- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Chromecast topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
ma A jövőre érkező Galaxy AI funkció 10%-kal növelné az üzemidőt.
-
V Rising teszt
gp Két évvel ezelőtt nem várt sikert hozott a Stunlock stúdió számára a V Rising, és most minden földi jóval teletömve kiléptek a korai hozzáférés árnyékából is. Nézzük, mit is hoznak a teljes pompájú véres kalandok!
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kurfürst
csendes tag
Nyugodtan menj a sedanra, bazi nagy csomagtere van (520 liter), nagyobb, mint a hatchbacké, és a hátsó traktusban is több a hely. Tesztek szerint 24" colos bőröndből 5 is belepakolható.
A hecsi akkor érdekes, ha túlméretes tárgyakat, hűtőt, biciklit meg ilyesmit akarsz bepakolni, de arra úgy látom van más céljármű.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz DonThomasino #64405 üzenetére
Igaz a híresztelés, tényleg nincs velük baj. Tényleg szinte csak olajcserére vittük őket a szervízbe.
A családban ha összeadom az autókat kb. 40 évnyi tapasztalat van Hondákkal, soha semelyikkel nem volt semmi komolyabb baj. Alapvetően olajat meg normál kopó-fogyó alkatrészeket (fék, kuplung, meg kikopott futómű alkatrészek) kértek. Egyetlen dologra háklisak, a váltóba a Honda saját váltó olaját kell rakni.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz BigBlackDog #64706 üzenetére
5gen Accordból ültem át, a Legend a családban van használatban, azt valahányszáz kilométeren időnként vezettem.
Nyilván más kategória a két kocsi, a (2007-es) Legend egy közel két tonnás luxus szedán minden létező földi jóval, egy igazi "tech demonstrator", kompromisszummentes, igényes anyaghasználattal (leszámítva a középkonzolt, ott nem tudom mi volt a tervező agyában, de gyengére sikeredett). Kényelemben és menetzajban a Legend a saját kategóriáját is agyonveri, a Civicnél meg pláne, magasabb kategória, ez nem kérdés, egyféle változat volt belőle, amiben minden extra IS benne volt, ez szerintem önmagában sokat elmond.
Szerintem a Legend az egyik tuti tipp azoknak, akik relatív olcsón akarnak problémamentes prémium járművet - persze vállalva azt, hogy ha elromlik valami, a prémium kategória itt is jelentkezni fog az alkatrész árakban, és bontott Legend nem nagyon lesz.
A Civic (mármint a legjobban felszerelt változat) így legfeljebb egy kis túlzással hívható "kis Legendnek", de a legjobban felszerelt változatokban azért már részben megtalálható, ami a Legendben a tökéletesség szintjére van csiszolva. Mondjuk, hozza 70-80%-át.
A Civicnél látszik, hogy egyes helyeken spórolni kellett az anyagokkal és az extrákkal, már csak azért is hogy gyártón belül ne legyen konkurrencia a drágább kocsiknak - a 10gen Civic egy középkategóriás sportszedán, ami méretben, képességben az utolsó európai Accord szériákat kiváltotta. Tudomásul kell venni, hogy a Legenddel ellentétben ezt egy bizonyos áron belül építették, viszont igen jól választott kompromisszumokkal.
Viszont ami az átlagembernek lényeges, az jó benne - a kényelemre nem lehet panasz, elöl-hátul elférsz, jók az ülések, jó a motor és döbbenetesen keveset tud fogyasztani (tipikus aggló - Budapest vonalon ma mentem 4,3 litert) és jól is megy, Hondásan jól sikerült és finoman működik a manuális és a CVT váltó is, a futómű pedig nem túlzás, hogy zseniális.
A Civic kocsi még nagy sebességnél is csendes - inkább a gurulási zaj hallatszik be valamennyire (n.b. - téli mintás négyévszakost használok), autópálya tempónál a kis turbós motor olyan 2500 körül forog, így alig-alig hallható. Autópályán a Legendben szó szerint síri csend van, a Civicben meg csak simán csendes, némi gyengén beszűrődő gördülési zajjal, a szélzaj nem jellemző. Ez már luxus igény, a Legend ki van tömve zajcsillapítókkal, dupla zajvédő üveggel, a hangszórókból sugárzott ellentétes fázisú aktív zajcsökkentés nyomja el a motorhangot, nagy a tengelytáv, fényre sötétedik a szélvédő, autópálya sebességen 1500 körül lustán, hang nélkül pörgő nagy V6-os motor, igényes anyaghasználat mindenütt egy nagy kaszniban, egy iszonyatosan jó Bose hangrendszer van benne, kanyarkövető fényszórók stb. stb..
A vezethetőség már inkább érdekes - a Civic szerintem és a szaksajtó szerint is kategóriája egyik legjobbja, iszonyatosan élvezetes vezetni, valahogy pont jó a teljesítmény - tömeg - futómű kombó, és félelmetes kanyarsebességeket lehet vele produkálni. Mintha sínen futna. A Civic egy igazi "driver's car', egyszerre feszes ÉS kényelmes a futómű, élmény minden kanyar, jól nyeli, csillapítja az úthibákat.
Autópályán vezethetőségben olyan nagy különbség szerintem nincsen, tapasztalataim szerint minden Honda, még a Jazz is nagyon jól fekszi az utat, minden sebességnél stabilak. Nyilván egy 1300 kilós kocsit az úthibák, vagy egy kamion szélárnyéka azért jobban fogják dobálni, mint a közel 2 tonnás Legendet. A Legend vezethetőség szempontból szintén nagyon kellemes, de az már inkább "nagyautós", feeling, kevesebb visszajelzéssel, inkább azoknak van csinálva, akik szeretnek maximálisan kényelmesen A-ból B-be menni, de azért néha vadulnának is egy kicsit, és a kocsi ebben partnerük lesz és közben megvédi őket önmaguktól is. Egyedi, minden kerékre folyamatosan, hidraulikus áttéttel állított nyomatékelosztás elvén működő négykerék meghajtása van, gyakorlatilag lehetetlen vele hibázni vagy kisodródni, tökmindegy hogy száraz az út vagy méteres hó van, ez csak megy. Utazási komfort szempontból az eggyel korábbi (bálna) Legend volt a legjobb, lágy rugózással, de az inkább egy amerikai stílusú commuter volt, mert amúgy jól ment és könnyen lehetett vezetni, de érzés alig volt benne.
A Legend izomból megy, egy nagy kaszni egy nagy szívómotorral, és kifejezetten ijesztő módon meg tud lódulni 100 felett és olyan mint amit nem lehet megállítani. Amikor odalépsz brutálisan jelentkezik be az igen kellemes hangzású 3,5 literes V6-os nagy motorteljesítménye (és a fogyasztása, pályán simán benyel 9-10 litert, a városit meg hagyjuk).
A Civic ezzel szemben egy kisköbcentis turbóval egyenletesen, szinte sunyi módon gyorsul, észre sem veszed, mennyivel mész, nincs dráma, csak egyenletesen növekvő sebesség, hiszen 1500-tól felfelé már közel konstans max nyomaték van és a motor is alig hallatszik be az utastérbe.
Amiben egyértelműen modernebb a Civic azok a vezetéstámogató rendszerek, elvégre 12 év van a két kocsi között - a sávtartó és az adaptív tempomat (CVT-vel városi dugóban is működik megállásik!) együtt pályán gyakorlatilag már önvezetést jelent (alibiből időnként piszkálni kell kicsit a kormányt, mert "Steering is Required"), érzékeli a gyalogost és kerékpárost is. Utóbbin működik az adaptív tempomat is, így a kocsmából bizonytalanul hazatekergő Józsi bácsira is szépen rááll. A Legendben sima adaptív tempomat és ütközés védelem van (bár a faceliftben asszem már valamilyen sávtartó is), ami alapvetően jól működik de pl. nem fékez állóra, forgalomkövetést sem tud, így azt még vezetni kell.
-
Kurfürst
csendes tag
Olyan nagyot nem hibázhatsz szerintem egyikkel sem, a B oszlopig tulajdonképpen ugyanaz a két kocsi. Én is inkább a jobban felszereltre mennék, ha utazásra kell pakolni meg mind a kettőt tudod, legfeljebb a hecsiben állva utaznak a bőröndök.. Csak könyörgöm ne legyen kib*szott szürke
Árazásnál érdemes azt is figyelembe venni hogy a Hondánál gyakorlatilag kérés nélkül elég jelentős kedvezményeket adnak (múlt évben kifejezetten sokat engedtek az idén bevezetett környezetvédelmi adók miatt) gyakorlatilag arra, hogy bemész és köszönsz az üzletkötőnek. Pesten nincs különbség a szalonok között, de pl. a győri szalonban 800 ezerrel többért mérték ugyanazt, szóval érdemes kicsit körülnézni és körbekérdezni.
Vagy esetleg nézhetsz 1-2 éves használt executive sedánt is, előfordulnak néha jó áron.
Viszont én belehúznék a helyedbe mert a COVID meg a CO2 kvóták miatt szerintem ketyeg az óra, hogy meddig lesz jófajta benzines Civic, és mikortól szűnik meg (úgy tudom, mind az angol, mind a török gyártás megszűnik), mert onnantól kezdve jó eséllyel csak feláras hibridekből válogathatsz, legalábbis az újak közül..
-
Kurfürst
csendes tag
Tudomásom szerint a CC+ egy téli minta egy inkább nyári keveréken. Itthonra nekem ideálisnak tűnik, itt nincsenek igazán kemény telek. Persze használati profil függő, de nekem eddig nagyon bevált (jellemzően város, időnként hosszabb utak), eddig nem tudok rá rosszat mondani, bár lehet hangosabb, mint egy nyári. Az elmúlt évben voltam vele 0 fok körüli kanyargós száraz úton, Nem csúszott. Felmentem direkt a hegyekbe tesztelni - tiszta terepen kifejezetten barom módjára hajtva havon, kb. úgy viselkedett mint bármelyik téli gumi havon. Múlt héten volt nyári melegben autópályán egy durva 0-ra fékezés, nem taknyolt. Szóval eddig semmi nem hozta zavarba. Az ára mondjuk egy foghúzással felér, de hosszú távon megéri, ha az ember nem megy nagyon és várhatóan inkább öregszik a gumi, mint kopik. Kopni meg eddig úgy látom nem kopott. Haveromnál a korábbi CC már kb. 25 000 km-en van túl, azt is inkább öregszik, mint kopik.
A CC2-ről nem is hallottam még, lehet érdemes lesz kivárni.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz BigBlackDog #64713 üzenetére
Szeressük a Hondákat, élvezet őket vezetni, vagy erről írni. És a Legend egy bitang jó kocsi. Kár, hogy már nincsen és nem is lesz. Tavaly erősen gondolkodtam rajta hogy használtan beújítok egyet, de amit néztem az valami amerikai import volt, igazán jót ritkán látni, hiszen sosem volt egy tucatautó, és már bizony 10-12 évesek, időnként el fog romlani rajtuk valami, a gyári alkatrész meg horror lesz. Ilyen, bár megbízható de korából fakadóan viszonylag rendszeres időközönként kisebb alkatrészcseréket igénylő kocsim meg már volt, szóval inkább az új vásárlása mellett döntöttem, pláne hogy nagyon jó ajánlatot kaptam rá.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz rothfb #64721 üzenetére
1.5T-m van igen, nagyon kellemes motor, kicsit féltem a ‘ez csak másfeles’ effektustól de teljesen alaptalan volt. A hangja mondjuk olyan semmilyen, de ez legyen a legnagyobb baj.
Kíváncsi vagyok a Nexen tapasztalatokra - én kapásból eladtam a gyári Bridgestonet (tesztek és a belerakott 200 km ‘tapasztalat’ alapján tényleg elég gyenge volt, a téli átvétel miatt muszáj volt egy téli/4S gumit kapásból beszerezni). Az eladással így olcsósítottam, bár így is egy foghúzással felért a CC+-t kicsengetni. De legalább így 5-6 évig biztos jo vagyok és az éves 2x gumicserén is spórol az ember évente 30 ezret, szóval kvázi ingyen lesz a végére.
-
Kurfürst
csendes tag
-
Kurfürst
csendes tag
Nem kell kikapcsolni, ha a beállitott követési távolságon belül ér utol egy lassabb kocsit, értelemszerűen elveszi a gázt vagy gyengén elkezd fékezni (persze ha épp belemennél mert elbambultál akkor jönne a satu). Mert ugye ez a dolga.
A megoldás egyszerű, amikor kezdesz követesi távolságra érni (piktogram jelzi műszerfalon), vagy elkezdesz lábbal gázt adni (amíg nyomod a gázt felülbírálja a tempomatot), előzöl majd ha visszatértél a sávodba elveszed a lábad a gázról és megy tovább a tempomatos buli a beállított sebességen. Kis megszokást igényel persze ha gyorsan mész, hogy időben előzz és ne kezdjen el lassul, de erre pl. megoldás a rövidebb követési távolság beállítása.
Egyébként rohadt jó funkció, sávtartóval együtt használva gyakorlatilag önvezetős autósmozi, csak néha meg kell piszkálni a kormányt alibiből.
Ha bármi miatt fékezel kikapcsol a tempomat.
Nekem a Sensing eddig jelesre vizsgázott, háromból három alkalommal mindig teljesen valid volt, 2-ből én is pont akkor fékeztem volna (ekkor már ‘előfeszítette’ a fékeket), a harmadik pedig konkrétan balesetet került el mert pályán útra szóródott ruhák miatt hirtelen befékeztek előttem.
Fals fékezés nem volt, egy kétszer úton csálén parkoló és belógó kocsi miatt csiripelt be (figyelmeztető piktogram) de abszolút nem jellemző. Inkább akkor figyelmeztet, ha túl nagy lendülettel érkezel álló kocsi mögé.
Ha valakit zavar a működés érzékenysége, lehet 3 fokozatban állítani, nekem a normál pont szinkronban van velem, de lehet kevésbé érzékenyre is állítani.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz aleksz32 #64991 üzenetére
Jajj, megint az olajmágia. Ez nem jó, csak az jó.
25 éve kap az Accordom 10W-40-et, nagyrészt városban ment, és a motornak az égadta világon semmi baja, az olajat nem eszi, motor pöccre indul, szóval erről ennyit.
Bármit nyugodtan tölthetsz a motorba, ami a gyári előírásoknak megfelelő viszkozitású. Ez nem versenysport hanem sima utcai kocsik. A Hondák sokkal inkább háklisak arra, hogy a váltómű gyári olajat kapjon, de erről alig esik szó.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz Drughi #65067 üzenetére
Egy ismerősömnek FRV-je van, az inkább a 3. gyereknél lenne érdekes, hiszen egyterű, és az üleskialakítasa olyan hogy anya is elfér hátul foglalkozni a gyerekkel.
Egyszer én is vezettem, ez nem a sportos Honda, olyan nem jó, nem is tragikus, lehet vezetni de inkább egy kicsit lomha családi busz mint autó, így hétköznapi használatban.. Ha nem terveztek több gyereket, és hétköznap meg te használod, szerintem is jobb lehet a Civic is vagy egy kombi Accord. Az FRV kicsit overkillnek tűnik. -
Kurfürst
csendes tag
válasz rothfb #65389 üzenetére
"Egyébként még annyit, hogy ha majd idős leszek, gyenge lábakkal és kezekkel, biztosan jó lesz majd az automata. De még nem tartok ott és én akarom meghatározni, mikor milyen fordulatszám tartományban akarok menni."
Ennek semmi akadálya, S(port) váltási módban a kormány mögött lévő váltófülekkel fel-le tudsz váltogatni tetszőlegesen 7 előre meghatározott fix áttétel között.
Mondjuk kb. 3x szórakoztam ezzel, aztán rájöttem, hogy azon túl hogy pörögnek álló helyzetben a kerekek igazából nem sok értelme, mert az automata sokkal jobban csinálja.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz rothfb #65480 üzenetére
Ebben igazad lehet, az LKAS ugyanis már most is nagyon szépen tekergeti a kormányt helyetted, ha éppen ahhoz van kedved. LKAS + ACC meg szinte már most is önvezető képesség már most is megvan pályázáshoz. Akinek meg nincs ehhez kedve, az nem használja. Mindenesetre a 10gen CVT-je rohadt jó. Ha akarod, buta, komfortos automata, de ha kell, jól lehet vele baromkodni is.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz rothfb #65482 üzenetére
A Legenden volt olyan lehetőség, hogy váltófülekkel és tudtál váltani, illetve balra kitolva volt a (kézi) váltókarnak egy olyan módja, hogy előre-hátra pöckölve váltott a hidraulikus váltó. Persze itt sincs meg a váltási érzet, de tudod kontrollálni.
Az új Civic CVT a következőképpen működik:
D(rive) állásban ha a váltófülekkel fel - le váltasz, akkor egy fix áttételre áttér és ott tartja, de csak egy ideig. Pl. lejtőn lefelé ha motorfék kell, vagy egy előzésnél jól jön a visszaváltás.
S(port) állásban ha a váltófüleket használod akkor 7 fix áttét közötti sebesség között kapcsolgatsz (de automatikusan vált túl magas v túl alacsony fordulatszámnál). Ha nem használod a váltófület, az S állásban eleve magasabb fordulatszámon pörgeti a motort (2500-3000) és engedi kipörögni. Itt sokkal szívómotorosabb jelleggel működik, jó gázreakcióval, erősebb motorfékkel (D-ben szinte nincs motorfék, alig lassul magától).
Ehhez jön, hogy a gázpedál lenyomása szerint szintén máshogy reagál, ha finomon kezeled a gázt, CVT-ként működve nagyjából állandó (D - alacsony, S - magas) fordulatot tart folyamatos áttétváltással, ha lepadlózod akkor viszont felpörög és vagy ott tartja (D) vagy visszavált (S).
ECON gomb még ezen is módosít egy kicsit, de inkább a gázpedál első harmadán lesz a gázreakció sokkal finomabban adagolható.
Lényeg, hogy a D az unalmas hétköznapokra meg dugóban állásra tökéletes, S-ben elhangzik a tennnóhojikuBÁNZÁÁÁÁJ parancs a motortérben.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz MPowerPH #65567 üzenetére
Hondákban mindig a Honda saját fejlesztésű váltója van, nem a piacról vesznek, mint a németek (ZF), vagy mint az olcsóbb japán márkák (Nissan -> Jatco).
Az előírt karbantartást gyári olajjal természetesen itt is el kell végezni.
A családban volt kettő automata Honda is, egy még van is, sosem volt az automatával baj, az USA-ban is elég megbízhatónak tartják őket, a normál személyautókban legalábbis (állítólag nagyon régen a csak ott kapható nagy pickupokban és óriás SUV-okban volt valamennyi baj velük, de ez téged szerintem nem érint). -
Kurfürst
csendes tag
válasz theuprising #67273 üzenetére
Legyen a motorban - váltóban olaj (utóbban kifejezetten Honda saját valtóolaj!), a tankban benzin, időnként cserélni kell a szíjat, vízpumpát. Illetve ezeket érdemes kapásból vásárlás után cserélni, ha nem vagy benne 1000% hogy mikor volt utoljára.
Egyébként komikusan megbízható, de egy Ilyen idős kocsinak már bármi baja lehet, általában a futómű alkatrészek használódnak el (gömbfej, szilent), ha rohad akkor azt a küszöbnél sárvédőíveknél csinálja, nem igazán látható helyeken. ABS jeladók purcanhattak ki.
szánja rá az a 10-15 ezer forintot és vásárlás előtt vigye el egy Bosch szervízbe átvizsgálásra, ott kijönnek a lényeges hibák. -
Kurfürst
csendes tag
válasz csabyka666 #67555 üzenetére
Emberfüggő hogy valaki szereti-e a bőrt. Van aki utálja.
Nekem az a benyomásom hogy természetes anyagként sokkal jobban viselkedik, mintha hamarabb felvenné és utsna megtartaná a saját testhőmérsékleted és szellőzik is, valahogy természetesebbnek hat. Szerintem kényelmesebbek is - vagy keményebbre tömik, vagy a magának az anyagnak is jobb a tartása, nem tudom.
Nyáron szerintem nem vészes, a különféle műszálas szövetekbe sokkal rosszabbul bele lehet izzadni. Télen persze hidegebb, ott az ülésfűtés fázósoknak tényleg ajánlott jellemzően van is). Hűtés nyilván jó ha van, nekem nem igazan hianyzik.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz tboldi #69333 üzenetére
Nekem erős kétségeim vannak hogy ezek a blokkcserék az amúgy gyárilag előírt olaj használata miatt lennének, hiszen aki tervezte nyilván kevesebbet tudott róla, mint bármelyik random nick egy forumon, Inkább az előéletet sejtem mögötte (csajok, akik azt sem tudják hogy olajat kell cserélni és 5 évig ment ugyanazzal, vagy import esetén a levedlett, városi gyilkolós kocsihasználat, olajcsere elmulasztása, rátöltés stb). Mindent tönkre lehet tenni, asszonnak is dzsezze van, az is eszegeti az olajat, gondolom amikor 200 méterre elmentek reggel a boltba, ezt rúgták be nem a benzt... meg olajcsere is úgy lehetett, hogy ímmel-ámmal, nem tudni.
Vö. a 30 éves Accord, ami viszont kezdettől fogva nálunk van, és csak 10W-40-et kapott, semmi mást, de azt évente- max kétévente rendesen cserélve és normálisat. Még az se igaz, hogy nem volt gyilkolva, mert rengeteg város van benne. Csepp olajat nem eszik. Az F20Z legalábbis úgy tűnik, szereti, az újabb blokkok meg lehet más tűréshatárral készültek.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz >>>W!nman* #70787 üzenetére
Egy biztos, LUK-ot semmiképpen sem.
-
Kurfürst
csendes tag
-
Kurfürst
csendes tag
válasz Avicularia #71490 üzenetére
Olajhigulás - ez nem specifikusan Civic X probléma, hanem általánosan (jobban) jellemző a közvetlen befecskendezéses motorokra, ahogyan a szelepek kokszosodása is a használt technológia miatt (egyébként a németeknél valamelyik lap szétszedte a motort 100k km után és szinte semmi kokszosodás nem volt).
Az olajhigulást az USA-ban hypolták mint problémát, annyiban igaz, hogy a 1,5T-vel szerelt CR-V-ket sújtotta, rövid távú használatnál hidegebb államokban (USA, Kína északi része, Kanada ahol problémás volt). Ott valóban volt a CRV-hez (nem a Civichez!) egy szotverfrissítés hogy gyorsabban melegedjen a motor. Mivel ez nagyon nagy hatékonyságú motor (39+%), nem hőt csinál a benzinből hanem erőt, és ezért lassan is melegszik be, és rövid távon, hideg időben nem tud eléggé az olaj sem eléggé felmelegedni ahhoz, hogy a bekerülő üzemanyag egyszerűen elpárologjon belőle, így a kenés nem lesz megfelelő. Egy régi, alacsony hatékonyságú szívóbenzin erre nem lesz ennyire érzékeny de persze nem is fogyaszt majd ilyen jól..
Azért ezek alapvetően a user errorok, ha vesz rövid távú használatra egy turbós, közvetlen befecskendezéses motor, aztán a sarki boltig jár vele és ehhez a használati módhoz előírt sűrűbb olajcserét meg elmulasztja...
Az A/C probléma úgy tudom valid, de inkább a korai szériákra volt igaz és beszállítói probléma, egyrészt kiterjesztett garancia van az A/C-re. Nekem a faceliftes Civic X-ben nincs vele gond 4 éve, teszi a dolgát.
-
Kurfürst
csendes tag
Sziasztok,
1. generációs, kéziváltós, 1,4-es Jazzhez kinek milyen kuplung márka vált be?
Lassan cserés lesz, indításkor nem veszi az 1-est, némi melegedés után már kevésbé problémás, reménykedek hogy a széjjelhajtott kuplung lesz a ludas és nem a váltó..Előzőleg rakattam egy másik Hondába LUK-ot, és hát mondjuk úgy nem vált be, ezért kérek tippeket típusra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- DIGI kábel TV
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Gyúrósok ide!
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest