Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Autós kamerák
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tucsok.
senior tag
Max 1.9m a keret mindennel együtt, tehát a kocsira kb 1.7 marad. Nem ismerem a generációkat, de mindig olvasom ezt a topikot és ti sokat szoktatok beszélni a Jazz-ről, ezért kérdeztem ide be.
"So say we all"
-
tucsok.
senior tag
Srácok!
Használt benzines Honda Jazz-t szeretnék venni a Cr-v mellé mit ajánlotok? Városi használatra hölgynek?
"So say we all"
-
flegga92
senior tag
válasz Gergo.kovacs #68092 üzenetére
Abba bele megy kiemelő kerettel a 16 cm-es. Nekem Kicx STC 6.2 volt benne, csipogót szépen bele lehet vágni a tükörháromszögbe. Önmetszős csavarral bele kell küldeni a keretet az ajtóba. Ha nem megy a forrasztás, lehet kapni hangszóró átalakítót.
-
nagyúr
válasz Gergo.kovacs #68090 üzenetére
2-3-4-5 ajtos a civic?
-
Gergo.kovacs
csendes tag
válasz tboy93 #68089 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ mindenkinek.
Hátul szerettem volna cserélni neki, a terv az volt, hogy átadás után be is szerelem.
Azt tudjátok esetleg, hogy kerek vagy ovál hangszóró kell-e, illetve mekkora fér be. 16,5cm-eset néztem volna, vagy oválba 6x9"-eset. Sajnos nem találtam, hogy a civicbe mekkorát tudok betenni, a legkisebb átalakítással. -
nagyúr
válasz Gergo.kovacs #68087 üzenetére
Nem lesz hozzá plug & play hangszóró. Egy műanyag keretbe van hákolva egy 13-as hangszóró és a keret 3 füllel pattan be a lemezbe. Ha ezt kiveszed akkor valahogy fel kell fúrd a lemezre a hangszórót. Sok játéktér nem lesz, mert nagoyn kevés hely van a kárpit mögött.
-
JoolsNOS
veterán
válasz Gergo.kovacs #68087 üzenetére
Autóhifi boltban méret alapján tök jókat lehet venni ár-értékben. A gond esetleg az lehet, hogy a gyári hangszóró alapból spéci kereten van (egybeöntve), emiatt egy standard hangszóróhoz kell venned egy olyan keretet.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Gergo.kovacs
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Bátyámat szeretném meglepni egy új hangszóróval, de nem nagyon értek hozzá. Mit ajánlanátok egy Civic gen 7-be? Nem versenyre készülünk, csak a gyári, már recsegős helyett kéne valami. Fejegységet már cserélt benne az előző tulaj. -
veterán
Van valakinek valamelyik hondájában Exide EA456-os akkumulátora? És ha igen, mi a véleménye róla?
-
tboldi
nagyúr
válasz JoolsNOS #68061 üzenetére
Tegnapelőtt elfelejtettem, de itt vagyok!
Először is kell egy hely, ahol teljesen sík a talaj, és szembe tudsz állni egy függőleges, egyenes fallal. Kimérsz mondjuk 5 métert a faltól merőlegesen (de lehet kevesebb vagy több is, én ennyire szoktam), megjelölöd a földön egy darabka maszkolószalaggal, majd a fallal szembe állsz az autóval úgy, hogy a jelölés a egy vonalban legyen a fényszóróban az izzószállal.
Itt 7,5 m szerepel, de tulajdonképpen majdnem mindegy.A fényszóró búrájának közepetáján látható 1-1 pici jelölés (kör, négyzet, vagy valami hasonló), ennek a magasságát mérd meg, és ugyanezt a magasságot ragaszd fel a falra 2 vízszintes csíkkal. A GD Jazz-nél 1,3%-os lejtés van előírva, ami azt jelenti hogy amekkora távolságra álltál, annak kiszámolod az 1,3%-át (5 m-nél ez 6,5 cm), és az előző lépésben felragaszott szalagok alá ennyivel ragasztasz még kettőt (azaz ha pl. 87 cm a magasság, akkor 80,5-re kell). Ha ez megvan, az előzőket le is szedheted akár. Vagy a két lépés össze is vonható, eleve csak a csökkentett magasságot méred fel.
Felkapcsolod a pilácsot, a szintező legyen 0-n, és célszerű a vezetőülésbe ültetni valakit, hogy úgy legyen beállítva, ahogy egyébként közlekednél. Motorháztető fel, hosszú csavarhúzó kézbe vesz, és ledugod a megfelelő helyen. Ehhez van néhány U alakú, kiálló pöcök, illetve az állítómotornál egy kis tölcsér, amik segítenek odavezetni a csavarhúzót. Nem nehéz mellé dugni, de érezni fogod, ha a helyére kerül, jobbra-balra fordítva kell lennie egy kis ellenállásnak. Aztán csavargatod a megfelelő irányba, amíg a vetített fény vízszintes része eléri a fali jelölést. Ezzel meg is van a függőleges tengely.
Csak szemléltetés, az értékek nem relevánsak.A vízszintes tengelyhez mérd meg mindkét fényszórón a korábbi búrajelölések távolságát, majd a falra ragassz fel 1-1 függőleges maszkolót ezzel a távolsággal úgy, hogy pontosan szemben legyen ezekkel. Az autó közepéhez (embléma, vagy az él a motorháztetőn) viszonyíthatsz, ha kell némi támpont. A fény töréspontjának kell ezekhez a függőleges csíkokhoz esniük, ahogy a fenti ábrán is szerepel, ezt a szomszédos tekerentyű csavargatásával tudod állítani. Ha jól dolgoztál, akkor előre-hátra gurulva párhuzamosnak kell maradnia a két lámpának, és nem szabad, hogy jobbra-balra mozduljon a fény töréspontja a fali jelölésektől.
Nagyjából ennyi, leírni több idő és energia volt, mint megcsinálni.
Persze szervizben műszerrel még egyszerűbb, csak legyen kompetens a személyzet.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Carvus #68082 üzenetére
Turbós esetében nem fixen jár a +1, hanem a rugalmas csere periódus miatt lehet +1
Ugye azt írja, hogy 5 alkalom (100.000km) amit ad, tehát a nem turbósnál 20.000km-ként van fixen a csere.
Ha turbós akkor mivel rugalmas periodusra van beállítva az autó így ha nem jön össze az 5 alkalommal a 100.000 km akkor kaphatsz még egyet.
-
Ispy
veterán
válasz Carvus #68074 üzenetére
5 év alatt lesz 5 kötelező szerviz, meg mondjuk egy komplett féktárcsa csere.
Persze kérdés, hogy mondjuk a tárcsa csere beleesik-e a tervezett karbantartásba, vagy csak az olaj+szűrőket jelenti.
Szerintem, ha meg is éri sem fogtok rajta nagyot kaszálni, talán 40-80k-t. De persze csak okoskodok.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
félisten
-
Carvus
senior tag
válasz tboy93 #68066 üzenetére
Bocsánat az lemaradt, Civic 1.5T Sport Plus.
Azt hittem naivan, hogy ezek fix árakkal dolgoznak. Magára az autóra már kértünk több márkakereskedésből is ajánlatot, ezek nagyjából megegyeztek amúgy.
Illetve elnézést a láma kérdésekért, sose volt még új 0km-s autónk.
divi#2208
-
félisten
-
félisten
Tehát nem ördögtől való az ilyen példány... köszönöm!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #68069 üzenetére
Alkatrészellátásban nincs hátrány, viszont a tekerős klíma mechanikája olykor-olykor szétugorhat, illetve a régebbi rádióban elég gyakran elromlik valami IC, 10-20k Ft-ért forrasztják újra.
A digitális klímás, újabb rádiós verziónak semmi ilyen baja.Továbbá az első 1-2 évben (2002-2004) volt valami hengerfejes probléma is, amit visszahívás keretében javítottak, facelift után biztosan nincs gond ezzel sem.
És a linkelt példány nem lehet ES, a hátsó ablakok nem elekromosak, illetve nincs benne ködfényszóró.
-
félisten
Üdv!
Az ilyen régebbi, manuális/tekerős klímás Jazz-eknek van bármilyen hátránya (típushibák, nem beszerezhető alkatrészek, stb.) az újabb, automata klímás, új fejegységes modellekhez képest?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
nagyúr
Napi találós kérdés. Nyüszög az accord Csak menet közben hallom, főképp 60 kmh körül. Elölről jön, nem futómű és a belső levegőt keringető ventillátor sebességével egyenesen arányosan hangosodik a zaj. Ha kikapcsolom a ventit akkor alig-alig észrevehető, ha maxon megy eléggé nyikorog és kiidegel teljesen. Valami feszítő görgő lehet ami a ventit is hajtja vagy mi a tököm tud ilyet?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Carvus #68065 üzenetére
Mivel sem típust sem semmit nem írtál, ezért erre így nehéz válaszolni. Ráadásul márkaszerviz és márkaszerviz között hatalmas eltérések lehetnek árban. Árajánlatot kell kérni, akár több helyről, meg kell kérdezni hogy a szervizkönyvben leírt cserék mennyibe fájnak. Utána már egyértelmű, hogy megéri-e a 400k vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Carvus
senior tag
Hamarosan megvesszük első új autónkat, az ajánlatban opcionálisan szerepel "Honda karbantartási csomag (max. 5 év vagy 100 000 km)" 399.000
jómagyar forintért. Ez szerintetek megéri?
Mennyibe kerül amúgy egy kötelező szerviz a márkaszervizben?divi#2208
-
-
tboldi
nagyúr
Na, épp most végeztem a beállítással, amióta összetörték, és kicseréltem mindkét fényszórót, még nem került rá sor, mert eddig mindig világosban közlekedtem.
Most pazar, belőttem egyformán az előírt lejtést, nem vakít egyáltalán, és látok is magam előtt.
Annak ellenére, hogy utángyártott Depo lámpák kerültek be, nem is olyan rossz a vetítési kép, annyival nem jobb a gyári, mint amennyivel többe kerül (29k vs 87k Ft/db).[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! 2007es jazz fényszóró vetítési képével lenne gondom. Tompítottnál szerintem nagyon lefelé világít. (manuálisan se tudom már feljebb állítani) a refim meg olyan mintha a bal útpadkát világítaná. Balkanyarban tökéletes, jobbkanyarban semmit nem látni az útból szinte. Ködben látni is, hogy balra fel veret kegyetlenül. Izzók rendesen a helyén vannak.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
BlacKSouL
addikt
Nincs külön ajtóban lévő központi 'pánikzár' az megmarad a pánikoló amcsiknak, az ajtópanel közös, náluk nem vakdugó van.
A csomagtartó zár akkor csinál ilyet, ha kopott, szorul, vagy valamiért nem lehet teljesen betolni a kulcsot. Olajspray szokott rajta segíteni, eltolt nyílástakaró mellett bedugni a spray csövét a zárba 5 mm-t, és egy rövidet belefújni.
Tetőablak gumijait olyan olajos vagy glicerines gumiápolóval kell kenni, ami a keretében való mozgáskor nem fog nyikorogni, mint pl a szilikon, ami minden mozgatásnál nyikorog, ropog. A gumit és a nyílást körben érdemes először nedves ronggyal körbetörölni a portól. A mozgató mechanika is meghálálja a vékony zsírzást, ha már nagyon száraznak tűnik..
A km órának többet kellene mutatnia, mint a valós sebesség.
Lépj be a diagnosztikai menübe: a rádiót halkítsd le, kapcsold ki. Tartsd lenyomva az 1 és 6 gombokat, és így nyomd meg a bekapcsoló gombot, majd engedd el mind. Kiírja hogy diag. 4 funkciója van, nyomd végig sorba 1-6 ig a gombokat, hogy lásd, de neked asszem az 5-ös gomb kell majd, a VSP. Itt kír egy 0HZ és egy 0KM értéket. A km a valós sebesség gyári méretű kerék, és hozzá való kalibráció esetén. Hagyd így, indíts el egy navigációt, vagy gps sebességmérőt, és menet közben, állandó sebességnél hasonlítsd össze. Egyezniük kell, max +- 1 km/h eltérés lehet, de csak kerekítés miatt.
Ha a gps és a rádión a valós km egyezik, a km órának többet kell mutatnia. Pl. 50 km-es óránál a valós(gps-es) sebességnek kb. 48-nak kellene lennie.
Ha a gps és a diagnosztika valós sebessége nem egyezik, akkor vagy nem jó kerékméret van rajta, vagy valahogy elállították a kalibrációt.
Kilépéshez simán kapcsold ki a rádiót.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
j.bravo
addikt
Ahojtye!
Pár napja ügyesen benéztem egy fekvő rendőrt (le volt aszfaltozva és nem volt semmi felfestés rajta, és sötét volt, este majdnem 7 óra) és 35-40 körüli sebességgel átmenve rajta, sikerült odacsapni a Jazz alját, az orránál.A koptató mögötti műanyag takaró (aminek az egyik nyúlványa egészen a bal első kerékdobig hátramegy) esett le féloldalasan, gondolom eltörtek/kipattantak a patentok; az egyiknek legalábbis megtaláltam a beletört maradékát. Fel kellett kötnöm (jó hogy volt nálam valami random zsinór) hogy ne húzzam az aszfalton hazáig.
A koptató nem szakadt le, de abból is hiányzik pár patent.
Egyelőre műanyag gyorskötözővel felkendácsoltam, hogy tudjak közlekedni, de nyilván nem hagyom így.Tudjátok hogy milyen típusú/méretű patentok kellenek, milyet vegyek?
Illetve, kell-e megnéznem valami továbbit, hogy nem sérült-e meg?
(láttam pár olajos felületet alul, pl a váltóét, csöpögést viszont az autó alatt nem. )Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
tboldi
nagyúr
Bár Jazzem van, és az alapján írom a választ, de az említett Civic-kel párhuzamosan futott, szinte biztosra veszem, hogy egyes dolgok ugyanazok.
Direkt nem nyit, mármint nem képes nyitni zárt állapotban a kilinccsel. Ez ilyen.
Döglött zár funkció sincs, elég butácska a rendszer. (Bezzeg apum csóri WagonR-e is tudja.)Toronycsapágy: a lengéscsillapító-rugó páros kiszerelésével férsz hozzá, konkrétan a felső rugótányér és az egészet összefogó hatlapú anya között van, és erre még rá van cuppantva a gumi toronyszilent. [kép]
De nem erre tippelnék, ez kormányzás közben szokott ropogni.Én beburkoltam az aksit, mert why not?
Igazából a motor hőjétől próbálom védeni.A Jazz 7,9 liternél villantja fel a lámpát, gondolom, a Civic is hasonlóképp van.
Ha nem megfelelő a sebesség és a megtett távolság, akkor nem gyári gumiméret van az autón.
A fogyasztásmérő gyakorlatilag sosem pontos.
Pisztoly: egy fél centivel húzd kijjebb, nem kell teljesen tövig nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
A pisztoly befulladás egy érdekes dolog, párom Octavia-ja elég gyakran csinálja, de múltkor a Civic nekem is. Az nekem bevált, hogy elforgattam a pisztolyt jobbra (vagy balra) egy 45 fokkal, úgy ment szépen. De kútja is válogatja, van ahol tök szépen megy mindenféle pisztoly forgatás nélkül.
Tél előtt érdemes a kédereket, gumi tömítéseket átkenni szilikonnal. Én eddig minden autómon megcsináltam, sose fagyott be egyik ajtaja sem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
szesa
senior tag
Szaisztok, na még pár kérdés a 2008 civic sedánról
-az én modellemben nem láttam a vezető oldali ajton az elektromos abalakemelőknél külön köszponti zár gombot, csak vakdugó van ott, igy a kpzár csak az ajtónyitó melleti kis pöcökkel múködik?
Illetve ha zárt állapotban bentről rányitok nem oldja ki a zárat a nyitás, ez direkt van igy?
Illetve olvastam hogy van valami olyan funkció hogyha kulccsal 2x egymás után rázárok az ajtóra akor vmi biztonsági lezárás funkciót érévnyesit, de sztem ez nem máködik...(döglött zár néven irták ezt a funkciót)Szintén zár téma, hogy nem működik a csomagtartó kulcsos zárnyitója, nem tudom elforgatni...találkozott már vki ilyennel?
Vizes időbe vettem észre hogy elkezdett nyikorogni/ropogni az egyik oldai felfüggesztés pl ha fekvőrendőrön megyek, hogylehet hozzáférni a toronycsapágyhoz elől?
Láttam egy foton hogy van aki letakarja az aksit vmi szigetelővel, miért? vizet kaphat?
A levegő szabályzóval végül úgy jutottam dűlőre hogy mindig szélvédőre tolom, de kikapcsoltam a kompresszort, és mininmális fordulaton megy ha kell szabályzoma hőmérsékleltet és annyi a trükk, hogy igyhagyom :) tehát nem kapolom ki a berendezést és akkor ha inditom az autot mindig ugyan ebben az üzemmodban van és nem kell semmit állitgatni szóval igy korrekt szerencsére :))
A másik hogy rájöttem, hogy lehet billenteni a tetőablakot, nem csak ide-oda tologatni, szuper :)
Szoktátok szilikonnal vagy valmivel kezelni a gumi tömitéseit?Mekkora a tank 50L? Ez a digit üzemanyag kijelző még mutat 3 pontot, ha nullán lesz mennyi van még benne?
(még mindig ugy érzem hogy a alámér az órám, tehát hogy kevesebbet mutat mint amennyivel megyek ha 100 fölött van, illetve mintha lehet emiatt mintha
a távolság mérés is fals lenne tehát hogy kevesebbet ir, de majd ezt megnézem valahogy gps-el), mert pla fedcomp fogyasztásra eddig 6,8L irt, de nem jön ki a matek,
ha a km-t nézem me amjd amit elvielg tankolok...mert az inlább 7,8 lenne de még nincs meg a
poontos eredmény...majd ha elfogy a benzin.Apropo tankolás, állandoan ledobja azaz befullad a pisztoly, a forndál is ugyan ez volt de az összzes korábbi automnál sose volt ilyen gondom.
Van vmi trükk?
Szelephézag, irták hogy időnként ellnőrizni/állitganti kell, ezt hol érdemes megcsináltatni?
Köszönöm, üdv.-
-
Dave567
addikt
Sziasztok
2.2 i Dtec Dízelről mi a véleményetek?
Konkrétan egy 2014es Cr V ről lenne szó, automata, hétvégén mennék megnézni, mire kell oda figyelnem?
Lehet megpróbálom az úriembert rá venni egy átvizsgáltatásra. -
Neoteric
addikt
válasz Czimby #68040 üzenetére
Ilyen 9gen Elegancet vettem kb fel eve, csak szurkebe es 1.6 dizelt, szeretem. Forma szubjektiv, viszont eszmeletlenul praktikus es gazdasagos, 4.3l/100km az atlagom az elmult ~14k km alatt. Nem egy versenyauto, cruiseolni tokeletes. Tolatoradar viszont szerintem nincs a hirdetettben sem, csak hatso kamera. Csipogo azt hiszem csak az Executivehoz van. Magic seatet erdemes csekkolni, nalam az egyik oldal mar nem akad be ha felhajtom.
PSN: ne0teric_sAN
-
Czimby
addikt
Becsületes nepper által hirdettet, de mint kiderült, nála csak bizomány Civic-et nézte már valaki?
Havernak megtetszett.
Én leragadtam az 5-6-7gen környékén nem tudom ezeknél mire kell figyelni az általános dolgokon kívül.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
buca84
őstag
Opel Corsa C lemezfelni jó lehet a 2010-es 1.2-es Jazz-re?
Vagy a 2004-es Jazz-é?[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sherlock82 #68033 üzenetére
Bár arra is számolj, hogy 1,5M-ért ha az autót nézed csak akkor benzinesben jobbat nem fogsz kapni.
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Honda motorkerékpárral / robogóval kapcsolatos kérdéseknek is van itt helye, vagy arra van külön fórum?
-
nagyúr
válasz sherlock82 #68020 üzenetére
Hosszú távra ideálisabb, a felhasználásodhoz a benzines jobban passzolna, de hatalmas eltérés van árban egy benzines és egy dízel honda között. Én átnézetném megfelelő szakival a dízel hondát, a kevés km ellenére is használhatták rövidtávon, ami jobban megviseli (ezért sem érdemes csak km-re hagyatkozni). Meg kéne nézni van-e hibakód, milyen állapotban van a turbó, kettőstömegű lendkerék, van-e hangja a láncnak. Alapvetően egy tartós konstrukció, de egy 12 éves autó már sok mindent láthatott.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #68026 üzenetére
Vidéken oké, ott még jó messze van a régi dízelek kitiltása.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz sherlock82 #68026 üzenetére
Talán ez még belefér abba a használatba, amibe a dízel nem rokkan hamar bele, főleg mert ez egy megbízható motor (2.2 Ctdi).
Különben inkább az 1.8 benzines 140 lovas lenne javallott szerintem. Turbo, kettőstömegű, részecskeszűrő mentes és iszonyúan megbízható, saját tapasztalat. Mondjuk részecskeszűrő talán még a dízelben sincs, ha jól rémlik. -
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #68024 üzenetére
Ha nem pesten használnád akkor oké. Bár az évi 15k km nem sok.
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
veterán
válasz sherlock82 #68020 üzenetére
Mennyit mennél évente?
Amúgy az a km egy ilyen idős autóban nem sok, semmi.Life is too short to stay stock!
-
veterán
válasz sherlock82 #68020 üzenetére
Ezt neked kell eldöntened. Mire lenne használva?
-
sherlock82
senior tag
Kinéztem magamnak egy 2009 es évjáratú civicet.
2200 cm3 dízel
kb 230 000 km van benne
Hosszú távra érdemes megvenni szerintetek vagy ne erőltessem annyira?Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
zolynet
veterán
Red Bull Ring-es beszámolóm: katt
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #68012 üzenetére
A klíma tökéletes.
Az elektromos dolgok közül egyedül a távirányítós zár nem megy, újra kell tanítani a kulcsot, ami nekem egyelőre még nem sikerült, de nem adom fel. Amúgy tipikus Fiat betegség, ahogy olvastam külföldi fórumokon, időnként elvesztik egymást, de újratanítás után egy darabig megint jó. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #68010 üzenetére
Az Ypsilonban is a hőmérsékletet tekerni kell (ráadásul kétzónás, duplán lehet), de azt hittem, egyértelmű lesz, hogy nem erre gondolok.
-
nagyúr
Na, nekem meg tekerentyuvel kell beallitani a digit klimat, ehhez mit szoltok?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #68008 üzenetére
Nekem sehogy sem sikerült beállítanom úgy, hogy ne legyen huzatos (se a B5.5/B6 Passatban, sem az mk1/mk2 Superbben). Plusz vagy a lábam fagyott le, vagy a pólómból olvadt ki a műszál. Ha meg kézzel állítom be hova fújjon akkor minek automata?!
De lehet csak én vagyok ilyen ne bánts virág.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #68006 üzenetére
Jazz is olyan. Sőt Bubian is paraszt klíma van (én pl utálom a digitklímát) de az nem vált belső keringetésre olyankor hiába nyomod meg a gombját.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
nagyúr
Corsaban is igy van, de az accord tudja az ablakra is fujni a belso levegot. Hozzateszem en szeretem is, mert nyaron ha klimazok be szoktam nyomni a belső levego keringetest a hatekonyabb hutes erdekeben, viszont utalom magamra fujatni a klimat, igy az ablakra szoktam kuldeni a hideg levegot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #67999 üzenetére
Bubinál "bolondbiztos" a dolog, ha csak ablakra van irányítva a befújás akkor nem lehet belső keringetésre váltani.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #67999 üzenetére
+1, jogos.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest