva a tempomat. Nekem az előzés és a tempó nem fér bele egy mondatba.
3. Ha előzni akarok akkor eleve már úgy közelítem meg az előttem haladót, hogy (mindenki ismeri az előzés feltételeit) megfelelő sebességkülönbség áll rendelkezésre, szabad sáv szemből, mellettem sincs autó (megközelítést a tempomat nem is engedné), majd megelőzöm és újra tempomat.
4. Amerika a lehetőségek hazája, de én nem kérek belőle. Gondolj bele. 70-nel megy előtted az autó. Te mész 90-nel. Lelassít az autód 70-re. Tételezzük fel kikapcsolja a meghízott amerikai a távolságtartást, akkor egyből gyorsít az autója? Egyből félrerántja a kormányt és belevág egy előzésbe? Ha ki lehetne kapcsolni (amit nem tartok jó ötletnek), akkor sem tenném!
& (#64903) Clark78
5. Autópályán bekapcsolt tempomattal is előre gondolkodom. Ha látom h a jobb oldali sávban lényegesen gyorsabban érek utól valakit, akkor már időben sávot váltok, hogy ne lépjen működésbe a lassítás funkció. De ez ugye megint nem előzés, hanem mellette való elhaladás. Nem mindegy!(#64901) BigBlackDog
Igen, útakadályt is észrevesz. De nem betonkockán tesztelném, mert az ugye fixen áll , 50-nel nem mernék azért rágurulni. Bár megállna, az biztos.
Álló kocsisor, "útakadályt"-t is úgy közelítek meg, ha látom az autó ikont a műszerfalon h látja akkor lassítani fog. Ha nem akkor jobb ha fékezek!(#64902) Qru
Igen, erre emlékszem. De ez ugye nem vészfékezés, hanem az is egy kényelmi funkció, ami lepokogom a civic-nél tökéletesen működik. Erre sehol nem hallottam panaszt.(#64899)rothfb
Pontosan így van. Szűk utcában talán még az úttesten is állt az autó fara mikor picit fékezett az autó. Azért fékezett picit mert 50-nel mentem lakott területen belül voltam. 3 év alatt 3x fordult elő, és ez még mindig biztonságosabb, mintna érzékelné és nem lassítana. Na akkor az alapvető hiba lenne a funkciónak. Tehát sztem ez is pozitív dolog. Picit felkaptam a fejem mikor fékezett, ennyi.
100 szónak is egy a vége. Sztem ennél a Civicnél igen is jól működnek a biztonságtechnikai dolgok. A fék egyébként brutális. Főleg ha rásegít.
Béke van! -
Clark78
tag
válasz
nandow #64900 üzenetére
Pont ez az ami nagyon hiányzik az ufo-ból, a sima tempomat. Ezt az adaptív verziót nem sikerült megszeretni, merthogy mindig követni akar valakit, azaz külön gépészkedned kell, ha a saját tempódban akarsz menni. Ha nem jól állítod be a követési távolságot (3 vagy 4 fokozat közül lehet választani, már nem emlékszem pontosan), illetve nem ehhez a beállításhoz igazítva kezded meg az előzést úgy valóban, megeshet, hogy ráfékez.
Egyébként biztos jó a funkció ha már kitapasztalta az ember, de nekem eddig nem volt hozzá türelmem. Szuper lenne ha ez a követős rész kikapcsolható lenne mégis vhogy.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen videókártyát?
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest